Transfergeruchten seizoen 2012/2013
- izzo
-
- Elite Member
-
- Roet, Roejer, Roetst!
Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013
05 Jul 2012 12:30
ik vind het fijn dat gebruiker:danny het hier geplaatst heeft aangezien ik geen contact met laurent heb! snap niet dat men zo negatief op hem reageert. misschien een goed idee om het forum alleen zichtbaar te maken voor mensen die geregistreerd zijn!
Verder is het misschien voor MVV beter dat er een vervanger komt voor hem. wss heeft hij nog een flinke salaris dat tegenstrijdig is met de rest en het plafond! Dat weten wij niet. Aan de andere kant moeten we gewoon geloof hebben in ons bestuur en staf!. Denk als de meeste forum gebruikers in het bestuur zaten MVV niet meer bestond!
soms zie ik namen terugkomen waarvan ik denk: meen je dat nu serieus!? Je zag het effect van fabio.
Vraag me af of er ooit een speler is geweest die na z'n terugkeer weer geweldig deed spelen?
vind het persoonlijk jammer dat Prince weg is alhoewel ik het hem niet kwalijk neem dat ie naar FSC is gegaan!.. bedoel als je eigen publiek je weleens doet uitfluiten! Prince mist een kans of verzuimd er een, hoor je het hele stadion hem uitfluiten. Verzuimde fabio er 3 achter elkaar was het : oeh ah fabio!!
Conclusie: Laten we gewoon lekker afwachten op wat er gaat komen, heb vertrouwen in bestuur en staf! ze doen het namelijk goed (labyle, gilis & Nathan) en hebben ook het beste met MVV voor (net als wij allemaal). Buig je negatieve energie om in iets positief en gedraag je daadwerkelijk als 12de man! dan komt het allemaal wel goed! en zelfs in ons nieuwe lelijke shirt kunnen we presteren!
t zunneke sjeint! kreig aub gein zonnesteek want in wermtes wie dit kinne de gemoedere oplaope!
Verder is het misschien voor MVV beter dat er een vervanger komt voor hem. wss heeft hij nog een flinke salaris dat tegenstrijdig is met de rest en het plafond! Dat weten wij niet. Aan de andere kant moeten we gewoon geloof hebben in ons bestuur en staf!. Denk als de meeste forum gebruikers in het bestuur zaten MVV niet meer bestond!
soms zie ik namen terugkomen waarvan ik denk: meen je dat nu serieus!? Je zag het effect van fabio.
Vraag me af of er ooit een speler is geweest die na z'n terugkeer weer geweldig deed spelen?
vind het persoonlijk jammer dat Prince weg is alhoewel ik het hem niet kwalijk neem dat ie naar FSC is gegaan!.. bedoel als je eigen publiek je weleens doet uitfluiten! Prince mist een kans of verzuimd er een, hoor je het hele stadion hem uitfluiten. Verzuimde fabio er 3 achter elkaar was het : oeh ah fabio!!
Conclusie: Laten we gewoon lekker afwachten op wat er gaat komen, heb vertrouwen in bestuur en staf! ze doen het namelijk goed (labyle, gilis & Nathan) en hebben ook het beste met MVV voor (net als wij allemaal). Buig je negatieve energie om in iets positief en gedraag je daadwerkelijk als 12de man! dan komt het allemaal wel goed! en zelfs in ons nieuwe lelijke shirt kunnen we presteren!
t zunneke sjeint! kreig aub gein zonnesteek want in wermtes wie dit kinne de gemoedere oplaope!
The following user(s) said Thank You: Danny1983, dytac
The topic has been locked.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
05 Jul 2012 12:33 - 05 Jul 2012 12:34Boe is dat feeske? wrote:Nao Väöre wrote:
Vewonderd mij niets. Esajas is voor een deel eigendom van Nico Jongen. Hij heeft Esajas hier gestationeerd, ik weet niet of hij nog steeds in het spelerspotje zit van Goumans & Jongen. Nu Malcoml vergeten is zijn contract op te zeggen moeten we munt uitdeze situatie slaan.
Wees niet te lief voor die uit Sittard. Malcolm heeft een doorlopend contract en dat moet afgekocht worden. Dit zal geen torenhoog bedrag zijn, maar alles is meegenomen. Laten we proberen het onderste uit de kan te krijgen.
Als het uit dat spelerspotje komt, moeten we het geld dan niet afdragen aan die boeven? Staan toch nog tonnen open?
Voor een deel wel tenzij MVV deze "schuld"verekend heeft.
Indien dit het geval is dan is alles voor ons.
Aon de géng
Last edit: 05 Jul 2012 12:34 by Nao Väöre.
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
05 Jul 2012 15:10
We mogen toch aannemen dat Esajas niet meer 'eigendom' is van het spelersfonds van Jongen en co. Anders zou MVV er zelf wel voor gezorgd hebben dat het (dure?) contract beëindigd werd. Nu hoopt MVV nog iets voor hem te vangen. Dat is mijn interpretatie.
Steun MVV als VZM-donateur:
www.veerzienmvv.nl
;
bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
- de bok
-
- Visitor
-
05 Jul 2012 15:19
Ga er van uit dat mvv schuldenvrij is en Esajas van mvv is !
Maar dat dit een afrekening is van het * OUDE * mvv is , is me wel duidellijk !
Maar dat dit een afrekening is van het * OUDE * mvv is , is me wel duidellijk !
- Gohf
-
- Platinum Member
-
05 Jul 2012 15:46
Volgens iemand op FH zou Esajas getekend hebben bij Fortuna....Dit zou later op de dag bekend gemaakt worden en er zou een "kleine vergoeding" aan MVV betaald worden.
Wat hier natuurlijk echt van waar is moeten we even afwachten.
Van mij hoeft het niet hoor. Esajas is een leuke voetballer dat wel, maar vraag me of wat zijn salaris is ? Weet iemand wat hij verdiende bij MVV ?
Van mij hoeft het niet hoor. Esajas is een leuke voetballer dat wel, maar vraag me of wat zijn salaris is ? Weet iemand wat hij verdiende bij MVV ?
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
05 Jul 2012 16:01
@ de bok: in het spelersfonds stond een jaar geleden nog een paar ton open, dat staat los van de begroting van mvv.
Zo , esajas ook weg? Het gaat goed in Sittard.
Tja, wordt leuk in de derby, de roeje tegen esajas...
Elsen boe is uzze oanval ????????????????????????????????????????
Zo , esajas ook weg? Het gaat goed in Sittard.
Tja, wordt leuk in de derby, de roeje tegen esajas...
Elsen boe is uzze oanval ????????????????????????????????????????
- Gohf
-
- Platinum Member
-
05 Jul 2012 16:03 - 05 Jul 2012 16:04
Nogmaals dit kan net zo goed onzin zijn natuurlijk.
Heb hem gevraagd of het 100% zeker zou zijn en bekend zou worden gemaakt voor morgenvroeg, zo ver ging zijn bron niet zei hij.
Volgens diezelfde persoon zou MVV vrijdag/maandag een rechtsbuiten en een spits presenteren...
Nogmaals : voorlopig zijn dit maar geruchten...
Heb hem gevraagd of het 100% zeker zou zijn en bekend zou worden gemaakt voor morgenvroeg, zo ver ging zijn bron niet zei hij.
Volgens diezelfde persoon zou MVV vrijdag/maandag een rechtsbuiten en een spits presenteren...
Nogmaals : voorlopig zijn dit maar geruchten...
Last edit: 05 Jul 2012 16:04 by Gohf.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
05 Jul 2012 16:07 - 05 Jul 2012 16:09Gohf wrote: Volgens iemand op FH zou Esajas getekend hebben bij Fortuna....Dit zou later op de dag bekend gemaakt worden en er zou een "kleine vergoeding" aan MVV betaald worden.
In het eerste jaar op amateurbasis geloof ik.
Daarna weet ik t niet
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Last edit: 05 Jul 2012 16:09 by Danny1983.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
05 Jul 2012 16:30Danny1983 wrote:Gohf wrote: Volgens iemand op FH zou Esajas getekend hebben bij Fortuna....Dit zou later op de dag bekend gemaakt worden en er zou een "kleine vergoeding" aan MVV betaald worden.
In het eerste jaar op amateurbasis geloof ik.
Daarna weet ik t niet
Esajas heeft nooit op amateurbasis bij MVV gespeeld hij is nog gehaald door het oude bestuur zijn salaris wordt geschat op 90.000 euro.
- pepernoot
-
- Elite Member
-
05 Jul 2012 16:42
Esajas krijgt de helft van die 90.000 ja.. Zoveel kreeg Tom niet eens en dat was de duurste speler van MVV.
The following user(s) said Thank You: Sjotelsplak
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
05 Jul 2012 16:48pepernoot wrote: Esajas krijgt de helft van die 90.000 ja.. Zoveel kreeg Tom niet eens en dat was de duurste speler van MVV.
Onder het oude bestuur zat geen enkele speler onder de 50.000 euro.
- pepernoot
-
- Elite Member
-
05 Jul 2012 16:53ouwe rot wrote:pepernoot wrote: Esajas krijgt de helft van die 90.000 ja.. Zoveel kreeg Tom niet eens en dat was de duurste speler van MVV.
Hij dus wel

Meer kan ik er niet over zeggen helaas, geloof me nou maar

- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
05 Jul 2012 16:56Jij denkt dat Esajas als speler komende van een amateurclub even een contract van 90.000 euro per jaar kreeg? Dit waren de bedragen voor thiebaut,gomez(nog +-40.000 meer),etc.ouwe rot wrote:pepernoot wrote: Esajas krijgt de helft van die 90.000 ja.. Zoveel kreeg Tom niet eens en dat was de duurste speler van MVV.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Gohf
-
- Platinum Member
-
05 Jul 2012 16:56
Ohh dan ben ik er wel tevreden mee als ie komt. 45-60k is prima.
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
05 Jul 2012 16:59 - 05 Jul 2012 17:03izzo wrote: ik vind het fijn dat gebruiker:danny het hier geplaatst heeft aangezien ik geen contact met laurent heb! snap niet dat men zo negatief op hem reageert. misschien een goed idee om het forum alleen zichtbaar te maken voor mensen die geregistreerd zijn!
De reaktie op Danny1983 is te verklaren dat hij een 'persoonlijk' (kuch) gesprek met Laurent 1-op-1 op internet blaft. Laurent zal dit waarschijnlijk niet erg vinden maar dan nog doe je dit niet. Not done. Klaar.
Mbt Esajas; hij wilde toch hogerop? Nou ja hogerop komt hij wel. Op de meridianenkaart dan toch.
Overigens, wilde hij Eredivisie spelen. Herinnert U zich deze nog?
www.vi.nl/nieuws/220676/MVVer-Esajas-voo...ub-in-Kazachstan.htm
Los van het salaris, zie ik geen verschil tussen Kazachstan of Sittard, beide beton en zand.
....
Last edit: 05 Jul 2012 17:03 by Equinox.
Time to create page: 0.436 seconds