Transfergeruchten seizoen 2012/2013
- UsMvvKe
-
- Senior Member
-
Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013
07 Jul 2012 11:55Maosbrögk wrote: Ongelofelijk...zie je dat er 42 nieuwe berichten in dit topic staan; verwacht je dat er heel wat is gebeurd, maar lees je meer over Fortuna dan over MVV.
Ontopic: Schreurs dus zonder contract. Dat betekent dat MVV geen afkoopsom aan Willem II meer hoeft te betalen. Die blokkade is dus al weg. De salariseisen van Schreurs ken ik niet, maar zijn contract bij Willem II is ontbonden omdat hij een dure kracht zou zijn. M.a.w.: financieel onhaalbaar voor MVV (lijkt me).
Denk zelf dat Schreurs niet zit te wachten op maatschappelijk projecten, een opleiding of een baan naast het voetbal en dus denk ik ook dat hij niet naar MVV komt.
Ik hoop echter van wel, want ik zou hem graag eens bij MVV1 zien spelen. Heeft veel eerste divisie ervaring, neusje voor het doel, snel en kan doelpunten maken. Naast hem dan nog een kopkrachtige langere spits die een bal kan vasthouden en onze aanval staat.
Ik denk dat heer niks beter kin doen daan noar us mvv te koamen.
d'r zien clubs die motte oach noar z;n systeem aanders redden die ziech neet.
gegroet UsMvvKe.
The topic has been locked.
- Belgske
-
- Platinum Member
-
Re: Schreurs
07 Jul 2012 12:11 - 07 Jul 2012 12:12
Een keuze voor MVV zou een keuze voor de stabiliteit zijn. MVV is een stabiele club die steeds meer omhoog klimt. Schreurs kan daarin een steunpilaar worden. Bij Fortuna heb je die stabiliteit veel minder, die hebben binnen de kortste keren wellicht weer financiele problemen. Dan is het de vraag of je kiest voor een iets beter salaris in Sittard, of voor de stabiliteit in Maastricht. Zwolle is natuurlijk sportief het meest interessant, maar dan moet je weer naar de andere kant van het land. Als ik dan lees dat hij recent een huis heeft gekocht in Maastricht, vraag ik mij af of hij die richting weer op wil. Laat ons hopen dat hij kiest voor de stabiliteit en vooral voor zijn eigen stad. Hij blijft uiteindelijk een echte sjeng en uiteindelijk is dan natuurlijk niets mooier dan dat mooie shirt van MVV te dragen.
Last edit: 07 Jul 2012 12:12 by Belgske.
- gloriemvvke
-
- New Member
-
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
07 Jul 2012 12:20 - 07 Jul 2012 12:22
Ik heb ook al even gekeken op de Fortuna site. Als ik dan lees dat het uiteindelijk op geld gaat aankomen tussen MVV en Fortuna. Dan lijkt het me meer voor de hand liggend, dat hij via een investeerder naar Fortuna zal gaan. Onze grens met opbieden is snel bereikt. Misschien dat dat ook het hele spelletje is van de makelaar. de lachende derde.
Ik hoop dat je het bij juiste eind hebt Alloy. Het zou jammer zijn als hierdoor de vriendschap met je bron, als een theelichtje zal uitgaan.
Ik hoop dat je het bij juiste eind hebt Alloy. Het zou jammer zijn als hierdoor de vriendschap met je bron, als een theelichtje zal uitgaan.

Last edit: 07 Jul 2012 12:22 by houtengerard.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
07 Jul 2012 12:25 - 07 Jul 2012 12:27
Helaas Alloy,
Blaas de aansteker maar uit. Hij heeft getekend bij Fortuna.
bron: www.fortunahome.com/index.php?m=content&id=1994
(de humor in Sittard is hoog) :mrgreen:
Last edit: 07 Jul 2012 12:27 by houtengerard.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
07 Jul 2012 12:37
Dan kan er een slotje op!!!
Had al zo een voorgevoel jammer had m graag bij ons gezien, maar er zijn nog genoeg spelers over die een aardig balletje kunnen trappen..
Had al zo een voorgevoel jammer had m graag bij ons gezien, maar er zijn nog genoeg spelers over die een aardig balletje kunnen trappen..
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
07 Jul 2012 12:37
Fijn. En nu hoop ik die naam hier nooit meer te horen op dit forum. Een aantal hier dachten dat we met hem Messi zouden binnenhalen en konden het alleen nog maar over hem hebben.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
07 Jul 2012 12:50
Slotje erop inderdaad en zoals Pinobel zegt niet meer over Schreurs hebben voortaan. Heeft nu zijn kans gehad om in zijn o zo geliefde Maastricht terug te keren en hij gaat liever naar Fortuna.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
07 Jul 2012 12:50houtengerard wrote: Helaas Alloy,
Danny heeft een leuke ,,bij" getekend.
Wel grappig. ! :lachen:
- Belgske
-
- Platinum Member
-
07 Jul 2012 12:52Is alleen maar een grap hoor... (die ook aan Fortunakant voor heel wat verwarring zorgt).Anna D. wrote: Slotje erop inderdaad en zoals Pinobel zegt niet meer over Schreurs hebben voortaan. Heeft nu zijn kans gehad om in zijn o zo geliefde Maastricht terug te keren en hij gaat liever naar Fortuna.
- Lummel
-
- Platinum Member
-
07 Jul 2012 12:53Leuk, dat volk uit Sittard. Ze weten wel hoe ze ons voor gek moeten zetten, en ook hun mede Fortunezen want ze geloven het allemaal. :applaus:Marco@Stein zaterdag 7 juli 2012 / 12:49
Hahahaha,in sjengenland geloven ze al dat schreurs komend seizoen bij fortuna speelt. Hahaahhaa Danny tekent bij hahahaha
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
07 Jul 2012 12:57
Hahaha!! Fantastische grap uit het Zitterdse!
Schreurs kan natuurlijk niet BIJtekenen in Zitterd, want had daar geen contract. Alleen Danny Wintjens kan BIJtekenen.
Maar goed: wat een paniek om niks, hahaha.
Wel mooi om te zien hoeveel goede bronnen er rondom 1 speler zijn. En de verhalen komen allemaal niet overeen...
Schreurs kan natuurlijk niet BIJtekenen in Zitterd, want had daar geen contract. Alleen Danny Wintjens kan BIJtekenen.
Maar goed: wat een paniek om niks, hahaha.
Wel mooi om te zien hoeveel goede bronnen er rondom 1 speler zijn. En de verhalen komen allemaal niet overeen...
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
07 Jul 2012 12:59Belgske wrote:Is alleen maar een grap hoor... (die ook aan Fortunakant voor heel wat verwarring zorgt).Anna D. wrote: Slotje erop inderdaad en zoals Pinobel zegt niet meer over Schreurs hebben voortaan. Heeft nu zijn kans gehad om in zijn o zo geliefde Maastricht terug te keren en hij gaat liever naar Fortuna.
Haha leuke grap was net wakker en zag op m'n telefoon niet zo snel die bij.

- Ivinho
-
- Elite Member
-
- Alles kwiet, behalve de kluts!
07 Jul 2012 13:07
We moeten ons ook niet zo gek laten maken door alles en iedereen. Als iemand van ons ook maar "iets" opvangt van Schreurs of andere spelers dan word het hier al gepost met alle negatieveteit erom heen. Paniekeren heeft geen zin, het zal zeker goed komen allemaal, met of zonder Schreurs. Geduld is een schone zaak, zeggen ze toch
..
Laat ons aub focussen op MVV en niet Fortuna.

Laat ons aub focussen op MVV en niet Fortuna.
Winning isn't everything... It's the only thing!!!
- pepernoot
-
- Elite Member
-
07 Jul 2012 15:30Aloy Agu wrote: Als het aan Schreurs ligt tekent hij vandaag nog een contract bij MVV. Wil qua salaris fors inleveren omdat Schreurs als Maastrichtenaar graag in de Geusselt wil "vlammen". Echter zijn zaakwaarnemer vertraagd deze akte omdat deze zoveel mogelijk wil verdienen aan een overgang.
Bron: laat ik het zo schrijven; "zit heel kort bij het vuur"
Je kunt ook overdrijven he, sinds hij transfervrij is bellen steeds meer clubs naar zijn zaakwaarnemer. Voor MVV is het te hopen dat er niks interessants tussen zit. Fortuna staat iig onder op het lijstje.
Dat hij een huis in Maastricht heeft gekocht is ook onzin. Dat hebben ze bij Fortuna verzonnen.
Time to create page: 0.367 seconds