MVV algemeen
- RoedWitHart
-
- Away
- Premium Member
-
- Posts: 141
- Thanks: 167
Re: MVV algemeen
26 Jun 2026 12:35
Het lijkt me voor alle partijen een goed besluit. De positie van Ronny was wat mij betreft wankel geworden na een rampzalig slecht seizoen 2025-2026. Het incident met Smeets werd (ook door Bryan trouwens) te veel op de spits gedreven. En de selectie was totaal uit balans, met te weinig ervaren spelers om de jongeren te coachen in het veld.
Zijn visie om op elke positie twee concurrerende spelers te hebben vond ik discutabel; hier leek kwantiteit van de selectie boven kwaliteit te gaan.
Zou dit mede verklaren waarom Jonker naar MVV is gekomen? Aangetrokken met het oog op een toekomstige positie als technisch directeur?
Ik wens Ronny verder het beste. Hij heeft ook veel spelers laten doorgroeien bij MVV. Door knullig personeelsbeleid heeft MVV daarin nogal wat geld misgelopen buiten zijn schuld. Maar wellicht dat dit hem uiteindelijk genekt heeft.
Zijn visie om op elke positie twee concurrerende spelers te hebben vond ik discutabel; hier leek kwantiteit van de selectie boven kwaliteit te gaan.
Zou dit mede verklaren waarom Jonker naar MVV is gekomen? Aangetrokken met het oog op een toekomstige positie als technisch directeur?
Ik wens Ronny verder het beste. Hij heeft ook veel spelers laten doorgroeien bij MVV. Door knullig personeelsbeleid heeft MVV daarin nogal wat geld misgelopen buiten zijn schuld. Maar wellicht dat dit hem uiteindelijk genekt heeft.
The following user(s) said Thank You: jasonke7, bokkesprongen
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sander70
-
- Offline
- Platinum Member
-
- Posts: 451
- Thanks: 159
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SintServaos
-
- Offline
- Platinum Member
-
- Posts: 586
- Thanks: 227
Re: MVV algemeen
26 Jun 2026 16:14
Iech hub toen Jonker woort geprisenteerd aol gezag tot ut ging bootse tusse RvG en Jonker,iech dink tot dat noe is gebeurd en Jonker straks TD weurt
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Driver
-
- Offline
- Platinum Member
-
- Posts: 455
- Thanks: 290
Re: MVV algemeen
26 Jun 2026 18:12
Het zat er aan te komen dat Ronny zou vertrekken, de afgelopen twee seizoenen zijn de meeste talenten van Ronny mislukt en was er geen goede balans in de Mvv selectie. Een frisse wind met het aantrekken van nieuwe spelers is niet verkeerd.
Ronny toch bedankt voor jouw inzet en veel succes met je nieuwe baan!
Ronny toch bedankt voor jouw inzet en veel succes met je nieuwe baan!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CivisMaastrichtiae
-
- Away
- New Member
-
- Posts: 16
- Thanks: 27
Re: MVV algemeen
26 Jun 2026 20:29 - 26 Jun 2026 20:32
Ansich is een frisse wind zeker niet verkeerd. Ik maak mij eerlijk gezegd wel zorgen over het feit dat de werkzaamheden anders worden belegd over verschillende personen. Daar zit wat mij betreft ook wel het risico. We hadden iemand die - bij wijze spreken - 24 uur per dag bezig was. TD is toch echt vak apart en gaat over netwerk - relatieopbouw - voetbalvisie - en de manier waarop transferconstructies en contracten worden ingericht. Door deze uren en vaktechnische capaciteiten bij diverse personen onder te brengen komt wellicht de kwaliteit niet ten goede. Daarnaast hadden deze personen ook al taken, je kunt dit echt niet zomaar erbij doen. Ja Jonker heeft dit wel eens gedaan maar ik zie liever een TD die ook de lange termijn bewaakt. Jonker zie ik ook echt niet langer dan 2 jaar blijven. Maar ik hoop dat ik dit verkeerd heb. Een goede technisch directeur betaald zichzelf wel terug door de opbrengst vanuit goedkoop aangetrokken spelers.
Vreemd dat bij de aanstelling van Jonker en Hofland ook werd gesproken over het feit dat er dan aanvulling is op het netwerk van Ronny. Dat vervalt nu. En vraag mij af welk gat er achter gelaten wordt. Geografisch gezien is de Belgische spelersmarkt wel interessant voor ons en daar had Ronny een groot netwerk.
Ik hoop dan ook dat we in de toekomst wel weer een fulltime TD krijgen.
Vreemd dat bij de aanstelling van Jonker en Hofland ook werd gesproken over het feit dat er dan aanvulling is op het netwerk van Ronny. Dat vervalt nu. En vraag mij af welk gat er achter gelaten wordt. Geografisch gezien is de Belgische spelersmarkt wel interessant voor ons en daar had Ronny een groot netwerk.
Ik hoop dan ook dat we in de toekomst wel weer een fulltime TD krijgen.
Last edit: 26 Jun 2026 20:32 by CivisMaastrichtiae.
The following user(s) said Thank You: M-MVV
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Time to create page: 0.391 seconds