Transfergeruchten seizoen 2012/2013
- Armand
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013
30 Jun 2012 10:36
Gewoon heel erg jammer in een goed draaiend team maak hij zeker 15 goals waar vinden we nu zo iemand nog??
The topic has been locked.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
30 Jun 2012 10:42pinobel wrote: Tja, fijn hoor voor Rene. Onze belangrijkste speler weg. Dit zal de verkoop van seizoenskaarten niet gaan stimuleren. Al die mensen die al riepen over een plek in de top 5 ed; we zijn weer terug bij af. Bij fortuna verwachten ze trouwens nog meer van dit soort kwaliteitsspelers voor het begin van de competitie aan te trekken. Door externe financiers? Het zij zo, maar ook Fortuna zal nooit omvallen (al zouden wij dit misschien wel wensen).
Laten we hem nou niet gaan verheerlijken. Hij heeft goede goals gemaakt, maar ook dotten van kansen gemist, ballen niet afgegeven en zoals het zoontje(mvvke4life) van MVV4life al zei, continu buitenspel gelopen. Voordat hij naar MVV kwam heeft hij al tien jaar met zijn karavaan door Europa getrokken en vaak mee getraind bij MVV (zonder succes, omdat de financiën er niet waren). Je weet dat dit een voetballer is die vaak op doortocht is, jammer dat hij naar onze buren gaan, maar ook daar is zijn thuis. Er lopen genoeg voetballers rond, misschien wat minder balvaardig, maar die wel zicht hebben voor de medespeler.
Ik denk ook eerlijk gezegd dat dit een geforceerde keuze voor hem was. In Sittard woont hij dicht bij zijn familie, anders moest hij weer helemaal terug verhuizen naar Hongarijen. Ik denk dat elke voetballer die keuze zou maken. MVV kwam er niet uit met die Hongaarse club, ik denk wel met hem.
Eén ding is een feit, MVV is verplicht nog vele aankopen/huren te doen, op dit moment voldoen ze nog niet aan de minimale eis van contractspelers. Dus er zal achter de schermen druk gewerkt (moeten)worden.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
30 Jun 2012 10:52Geloof maar dat hij niet lang na heeft hoeven denken.MVV4life wrote: Iech weit nog veurig jaor de breef vaan de veurzitter euver ut oetfluite...
Volges miech is d'r miejer kiere aongegeve tot d'r get waor met de instelling... Es diech euverstaps nao de buure, hubs diech un verkierde instelling!
Tot heer weg geit alleh, mer nao de buure?
Ach, veer hubbe de financien oonder controle! Dat vin iech noe toch eve get belangrieker.
Hopelik kreijg Borgers noe miejer speulminute!
Zegk ut sjus tege de kleinste, tot Raijcomar weg geit. Zien reactie: "Dee steit toch altied boete speul" :lachen:
Hij werd bij ons bijna nooit toegejuicht en vaak uitgefloten dus zal hij met veel plezeir naar Fortuna gaan,Waar ze hem hartelijk ontvangen.
Alleen hoop ik idd dat hij daar minstens zovaak buitenspel staat als bij ons :lachen:
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
30 Jun 2012 10:54heel veel geluk hebben(of Externe financierders??)) en hopen dat iemand uit de jeugd het op zn heupen krijgt anders denk ik niet dat we nog 15 goals kunnen verwachten van 1 persoonArmand wrote: Gewoon heel erg jammer in een goed draaiend team maak hij zeker 15 goals waar vinden we nu zo iemand nog??
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
30 Jun 2012 10:58
Het is maar de vraag of hij 15 keer kan scoren? Welke spelers staan er nog meer op het veld die Raijcomar bedienen?
- Armand
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 11:03Aloy Agu wrote: Het is maar de vraag of hij 15 keer kan scoren? Welke spelers staan er nog meer op het veld die Raijcomar bedienen?
Daarom zeg ik ook in een goed draaiend team.
- donny
-
- Premium Member
-
30 Jun 2012 11:15
Striemend fluitconcert voor die Prince in de Geusselt. Geen minuut zonder fluitconcert laten voetballen. Spelers mogen hem ook wel onderuit schoffelen.
Geef hem maar alvast het nummer van de taxicentrale, die gaat toch weer in "stijl" naar de trainingen zoals vroeger.
Bah bah
Geef hem maar alvast het nummer van de taxicentrale, die gaat toch weer in "stijl" naar de trainingen zoals vroeger.
Bah bah
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
30 Jun 2012 11:19donny wrote: Striemend fluitconcert voor die Prince in de Geusselt. Geen minuut zonder fluitconcert laten voetballen. Spelers mogen hem ook wel onderuit schoffelen.
Bah bah
Ook nog zo laat dat hij dan meteen eind seizoen was gegaan
- Armand
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 11:21
Laten we stoppen alleen prince de schuld te geven die jongen wilde graag blijven,Wat kan hij er aan doen als mvv hem niet kan/wil betalen had hij terug moeten gaan na hongarije ?
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 11:23
Wat een kortzichtige reacties hier.
Het is Fortuna hun goed recht om Rajcomar binnen te halen. Praatjes over "een goede buur etc" is onzin. Mogen wij dus ook niet met Schreurs praten? Want dan doen we toch exact hetzelfde?
MVV neemt geen financiële risico's door Rajcomar te halen en dat vind ik prima. Er lopen nog genoeg spitsen rond die bij ons een grote rol kunnen spelen.
Dat Rajcomar gekozen heeft voor zekerheid is ook zijn goed recht. Hij is echt geen judas of iets dergelijks, maar kiest gewoon voor zekerheid (en vooral als MVV hem die niet kan bieden). Zijn salaris zal ook wel door externe financierder betaald worden en zal dus ook niet misselijk zijn.
Fortuna heeft blijkbaar niets geleerd van het afgelopen half jaar, maar daar hoeven wij ons niet druk over te maken.
Grappig om te zien dat driekwart van de forumleden Rajcomar afgelopen seizoen verafschuwde en forse kritiek leverde op hem en nu opeens geweldig in paniek raken omdat hij niet meer voor MVV voetbalt. Persoonlijk had ik hem graag zien blijven. Hij bracht iets extra's, was balvast, bijzonder technisch aangelegd en creeërde (mede door zijn egoïsme) de nodige kansen (met name voor zichzelf).
Dat MVV op zoek moet gaan naar 2 nieuwe spitsen lijkt me logisch. We hebben nu alleen nog Borgers en Esajas (?).
Het is Fortuna hun goed recht om Rajcomar binnen te halen. Praatjes over "een goede buur etc" is onzin. Mogen wij dus ook niet met Schreurs praten? Want dan doen we toch exact hetzelfde?
MVV neemt geen financiële risico's door Rajcomar te halen en dat vind ik prima. Er lopen nog genoeg spitsen rond die bij ons een grote rol kunnen spelen.
Dat Rajcomar gekozen heeft voor zekerheid is ook zijn goed recht. Hij is echt geen judas of iets dergelijks, maar kiest gewoon voor zekerheid (en vooral als MVV hem die niet kan bieden). Zijn salaris zal ook wel door externe financierder betaald worden en zal dus ook niet misselijk zijn.
Fortuna heeft blijkbaar niets geleerd van het afgelopen half jaar, maar daar hoeven wij ons niet druk over te maken.
Grappig om te zien dat driekwart van de forumleden Rajcomar afgelopen seizoen verafschuwde en forse kritiek leverde op hem en nu opeens geweldig in paniek raken omdat hij niet meer voor MVV voetbalt. Persoonlijk had ik hem graag zien blijven. Hij bracht iets extra's, was balvast, bijzonder technisch aangelegd en creeërde (mede door zijn egoïsme) de nodige kansen (met name voor zichzelf).
Dat MVV op zoek moet gaan naar 2 nieuwe spitsen lijkt me logisch. We hebben nu alleen nog Borgers en Esajas (?).
The following user(s) said Thank You: Dixi
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 11:24
Precies Armand , wat een kinderachtige reacties hier.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 11:34
Jammer dat hij weggaat maar ik ben niet ongerust, er zal vast een andere goede spits worden gehaald!
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 11:36
Tsjongejongejonge wat een drama wordt er hier gemaakt. Prince heeft langer bij Fortuna gezeten dan bij MVV maar als hij teruggaat naar die club, omdat MVV hem niet meer wilde (wegens financiën), is hij een overloper. :S
Terecht dat MVV geen transfersom betaalt voor hem, laat Fortuna dat soort zaken maar wel doen. We hebben nog alle tijd van de wereld om een nieuwe spits (of twee?) te halen. Komt goed.
Terecht dat MVV geen transfersom betaalt voor hem, laat Fortuna dat soort zaken maar wel doen. We hebben nog alle tijd van de wereld om een nieuwe spits (of twee?) te halen. Komt goed.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
30 Jun 2012 11:53
Meh jong, miene daag is kloete begonne, en noe lees ich aoch noch gvd dat Prince noar Sittard geit???? Neet normaal. Wie heet dit kinne gebeure?????? Dit zal neet good zien veur de seizoenskaartverkoop, unne gooje vervenger vinden veur Prince is lestig.
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 11:54 - 30 Jun 2012 11:55
Ik was in eerste instantie ook een beetje geshockeerd. Ik vond Prince afgelopen seizoen de voetballer met de meeste voetbaltechnische kwaliteiten. Maar in tweede instantie denk ik er toch al wat genunaceerder over.
Enkele nuanceringen:
Als de Hongaarse club van Prince de zaken met Fortuna wel geregeld krijgt, dan lijkt het me logisch dat die club zegt: ga maar naar Fortuna. Dat zou MVV in dit geval zelf ook doen, denk ik.
Fortuna regelt zijn zaakjes via de "sjariteit": afhankelijk van externe geldschieters bouwen ze aan hun club. Vooral blijven doen. Getuigt van veel visie. Ik kan geen touw vastknopen aan het beleid van Fortuna. Straks zijn ze weer in geldnood. Ik mag hopen voor Prince dat hij zijn salaris in januari 2013 nog ontvangt.
Prince is een begenadigd technicus, maar is in mijn ogen vooral uit op eigen succes. Je hoeft maar naar Oranje te kijken om te zien wat dat met het functioneren van een heel elftal doet.
MVV heeft de afgelopen jaren elke keer weer met een acceptabele spits voor de dag te komen. Ik zou niet weten waarom dat nu niet het geval zou zijn. Is een type Huysegems (het is maar een voorbeeld) zoveel minder dan Prince? Waarschijnlijk nog beter: zo'n type laat anderen ook beter voetballen. Prince is een geweldige voetballer, maar het is en blijft een momentenvoetballer.
Kortom, ik wens Prince veel succes bij zijn nieuwe club. Ik zal hem niet uitfluiten als hij in De Geusselt komt en ook niet toezwaaien met een vlag. Dat vlaggen doet de grensrechter al en de scheids zal hem dan affluiten als hij voor de 10e keer in een wedstrijd buitenspel staat.
Enkele nuanceringen:
Als de Hongaarse club van Prince de zaken met Fortuna wel geregeld krijgt, dan lijkt het me logisch dat die club zegt: ga maar naar Fortuna. Dat zou MVV in dit geval zelf ook doen, denk ik.
Fortuna regelt zijn zaakjes via de "sjariteit": afhankelijk van externe geldschieters bouwen ze aan hun club. Vooral blijven doen. Getuigt van veel visie. Ik kan geen touw vastknopen aan het beleid van Fortuna. Straks zijn ze weer in geldnood. Ik mag hopen voor Prince dat hij zijn salaris in januari 2013 nog ontvangt.
Prince is een begenadigd technicus, maar is in mijn ogen vooral uit op eigen succes. Je hoeft maar naar Oranje te kijken om te zien wat dat met het functioneren van een heel elftal doet.
MVV heeft de afgelopen jaren elke keer weer met een acceptabele spits voor de dag te komen. Ik zou niet weten waarom dat nu niet het geval zou zijn. Is een type Huysegems (het is maar een voorbeeld) zoveel minder dan Prince? Waarschijnlijk nog beter: zo'n type laat anderen ook beter voetballen. Prince is een geweldige voetballer, maar het is en blijft een momentenvoetballer.
Kortom, ik wens Prince veel succes bij zijn nieuwe club. Ik zal hem niet uitfluiten als hij in De Geusselt komt en ook niet toezwaaien met een vlag. Dat vlaggen doet de grensrechter al en de scheids zal hem dan affluiten als hij voor de 10e keer in een wedstrijd buitenspel staat.
Last edit: 30 Jun 2012 11:55 by Frank Salemans.
Time to create page: 0.332 seconds