Transfers en geruchten 25-26

• Brncic
  • Brncic's Avatar Topic Author
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Transfers en geruchten 25-26

05 May 2025 17:15
MVV strikt buitenspeler Delano AsanteMVV heeft met Delano Asante de tweede aanwinst voor komend seizoen vastgelegd. De buitenspeler komt over van tweede divisionist Rijnsburgse Boys en tekent in Maastricht voor twee jaar met een optie voor een derde seizoen.Delano Asante is 25 jaar en kan op alle posities in de aanval uit de voeten. Voor Rijnsburg speelde hij in totaal 125 duels waarin hij 23 keer scoorde en 21 assists gaf. Dit seizoen was hij goed voor 7 goals en 11 assists (inclusief KNVB Beker). Voor Asante was interesse van meer clubs, maar hij koos bewust voor MVV. Technisch manager Ronny van Geneugden: “Met Ilano Silva Timas hebben we al eerder een speler uit de top van het amateurvoetbal gehaald, die hier verdere stappen heeft kunnen zetten. Delano krijgt nu ook de kans. Hij wilde heel graag de stap maken naar het profvoetbal en ziet MVV als de perfecte stap vooruit. Met zijn snelheid, zijn technische bagage en zijn doelpunten en assists ben ik ervan overtuigd dat Delano zich snel populair zal maken bij onze supporters.”
The following user(s) said Thank You: Ben Salemans, opadiehard, jasonke7, mestreech1966, peeke

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Transfers en geruchten 25-26

05 May 2025 18:27
Een van de betere spelers uit de tweede divisie.
Vorig jaar in de KNVB Beker gescoord tegen Feyenoord en een assist gegeven tegen Roda.
Een behendige linksbuiten konden we sowieso wel gebruiken want daar hebben we het hele seizoen een gebrek aan sinds Timas geblesseerd is geraakt.

Smeets wil graag vertrekken dus heb je kans dat Timas naar de 10 positie gaat en Asante voor de linksbuiten is gehaald.
Erg benieuwd naar wat hij gaat laten zien bij ons.
The following user(s) said Thank You: Ben Salemans, opadiehard, Brncic

• RoedWitHart
  • RoedWitHart's Avatar
  • Away
  • Senior Member
  • Senior Member

05 May 2025 20:27
Klinkt als een aankoop met persoectief. Ik heb niets tegen onze Belgische vrienden, maar goed dat er nu eens buiten België geshopt wordt.
The following user(s) said Thank You: Clermonts

• 007
  • 007's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

05 May 2025 20:46
En meteen maar mijn seizoenskaart verlengd.... ; )

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 May 2025 21:14
Een van de betere spelers uit de tweede divisie.
Vorig jaar in de KNVB Beker gescoord tegen Feyenoord en een assist gegeven tegen Roda.
Een behendige linksbuiten konden we sowieso wel gebruiken want daar hebben we het hele seizoen een gebrek aan sinds Timas geblesseerd is geraakt.

Smeets wil graag vertrekken dus heb je kans dat Timas naar de 10 positie gaat en Asante voor de linksbuiten is gehaald.
Erg benieuwd naar wat hij gaat laten zien bij ons.

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 May 2025 21:20
Smeets mag voor mij vertrekken . Ondanks dat hij met afstand de beste speler bij MVV is . Ik heb het gevoel dat hij de rotte appel in de mand is . Hij gedraagt zich als een diva . Smeets voelt zich te goed voor dit MVV . Voor hem 10 anderen .

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 May 2025 22:25
Klinkt als een aankoop met persoectief. Ik heb niets tegen onze Belgische vrienden, maar goed dat er nu eens buiten België geshopt wordt.

OPA ZEET:

Helemaal mijn idee maar ben sowieso content da5 men nu al de tweede routeniër hebben aangetrokken.
Goed dat Ronny/Mvv ook eens  buiten dat groente tuintje van Ron  gaan kijken in het Westland staan genoeg kassen met prima groente…mvrgr Ampa.
....

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 May 2025 10:29 - 06 May 2025 10:30
Voor wat het waard is:

MVV wil Nederlandse held Indonesische topclub
Bjorn Thimister
Gepubliceerd op: 6 mei 2025, 10:00 

Nederlandse verdediger Nick Kuipers, sinds jaar en dag een vaste waarde bij de Indonesische topclub Persib Bandung, staat volop in de belangstelling van andere clubs omdat zijn contract medio dit jaar afloopt. Eén van de gegadigden is zijn voormalige werkgever  MVV . Dat bevestigen welingelichte bronnen tegenover SoccerNews.

MVV richt pijlen op Nick Kuipers

Geboren Maastrichtenaar Kuipers maakt een grote kans om – via de play-offs – kampioen te worden met zijn club Persib uit Bandung, waar hij als centrale verdediger dit seizoen in 28 competitiewedstrijden speelminuten maakte. Hierin scoorde hij drie keer en leverde één assist af. Kuipers is inmiddels uitgegroeid tot een held bij de grote aanhang van zijn club.Indonesische concurrentie aast op Nick KuipersDe 32-jarige Limburger veroverde met zijn sportieve werkgever vorig seizoen ook de landstitel. Hij is al sinds 2019 actief in Indonesië, toen hij overkwam van ADO den Haag. Naast MVV, dat hoopt op een terugkeer van Kuipers naar de Geusselt waar hij eerder al 150 duels voor speelde, heeft ook Indonesische Dewa United interesse in de Nederlander.Die club staat op dit moment tweede op de ranglijst, op negen punten afstand van Persib Bandung. Daarnaast hengelt, zo bevestigen ingewijden tegenover SoccerNews, ook Persija uit Jakarta – op dit moment een middenmoter in de Indonesische competitie – naar de diensten van de dertiger. www.soccernews.nl/news/mvv-wil-nederland...ndonesische-topclub/
Last edit: 06 May 2025 10:30 by Maosbrögk.
The following user(s) said Thank You: Nietzsche

• Nietzsche
  • Nietzsche's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

06 May 2025 12:46
Dat is heel veel waard!
Los van de vraag of hij wel of niet komt, weten we zeker dat hij niet voor een appel en een ei terugkomt. Dit nieuws en het aantrekken van Asante suggereert wat mij betreft dat MVV flink in de selectie wil investeren en daar ook de middelen voor wil vrijmaken.
Ik ga er deze transferperiode eens goed voor zitten 
Also sprach Zarathustra

• Brncic
  • Brncic's Avatar Topic Author
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 May 2025 13:05
Voor zover mij bekend doet de scribent van dit stukje zijn naam weer eer aan. Dit verhaal kan naar het rijk der fabelen...
The following user(s) said Thank You: Mosae

• Zwegel
  • Zwegel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 May 2025 18:14
Dat is heel veel waard!
Los van de vraag of hij wel of niet komt, weten we zeker dat hij niet voor een appel en een ei terugkomt. Dit nieuws en het aantrekken van Asante suggereert wat mij betreft dat MVV flink in de selectie wil investeren en daar ook de middelen voor wil vrijmaken.
Ik ga er deze transferperiode eens goed voor zitten 
Als dit niet sarcatisch bedoeld is, zou je weleens van een koude kermis kunnen thuis komen. :)

• Nietzsche
  • Nietzsche's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

06 May 2025 19:35
Tja, geloof het of niet, maar ik zie volgend seizoen wel een veel beter team op het veld staan. Breugelmans is een mooie aanwinst in de verdediging en met Asante, Timas en Mmaee zijn de flanken al goed bezet. Van Dessel en Sy komen terug uit blessures. Dat zijn in potentie ook basisspelers. MVV heeft aangegeven in de selectie te willen investeren, misschien nog een Japanner erbij...
Ik ben benieuwd naar de nieuwe keeper en wat er op het middenveld en in de spits gaat gebeuren. Maar als alles fit blijft, dan heb je al een mooi basisteam.

Natuurlijk kan het verhaal Kuipers naar het rijk der fabelen. Wie wil hier nu voor plek 8 KKD voetballen als ie voor 50.000 man weer kampioen kan spelen. Maar - waar rook is, is vuur - Thimister zal het verhaal niet helemaal uit zijn duim hebben gezogen. Er zal vanuit MVV zeker interesse zijn. En interesse kun je alleen hebben als je het ook kunt betalen. Zelfde met Assade die niet voor MVV zou kiezen zonder een serieuze (financiële) aanbieding. Dat zegt mij genoeg.
Also sprach Zarathustra
The following user(s) said Thank You: opadiehard

Time to create page: 0.312 seconds