Transfers en geruchten 25-26

• speijtuut043
  • speijtuut043's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

Re: Transfers en geruchten 25-26

26 Jun 2025 18:11
hoe zit het eigelijk met schenkhuizen? die zou toch al 1.5 maand rond zijn? is dat van de baan

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jun 2025 18:22
Kans is er dat hij denk ik niet eens komt. Prima ook, dit soort jongens leuk voor de breedte maar verder ook niet.
The following user(s) said Thank You: ouwe rot

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jun 2025 19:04
Kans is er dat hij denk ik niet eens komt. Prima ook, dit soort jongens leuk voor de breedte maar verder ook niet.

Fortijna ziet toekomst in hem.
Heeft zijn contract verlengd op eredivisie niveau.

• CatenaccioMestreech
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jun 2025 19:12
Ja omdat hij anders transfervrij was en gratis ergens heen kon.
Om vervolgens te verhuren aan bijv ons.
MVV kan hem huren maar denk dat ze andere opties eerst overwegen dan deze jongen

• Sander70
  • Sander70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jun 2025 19:25
sander ik denk ook trouwens tot het budget langzaam op is. ik verwacht nog 3 keepers en nog een cv/rechtsback. en dan is de portomonee leeg denk ik. en mochten smeets timas mmaee gaan. dan zal daar vast en zeker 3 waardige vervangers voor gehaald worden?

Dan vind ik de uitspraak van Ronny over de top 10 wel heel erg optimistisch. Jammer!

• speijtuut043
  • speijtuut043's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

27 Jun 2025 17:41
ja ronny zijn uitspraken. zijn bedoelt uiteraard om meer seizoenskaarten te verkopen dan zeg je top 10. maar met deze selectie en trainer on denkbaar en mag je blij zijn met 15 plek? 

• speijtuut043
  • speijtuut043's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

27 Jun 2025 17:42
we gaan dus echt maandag aan de voorbereiding beginnen zonder keepers? goed bezig ron 8-9 weken gehad om 3 keepers binnen te halen? 

• CatenaccioMestreech
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Jun 2025 17:53
Ga ergens anders lopen zeiken Sidney.
Man man man.
Het is ook nooit goed.
The following user(s) said Thank You: MVVke, Brncic, itsman, M-MVV

• SintServaos
  • SintServaos's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Jun 2025 22:43
The following user(s) said Thank You: Mosae

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Jun 2025 23:32
Ik heb hier geen goed gevoel bij . Jonge keeper die al een hele tijd gen wedstrijd meer heeft gespeeld . Reken er maar op dat AZ de nodige eisen stelt . Die gaan hem echt niet uit lenen om op de bank te zitten . De gemiddelde leeftijd bij MVV is gelijk aan de leeftijd van Jong Ajax/Az/Psv/Utrecht. 

• speijtuut043
  • speijtuut043's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

28 Jun 2025 00:20
is al 2 dagen tot dat erop staat maar heeft gisteren meegetraind bij az dus ben benuid of die er maandag/dinsdag is en mee traint

• speijtuut043
  • speijtuut043's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

28 Jun 2025 00:21
sjonnie overdrijf je niet een beetje ja selectie bestaat veel al uit spelers van 21/24 somigge 25/ouder ronny noemt het groententuin/ blijkbaar in die tuin geen vissen van 25/ouder

• Sander70
  • Sander70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jun 2025 07:11
speijtuut043 post=103666 userid=22966
ja ronny zijn uitspraken. zijn bedoelt uiteraard om meer seizoenskaarten te verkopen dan zeg je top 10. maar met deze selectie en trainer on denkbaar en mag je blij zijn met 15 plek?  
ja wat is dan het grote verschil met vorig seizoen, waardoor je nu wel linkerrijtje zou kunnen spelen? Een van je betere spelers (smeets) zal ook nog vertrekken. Denk zelfs tot het komend seizoen lastiger zal zijn om de play offs te halen. De kkd is sterk bezet.

• ErikOranje
  • ErikOranje's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

28 Jun 2025 08:29 - 28 Jun 2025 08:43
Voordat we het afgelopen seizoen uit naar Oss gingen, stond MVV in de 3e periode stand er goed voor en bijna op een plek die goed was voor play-offs. Zo slecht ging het op dat moment eigenlijk ook niet. 
Door een combinatie van redenen (er waren een paar geblesseerden, maar ook zonder deze spelers was het erg mager) is het daarna helemaal ingestort. Een aantal wedstrijden waren voor de winterstop ook gewoon echt goed. Thuis tegen Den Bosch, Telstar, Feyenoord waren gewoon goede wedstrijden. En ondanks dat we uit weinig punten hadden gepakt, deden we toch mee in/voor het linker rijtje.

Die selectie was in de basis dus echt niet zo slecht als we op het einde van het seizoen gevoelsmatig vinden. Die reeks na de winterstop was dramatisch. Daarmee is de club en het sentiment weggezakt. Maar ik geloof nog steeds dat als we de instelling van voor de winterstop vorig seizoen halen en op een paar posities iets meer kwaliteit hebben, MVV zeker kan meedoen voor de plekken 6-12. 

Als je kijkt naar wat de club verlaten heeft is dat vooral de keeper die een vaste basisspeler was. Al de rest was eigenlijk niet onomstreden of een basisklant. Hiermee kunnen de nieuwe aanwinsten enkel zorgen voor meer kwaliteit en concurrentie. En die keeper van AZ lijkt mij een prima optie voor komend jaar. Dat hij kan keepen heeft hij al laten zien. Nu vooral hopen dat hij fit blijft, maar laat Gekko hem ook maar eens onder handen nemen. Dat is de laatste jaren ook succesvol gebleken. 

Een vertrek van Smeets zou voetbaltechnisch een aderlating zijn. Alhoewel ik mij het afgelopen jaar ook wel erg gestoord heb aan zijn houding in het veld (vooral het continu zeuren en afgeven op zijn teamgenoten). Maar voetballen kan hij en dat liet hij ook af en toe wel zien. Maar ik had toch de hoop dat hij het team meer op sleeptouw zou nemen... en dat was het afgelopen (half) jaar ook onvoldoende.

Vroeger was het altijd afwachten op de eerste training of daar nog verrassingen uit de bus zouden komen. Ben benieuwd als MVV maandag start of daar nog wat uit de hoge hoed komt. Ik ben in ieder geval blij dat het maandag weer gaat beginnen. En fijn als selectie rond is. Kan Sidney ook weer rustig slapen en hoeft hij niet midden in de nacht uit voor analyses.
Last edit: 28 Jun 2025 08:43 by ErikOranje.
The following user(s) said Thank You: Brökske, opadiehard, jovkle, jasonke7, Brncic, mestreech1966, Hier menier, CatenaccioMestreech

• Sander70
  • Sander70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jun 2025 08:54 - 28 Jun 2025 08:56
Voor play offs zullen er thuis en uit punten gehaald moeten worden (duhh), om zo nu en dan een reeks te kunnen maken, waar je een acceptabel aantal punten haalt. Verschil tussen thuis en uit was vorig seizoen gewoon te groot. Ben benieuwd hoe Hermans van plan is om dat te gaan veranderen met grotendeels dezelfde namen. Daar valt de meeste winst te behalen. Heeft met zelfvertrouwen en consistentie te maken, ben ik van overtuigd. 
Last edit: 28 Jun 2025 08:56 by Sander70.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, ErikOranje, RoedWitHart

Time to create page: 0.378 seconds