Transfergeruchten seizoen 2012/2013
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013
26 Jun 2012 22:20
Rico Garcia kunnen we schrappen van de lijst. Hij heeft voor 2 seizoenen getekend bij La Louviere.Verder kan ook een streep door de naam Yannis Papassarantis. Hij gaat naar Dender.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
The topic has been locked.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2012 22:20Boe is dat feeske? wrote: @Anna
Haha ja ik kan niet alles ruike he. Zit hier tussen de stress op het werk ff snel te kijken op forum, en dan krijg je dit. Ik zie geen emoties in een lapje tekst, dus emoticons zijn dan zeer handig idd. Mijn posts ook vooral niet te serieus nemen:thumbsup:
Maak je geen zorgen, dat doe ik al geruime tijd niet meer.

Yanis Papassarantis die op het vorige forum werd genoemd heeft trouwens getekend bij FC Dender.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
27 Jun 2012 13:13
Grappig Roei Baank gisteren om dezelfde tijd dat over Papassarantis gepost.
Trouwens MVV zoekt spits, Huysegems zoekt club.
Huysegems zoekt club: "Er is geen interesse"
Stein Huysegems heeft nog steeds geen nieuwe club gevonden nadat zijn contract bij Lierse niet werd verlengd. Toch denkt de 30-jarige aanvaller nog niet aan stoppen.
"Er is momenteel geen concrete interesse", bekent Huysegems in GvA. "Ik train op mezelf, ik heb ervaring genoeg om te weten hoe ik mezelf moet klaarstomen voor het nieuwe seizoen."
"Ik hoop dat er zo snel mogelijk iets komt, ik heb een manager voor de Belgische markt en één voor de buitenlandse markt. Aanvankelijk wou ik alleen in België of Nederland aan de slag, maar nu maakt het niet uit waar."
Huysegems wil wel liever op het hoogste niveau actief blijven. "In principe alleen in eerste klasse, maar eventueel ook in tweede. Ik denk zeker nog niet aan stoppen, ik wil nog enkele jaren doorgaan. Ik ben nog niet nerveus, daarvoor is het te vroeg. Wachten, hopen en rustig blijven, dat is mijn lot."

Stein Huysegems heeft nog steeds geen nieuwe club gevonden nadat zijn contract bij Lierse niet werd verlengd. Toch denkt de 30-jarige aanvaller nog niet aan stoppen.
"Er is momenteel geen concrete interesse", bekent Huysegems in GvA. "Ik train op mezelf, ik heb ervaring genoeg om te weten hoe ik mezelf moet klaarstomen voor het nieuwe seizoen."
"Ik hoop dat er zo snel mogelijk iets komt, ik heb een manager voor de Belgische markt en één voor de buitenlandse markt. Aanvankelijk wou ik alleen in België of Nederland aan de slag, maar nu maakt het niet uit waar."
Huysegems wil wel liever op het hoogste niveau actief blijven. "In principe alleen in eerste klasse, maar eventueel ook in tweede. Ik denk zeker nog niet aan stoppen, ik wil nog enkele jaren doorgaan. Ik ben nog niet nerveus, daarvoor is het te vroeg. Wachten, hopen en rustig blijven, dat is mijn lot."
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
27 Jun 2012 13:19Denk dat dat wel een leuke spits voor ons zou zijnAnna D. wrote: Grappig Roei Baank gisteren om dezelfde tijd dat over Papassarantis gepost.
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
27 Jun 2012 13:25
Heeft vorig seizoen slecht gespeeld bij Lierse. Maar denk dat die hier wel weer kan opbloeien. Hij weet dat MVV hem al geruime tijd op de korrel heeft, vorig seizoen al een kandidaat maar toen koos hij dus voor de Belgische 1e klasse. MVV zou wel haast moeten maken anders gaat die naar Antwerp.
The following user(s) said Thank You: Danny1983
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
27 Jun 2012 16:06De roeie is cult!!!!de Lange wrote: Nou ik vind Knops toch wel een goede lange pass in de benen hebben, ook een hard schot. En hij durft ook eens een lange bal te geven in een wedstrijd, dat zie je toch niet zo heel vaak bij ons. Dat dit een keer mis gaat dat mag (vind ik), ze komen ook vaker perfect aan.
Winkens vind ik soms wat traag overkomen, dan zie ik veel liever Knops spelen.
- Greun graas
-
- Premium Member
-
27 Jun 2012 16:53
Cult heb ik niet veel aan, doe mij maar een degelijke back die als het kan ook voetballend zijn steentje kan bijdragen...
The following user(s) said Thank You: Danny1983
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
27 Jun 2012 17:12Danny1983 wrote:Zal aan de dure kant zijn...Anna D. wrote: Grappig Roei Baank gisteren om dezelfde tijd dat over Papassarantis gepost.
Denk dat dat wel een leuke spits voor ons zou zijn
....
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
27 Jun 2012 18:16 - 27 Jun 2012 18:16
Gunter Thiebaut & co heeft zijn commissie weer binnen, Roel van Hemert naar Waasland-Beveren. MVV te lang gewacht op verlenging van Castellana, hopelijk doet hij dit alsnog zodat we in ieder geval de rechtsbackpositie goed hebben ingevuld.
Last edit: 27 Jun 2012 18:16 by Anna D..
- Boredass
-
- Platinum Member
-
27 Jun 2012 18:25Anna D. wrote: Gunter Thiebaut & co heeft zijn commissie weer binnen, Roel van Hemert naar Waasland-Beveren. MVV te lang gewacht op verlenging van Castellana, hopelijk doet hij dit alsnog zodat we in ieder geval de rechtsbackpositie goed hebben ingevuld.
Klopt. Mvv is niet meer concreet geworden voor van Hemert. Is bij informeren gebleven.
- Ivinho
-
- Elite Member
-
- Alles kwiet, behalve de kluts!
27 Jun 2012 19:35
Is castellana dan denkelijk weg?
Winning isn't everything... It's the only thing!!!
- Boredass
-
- Platinum Member
-
27 Jun 2012 19:50de Lange wrote: Is castellana dan denkelijk weg?
nee de kans is net groter dat mvv hem toch wil behouden
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
27 Jun 2012 20:00
De zaakwaarnemer van Castellana, Eris Kismet doet niet graag zaken met Ron Elsen dat werkt ook allemaal niet mee. MVV had bv. ooit een jonge Benteke aangeboden gekregen van hem dat toen geweigerd is door Elsen. Hoop niet dat het tot teveel complicaties leidt en dat Laurent snel tekent ondanks de bovengenoemde zakelijke relatie.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
27 Jun 2012 21:28Dat hub iech al dekser gehuurd tot luij neet dekser zake wille doen met Ron Elsen. Iech kin heum weijer neet, mer wat zeet dit?Anna D. wrote: De zaakwaarnemer van Castellana, Eris Kismet doet niet graag zaken met Ron Elsen dat werkt ook allemaal niet mee. MVV had bv. ooit een jonge Benteke aangeboden gekregen van hem dat toen geweigerd is door Elsen. Hoop niet dat het tot teveel complicaties leidt en dat Laurent snel tekent ondanks de bovengenoemde zakelijke relatie.
Beteikent dit dat heer good onderhandeld veur MVV en tot ze ut daorum neet leuk vinde? Of velt d'r ech neet met heum te praote? Heer is nog eine vaan oet de awwe tied...
Wat ut ouch is, iech zow wille tot de "zaakwaarnemers" nao Mestreech kome en altied weg goon met ut good geveul, of de deal noe geslaag is of neet.
Wat dat betref (ut gesjuif met speulers, zaakwaarmeners, die contracte, etc) vin iech ut voetballe mer e raar wereldsje...
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- mvvcasbrul
-
- Senior Member
-
28 Jun 2012 00:05
Laurent Castellana en zijn zaakwaarnemer Eris Kismet wachten nu al meer als 1 week op een antwoord/cq. nieuw onderhandelingsgesprek met Ron Elsen.............
Time to create page: 0.339 seconds