Transfergeruchten seizoen 2012/2013
- Brncic
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013
02 Jul 2012 21:36
De Limburger was er wel, in de persoon van Bjorn Thimister. Verslag zal dus morgen wel in de krant staan. L1 idd niet gezien. Vreemd...
The topic has been locked.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 21:51Brncic wrote: De Limburger was er wel, in de persoon van Bjorn Thimister. Verslag zal dus morgen wel in de krant staan. L1 idd niet gezien. Vreemd...
Verwonderd mij niets. Hoewel het hoofdkantoor op ca 200 meter van de Geusselt ligt heeft deze omroep nog nooit de moeite genomen om iets positiefs te vermelden over onze matadoren. Of zijn ze kwaad op MVV, lees Paul Rinckens, omdat hij Jo Bannier op het matje heeft geroepen om over zijn negativisme te spreken.
Aon de géng
- Karakter
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 22:18
Jongens, nu het Bulters gerucht er is.. Ben ik de enige met het nare gevoel dat als Bulters bijtekent, Castro wegblijft. Of beter gezegd: Is het niet misschien al zo dat Castro niet komt, waardoor MVV terugvalt op Bulters? Er staat namelijk ook niets op de site dat Castro getekend heeft..
- Boer458
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 22:28Karakter wrote: Jongens, nu het Bulters gerucht er is.. Ben ik de enige met het nare gevoel dat als Bulters bijtekent, Castro wegblijft. Of beter gezegd: Is het niet misschien al zo dat Castro niet komt, waardoor MVV terugvalt op Bulters? Er staat namelijk ook niets op de site dat Castro getekend heeft..
Castro was echter wel al trainend te zien op de reportage man tv maastricht.Daar wist men ook te vertellen dat Laurent gaat bijtekenen.
Toch nog een keer goed nieuws ?
Enne......Bulters hoeft van mij echt niet meer. :daag:
- the king
-
- Visitor
-
02 Jul 2012 22:50 - 02 Jul 2012 22:51Nao Väöre wrote:Brncic wrote: De Limburger was er wel, in de persoon van Bjorn Thimister. Verslag zal dus morgen wel in de krant staan. L1 idd niet gezien. Vreemd...
Verwonderd mij niets. Hoewel het hoofdkantoor op ca 200 meter van de Geusselt ligt heeft deze omroep nog nooit de moeite genomen om iets positiefs te vermelden over onze matadoren. Of zijn ze kwaad op MVV, lees Paul Rinckens, omdat hij Jo Bannier op het matje heeft geroepen om over zijn negativisme te spreken.
roerend met je eens,
zadelen ons ook al het hele jaar op met john bakbier,
tot onze voorzitter hem op het matje heeft geroepen,is een compliment waard,
maar volgend seizoen een andere verslaggever,
zou pas echt een vooruitgang zijn,!!
Last edit: 02 Jul 2012 22:51 by the king.
- Karakter
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2012 23:06
Oké mooi. Dat stelt mij alvast gerust!

- Jacques
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 00:26Ik wil hier toch op reageren. Ik weiger dit te accepteren.Gohf wrote: Het is denk ik een illusie om te denken dat Fortuna en/of MVV ooit nog een in de Eredivisie gaan spelen.
Waarom? Dat dachten de supporters van Heracles 15 jaar geleden ook. Die van VVV 15 jaar geleden ook. Die van Heerenveen 30 jaar geleden, die van AZ een jaar of 20 geleden ook. De échte fans van Excelsior kunnen nog nauwelijks geloven dat hun clubje de laatste jaren meer in de eredivisie speelt dan in de eerste divisie. RKC kreeg drie jaar geleden nog te horen dat de eredivisie er voorlopig niet meer inzat. Met gedegen beleid (en in enkele gevallen een ferme voorzitter/geldschieter, geef ik meteen toe) is het wel degelijk mogelijk om als club uit de "periferie" te promoveren.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 01:01 - 03 Jul 2012 01:02Ik weiger dit ook te accepteren ! Zulke "kölkook" hoorde ik ook toen we de eerste keer degradeerden...Jacques wrote:Ik wil hier toch op reageren. Ik weiger dit te accepteren.Gohf wrote: Het is denk ik een illusie om te denken dat Fortuna en/of MVV ooit nog een in de Eredivisie gaan spelen.
En toch werd onze droom realiteit, dus waarom nu niet? Ik heb het niet over de komende 2,3 of 4 jaar.
Maar met de nodige sponsorgelden ( van de recettes moet je het niet hebben, ook al zullen er dan makkelijk 8.000 mensen op de tribune zitten) moet dit lukken.
Last edit: 03 Jul 2012 01:02 by les rouges blancs.
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
03 Jul 2012 07:21Boer458 wrote:Karakter wrote: Jongens, nu het Bulters gerucht er is.. Ben ik de enige met het nare gevoel dat als Bulters bijtekent, Castro wegblijft. Of beter gezegd: Is het niet misschien al zo dat Castro niet komt, waardoor MVV terugvalt op Bulters? Er staat namelijk ook niets op de site dat Castro getekend heeft..
Castro was echter wel al trainend te zien op de reportage man tv maastricht.Daar wist men ook te vertellen dat Laurent gaat bijtekenen.
Toch nog een keer goed nieuws ?
Enne......Bulters hoeft van mij echt niet meer. :daag:
Ik vraag me af hoe Bulters zich zelf hierbij voelt? En mocht hij onverwacht toch tekenen bij MVV dan reken er maar op dat hij geen 1e keus is voor Trost. in dat soort zaken is Trost principieel.
- de bok
-
- Visitor
-
03 Jul 2012 08:56
Moustafa heeft bijgetekend voor 3 jaar ! bericht ddl .
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 09:12
Omdat hij geen eigen topic meer heeft en ik niet weet of hij ooit nog één wedstrijd in het roed - wit zal spelen, plaats ik het maar hier.
MVV gaat met werkweigeraar Malcolm Esajas praten. Zijn gedrag wordt in ieder geval niet geaccepteerd. Zijn zaakwaarnemer heeft niet op tijd het contract opgezegd. Het gevolg is, dat hij nog een jaar hier moet blijven voetballen.
Ik hoop echter, dat er snel een geïnteresseerde club zich aandient,die hem wil overnemen tegen een redelijke transfersom.
Immers aan ongemotiveerde spelers heb je niets.
MVV gaat met werkweigeraar Malcolm Esajas praten. Zijn gedrag wordt in ieder geval niet geaccepteerd. Zijn zaakwaarnemer heeft niet op tijd het contract opgezegd. Het gevolg is, dat hij nog een jaar hier moet blijven voetballen.
Ik hoop echter, dat er snel een geïnteresseerde club zich aandient,die hem wil overnemen tegen een redelijke transfersom.
Aon de géng
- Karakter
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 11:17Aloy Agu wrote: Ik vraag me af hoe Bulters zich zelf hierbij voelt? En mocht hij onverwacht toch tekenen bij MVV dan reken er maar op dat hij geen 1e keus is voor Trost. in dat soort zaken is Trost principieel.
De vraag is, waarom zou MVV een dure Bulters op de bank plaatsen. Dan kun je nog beter een doelman van een 1e of 2e klasser vastleggen. Tweede (en zeker derde) doelmannen zijn doorgaans alleen goed om de bank warm te houden.. Hier zou je op kunnen anticiperen door te bekijken of Castro een blessuregevoelige speler is. Zo ja, dan zal MVV uiteraard wél een goede tweede doelman moeten hebben
- Schapendonk
-
- Banned
-
03 Jul 2012 11:44Nao Väöre wrote: Omdat hij geen eigen topic meer heeft en ik niet weet of hij ooit nog één wedstrijd in het roed - wit zal spelen, plaats ik het maar hier.
Proberen te verkopen en snel Scheurs halen. Zou goed zijn voor die mismieters in Sittard.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 11:48
Dit schreef een andere ex-MVVer, Johan Derksen, alias de snor in de VI
MVV beraadt zich op stappen tegen verzuimende Esajas
03/07/2012 11:13
Malcolm Esajas liet maandag verstek gaan bij de eerste training van MVV Maastricht. De 25-jarige aanvaller zag deze zomer zijn verbintenis tegen zijn zin verlengd worden, omdat hij verzuimd had zijn contract voor 15 mei op te zeggen.
Eenzelfde scenario speelt bij PSV met Zakaria Labyad. MVV kreeg de laatste weken geen contact meer met Esajas, maar sommeerde de aanvaller per brief en mail wel om zich te melden bij de start van de voorbereiding. Vergeefs dus.
'Wij beraden ons nu op vervolgstappen, want dit kan niet in onze ogen', reageert manager voetbalzaken Ron Elsen namens MVV. 'Contract is contract, en daaraan zitten nu eenmaal niet alleen rechten maar ook plichten verbonden.'
'Zoals een caissière en een receptioniste ook gewoon op hun werk moeten verschijnen, geldt dat ook voor Malcolm Esajas. We hebben geen idee waar hij op dit moment is, maar hier laten we het zeker niet bij zitten', besluit Elsen.
MVV beraadt zich op stappen tegen verzuimende Esajas
03/07/2012 11:13
Malcolm Esajas liet maandag verstek gaan bij de eerste training van MVV Maastricht. De 25-jarige aanvaller zag deze zomer zijn verbintenis tegen zijn zin verlengd worden, omdat hij verzuimd had zijn contract voor 15 mei op te zeggen.
Eenzelfde scenario speelt bij PSV met Zakaria Labyad. MVV kreeg de laatste weken geen contact meer met Esajas, maar sommeerde de aanvaller per brief en mail wel om zich te melden bij de start van de voorbereiding. Vergeefs dus.
'Wij beraden ons nu op vervolgstappen, want dit kan niet in onze ogen', reageert manager voetbalzaken Ron Elsen namens MVV. 'Contract is contract, en daaraan zitten nu eenmaal niet alleen rechten maar ook plichten verbonden.'
'Zoals een caissière en een receptioniste ook gewoon op hun werk moeten verschijnen, geldt dat ook voor Malcolm Esajas. We hebben geen idee waar hij op dit moment is, maar hier laten we het zeker niet bij zitten', besluit Elsen.
Aon de géng
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 12:05
Hier aan de cote belgique hoorde ik dat er geinformeerd was naar Axel Bossekota,spits en transfervrij. Hij houdt zijn conditie op peil bij het players4contract team. Het belgisch elftal voor spelers zonder contract..Prettige bijkomstigheid is het feit dat zijn vriendin,Laura Beyne, miss Belgie is. Ik groet U vanuit een plesant etablissement.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Time to create page: 0.370 seconds