Transfers en geruchten 25-26
- Pierrot
-
- Premium Member
-
Re: Transfers en geruchten 25-26
23 May 2025 16:06
www.vi.nl/nieuws/nederlander-taait-na-tw...rij-af-end-of-an-era
Ook VI schrijft over het vertrek van Nick Kuipers uit Azië. Belangrijkste citaat uit het stuk: "Kuipers speelt zaterdag zijn laatste wedstrijd voor de kampioen. In de Indonesische media wordt al volop gespeculeerd over zijn toekomst. Zo zou er onder meer interesse zijn vanuit Nederland en andere Indonesische topclubs. Daarbij wordt de naam van zijn oude club MVV genoemd."
Ook VI schrijft over het vertrek van Nick Kuipers uit Azië. Belangrijkste citaat uit het stuk: "Kuipers speelt zaterdag zijn laatste wedstrijd voor de kampioen. In de Indonesische media wordt al volop gespeculeerd over zijn toekomst. Zo zou er onder meer interesse zijn vanuit Nederland en andere Indonesische topclubs. Daarbij wordt de naam van zijn oude club MVV genoemd."
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
23 May 2025 18:02
Ik weet niet of dat wel zo een goed idee is om Kuipers te halen . Kuipers was voor MVV een goede speler . Maar vergeet niet dat MVV al 25 jaar een ploeg is die maar zelden bij de eerste 10 eindigt . Als MVV echt vooruit wil moeten ze Kuipers niet halen .
- pinobel
-
- Platinum Member
-
23 May 2025 18:28
Ik denk dat Nick voor MVV een zeer welkome speler zou zijn. Met zijn ervaring kan de hele verdediging beter worden en met name de centrale verdedigers die allemaal nog zeer onervaren zijn. Nick zou voor mij meer dan welkom zijn.
The following user(s) said Thank You: ouwe rot, opadiehard, jovkle, 007, peeke, RoedWitHart, mvv veur altied
- Theunissen
-
- Away
- New Member
-
23 May 2025 21:22
Natuurlijk, Nick Kuipers is een type speler die MVV hard nodig heeft, zeer zeker met zijn ervaring in Indonesië
The following user(s) said Thank You: peeke, RoedWitHart
- RoedWitHart
-
- Away
- Senior Member
-
24 May 2025 00:27
Ik zou het echt geweldig vinden als hij weer terug zou komen. Zoveel jaren verder in zijn ontwikkeling als verdediger. Zoveel meer ervaring. Landskampioen in Indonesië en daar een van de dragende spelers zijn. Dan kun je echt wat. Een speler die voorop gaat in de strijd op de manier van Aktas. Kopduels winnend: verdedigend en aanvallend bij hoekschoppen. MVV snakt naar dergelijke spelers. Maar ik ben bang dat ze hem niet kunnen betalen.
The following user(s) said Thank You: opadiehard
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
24 May 2025 08:38 - 24 May 2025 08:40Ik denk dat Nick voor MVV een zeer welkome speler zou zijn. Met zijn ervaring kan de hele verdediging beter worden en met name de centrale verdedigers die allemaal nog zeer onervaren zijn. Nick zou voor mij meer dan welkom zijn.
Je mag in je handjes wrijven als hij die stap zou maken richting MVV.
Een boost voor uzze club.
Met die financiële investering die hij dankzij zijn carrière daar in Indonesië heeft opgebouwd zou het zo maar kunnen zijn dat hij zijn verdere verloop van zijn voetballoopbaan gaat afsluiten binnen het Maastrichtse.
Ik vond hem heel eerlijk niet zo sterk toen hij bij MVV voetbalde maar ga er maar vanuit dat hij dankzij de vele meters die hij inmiddels gemaakt heeft buiten MVV om een brok van routine deze kant meeneemt…voor mij van harte welkom Nick….mvrgr Ampa.
ps Had hij niet twee wrapszaken toen hij MVV verliet voor ADO?
....
Last edit: 24 May 2025 08:40 by opadiehard.
Time to create page: 0.281 seconds