Transfergeruchten seizoen 2012/2013

• Belgske
  • Belgske's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013

02 Jul 2012 15:30
Als MVV-fans zullen we dit soort tegenslagen voorlopig nog even moeten blijven dragen. Ik ben echter bijzonder fier op ons bestuur dat we deze tegenslagen nu met trots kunnen dragen. Wij zijn een gezonde club die geen onverantwoorde risico's meer neemt. Als een club en concurrent met miljoenen schulden onze speler wegkaapt, doet dat even pijn, maar wij moeten beter weten uit ons nabije verleden. Ieder van ons weet hoe uitzichtloos de situatie van Fortuna is. Vroeg of laat gaat de bom daar weer barsten. Al halen ze ook nog Scheurs en Linssen, promoveren zullen ze nooit doen. Uiteindelijk blijft het dus een bodemloze put waar ze al hun geld in stoppen. Ons bestuur verraste de afgelopen seizoenen al met Dosumnu en Rajcomar. Ik weet zeker dat er opnieuw een dergelijke opportuniteit bij komt. Als ons bestuur één ding bewezen heeft, is het dat er in moeilijke omstandigheden telkens opnieuw een strijdbaar elftal staat dat meedoet voor de play-offs. Binnen twee à drie jaar hoeven wij spelers als Rajcomar niet meer te laten gaan. Benieuwd waar Fortuna dan staat!
The following user(s) said Thank You: Aswin
The topic has been locked.
  • Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jul 2012 15:47
Het is denk ik een illusie om te denken dat Fortuna en/of MVV ooit nog een in de Eredivisie gaan spelen. Je kunt goed beleid voeren wat je wilt, uiteindelijk draait het om 1 ding : Geld. Daarvan is structureel kennelijk te weinig beschikbaar hier in de regio Zuid-Limburg.

Om in de Eredivisie te spelen heb je minimaal een budget van een miljoen of 6-7 nodig en dan is het nog allemaal erg magertjes en degradatie voetbal.

Ik heb me daar bij neergelegd, zolang er strijd geleverd word en we regelmatig een leuk seizoen draaien in de 1e divisie ben ik prima tevreden.

Er is in mijn ogen 1 kleine kansje voor zowel FSC/MVV. Na een goed/uitstekend seizoen promoveren via play offs, en dan moet Roda JC bij voorkeur al gedegradeerd zijn of hetzelfde seizoen degraderen, dan is er misschien een structurele toekomst in de Eredivisie mogelijk.
  • Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

02 Jul 2012 16:10
Gohf wrote: Het is denk ik een illusie om te denken dat Fortuna en/of MVV ooit nog een in de Eredivisie gaan spelen. Je kunt goed beleid voeren wat je wilt, uiteindelijk draait het om 1 ding : Geld. Daarvan is structureel kennelijk te weinig beschikbaar hier in de regio Zuid-Limburg.

Om in de Eredivisie te spelen heb je minimaal een budget van een miljoen of 6-7 nodig en dan is het nog allemaal erg magertjes en degradatie voetbal.

Ik heb me daar bij neergelegd, zolang er strijd geleverd word en we regelmatig een leuk seizoen draaien in de 1e divisie ben ik prima tevreden.

Er is in mijn ogen 1 kleine kansje voor zowel FSC/MVV. Na een goed/uitstekend seizoen promoveren via play offs, en dan moet Roda JC bij voorkeur al gedegradeerd zijn of hetzelfde seizoen degraderen, dan is er misschien een structurele toekomst in de Eredivisie mogelijk.
Dat klopt wel dat Roda dan zou moeten degraderen anders krijg je die sponsors daar niet snel weg.
Die zul je echt nodig hebben als je structureel eredivisie wil spelen..
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
  • de bok
  • de bok's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

02 Jul 2012 16:18
Je kunt hem mischien gebruiken in plaats van Fabio , als ik alles lees waar hij gevoetbald heeft

Essajas feeft meer ervaring !
  • mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jul 2012 16:37
Schreurs komt heel graag naar MVV en zou zelfs wat salaris willen inleveren en mvv zou hem tevens dan kunnen betalen.
Van Willem 2 mag hij transfervrij vertrekken alleen is zijn makelaar daar niet mee eens en wilt dat Willem 2 hem verkoopt zodat hij er ook wat aan overhoud.
Schreurs is nu hele tijd op en neer aan het rijden naar Zeist om alles in orde te krijgen , Elsen belt hem ook elke dag..
  • seppo
  • seppo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jul 2012 16:44
mvv4ever wrote: Schreurs is nu hele tijd op en neer aan het rijden naar Zeist om alles in orde te krijgen , Elsen belt hem ook elke dag..

Wat moet hij zelf in orde krijgen en waarom moet hij daar steeds voor naar zeist rijden?
  • mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jul 2012 16:45
Verder heb ik niks doorgevraagd maar hij is daarvoor hele tijd aan het op en neer rijden.
  • Aloy Agu
  • Aloy Agu's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

02 Jul 2012 17:01
Gohf wrote: Het is denk ik een illusie om te denken dat Fortuna en/of MVV ooit nog een in de Eredivisie gaan spelen. Je kunt goed beleid voeren wat je wilt, uiteindelijk draait het om 1 ding : Geld. Daarvan is structureel kennelijk te weinig beschikbaar hier in de regio Zuid-Limburg.

Hier wordt over promotie ed gesproken! in godsnaam! B) Ik ben benieuwd of de KNVB dit allemaal goedkeurd wat Fortuna allemaal aan het doen is. Als je een begrotingstekort van €40.000 hebt hoe kun je dan zo'n aankoop verantwoorden?
  • Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jul 2012 17:06
Over promotie praten doe ik juist niet want ik weet dat die kans praktisch nihil is zoals ik zei in mijn eerdere post.

Fortuna betaald niks he..dus wat doen ze verkeerd ? Geld word door iemand anders op tafel gelegd.
  • Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jul 2012 17:20
Wat fortuna doet, doen zoveel clubs. Spelers halen die door investeerders worden betaald
  • Belgske
  • Belgske's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jul 2012 17:22
Gohf wrote: Over promotie praten doe ik juist niet want ik weet dat die kans praktisch nihil is zoals ik zei in mijn eerdere post.

Fortuna betaald niks he..dus wat doen ze verkeerd ? Geld word door iemand anders op tafel gelegd.
Dat zijn van die praatjes om de buitenwereld wat te sussen. Ondertussen krijgen steeds meer externe figuren de macht en dat is àltijd slecht. Ik ben erg benieuwd hoe lang het duurt voor TOF weer een nieuwe reddingsoperatie op poten mag zetten.
  • pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

02 Jul 2012 17:43 - 02 Jul 2012 17:53
.
Last edit: 02 Jul 2012 17:53 by pepernoot. Reason: Wilde qouten maar lukte niet via mobiel.
  • pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

02 Jul 2012 17:52
mvv4ever wrote: Schreurs komt heel graag naar MVV en zou zelfs wat salaris willen inleveren en mvv zou hem tevens dan kunnen betalen.
Van Willem 2 mag hij transfervrij vertrekken alleen is zijn makelaar daar niet mee eens en wilt dat Willem 2 hem verkoopt zodat hij er ook wat aan overhoud.
Schreurs is nu hele tijd op en neer aan het rijden naar Zeist om alles in orde te krijgen , Elsen belt hem ook elke dag..

Bazel niet zo, hij is nog geen een keer in Zeist geweest. Net alsof die zaakwaarnemer gaat zeggen van nee nee ze moeten voor danny geld betalen.
  • Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jul 2012 18:06
Knap Belgske jij weet dat schijnbaar ? Nou heb je feiten of is weer reageren vanuit het bekende "onderbuik" gevoel ?

Kwatsch toch niet zo...Rajcomar is betaald door een investeerder(En wel degelijk 1 met sympathie voor FSC).

Verder is de speler van Fortuna, betalen ze voor zover ik weet zelf het salaris, en als Rajcomar een keer verkocht zou worden krijg de investeerder terug wat hij heeft betaald nu.

Niks meer, niks minder...
  • Aswin
  • Aswin's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jul 2012 18:21
Gohf wrote:
Verder is de speler van Fortuna, betalen ze voor zover ik weet zelf het salaris, en als Rajcomar een keer verkocht zou worden krijg de investeerder terug wat hij heeft betaald nu.

Niks meer, niks minder...

Als de investeerder terug krijgt hij nu betaald heeft, wat is dan het nut van zijn investering? Het doel van investeren is dat je uit eindelijk meer terugkrijgt dan wat je er in gestoken hebt.

Een investeerder kan nog zoveel voorliefde voor een club hebben, maar uiteindelijk wil hij toch geld zien. Ik kan me niet voorstellen dat deze investeerder anders denkt.

Ik meen me te herinneren dat in het verleden bij MVV deze constructie ook speelde waarbij bij een eventuele transfer, het volledige transferbedrag naar de investeerder ging. Terwijl MVV wel jaren de kosten van het loon had gedragen.....
En toen de club bijna omging..... Tsja, we kennen het verhaal....
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
Time to create page: 0.343 seconds