Transfergeruchten seizoen 2012/2013

• Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013

01 Jul 2012 14:13
houtengerard wrote: Voor wat ons gastenboek waard is:

"Boasjeng: Schreurs naar Fortuna
Ik heb gisteren op een bruiloft in Sittard van de man van mijn nicht gehoord dat Danny Schreurs deze week wordt gepresenteerd bij Fortuna. Zij schijnen ook in gesprek te zijn met Brian Linssen, wiens plek bij VVV onzeker is geworden.

Er schijnt 1 of andere externe geldschieter achter te zitten.

Bah bah met zwart geld kan ik het ook!"

--
Kan natuurlijk ook paniekzaaierij zijn.

Paniek zaaien of niet ik zou ze graag in onze selectie zien
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
The topic has been locked.
  • de bok
  • de bok's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

01 Jul 2012 14:14
Hoop niet dat Huyzegems wordt !
  • Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jul 2012 14:51
de bok wrote: Hoop niet dat Huyzegems wordt !
Geef mij eens één goede reden waarom je Huysegems niet bij MVV wilt zien?
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
  • Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jul 2012 15:09
Ik vraag me af waarom dit niet bij MVV kan, wat Fortuna doet. Zo kun je, om maar even met de woorden van Rinkens te zeggen, om structureel in de top 5 van de Jupiler League te spelen de komende jaren.
Maar is het dan zo dat, als MVV een speler haalt die extern wordt gefinancieerd, dat die geldschieter dan winst maakt mocht die speler een transfer maken? Dan heeft MVV dus helemaal niks bij een verkoop van die speler?

Ik vind het ook goed dat MVV spelers uit de jeugd de kans wil geven. Er zitten wederom wat spelers uit de jeugdopleiding in het eerste (Borgers, Kuipers, Winkens, Castellana, Voorjans, Smeets, La Rosa, Braken) Fabio het afgelopen half jaar, maar als je in de top 5 wilt spelen de komende jaren, dan zul je echt spelers van niveau moeten halen. Zo'n speler als Rutjes, Castro zijn echt goede spelers, misschien wel te goed voor MVV. Ik denk dat beide spelers nog in de Eredivisie kunnen spelen bij een club als NAC, PEC Zwolle of bij VVV-Venlo.

Het is nog een week of 5 voor de competitiestart. MVV heeft nog 2 spitsen, een reservedoelman en nog een middenvelder nodig om een goed team te hebben. Het is afwachten.
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jul 2012 15:15 - 01 Jul 2012 15:16
Mie leef Mestreech wrote: Ik vraag me af waarom dit niet bij MVV kan, wat Fortuna doet.
Fortuna doet dit al jaren, eindigt al jaren onder MVV en zit al jaren ieder jaar weer financieel in de shit. Mensen, stop alsjeblieft met naar Fortuna te kijken, bizar dit. MVV heeft in de afgelopen vijf seizoenen vier keer de play-offs gehaald, Fortuna nul keer. En ieder jaar weer zou Fortuna beter ingekocht hebben. Dus om precies te zijn, vraag ik me af wat fortuna dan precies doet, waar jij jaloers op bent?

MAAK JE NIET DRUK OM FORTUNA.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Last edit: 01 Jul 2012 15:16 by Jacques.
The following user(s) said Thank You: jesfen
  • benoo1
  • benoo1's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

01 Jul 2012 15:21
iedereen is er kapot van dat Prince weg gaat maar MVV moet blij zijn we speelde maar met 10 man haal een type als Erk Meyer of als Harrie die maken 20 doelpunten en werken ook nog voor de ploeg ben blij dat Prince weg is Sittard gecondeleerd
  • Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jul 2012 15:43
Inderdaad niet druk maken om Fortuna die komen zichzelf nog wel tegen en krijgen vanzelf wel de rekening gepresenteerd. De bok weet blijkbaar niet dat Huysegems weldegelijk een ganse is. Alleen Antwerp is nadrukkelijk in beeld zoals eerder gezegd.

Heb nog een gerucht trouwens: Jamaïque Vandamme, aanvaller van KV Oostende. Transfervrij en natuurlijk geen onbekende van Trost gezien zijn Roda verleden. Heeft zich vorig jaar goed hersteld na zijn kruisbandblessure met 10 goals. Is wel meer een rechteraanvaller, maar wel een goede versterking in mijn ogen. Ook de lange Engelse spits Alex Fisher is aangeboden bij MVV, kwam vorig jaar uit voor het gedegradeerde Tienen. Is natuurlijk de vraag wat ze daarmee doen.
  • Frank Salemans
  • Frank Salemans's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jul 2012 16:00
De Bok heeft blijkbaar vorig jaar niet de oefenwedstrijd gezien van de Genkjeugd (aangevuld met Huysegems) tegen MVV. MVV werd toen een beetje tureluurs gevoetbald en Huysegems was door geen enkele MVV'er te houden. Die zou ik er heel erg graag bij hebben.
  • You Are
  • You Are's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

01 Jul 2012 18:36
Komt goed mede-sjengen.. like always!

Laten we niet teveel naar onze buurman kijken, hebben een korte termijn visie en bereiken nooit wat.
  • Fabrice
  • Fabrice's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder

01 Jul 2012 19:13
Pff .. overdreven die reacties over het vertrek van prince - spelers komen en gaan.
Ik heb vertrouwen, waarom beginnen we niet met Lloyd in de spits?
Waarom hebben we geen vertrouwen in onze eigen jeugd?
  • Sjraveleer
  • Sjraveleer's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

01 Jul 2012 19:37
@Fabrice: Rajcomar was voor mvv begrippen een prima spits. Hopelijk is zijn vervanger gelijkwaardig. Spitsen zijn schaars en duur.

Trost werkt elke dag met Borgers, en weet wat hij doet. Gooi je die jonge voor de leeuwen, kan dit een negatief effect hebben op zijn ontwikkeling. Hij is nu 19 jaar, en kan langzaam gebracht worden. Hij bengt regelmatig gevaar, bij een invalbeurt. Hij heeft dan wel het voordeel, dat hij fit is en de tegenstander vermoeid. Vanaf het begin starten lijkt me nog iets te vroeg.
  • MVV4life
  • MVV4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Kom op die roeie!

01 Jul 2012 19:47
Sjraveleer wrote: @Fabrice: Rajcomar was voor mvv begrippen een prima spits. Hopelijk is zijn vervanger gelijkwaardig. Spitsen zijn schaars en duur.

Trost werkt elke dag met Borgers, en weet wat hij doet. Gooi je die jonge voor de leeuwen, kan dit een negatief effect hebben op zijn ontwikkeling. Hij is nu 19 jaar, en kan langzaam gebracht worden. Hij bengt regelmatig gevaar, bij een invalbeurt. Hij heeft dan wel het voordeel, dat hij fit is en de tegenstander vermoeid. Vanaf het begin starten lijkt me nog iets te vroeg.
Sjraveleer, iech bin veur Borgers en zeen heum gere speule. Mer iech dink tots diech gelieks hubs en tot veer nog langer en miejer aon heum hubbe es veer wachte op ut gooije momint. Ut vervelende is dat heer amper wedstrijd ervaring kin opdoen, jaomer tot veer (nog) gein twiede team hubbe.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
  • pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

01 Jul 2012 19:54
Sjraveleer wrote: @Fabrice: Rajcomar was voor mvv begrippen een prima spits. Hopelijk is zijn vervanger gelijkwaardig. Spitsen zijn schaars en duur.

Met Borgers in de spits spelen we sowieso voor het rechterrijtje. Ik vind hem sowieso niks extra's brengen als hij mag invallen. Natuurlijk is hij nog jong, ik hoop voor hem dat hij een goede spits wordt maar ik zie het niet zo in hem zitten. Denk dat er in Maastricht voldoende jongens rondlopen van zijn leeftijd met dezelfde kwaliteiten. Hij heeft alleen het geluk dat hij bij MVV speelt.
  • Aswin
  • Aswin's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jul 2012 20:10
Anna D. wrote: Ook de lange Engelse spits Alex Fisher is aangeboden bij MVV, kwam vorig jaar uit voor het gedegradeerde Tienen. Is natuurlijk de vraag wat ze daarmee doen.

Hmmmm.... Interesting :)

Hierbij de echte:
www.kvktienen.be/sportief/nieuws/kvk-tie...ngelsman-alex-fisher
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Attachments:

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jul 2012 20:28

Hier een link met wat beelden van die Alex Fisher. Op 1.50 maakt ie in ieder geval een wereldgoal

Maar deze speler is afgetest door Sparta in de winter en bij Tienen heeft ie weinig indruk gemaakt
Denk dat MVV 100 spelers krijgt aangeboden en daar zit meestal niet veel soeps bij.

Ik neem aan dat MVV haar huiswerk goed gedaan heeft en de kommende week de opvolger van prince zal bekendmaken.
Time to create page: 0.375 seconds