Transfergeruchten seizoen 2012/2013
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013
30 Jun 2012 15:17De Paus wrote: Es het good is bin iech mörgeh mèt de tour in Luik, diech aoch? Drinken ver us daan e pèlske!
Iech zow wel wulle, mer dat luk miech neet, gaon strein nao Diepenbeek ( Hookrock: www.hookrock.be/ )
en dat weurt daan laat....

The topic has been locked.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 15:26 - 30 Jun 2012 15:30Sjraveleer wrote: Les rouges , ut bleijf kut dat rajcomar vertrokke is. Dat ut oach nog fortuna is, maak ut extra pijnlijk. .
Diech höbs örreges wel netuurlik bes geliek; iech had häöm aoch geer nog e jäörke bei us gezeen, mer wat neet is, is neet...
en..'t kerhof lik vol met onmisbare...

Daoneve zien zoeväöl vaan us nao Zitterd gegaange en aoch aanders um : begos al met Collombain, Erik Meyer en es letste kin iech miech nog rappelere wie zoer die oet Zitterd oet hun pupse keke wie veer zonge "Harrie is vaan us, ole ole ! ").
Kiek mer ins wee allemaol op dees lies steit: www.fortuna-online.nl/pages/07_noaachtere/top54.htm
Veurgend jaor zow we die boere aoch op pepier beter ingekoch höbbe es veer en toch waore veer beter!
MVV is the best... f-beep-ck the rest !

Last edit: 30 Jun 2012 15:30 by les rouges blancs.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
30 Jun 2012 16:35
@Sjraveleer
MVV was zo goed als rond met Rajcomar over een huurovereenkomst, toen opeens Fortuna om de hoek kwam kijken en de hoofdprijs die de Hongaren vroeg wel wilde betalen. Tja dan is de keus snel gemaakt voor die Hongaarse club, één jaar verhuren en dan niks, of nog een dikke onkosten vergoeding erbij.
Elsen kan niet onderhandelen omdat er geen geld is, hij kan slechts zijn vrouw als onderpand gaan gebruiken als hij met Hongarije aan het bellen is, huur was het hoogst haalbare in deze. In de statuten staat dat MVV geen transfersom meer zal betalen voor het aantrekken van spelers, dat is ook een voorwaarde volgens mij geworden voor de hele gemeente-steun (Die afgelopen week nog eens getoetst is). Dus dat zal in de toekomst niet meer wijzigen. Een gezonde club met weinig risico en geen poker spelletjes, zoals in Sittard. 3 miljoen euro schuld open, investeerder die zijn geld misschien gaat opeisen(geduld op), investeerder die niet over de brug durft te komen om het stadion van Fortuna over te kopen (slecht onderhouden/riool problemen etc), niet sluitende begroting durven indienen bij de KNVB (toch investeren in hele dure spelers). Als ik mocht kiezen, liever een seizoen zonder Rajcomar, dan het hele mediacircus weer achter je aan. En dan nog is het geen garantie voor een goed seizoen. Nu is het zuur voor ons, zeker omdat je niet weet wie er gaat komen, maar als straks de 2e maand van 2013 begint in Sittard, breekt daar de pleuris uit. Want het is uitstel op uitstel en die cyclus wordt steeds kleiner, dat zie je wel aan de huidige begroting en leegloop daar. Nee, Prince is vervangbaar, al is het maar om de zeik uit de ploeg te houden.
Ik hoop dat de Spa Monopole met bubbels bron van Roeibaank het bij het juiste eind heeft en dat we binnenkort een paar goede versterking kunnen verwachten. Er lopen altijd ergens niet ontdekte talenten rond, waar geen contract voor hoeft worden opengebroken, dat geld duwen ze maar in de breedte.
MVV was zo goed als rond met Rajcomar over een huurovereenkomst, toen opeens Fortuna om de hoek kwam kijken en de hoofdprijs die de Hongaren vroeg wel wilde betalen. Tja dan is de keus snel gemaakt voor die Hongaarse club, één jaar verhuren en dan niks, of nog een dikke onkosten vergoeding erbij.
Elsen kan niet onderhandelen omdat er geen geld is, hij kan slechts zijn vrouw als onderpand gaan gebruiken als hij met Hongarije aan het bellen is, huur was het hoogst haalbare in deze. In de statuten staat dat MVV geen transfersom meer zal betalen voor het aantrekken van spelers, dat is ook een voorwaarde volgens mij geworden voor de hele gemeente-steun (Die afgelopen week nog eens getoetst is). Dus dat zal in de toekomst niet meer wijzigen. Een gezonde club met weinig risico en geen poker spelletjes, zoals in Sittard. 3 miljoen euro schuld open, investeerder die zijn geld misschien gaat opeisen(geduld op), investeerder die niet over de brug durft te komen om het stadion van Fortuna over te kopen (slecht onderhouden/riool problemen etc), niet sluitende begroting durven indienen bij de KNVB (toch investeren in hele dure spelers). Als ik mocht kiezen, liever een seizoen zonder Rajcomar, dan het hele mediacircus weer achter je aan. En dan nog is het geen garantie voor een goed seizoen. Nu is het zuur voor ons, zeker omdat je niet weet wie er gaat komen, maar als straks de 2e maand van 2013 begint in Sittard, breekt daar de pleuris uit. Want het is uitstel op uitstel en die cyclus wordt steeds kleiner, dat zie je wel aan de huidige begroting en leegloop daar. Nee, Prince is vervangbaar, al is het maar om de zeik uit de ploeg te houden.
Ik hoop dat de Spa Monopole met bubbels bron van Roeibaank het bij het juiste eind heeft en dat we binnenkort een paar goede versterking kunnen verwachten. Er lopen altijd ergens niet ontdekte talenten rond, waar geen contract voor hoeft worden opengebroken, dat geld duwen ze maar in de breedte.
- Ben Salemans
-
- Away
- Administrator
-
30 Jun 2012 17:33
Ook ik vind het een beetje jammer dat Prince vertrekt, maar een echte ramp vind ik het niet. Tuurlijk is hij technisch begaafd en hij houdt altijd wel een mannetje (of twee) van de tegenpartij bezig. Maar echt efficiënt vond ik hem niet. Prince kiest nu voor het geld. Daar kan ik zeker begrip voor opbrengen. Dat clubliefde hem in de armen van zijn Fortuna drijft, is natuurlijk quatsch (maar dat moet deze voetbalnomade wel zeggen).
Natuurlijk is Boessen blij met het tweejarig contract. Bij de transfer kunnen toch flink wat vraagtekens worden gezet:
- Boessen zegt dat Fortuna geld aan Prince kan overhouden als deze al na een seizoen vertrekt bij Fortuna. Dat kan ik niet helemaal volgen. Ik vermoed namelijk dat de winst dan naar de geldschieter zal gaan en niet naar Fortuna. Als dat niet zo is, mag Fortuna dat wel eens uitleggen (ook aan de KNVB).
- Wie is die geldschieter? Als het iemand is met een echt Fortunahart zou zijn, dan zou die geldschieter toch eerst ervoor hebben willen zorgen dat die negatieve begroting (min 40.000 euro of wat was het bedrag ook alweer?) een nulbegroting of positieve begroting werd? Nee, hier zal wel een handelaar achter zitten. Het zou me echt niks verbazen als dat Nico J. (of Nol H.) zou zijn. Hopelijk wordt snel bekend wie de geldschieter is. Als dat niet bekend wordt gemaakt, kun je er gif op innemen dat het een handelaar is, niet iemand met een geelgroen of groengeel hart.
- Wat vindt de KNVB van de handelswijze van Fortuna? Ik meen me vaag te herinneren dat de KNVB het niet zomaar pikt als spelers worden betaald met externe gelden.
- Welke eisen heeft die geldschieter gesteld bij de transfer? Heeft die geldschieter bijvoorbeeld invloed op het spelen en het opstellen van Prince? Als je opstelling wordt beïnvloed door mensen van buiten de club, begeef je je als club op een hellend vlak.
- Wat vindt TOF van deze situatie? TOF heeft zich het snot voor de ogen gewerkt om Fortuna uit de financiële shit te trekken, en ziet nu toe hoe Fortuna financieel afglijdt. Er zijn hier forumleden die stellen dat Fortuna wel weer gered zal worden als er financiële problemen opduiken. Ik waag dat te betwijfelen: van de gemeente komt geen geld en dat er een tweede TOF zal komen is onwaarschijnlijk. De situatie is net als bij MVV. Als MVV de komende jaren weer in de financiële problemen raakt, is het over en uit met de club. MVV weet dat en handelt daarnaar. Fortuna zou dat ook moeten weten, maar handelt er niet naar.
Als Fortunasupporter zou ik blij zijn met de komst van Prince Rajcomar. Maar tegelijkertijd zou ik heel bezorgd zijn over de toekomst van Fortuna.
Natuurlijk is Boessen blij met het tweejarig contract. Bij de transfer kunnen toch flink wat vraagtekens worden gezet:
- Boessen zegt dat Fortuna geld aan Prince kan overhouden als deze al na een seizoen vertrekt bij Fortuna. Dat kan ik niet helemaal volgen. Ik vermoed namelijk dat de winst dan naar de geldschieter zal gaan en niet naar Fortuna. Als dat niet zo is, mag Fortuna dat wel eens uitleggen (ook aan de KNVB).
- Wie is die geldschieter? Als het iemand is met een echt Fortunahart zou zijn, dan zou die geldschieter toch eerst ervoor hebben willen zorgen dat die negatieve begroting (min 40.000 euro of wat was het bedrag ook alweer?) een nulbegroting of positieve begroting werd? Nee, hier zal wel een handelaar achter zitten. Het zou me echt niks verbazen als dat Nico J. (of Nol H.) zou zijn. Hopelijk wordt snel bekend wie de geldschieter is. Als dat niet bekend wordt gemaakt, kun je er gif op innemen dat het een handelaar is, niet iemand met een geelgroen of groengeel hart.
- Wat vindt de KNVB van de handelswijze van Fortuna? Ik meen me vaag te herinneren dat de KNVB het niet zomaar pikt als spelers worden betaald met externe gelden.
- Welke eisen heeft die geldschieter gesteld bij de transfer? Heeft die geldschieter bijvoorbeeld invloed op het spelen en het opstellen van Prince? Als je opstelling wordt beïnvloed door mensen van buiten de club, begeef je je als club op een hellend vlak.
- Wat vindt TOF van deze situatie? TOF heeft zich het snot voor de ogen gewerkt om Fortuna uit de financiële shit te trekken, en ziet nu toe hoe Fortuna financieel afglijdt. Er zijn hier forumleden die stellen dat Fortuna wel weer gered zal worden als er financiële problemen opduiken. Ik waag dat te betwijfelen: van de gemeente komt geen geld en dat er een tweede TOF zal komen is onwaarschijnlijk. De situatie is net als bij MVV. Als MVV de komende jaren weer in de financiële problemen raakt, is het over en uit met de club. MVV weet dat en handelt daarnaar. Fortuna zou dat ook moeten weten, maar handelt er niet naar.
Als Fortunasupporter zou ik blij zijn met de komst van Prince Rajcomar. Maar tegelijkertijd zou ik heel bezorgd zijn over de toekomst van Fortuna.
Steun MVV als VZM-donateur:
www.veerzienmvv.nl
;
bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
- Boschpoort
-
- Administrator
-
30 Jun 2012 17:38
Verrassend deze move.
Niet zozeer dat hij bij MVV vertrekt, dat is denk ik allang ingecalculeerd, maar dat hij naar Sittard vertrekt.
Kennelijk slagen ze er daar maar niet in te leren van het verleden. Wat een bizar beleid. (al zal ik dat moeten terugnemen als chocoprince er 20 maakt komend seizoen...)
Niet zozeer dat hij bij MVV vertrekt, dat is denk ik allang ingecalculeerd, maar dat hij naar Sittard vertrekt.
Kennelijk slagen ze er daar maar niet in te leren van het verleden. Wat een bizar beleid. (al zal ik dat moeten terugnemen als chocoprince er 20 maakt komend seizoen...)
- Ben Salemans
-
- Away
- Administrator
-
30 Jun 2012 17:44Je hoeft dan niks terug te nemen. Al schiet hij er 30 in, dan nog blijft het een bizar beleid.Boschpoort wrote: Verrassend deze move.
Steun MVV als VZM-donateur:
www.veerzienmvv.nl
;
bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
- Karakter
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 18:12Aloy Agu wrote:Roei baank wrote: Heren niet paniekeren. MVV is nu in de gelegenheid om een geheel nieuwe aanval te creëren en volgens de Spa Monopole bron gaat de scouting ons binnenkort verrassen met een aantal zeer interessante trouvailles. Ik zou zeggen: Ron maak de namen maar bekend.
Jij bent werkelijk het mysterie van het forum!
Kom nou eens met concrete berichten. Wellicht dat je voor de Weekend de sterren kunt voorspellen? :puke:
Het ''probleem'' is alleen dat dit mysterie heel vaak wél gelijk heeft wat dat betreft. Vandaar dat iedereen deze vage berichten van hem ook pikt denk ik

Ik denk dat MVV toch veel meer moeite gedaan had als ze dachten dat er geen goede vervanger gehaald kon worden voor Rajcomar. Wat dat betreft zorgt deze transfer bij mij voor een hoopvolle stemming. Ze hoeven niet duur te zijn. Kijk naar een Marc Mboua enkele jaren geleden bij Cambuur. Hij kwam ook van Feignies ofzoiets.. Maar speelde in de Jupiler league fantastisch. Overigens vind ik het nog steeds onbegrijpelijk dat Cambuur niet meer met hem door wilde en nu compleet van de radar verdwenen is..
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
30 Jun 2012 18:15
@gerard: Hoofdprijs? Zijn er al bedragen bekend over Rajcomar? overnameprijs, salaris? Bron?
Nogmaals, roda en fortuna gaan niet failliet. (Ik gebruik andere pijnstillers)
Nogmaals, roda en fortuna gaan niet failliet. (Ik gebruik andere pijnstillers)
- De_Lange
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 18:41Roei baank wrote: Heren niet paniekeren. MVV is nu in de gelegenheid om een geheel nieuwe aanval te creëren en volgens de Spa Monopole bron gaat de scouting ons binnenkort verrassen met een aantal zeer interessante trouvailles. Ik zou zeggen: Ron maak de namen maar bekend.
Jij bent werkelijk het mysterie van het forum!
Kom nou eens met concrete berichten. Wellicht dat je voor de Weekend de sterren kunt voorspellen? :puke:[/quote]
Wellicht dat Roei baank daan ouch effe de lotto veur miech kin veurspelle!
- serke
-
- Elite Member
-
30 Jun 2012 18:50
Dit is net het mooie van dit forum
. Een ding weet ik zeker en dat is dat roei baank er wel degelijk vaak goed bij zit met zijn voorspellingen, en als hij iets voorspelt dit mij zowiezo even laat opveren :thumbsup: !
Ik ben ervan overtuigd dat we inplaats van rajcomar een goede vervanger, zoniet een betere vervanger vinden, zonder rajcomar tekort te doen.
Bronnen vermelden is soms niet mogelijk, dus laten we nog even met zijn alle lekker ouwehoeren over het hoe en waarom en wie, dat maakt het juist leuk !!!

Ik ben ervan overtuigd dat we inplaats van rajcomar een goede vervanger, zoniet een betere vervanger vinden, zonder rajcomar tekort te doen.
Bronnen vermelden is soms niet mogelijk, dus laten we nog even met zijn alle lekker ouwehoeren over het hoe en waarom en wie, dat maakt het juist leuk !!!
- wsly
-
- Elite Member
-
30 Jun 2012 19:01
Volgens mij had Rajcomar het afgelopen seizoen al zoiets van 'zodra er een andere club komt met een aanbod ben ik weg'. Je kon ook merken aan zijn houding tegenover supporters dat hij hier niet echt thuishoorde. Stom voorbeeld.. Oss - MVV.. na afloop van de wedstrijd en bij aankomst bij de Geusselt hebben zo 'n 100-150 supporters een uur lang in de stromende regen staan te wachten om te spelersbus te verwelkomen en de spelers te feliciteren met het behalen van de play-offs. Echter reed de bus eerst naar Klein Geusselt om onder andere Prince Rajcomar daar af te zetten voordat de bus weer terugkwam naar de Geusselt zelf.
In mijn ogen kun je daar al aan zien dat een speler hier niet wil blijven tenzij er niks anders is.
Maarja goede speler of niet, ik vond hem een beetje een egoïstische zak. Dat is mijn persoonlijke mening over hem, maar dat komt niet alleen door hoe hij zich gedraagt bij MVV of tegenover supporters maar ook door iets daarbuiten...
In mijn ogen kun je daar al aan zien dat een speler hier niet wil blijven tenzij er niks anders is.
Maarja goede speler of niet, ik vond hem een beetje een egoïstische zak. Dat is mijn persoonlijke mening over hem, maar dat komt niet alleen door hoe hij zich gedraagt bij MVV of tegenover supporters maar ook door iets daarbuiten...
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 19:24
Op Fortunahome verkondigt ene Pepernoot (dezelfde als op dit forum? en bekende van Schreurs?) dat Schreurs transfervrij weg mag bij Willem II. Uiteraard zullen zijn salariseisen niet gering zijn, maar lijkt me toch wel goede speler voor ons.
Schreurs heeft bewezen een neusje voor de goal te hebben en het is meer een teamspeler dan bijvoorbeeld Rajcomar.
Schreurs heeft bewezen een neusje voor de goal te hebben en het is meer een teamspeler dan bijvoorbeeld Rajcomar.
- sjoen-mestreech
-
- Elite Member
-
30 Jun 2012 19:32Maosbrögk wrote: Op Fortunahome verkondigt ene Pepernoot (dezelfde als op dit forum? en bekende van Schreurs?) dat Schreurs transfervrij weg mag bij Willem II. Uiteraard zullen zijn salariseisen niet gering zijn, maar lijkt me toch wel goede speler voor ons.
scheurs zelf zegt tot hij terug is gezet naar het 2de elftal.Maar hij is nog steeds in gesprek met clubs uit het buitenland.Deze kregen de voorkeur boven een nederlandse club.
- pepernoot
-
- Elite Member
-
30 Jun 2012 19:39
haha ene pepernoot ja dat ben ik
Ja hij wilt zijn conditie op peil houden he.

- Sjraveleer
-
- Visitor
-
30 Jun 2012 20:24pepernoot wrote: haha ene pepernoot ja dat ben ikJa hij wilt zijn conditie op peil houden he.
Nou , Pepernoot je weet best veel over Schreurs, jij staat wel erg kort bij het vuur.
Ik zou bijna gaan denken, dat je Danny himself bent.
Time to create page: 0.351 seconds