Transfergeruchten seizoen 2012/2013
- dreekemvvke
-
- Banned
-
Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013
01 Jul 2012 20:39
Het wordt tijd dat we meer vertrouwen hebben in onze eigen talenten waarom loyd niet in de spits hij heeft genoeg talent maar je moet hem wel laten spelen ,ik heb veel vertrouweling hem dus geeft hem die kans
The following user(s) said Thank You: Danny1983
The topic has been locked.
- Armand
-
- Platinum Member
-
01 Jul 2012 21:04
En als er niet gescoort word ligt iedereen weer te janken,Laat die jongen zich eerst bewijzen met zijn inval beurten erna zien we verder.Ik hoop dat mvv een goeie vervanger vind voor prince
- pepernoot
-
- Elite Member
-
01 Jul 2012 21:43
Het Nederlands hier is soms ook om van te :puke: .
Ik ben benieuwd of er morgen nieuwe gezichten te zien zijn tijdens de eerste training (en dan bedoel ik niet de nieuwelingen).
Ik ben benieuwd of er morgen nieuwe gezichten te zien zijn tijdens de eerste training (en dan bedoel ik niet de nieuwelingen).
- Brncic
-
- Away
- Platinum Member
-
01 Jul 2012 21:53
Doel je dan op testers, pepernoot? Zou MVV toch niet meer doen, meen ik me te herinneren??
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
01 Jul 2012 22:29
Elk jaar haalt MVV op het laatste moment nog spelers dat zal dit jaar niet veel anders zijn.
Ik heb het vertrouwen erin dat MVV goede spelers haalt wat ze tot nu al hebben gedaan!!
Ik denk als Schreurs komt dan zullen we het heel snel te horen krijgen want hij moet ook keuzes maken en nu het seizoen weer gaat beginnen over 1 maand zal hij ook snel onderdak willen hebben.
En ik denk nog altijd dat MVV een grote kans maakt.
Ik heb het vertrouwen erin dat MVV goede spelers haalt wat ze tot nu al hebben gedaan!!
Ik denk als Schreurs komt dan zullen we het heel snel te horen krijgen want hij moet ook keuzes maken en nu het seizoen weer gaat beginnen over 1 maand zal hij ook snel onderdak willen hebben.
En ik denk nog altijd dat MVV een grote kans maakt.
- pepernoot
-
- Elite Member
-
01 Jul 2012 23:22Brncic wrote: Doel je dan op testers, pepernoot? Zou MVV toch niet meer doen, meen ik me te herinneren??
Ik heb het over spelers die dit weekend hun contract pas getekend hebben. Al zal MVV wel niet zo snel zijn en worden de handtekeningen pas in de loop van de week gezet.
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
02 Jul 2012 01:04
Het EK voorbij ... kan MVV eindelijk de transfermarkt op :woohoo:
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 06:36 - 02 Jul 2012 06:38
Vandaag traint de 20 jarige spits tarik bhar mee...de eerste die zich mag bewijzen als ,,vervanger,, van prince die alleen nog maar te koop was dus voor mvv niet haalbaar.
Deze tarik is bij eupen begonnen daarna getransferd naar spanje nl bij real valladodid,maar kwam daar niet verder dan het tweede team.
Volgens elsen is hij groot en heeft ook een groot technisch vermogen?...laten we het hopen,word hij het niet zullen er nog wel spelers een kans krijgen om zich te bewijzen,alhoewel!...vorig jaar zei trost dat mvv nooit meer een club word waar de ene na de andere testspeler zich mag komen laten zien?
Dus er komen alleen maar spelers testen waar een kans in zit dat ze mogen blijven en dan bedoel ik een spelers die grote kans maken op een contract...denk ik?...gr opa
.
PS ik zie schreurs toch naar fortuna gaan omdat daar toch door externe geldschieters de zaak gefinancieerd word...jammer maar helaas.
Deze tarik is bij eupen begonnen daarna getransferd naar spanje nl bij real valladodid,maar kwam daar niet verder dan het tweede team.
Volgens elsen is hij groot en heeft ook een groot technisch vermogen?...laten we het hopen,word hij het niet zullen er nog wel spelers een kans krijgen om zich te bewijzen,alhoewel!...vorig jaar zei trost dat mvv nooit meer een club word waar de ene na de andere testspeler zich mag komen laten zien?
Dus er komen alleen maar spelers testen waar een kans in zit dat ze mogen blijven en dan bedoel ik een spelers die grote kans maken op een contract...denk ik?...gr opa

PS ik zie schreurs toch naar fortuna gaan omdat daar toch door externe geldschieters de zaak gefinancieerd word...jammer maar helaas.
....
Last edit: 02 Jul 2012 06:38 by opadiehard.
The following user(s) said Thank You: MVV4life
- Boredass
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 07:01
Deze Tarik Bhar is vorig seizoen op proef geweest bij ADO, mocht mee op trainingskamp maar kreeg toch geen contract. Daarna is hij volgens mij naar Beerschot gegaan waana hij naar een half jaar weer vertrok voor naar spanje te gaan. I
Is niet echt bekend wat deze speler kan, bij alle clubs waar hij zat kwam hij nauwelijks aan spelen toe. Op proef komen is dan ook het beste, alhoewel dat mss ook zegt hoe verrast MVV was met het vertrek van Prince dat ze nog echt gesproken hebben met een eventuele vervanger.
Is niet echt bekend wat deze speler kan, bij alle clubs waar hij zat kwam hij nauwelijks aan spelen toe. Op proef komen is dan ook het beste, alhoewel dat mss ook zegt hoe verrast MVV was met het vertrek van Prince dat ze nog echt gesproken hebben met een eventuele vervanger.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 09:33Boredass wrote: Op proef komen is dan ook het beste, alhoewel dat mss ook zegt hoe verrast MVV was met het vertrek van Prince dat ze nog echt gesproken hebben met een eventuele vervanger.
Met dit scenario dien je altijd rekening te houden, zeker als het een gehuurde speler betreft. Verrast is dus geen geldig excuus.
Je moet in de voetballerij wel vooruit denken. Dat dit niet gebeurd is schrijf ik op het conto van Ron Elsen.
Aon de géng
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 09:41Hoe weet jij dat nou.Nao Väöre wrote:Boredass wrote: Op proef komen is dan ook het beste, alhoewel dat mss ook zegt hoe verrast MVV was met het vertrek van Prince dat ze nog echt gesproken hebben met een eventuele vervanger.
Met dit scenario dien je altijd rekening te houden, zeker als het een gehuurde speler betreft. Verrast is dus geen geldig excuus.
Je moet in de voetballerij wel vooruit denken. Dat dit niet gebeurd is schrijf ik op het conto van Ron Elsen.
Jij weet toch niet waar ze mee bezig zijn?
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- de bok
-
- Visitor
-
02 Jul 2012 10:24
Is OVERAL en bij veel clubs moeten vertrekken om dat hij tegenviel ! hoeft bij mvv niet in z,n nadagen zich niet te k
komen uitrusten en zo nog enkele centjes mee te pikken ! Gun hem aan Fortuna !
- Schapendonk
-
- Banned
-
02 Jul 2012 10:40Fabrice wrote: Het EK voorbij ... kan MVV eindelijk de transfermarkt op :woohoo:
Hoe bedoel je. Wordt Balotelli onze nieuwe spits dan? :thinking:
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
02 Jul 2012 11:01 - 02 Jul 2012 11:04de bok wrote: Is OVERAL en bij veel clubs moeten vertrekken om dat hij tegenviel ! hoeft bij mvv niet in z,n nadagen zich niet te k
Zeg Ganse.., Nadagen? Die kerel is 1 jaar ouder dan Borgers... Hij is net los van de navelstreng en hij is al afgeschreven.... :lachen:
Misschien heeft hij wel de talenten. Zo'n speler kan altijd nog groeien. En mocht hij goed zijn dan heb je daar altijd misschien nog lang plezier van, al is het maar in de vorm van een transfersom.
Last edit: 02 Jul 2012 11:04 by houtengerard.
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
02 Jul 2012 11:08 - 02 Jul 2012 11:12Die externe geldschieters bij Fortuna verzieken de boel in twee opzichten. Ten eerste halen ze spelers naar Fortuna die Fortuna zelf nooit zou kunnen halen. Zo worden spelers voor de neus van MVV weggekaapt. Dat is de eerste verziekende werking van externe geldschieters: ze zorgen ervoor dat de prijzen op de transfermarkt onrealistisch hoog - onhaalbaar voor MVV - worden gehouden. Ik kan trouwens wel begrip opbrengen voor die spelers: het zijn toch beroepsvoetballers die tijdens hun voetbalcarrière zo veel mogelijk willen verdienen.opadiehard wrote: PS ik zie schreurs toch naar fortuna gaan omdat daar toch door externe geldschieters de zaak gefinancieerd word...jammer maar helaas.
Ten tweede verzieken externe geldschieters de doorgroeimogelijkheden van een club als Fortuna, dat met spelers gaat spelen die eigenlijk niet van Fortuna zijn. Wat externe geldschieters als Nico Jongen voor een club kunnen betekenen, hebben we gezien bij MVV: dan heb je misschien best goede spelers in je selectie (die je eigenlijk niet kunt betalen), maar als club heb je niks over die spelers te zeggen en verdien je er bij een transfer helemaal niets aan. Bovendien krijgen die externe geldschieters een oncontroleerbare en dus onwenselijke invloed op de club. MVV heeft er bewust voor gekozen om niet meer met types als Nico Jongen te werken. Dan loop je ongetwijfeld spelers mis en dat is soms zuur. Maar alleen zo, geheel financieel onafhankelijk, bouw je stapje voor stapje aan een gezonde toekomst voor je club.
Ik noem hier de naam van Nico Jongen niet zonder reden. Ik kan het niet bewijzen, maar ik ken iemand die de voetbalwereld in Zuid-Limburg heel goed kent (en wiens naam ik niet mag onthullen) en die mij vertelde dat Nico Jongen zaken doet met Fortuna...
Steun MVV als VZM-donateur:
www.veerzienmvv.nl
;
bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
Last edit: 02 Jul 2012 11:12 by Ben Salemans.
Time to create page: 0.334 seconds