Transfergeruchten seizoen 2012/2013
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013
02 Jul 2012 18:21
@gohf: Dus de investeerder is een echte fortuna-fan ? En hoef ik me niet te laten leiden (lijden?) door andere berichten, waar gezegd wordt dat Nico Jongen en Co. achter deze deal zit?
The topic has been locked.
- pepernoot
-
- Elite Member
-
02 Jul 2012 18:23Gohf wrote: Knap Belgske jij weet dat schijnbaar ? Nou heb je feiten of is weer reageren vanuit het bekende "onderbuik" gevoel ?
Kwatsch toch niet zo...Rajcomar is betaald door een investeerder(En wel degelijk 1 met sympathie voor FSC).
Verder is de speler van Fortuna, betalen ze voor zover ik weet zelf het salaris, en als Rajcomar een keer verkocht zou worden krijg de investeerder terug wat hij heeft betaald nu.
Niks meer, niks minder...
RD
- Gohf
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 18:43
Wie het precies is weet ik niet. Mij is vertelt dat diegene die de financiering mogelijk heeft gemaakt(is ook sponser), sympathieën voor Fortuna heeft.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 19:17
Jesus dit gaat over MVV niet over Fortuna !!! Blijf AUB on topic!!!
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 19:24
Laurent Castellana staat op het punt om bij te tekenen.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
02 Jul 2012 19:28 - 02 Jul 2012 19:29
Enkele geruchten bij de eerste training van MVV vlgs TVMaastricht (Nieuws en actualiteiten)
* Esajas in conflict met MVV en zou bij een andere club hebben getekend.
* Bulters zou opnieuw in gesprek zijn met MVV over een contract.
* Laurent Castellana zou bijtekenen.
www.tvmaastricht.nl
* Bulters zou opnieuw in gesprek zijn met MVV over een contract.
* Laurent Castellana zou bijtekenen.
www.tvmaastricht.nl
Last edit: 02 Jul 2012 19:29 by Sandro.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 19:49Sandro wrote: Enkele geruchten bij de eerste training van MVV vlgs TVMaastricht (Nieuws en actualiteiten)
Malcolm is ooit door N.J. gekocht en bij ons gestald. Het zou me niets verbazen als die club FS is.
Aon de géng
- Gohf
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 19:49 - 02 Jul 2012 19:50
Weet jij toevallig welke andere club ?
Edit :
@Noa Veure
Malcom is destijds toch bij de amateurs van AFC opgepikt ?
Edit :
@Noa Veure
Last edit: 02 Jul 2012 19:50 by Gohf.
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
02 Jul 2012 19:53Klopt.Gohf wrote: Weet jij toevallig welke andere club ?
Edit :
@Noa Veure
....
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
02 Jul 2012 20:17Malcolm is inderdaad opgepikt bij de amateurs van Afc AmsterdamNao Väöre wrote:Sandro wrote: Enkele geruchten bij de eerste training van MVV vlgs TVMaastricht (Nieuws en actualiteiten)
Malcolm is ooit door N.J. gekocht en bij ons gestald. Het zou me niets verbazen als die club FS is.
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
02 Jul 2012 20:23Schapendonk wrote:Fabrice wrote: Het EK voorbij ... kan MVV eindelijk de transfermarkt op :woohoo:
Hoe bedoel je. Wordt Balotelli onze nieuwe spits dan? :thinking:
Was maar een grap ..

- Boredass
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 20:26
Interresante geruchten
Esajas naar een andere club en dan Fortuna zou heel goed kunnen, dat heb ik 2 maanden geleden als gerucht al eens gehoord. Als het gerucht van Jongen als mede investeerder bij Sittard zou kloppen dan is de deal snel gemaakt. Ik kan me echter niet voorstellen dat Jongen echt iets doet bij Sittard.
Bulters terugnemen zou een grote grap zijn en weggegooid geld. MVV heeft een top jupilerwaardige keeper en waarom er een dure keeper naast hebben. De kans dat een keeper veel wedstrijden gaat missen is niet super groot en dan nog kun je snel een transfervrije keeper halen , mocht je reserverkeeper niet goed genoeg zijn,
Laurent castallana wacht inderdaad op een gesprek met MVV , dit was vamiddag nog niet gebeurt. Er zou ook een gesprek zijn met 1 andere club.
Wat mij wel verbaast mocht mvv met hem verder willen, dan hadden ze het allang kunnen regelen en dan had hij op zn minst kunnen meetrainen al.
Ik denk nog altujd dat mvv met een andere back verder wil en Laurent aan het lijntje houdt, maar dat is een persoonlijk gevoel.
Esajas naar een andere club en dan Fortuna zou heel goed kunnen, dat heb ik 2 maanden geleden als gerucht al eens gehoord. Als het gerucht van Jongen als mede investeerder bij Sittard zou kloppen dan is de deal snel gemaakt. Ik kan me echter niet voorstellen dat Jongen echt iets doet bij Sittard.
Bulters terugnemen zou een grote grap zijn en weggegooid geld. MVV heeft een top jupilerwaardige keeper en waarom er een dure keeper naast hebben. De kans dat een keeper veel wedstrijden gaat missen is niet super groot en dan nog kun je snel een transfervrije keeper halen , mocht je reserverkeeper niet goed genoeg zijn,
Laurent castallana wacht inderdaad op een gesprek met MVV , dit was vamiddag nog niet gebeurt. Er zou ook een gesprek zijn met 1 andere club.
Wat mij wel verbaast mocht mvv met hem verder willen, dan hadden ze het allang kunnen regelen en dan had hij op zn minst kunnen meetrainen al.
Ik denk nog altujd dat mvv met een andere back verder wil en Laurent aan het lijntje houdt, maar dat is een persoonlijk gevoel.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 20:30
Zou Job niet te goed zijn voor de bank bij MVV? Hij kan beter bij AGOVV gaan spelen dan dat hij bij MVV op de bank zit. Overigens hoop ik echt dat Laurent blijft. Dan hebben we al de 2e doelman en de rechtsback, dan nog 2 aanvallers.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 20:35
Bulters terugnemen zou idd een grote grap zijn waar ik persoonlijk niet om kan lachen. Strik erom en wegwezen ermee. Hopelijk kunnen we Laurent weer aan ons binden. Een voor Mvv begrippen solide verdediger die soms te wild is maar dat siert hem ook alweer. We komen er wel, ook zonder Prins.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 20:45
TVMaastricht besteedt iig aandacht aan de eerste training. Typisch: zowel in de Limburger als op de site van L1 de afgelopen dagen uitgebreid aandacht voor de eerste trainingen van Fortuna, roda en VVV. Vandaag op zowel de site van de Limburger als op die van L1 GEEN aandacht voor de eerste training van MVV. toeval?
Time to create page: 0.507 seconds