Transfergeruchten seizoen 2012/2013
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013
03 Jul 2012 12:42Karakter wrote: Jongens, nu het Bulters gerucht er is.. Ben ik de enige met het nare gevoel dat als Bulters bijtekent, Castro wegblijft. Of beter gezegd: Is het niet misschien al zo dat Castro niet komt, waardoor MVV terugvalt op Bulters? Er staat namelijk ook niets op de site dat Castro getekend heeft..
Vlgs een bron bij de eerste training (oud MVV speler) zou MVV Bulters geweigerd hebben om mee te trainen omdat men de sfeer in de nieuwe groep niet wilde laten verpesten door Bulters.
The topic has been locked.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 14:58Sandro wrote: Vlgs een bron bij de eerste training (oud MVV speler) zou MVV Bulters geweigerd hebben om mee te trainen omdat men de sfeer in de nieuwe groep niet wilde laten verpesten door Bulters.
Een heel wijs besluit van MVV. Al zou hij zich voor 99,9% verbeterd hebben, dan blijft hij nog de rotte plek in de appel.
Dergelijke figuren kunnen we missen als kiespijn.
Wat mij betreft is het tijdperk Job Bulters voorgoed verleden tijd.
Job succes met het vinden van een andere club. :daag: :daag:
Aon de géng
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
03 Jul 2012 16:15Roei baank wrote: Hier aan de cote belgique hoorde ik dat er geinformeerd was naar Axel Bossekota,spits en transfervrij. Hij houdt zijn conditie op peil bij het players4contract team. Het belgisch elftal voor spelers zonder contract..Prettige bijkomstigheid is het feit dat zijn vriendin,Laura Beyne, miss Belgie is. Ik groet U vanuit een plesant etablissement.
Roei Baank.
Je geeft aan dat ER geïnformeerd is naar Alex Bossekota.
Wie bedoel je met ER? ik mag aannemen MVV?
- Brncic
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 16:34
Nee, Spartak Moskou. Tjongejongejonge sorry hoor...
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 16:50Ah oke, zo'n vaag vermoeden had ik alBrncic wrote: Nee, Spartak Moskou. Tjongejongejonge sorry hoor...

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 16:54
Lijkt me toch dat TV Maastricht hier verkeerd zit wat betreft het aanblijven van Bulters. Is erg onlogisch aangezien hij dus inderdaad niet goed in de groep ligt. Bulters na 1e keus te zijn geweest niet als reservekeeper wilt gaan fungeren achter Castro. MVV doet er niet verstandig aan om veel geld te investeren voor een positie als 2e doelman.
Als je die statistieken bekijkt is die Bossekota behalve zijn vrouw toch geen aanwinst voor MVV. Zegt natuurlijk niet alles over zijn kwaliteiten, maar een spits mag toch wat meer goals maken lijkt me. Wellicht dat hij in 2e elftallen wel goede wedstrijden heeft gespeeld die scouts van MVV wellicht hebben bezocht. Hopelijk worden er binnenkort wat interessantere namen bekend gemaakt waar ze ook naar hebben geinformeerd.
Als je die statistieken bekijkt is die Bossekota behalve zijn vrouw toch geen aanwinst voor MVV. Zegt natuurlijk niet alles over zijn kwaliteiten, maar een spits mag toch wat meer goals maken lijkt me. Wellicht dat hij in 2e elftallen wel goede wedstrijden heeft gespeeld die scouts van MVV wellicht hebben bezocht. Hopelijk worden er binnenkort wat interessantere namen bekend gemaakt waar ze ook naar hebben geinformeerd.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 17:36Anna D. wrote: Lijkt me toch dat TV Maastricht hier verkeerd zit wat betreft het aanblijven van Bulters. Is erg onlogisch aangezien hij dus inderdaad niet goed in de groep ligt. Bulters na 1e keus te zijn geweest niet als reservekeeper wilt gaan fungeren achter Castro. MVV doet er niet verstandig aan om veel geld te investeren voor een positie als 2e doelman.
Meer gele kaarten heeft hij dan goals. :lol: :woohoo:
Lijkt mij ook niet echt een aanwinst..
- de bok
-
- Visitor
-
03 Jul 2012 21:15
Chatelle speelt mee in werkenloze voetballers in Belgie !
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 21:32
Stein Huysegems vind je een halve en Thomas Chatelle een ganse? Chatelle heeft misschien 1 aardig seizoen gedraaid bij Genk en is daarna ver afgezakt als bankzitter bij Anderlecht. Maar goed vraag me af waarom ik hier eigenlijk nog op in ga, weet tenslotte wie het zegt.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
03 Jul 2012 22:14
Uit de Limburger van vandaag:
...Ondanks dit alles kiest MVV dus voor de geleidelijke weg. Zonder gekke sprongen te maken. Dat weet ook trainer René Trost. En daarom weigert hij hierover ook maar een seconde te klagen. Als hij bij de start van de competitie maar kan beschikken over twintig voetballers en drie keepers, legt de Kerkradenaar in Maastrichtse dienst uit.
,,In de voorhoede wil ik zeker nog twee goede spelers erbij hebben, als het even kan zelfs drie. Het feit dat Prince Rajcomar niet meer voor ons speelt, had niet beter dan nu kunnen gebeuren. Wij hebben immers nog ruim de tijd om op zoek te gaan naar een adequate vervanger. Stel je voor dat dat vlak voor de eerste competitiewedstrijd gebeurd was."
...Ondanks dit alles kiest MVV dus voor de geleidelijke weg. Zonder gekke sprongen te maken. Dat weet ook trainer René Trost. En daarom weigert hij hierover ook maar een seconde te klagen. Als hij bij de start van de competitie maar kan beschikken over twintig voetballers en drie keepers, legt de Kerkradenaar in Maastrichtse dienst uit.
,,In de voorhoede wil ik zeker nog twee goede spelers erbij hebben, als het even kan zelfs drie. Het feit dat Prince Rajcomar niet meer voor ons speelt, had niet beter dan nu kunnen gebeuren. Wij hebben immers nog ruim de tijd om op zoek te gaan naar een adequate vervanger. Stel je voor dat dat vlak voor de eerste competitiewedstrijd gebeurd was."
- ronnieos
-
- New Member
-
03 Jul 2012 22:39
iemand nog iets gehoord over danny schreurs
- de bok
-
- Visitor
-
04 Jul 2012 09:59
Dat is zo Anna !
Verstandige praat van Rene Trost , moeten in feite 3 spitsen bij !
En we hebben de tijd !
Verstandige praat van Rene Trost , moeten in feite 3 spitsen bij !
En we hebben de tijd !
- Belgske
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2012 10:45 - 04 Jul 2012 10:45Chatelle zou ook een enorme aanwinst zijn hoor voor MVV, daar moet je niet over twijfelen!Anna D. wrote: Stein Huysegems vind je een halve en Thomas Chatelle een ganse? Chatelle heeft misschien 1 aardig seizoen gedraaid bij Genk en is daarna ver afgezakt als bankzitter bij Anderlecht. Maar goed vraag me af waarom ik hier eigenlijk nog op in ga, weet tenslotte wie het zegt.
Last edit: 04 Jul 2012 10:45 by Belgske.
- Armand
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2012 10:54
Er zijn zoveel aanwinsten wat mvv kan gebruiken maar wat hebben we eraan die komen niet,Scheurs denk ik ook niet anders hadden we wel wat gehoord,
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2012 11:19Belgske wrote:Chatelle zou ook een enorme aanwinst zijn hoor voor MVV, daar moet je niet over twijfelen!Anna D. wrote: Stein Huysegems vind je een halve en Thomas Chatelle een ganse? Chatelle heeft misschien 1 aardig seizoen gedraaid bij Genk en is daarna ver afgezakt als bankzitter bij Anderlecht. Maar goed vraag me af waarom ik hier eigenlijk nog op in ga, weet tenslotte wie het zegt.
Nee sorry Belgske ben echt niet van hem onder de indruk. Duidelijk ook al op z'n retour, laatste jaren bij NEC en STVV waren echt niet goed hoor. Doe maar maar een andere rechtsbuiten die nog doorgroei mogelijkheden heeft.
Time to create page: 0.390 seconds