Transfergeruchten seizoen 2012/2013

• MVV4life
  • MVV4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Kom op die roeie!

Re: Schreurs

07 Jul 2012 16:29
Iech waor dit topic aon ut leze, dach iers, ut zal toch neet...
Weijer aon ut leze, daan opins "Danny tekent bij" vaan ut fortuna home, aon ut vlooke. Toch mer eve nao dat forum gegaange en miech kepot gelache!
Is wel leuke humor!

Iech hoop in eeder geval tot heer beij us geit teikene!
En daan neet allein 'n bij, mer gewoen zien kontrak.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
The topic has been locked.
  • Armand
  • Armand's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Jul 2012 16:42
Grappig ja ik was in de cafe keek even op de laptop ik zeg tegen de mensen schreurs na fortuna kom net thuis is het niet waar teminste tot nu toe lol.
  • Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Jul 2012 17:38
Volgens mij denken veel mensen dat schreurs ''de verlosser'' is.... Als ik het aantal berichten lees wat om schreurs gaat.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
  • mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Jul 2012 17:41
Ik heb ook van een bron gehoord dat hij veel salaris wil inleveren en bij mvv wilt komen elsen belt hem ook elke dag.
En ja die bron is heel dicht in de buurt...
  • Sandro
  • Sandro's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Veur de Ier en de Glorie

07 Jul 2012 17:48
mvv4ever wrote: Ik heb ook van een bron gehoord dat hij veel salaris wil inleveren en bij mvv wilt komen elsen belt hem ook elke dag.
En ja die bron is heel dicht in de buurt...

St. Servatiusbron in Biesland ? :?:
  • Armand
  • Armand's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Jul 2012 17:48 - 07 Jul 2012 17:50
Hij zal zeker meer willen inleveren maar hij verdiende ook behoorlijk veel zo te lezen,Dus of mvv zijn salaris kan of wil betalen weet ik niet,En ik vraag me af of mvv wel zo bezig is schreurs vast te leggen mischien zijn ze wel met andere spelers bezig,Die bronnen lopen ook bij fortuna rond daar zeggen ze dat hij met fortuna gaat praten we zullen zien,Ik las daar ook dat mvv harrie gommans wilde voor prince :lachen:
Last edit: 07 Jul 2012 17:50 by Armand.
  • houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

07 Jul 2012 18:06 - 07 Jul 2012 18:07
Sjotelsplak wrote: Volgens mij denken veel mensen dat schreurs ''de verlosser'' is.... Als ik het aantal berichten lees wat om schreurs gaat.

Hij heeft in ieder geval wel hetzelfde kapsel als 'de verlosser'.. ;)

Ik zou blij zijn als hij hier zou tekenen, omdat het toch een beweeglijke spelmaker is. Beperking of niet, die jongen is geboren voor het voetballen, vreet het gras op, alleen die Panenka's moeten we hem afleren, dat is me wat te spannend. Hem erbij hebben zou al een flinke stap voor MVV in de goede richting zijn, alleen al om de fouten van ons verleden recht te zetten.
Last edit: 07 Jul 2012 18:07 by houtengerard.
  • jesfen
  • jesfen's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

07 Jul 2012 18:06
pfffff
wat een gedoe om een speler die eigenlijk alleen tegen ons echt boven zichzelf uitstijgt...
ik weet niet of danny een echte versterking zal zijn..
alhoewel, als vervanger van esajas, krijgt ie het voordeel van de twijfel.

ik vind het trouwens wel elke transferperiode lachen dat hij hier wordt gelinkt en in zitterd..
veel bronnen rond danny beweert men in beiden kampen..
ik geloof het meteen..
ik zie danny er wel voor in staat om tegen de zitterd fans te zeggen dat zij de beste zijn en dat ie liever naar zitterd gaat dan naar mestreech.
maar zie hem dan ook tegen mvv-fans zeggen dat wij de beste zijn en dat ie liever in mestreech voetbald..

dus als ie wel of niet komt..
ik vind de aandacht allemaal een beetje overtrokken...
  • Tommyd
  • Tommyd's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

07 Jul 2012 20:05 - 07 Jul 2012 20:14
Lees sjus op de site vaan Voetbalprimeur dat Scheurs en Willem II per direct oetein zien:

Danny Schreurs staat per direct niet meer op de loonlijst van Willem II. Het contract van de aanvaller werd ontbonden bij de promovendus, meldt Voetbal International.

Het voorgaande seizoen maakte de aanvaller de overstap van FC Zwolle naar Tilburg. De laatste maanden kwam Schreurs op huurbasis uit voor Fortuna Sittard, waar hij zijn debuut maakte in het professionele voetbal.

Door de promotie van Willem II moest de club, volgens het nog doorlopende contract, een salarisverhoging doorvoeren bij Schreurs. Hij kon echter niet rekenen op veel speelminuten bij De Tricolores, waardoor de club ingreep.

Zeen Scheurs gere kaome...
Last edit: 07 Jul 2012 20:14 by Tommyd.
  • tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013

07 Jul 2012 21:54
Bhar blijft voorlopig bij MVV

Tarik Bhar blijft de komende twee weken nog op proef bij MVV.

Voetbal
Van onze verslaggever

Trainer René Trost wil voldoende tijd om een oordeel te kunnen vellen over de aanvaller. Bhar scoorde zaterdag in het oefenduel tegen tweedeklasser Scharn eenmaal. MVV won na een ruststand van 0-3 met 0-6. De Maastrichtenaren vielen na een goede eerste helft in de tweede helft ver terug.

Bron: Lim(burger)

Ik heb deze speler nog niet in actie gezien maar ben wel benieuwd of dit dan onze goaltjesdief moet worden.
  • opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 Jul 2012 08:53
Dylan wrote: Tarik Bhar heeft in de oefenwedstrijd van MVV tegen SVME (0-3 winst) niet bepaald kunnen overtuigen. De flegmatiek ogende Belg scoorde niet en speelde ongelukkig. Bhar was door trainer René Trost opgesteld in het centrum van de aanval. Behoudens een schot op de paal en een kopbal (over), viel hij niet echt op. Trost geeft de aanvaller voorlopig echter nog het voordeel van de twijfel. (De Limburger)

Er word geschreven dat hij zeer slecht voetbalde in de voorbije 2 oefenwedstrijden.
Hoe is het dan mogelijk dat trost hem indd nog 2 weken wil laten blijven?...groeibriljantje :thinking:...of indd zo als iemand al schreef kan nooit slechter met hem en misschien dekmantel om in de tussentijd te onderhandelen met andere spitsen?
Roei baank zou het dan zo maar kunnen zijn dat er een paar nieuwe spelers op het veld staan buiten die wat we al hebben?... ;)...gr opa.
....
The following user(s) said Thank You: MVV4life
  • dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

08 Jul 2012 10:30
ik ben ervoor dat mvv niet moet kijken naar een spits maar naar creative aanvallers die door hun spel net zoveel doelpunten kunnen maken als een spits die niet mee voetbalt ;en alleen maar staat te wachten dat hij de bal aangespeeld krijgt om dan zijn doelpunt te maken .Waar je voor moet zorgen is dat de spits positie wel constant bezet is zodat de speler die daar speelt of loopt weer makkelijk een speler kan aanspelen die mee aansluit ,zo ben je moeilijk te verdedigen en af te stoppen en komen de doelpunten vanzelf.
  • pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 Jul 2012 10:46
Tja dreeke, creatieve aanvallers...... We hebben er nog geen want ook La Rosa schijnt momenteel stil te staan. Waar haal je er een stuk of 3 vandaan die betaalbaar zijn?
  • dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

08 Jul 2012 10:52
goed blijven scouten,en vooral in de hoogste amateur afdelingen van nederland en belgie want ze zijn er echt nog wel.
  • SjoSa
  • SjoSa's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!

08 Jul 2012 10:59
Ik zie Schreurs ook wel graag komen, pikt overal toch wel zijn goaltjes mee.

Ik ben het alleen niet eens met de mensen die zeggen dat MVV niets te bieden heeft.
Schreurs is geen voetballer (zoals de meeste in de jupilerleague) die zich rijkt heeft gevoetbalt en financieel onafhankeliijk is.
Als je dan via MVV buiten het voetbal ook een maatschappelijke carriere na het voetbal kan krijgen is dit toch een mooi aanbod lijkt me. Zeker voor een jongen, met alle respect, als Schreurs.
Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!
Time to create page: 0.376 seconds