Transfergeruchten seizoen 2012/2013
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013
06 Jul 2012 18:06Dat denk ik ookArmand wrote: Nu zal wel snel bekend worden waar scheurs gaat voetballen zelf denk ik dat hij naar fortuna gaat
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
The topic has been locked.
- sjoen-mestreech
-
- Elite Member
-
06 Jul 2012 18:07pepernoot wrote: ohzo haha maakt niet uit, met nu mag ik het wel posten bedoel ik dat ik het al langer wist maar stond nog niet op internet
een vriendenband gaat voor.slim om daarom te wachten op het officiële bericht! :applaus: de pers roddelt al genoeg.
Nu is neem ik aan ook de kans om schreurs aan te trekken?
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
06 Jul 2012 18:07
@pepernoot: goed dat is dan geregeld met Willem2, en de volgende stap?
(ik heb een sterk vermoeden, dat je al meer weet)
Maakt mvv een hele goeie kans?
Je mag me ook een PB sturen
(ik heb een sterk vermoeden, dat je al meer weet)
Maakt mvv een hele goeie kans?
Je mag me ook een PB sturen

- Schapendonk
-
- Banned
-
06 Jul 2012 18:09Armand wrote: Nu zal wel snel bekend worden waar scheurs gaat voetballen zelf denk ik dat hij naar fortuna gaat
Ja Armand denk je dat hij naar Fortuna gaat. :thinking:
- DannyFSC
-
- Visitor
-
06 Jul 2012 18:09
Beste Mvvers,
Met verbazing lees ik hier al een paar dagen het forum op MVV fans.nl . Vooral sinds de transfer van Prince Raycomar naar Fortuna. Dagenlang gaat het hier nergens anders over, maar jullie willen ons wel een calimerogevoel aanpraten, maar at terzijde.
Nou ik zal jullie zeggen, er is totaal geen rede voor paniek. Fortuna is tov vorig seizoen ontzettend veel kwaliteit kwijtgeraakt en zal nog zeker 4 kwaliteitsaankopen moeten doen om op dezelfde sterkte terug te komen. Ik betwijfel zeer of dit gaat lukken. Ik lees hier reactie`s alsof fortuna de ene na de andere dure spelewr haalt, en dat N Jongen een vinger in de pap heeft bij ons. Beide is niet waar, dat weet ik 100% zeker. Wij hebben net als jullie een beperkt budget, alleen staat er bij ons wel eens een sponser ( of meerdere)op die de lasten van een speler op zich wil nemen.
Ik vindt dat jullie, op dit moment, veels te positief zijn over ons en veels te negatief over mvv. Oke jullie zijn je spits kwijt en esajas wil weg, maar jullie hebben met gillis, castro, labylle en rutjens toch goed gehandeld op de transfermarkt. Wie weet wie er nog bijkomt, al denk ik dat schreurs lekker bij fortuna blijft.
Gegroet
Met verbazing lees ik hier al een paar dagen het forum op MVV fans.nl . Vooral sinds de transfer van Prince Raycomar naar Fortuna. Dagenlang gaat het hier nergens anders over, maar jullie willen ons wel een calimerogevoel aanpraten, maar at terzijde.
Nou ik zal jullie zeggen, er is totaal geen rede voor paniek. Fortuna is tov vorig seizoen ontzettend veel kwaliteit kwijtgeraakt en zal nog zeker 4 kwaliteitsaankopen moeten doen om op dezelfde sterkte terug te komen. Ik betwijfel zeer of dit gaat lukken. Ik lees hier reactie`s alsof fortuna de ene na de andere dure spelewr haalt, en dat N Jongen een vinger in de pap heeft bij ons. Beide is niet waar, dat weet ik 100% zeker. Wij hebben net als jullie een beperkt budget, alleen staat er bij ons wel eens een sponser ( of meerdere)op die de lasten van een speler op zich wil nemen.
Ik vindt dat jullie, op dit moment, veels te positief zijn over ons en veels te negatief over mvv. Oke jullie zijn je spits kwijt en esajas wil weg, maar jullie hebben met gillis, castro, labylle en rutjens toch goed gehandeld op de transfermarkt. Wie weet wie er nog bijkomt, al denk ik dat schreurs lekker bij fortuna blijft.
Gegroet
- Armand
-
- Platinum Member
-
06 Jul 2012 18:11Schapendonk wrote:Armand wrote: Nu zal wel snel bekend worden waar scheurs gaat voetballen zelf denk ik dat hij naar fortuna gaat
Ja Armand denk je dat hij naar Fortuna gaat. :thinking:
Nee ik denk dat hij gewoon bij fortuna blijft vooral nu prince daar speelt

- Gohf
-
- Platinum Member
-
06 Jul 2012 18:29
De kans dat Schreurs nu nog naar MVV gaat lijkt me een stuk kleiner sinds hij transfervrij is.
Zoals Pepernoot al aangeeft, er zullen zich meer clubs gaan mengen in de strijd en het enige wat ze hoeven te doen is meer als de 50k bieden(salarisplafond MVV) en Scheurs gaat na diegene die hem waarschijnlijk het meeste loon betaald(Ik weet niet in hoeverre hij wilt inleveren om in Limburg te kunnen blijven voetballen dan maken MVV en FSC nog wel een kans).
Zoals Pepernoot al aangeeft, er zullen zich meer clubs gaan mengen in de strijd en het enige wat ze hoeven te doen is meer als de 50k bieden(salarisplafond MVV) en Scheurs gaat na diegene die hem waarschijnlijk het meeste loon betaald(Ik weet niet in hoeverre hij wilt inleveren om in Limburg te kunnen blijven voetballen dan maken MVV en FSC nog wel een kans).
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
06 Jul 2012 18:31
@dannyfsc: Welkom op het mooiste forum van Nederland.
Begrijp ik jouw bericht nu goed? We zijn te negatief over mvv, en te positief over fortuna? en daar maak jij je zorgen over?
Bij deze ben je volwaardig lid geworden van de sekte. We kunnen nog wel wat gekke gebruiken op dit forum.
Begrijp ik jouw bericht nu goed? We zijn te negatief over mvv, en te positief over fortuna? en daar maak jij je zorgen over?
Bij deze ben je volwaardig lid geworden van de sekte. We kunnen nog wel wat gekke gebruiken op dit forum.
- Armand
-
- Platinum Member
-
06 Jul 2012 18:33
zou inderdaad kunnen dat hij terug gaat naar PEC Zwolle ,Meende ergens gelezen te hebben dat ze hem terug wilden
- Gohf
-
- Platinum Member
-
06 Jul 2012 18:35Sjraveleer wrote: @dannyfsc: Welkom op het mooiste forum van Nederland.
Briljant :lol:
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
06 Jul 2012 18:36Echt waar? Wederom een zeer zinvolle bijdrage.Danny1983 wrote:Dat denk ik ookArmand wrote: Nu zal wel snel bekend worden waar scheurs gaat voetballen zelf denk ik dat hij naar fortuna gaat
On Topic; wat heeft MVV Danny Schreurs meer te bieden dan; voetballen bij MVV en een maatschappelijke carriere na/naast zijn voetbal.
Wilt Danny Schreurs dat of niet? Dat maakt het verschil tussen bij MVV tekenen of elders (korte termijn meer salaris, lange termijn..?)
....
- pepernoot
-
- Elite Member
-
06 Jul 2012 18:39
haha voor Danny kunnen ze beter een "dat denk ik ook" knop maken.
The following user(s) said Thank You: Equinox
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
06 Jul 2012 18:55Je meent het dat wist nog niemand :applaus:Equinox wrote:Echt waar? Wederom een zeer zinvolle bijdrage.Danny1983 wrote:Dat denk ik ookArmand wrote: Nu zal wel snel bekend worden waar scheurs gaat voetballen zelf denk ik dat hij naar fortuna gaat
On Topic; wat heeft MVV Danny Schreurs meer te bieden dan; voetballen bij MVV en een maatschappelijke carriere na/naast zijn voetbal.
Wilt Danny Schreurs dat of niet? Dat maakt het verschil tussen bij MVV tekenen of elders (korte termijn meer salaris, lange termijn..?)
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
06 Jul 2012 18:56pepernoot wrote: haha voor Danny kunnen ze beter een "dat denk ik ook" knop maken.
Zozo je niveau stijgt zelf verzonnen?
Had ik niet achter je uit gehaald :lachen:
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
06 Jul 2012 19:08"Dat denk ik ook" :daag:Danny1983 wrote:Je meent het dat wist nog niemand :applaus:Equinox wrote:Echt waar? Wederom een zeer zinvolle bijdrage.Danny1983 wrote:Dat denk ik ookArmand wrote: Nu zal wel snel bekend worden waar scheurs gaat voetballen zelf denk ik dat hij naar fortuna gaat
....
The following user(s) said Thank You: pepernoot
Time to create page: 0.366 seconds