Transfergeruchten seizoen 2012/2013

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013

06 Jul 2012 21:47
wat hebben jullie toch met fortuna haalt onze hele aanval weg , wees blij want zo geweldig was die aanval niet prince en malcom twee grote
egoisten die alleen op persoonlijk succes uitwaren die niet een wedstrijd aan het team belang dachten .en ja ze scoorde wel eens een doelpunt maar dat was het . ik ben blij dat ze weg zijn bij mvv, we zullen zien wat ze bij fortuna presteren zal echt lang niet duren .maar bij mvv komt het wel goed
The topic has been locked.
  • Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Jul 2012 21:50
TRANSFERGERUCHTEN SVP! Kijk elke keer hoopvol als er weer iemand heeft gereageerd, maar het gaat de laatste tijd echt -enkele uitzonderingen daargelaten- nergens over. Verbeter het forum, begin bij uzelf!
  • dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

06 Jul 2012 21:55
nou begin dan bij je zelf
  • Sjappie
  • Sjappie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Jul 2012 23:54
Maak een topic.. Zeiken over Fortuna.. Ben je van de zeik af.. Laat het hier gewoon gaan over: INKOMENDE TRANSFERGERUCHTEN OMTRENT MVV
  • jasonke7
  • jasonke7's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Jul 2012 00:08
inderdaad, hei geit ut um mvv en welke transfers der noa mvv komme, dat rajcomar de sodemieter op is en allein mer veur t geld kies! nja pech!
  • Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Jul 2012 01:16
Ongelofelijk...zie je dat er 42 nieuwe berichten in dit topic staan; verwacht je dat er heel wat is gebeurd, maar lees je meer over Fortuna dan over MVV.

Ontopic: Schreurs dus zonder contract. Dat betekent dat MVV geen afkoopsom aan Willem II meer hoeft te betalen. Die blokkade is dus al weg. De salariseisen van Schreurs ken ik niet, maar zijn contract bij Willem II is ontbonden omdat hij een dure kracht zou zijn. M.a.w.: financieel onhaalbaar voor MVV (lijkt me).
Denk zelf dat Schreurs niet zit te wachten op maatschappelijk projecten, een opleiding of een baan naast het voetbal en dus denk ik ook dat hij niet naar MVV komt.
Ik hoop echter van wel, want ik zou hem graag eens bij MVV1 zien spelen. Heeft veel eerste divisie ervaring, neusje voor het doel, snel en kan doelpunten maken. Naast hem dan nog een kopkrachtige langere spits die een bal kan vasthouden en onze aanval staat.
  • Dylan
  • Dylan's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

07 Jul 2012 01:31
Tarik Bhar heeft in de oefenwedstrijd van MVV tegen SVME (0-3 winst) niet bepaald kunnen overtuigen. De flegmatiek ogende Belg scoorde niet en speelde ongelukkig. Bhar was door trainer René Trost opgesteld in het centrum van de aanval. Behoudens een schot op de paal en een kopbal (over), viel hij niet echt op. Trost geeft de aanvaller voorlopig echter nog het voordeel van de twijfel. (De Limburger)
  • dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

07 Jul 2012 08:03
ook ik hoop dat we snel iets te horen krijgen ,welke speler uit de hoge hoed van ron elzen zal springen hopelijk een spits die goed kan mee voetballen want dat is erg belangrijk in het hedendaagse voetbal en wie de doelpunten maakt is niet zo belangrijk,die komen er vanzelf wel als je kanssen crieerd dat zie je wel bij spanje dacht ik zo.daar lopen alleen maar middenvelders voorin
  • Aloy Agu
  • Aloy Agu's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Schreurs

07 Jul 2012 08:14
Als het aan Schreurs ligt tekent hij vandaag nog een contract bij MVV. Wil qua salaris fors inleveren omdat Schreurs als Maastrichtenaar graag in de Geusselt wil "vlammen". Echter zijn zaakwaarnemer vertraagd deze akte omdat deze zoveel mogelijk wil verdienen aan een overgang.

Bron: laat ik het zo schrijven; "zit heel kort bij het vuur"
The following user(s) said Thank You: Danny1983, damske
  • Armand
  • Armand's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Jul 2012 08:22
Bij fortuna zitten er ook kort bij het vuur en daar zeggen ze dat hij gesprekken aangaat met fortuna dat hij daar wil spelen ,Ben benieuwd wil de enige echte dan nu op staan wat kort bij het vuur zit :lachen:
The following user(s) said Thank You: damske
  • damske
  • damske's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

07 Jul 2012 09:28
Aloy Agu wrote: Als het aan Schreurs ligt tekent hij vandaag nog een contract bij MVV. Wil qua salaris fors inleveren omdat Schreurs als Maastrichtenaar graag in de Geusselt wil "vlammen". Echter zijn zaakwaarnemer vertraagd deze akte omdat deze zoveel mogelijk wil verdienen aan een overgang.

Bron: laat ik het zo schrijven; "zit heel kort bij het vuur"

Aloy verbrandt je dan niet he als je er kortbij zit :lachen: :lachen:

Maar even zonder gekheid.
Wie heeft in deze dan het eindoordeel ? Ik neem toch aan Danny,dus kan volgens mij die zaakwaarnemer op zn kop staan.
  • ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Jul 2012 09:31
Roei baank wrote: Heren niet paniekeren. MVV is nu in de gelegenheid om een geheel nieuwe aanval te creëren en volgens de Spa Monopole bron gaat de scouting ons binnenkort verrassen met een aantal zeer interessante trouvailles. Ik zou zeggen: Ron maak de namen maar bekend.

Roei baank dit schreef jij een week geleden,kom op want ik heb veel vertrouwen in je.
  • Dixi
  • Dixi's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Jul 2012 10:27
Krijgt ieder gerucht nou zijn eigen topic.....?

Dixi
Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
  • Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

07 Jul 2012 10:30
Als je er zo zeker van bent dat er al een topic voor hem word aangemaakt.
Dan ben ik ook wel erg benieuwd naar de bron en het hele verhaal :)
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
  • Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Jul 2012 11:49
Leuk zo een eigen topic voor Schreurs, die nog niet heeft getekend bij MVV. Liever zie ik pas spelers-topics als een speler daadwerkelijk bij MVV heeft getekend.
Danny is van harte welkom in Maastricht, krijgt hij de kans om zijn naam te zuiveren, voor al die doelpunten die hij tegen ons heeft gescoord, en die ene keer dat hij met Zwolle won in de Geusselt en dat hij de eindstand lekker persoonlijk bij mij in het gezicht erin drukte d.m.v. de stand met zijn vingers uit te drukken.

Maar, nog zie ik Danny niet naar MVV nogwel Fortuna gaan, kans dat hij toch naar PEC Zwolle terug gaat.
The following user(s) said Thank You: Danny1983
Time to create page: 0.342 seconds