Transfergeruchten seizoen 2012/2013
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013
30 Jun 2012 12:07 - 30 Jun 2012 12:08Frank Salemans wrote: Ik was in eerste instantie ook een beetje geshockeerd. Ik vond Prince afgelopen seizoen de voetballer met de meeste voetbaltechnische kwaliteiten. Maar in tweede instantie denk ik er toch al wat genunaceerder over.
Enkele nuanceringen:
Als de Hongaarse club van Prince de zaken met Fortuna wel geregeld krijgt, dan lijkt het me logisch dat die club zegt: ga maar naar Fortuna. Dat zou MVV in dit geval zelf ook doen, denk ik.
Fortuna regelt zijn zaakjes via de "sjariteit": afhankelijk van externe geldschieters bouwen ze aan hun club. Vooral blijven doen. Getuigt van veel visie. Ik kan geen touw vastknopen aan het beleid van Fortuna. Straks zijn ze weer in geldnood. Ik mag hopen voor Prince dat hij zijn salaris in januari 2013 nog ontvangt.
Prince is een begenadigd technicus, maar is in mijn ogen vooral uit op eigen succes. Je hoeft maar naar Oranje te kijken om te zien wat dat met het functioneren van een heel elftal doet.
MVV heeft de afgelopen jaren elke keer weer met een acceptabele spits voor de dag te komen. Ik zou niet weten waarom dat nu niet het geval zou zijn. Is een type Huysegems (het is maar een voorbeeld) zoveel minder dan Prince? Waarschijnlijk nog beter: zo'n type laat anderen ook beter voetballen. Prince is een geweldige voetballer, maar het is en blijft een momentenvoetballer.
Kortom, ik wens Prince veel succes bij zijn nieuwe club. Ik zal hem niet uitfluiten als hij in De Geusselt komt en ook niet toezwaaien met een vlag. Dat vlaggen doet de grensrechter al en de scheids zal hem dan affluiten als hij voor de 10e keer in een wedstrijd buitenspel staat.
Je hebt eigenlijk wel gelijk ben over mijn eerste reactie heen dacht even WTF maar hij is inderdaad ook niet onvervangbaar en het scheelt ons aardig wat geld..
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Last edit: 30 Jun 2012 12:08 by Danny1983.
The topic has been locked.
- Graasvrete
-
- Senior Member
-
30 Jun 2012 12:08
Zo dat is geregeld en noe is d'r plaots (lees: duite) veur Danny Schreurs nao Mestreech te haole! Sympathiek vaan de Preens um noe al roond te zien met Sittard. Nao Veure huurt noets mie jao eine kier per jaor! Voeballers is 'nne aandere woord veur minsehandel.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
30 Jun 2012 12:11Graasvrete wrote: Zo dat is geregeld en noe is d'r plaots (lees: duite) veur Danny Schreurs nao Mestreech te haole! Sympathiek vaan de Preens um noe al roond te zien met Sittard. Nao Veure huurt noets mie jao eine kier per jaor! Voeballers is 'nne aandere woord veur minsehandel.
Schreurs voor Rajcomar vind ik een goede deal en denk dat mvv er op vooruit gaat.Klinkt in ieder geval beter als
(Fortuna is rivaal MVV te slim af voor Rajcomar).Want als Schreurs kan komen omdat Rajcomar weg is dan Juich ik het aleen maar toe en vind ik het helemaal niet zo erg meer :thumbsup:
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 12:18
Heren niet paniekeren. MVV is nu in de gelegenheid om een geheel nieuwe aanval te creëren en volgens de Spa Monopole bron gaat de scouting ons binnenkort verrassen met een aantal zeer interessante trouvailles. Ik zou zeggen: Ron maak de namen maar bekend.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
30 Jun 2012 12:41
Hopelijk krijgt Trost in zijn laatste jaar, een compleet elftal. Zodat hij fatsoenlijk kan werken aan een goed resultaat. René werkt al 2 jaar met een incompleet elftal. Het eerste jaar geen spits (olsen?), en het tweede jaar geen verdediging. Ben benieuwd of het dit jaar wel gaat lukken? Stel dat het dit jaar ook niet lukt, dan ligt het misschien aan de mensen die onderhandelen voor mvv, en moeten deze vervangen worden. Simpel toch !!!!
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
30 Jun 2012 12:45Sjraveleer wrote: Hopelijk krijgt Trost in zijn laatste jaar, een compleet elftal. Zodat hij fatsoenlijk kan werken aan een goed resultaat. René werkt al 2 jaar met een incompleet elftal. Het eerste jaar geen spits (olsen?), en het tweede jaar geen verdediging. Ben benieuwd of het dit jaar wel gaat lukken? Stel dat het dit jaar ook niet lukt, dan ligt het misschien aan de mensen die onderhandelen voor mvv, en moeten deze vervangen worden. Simpel toch !!!!
Ja dat klopt plus t feit dat Rene niet wil blijven als hij ieder jaar met een ander team moet beginnen en ik hem toch graag nog een paar jaar ons zie blijven
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 13:34
Vervelend en jammer, maar geen ramp.
Als ik zie dat MVV al Labylle,Gillis en Rutjes heeft weten te halen, dan komt die spits(en) er ook wel.
Laat fortuna maar hun eigen gang gaan. De laatste jaren zijn we altijd boven hun geeindigd,en dat zal ook komend jaar weer gebeuren. Laat staan op financieel gebied, die komen hunzelf wel weer tegen.
Als ik zie dat MVV al Labylle,Gillis en Rutjes heeft weten te halen, dan komt die spits(en) er ook wel.
Laat fortuna maar hun eigen gang gaan. De laatste jaren zijn we altijd boven hun geeindigd,en dat zal ook komend jaar weer gebeuren. Laat staan op financieel gebied, die komen hunzelf wel weer tegen.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- De Paus
-
- Senior Member
-
30 Jun 2012 14:03
En toch vind ik het kut.
God bless the Pope.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 14:12 - 30 Jun 2012 14:13Sjotelsplak wrote: Vervelend en jammer, maar geen ramp.
Precies!
Het is ieder jaar maar afwachten wie er komt en of ze het wel halen om een presentabele selectie bij elkaar te krijgen !
Er zijn genoeg gasten voorbij gekomen, die het in eerste instantie wel leken te hebben of een belofte waren, maar het om een of andere reden uiteindelijk niet haalden...
Ligt voor een deel aan het feit dat je krijgt waarvoor je betaalt, maar ook voor een deel of er de wil is en ook de nodige "chemie" met het hele team en staf.
Van een ding ben ik wel 100% overtuigd en dat is namelijk de technische staf!
Vanaf dag 1 ongeveer drie jaar geleden zag men zich voortdurend geconfronteerd met een incomplete en op papier "ondermaatse" selectie ...
En toch kwam het (niet alleen) goed, maar hebben we een aantal prachtige momenten mee mogen maken !
Waarvan hulde! :applaus:
Dus ook dit jaar heb ik er weer het volste vertrouwen in, dat Rene en zijn makkers ons weer iets moois zullen voorschotelen!!!
En nu niet gaan (excusez le mot) "zeiken" over de mindere momenten... :thumbsdown:
Last edit: 30 Jun 2012 14:13 by les rouges blancs.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 14:22 - 30 Jun 2012 14:23Meh me lepke!, Paus! Diech praots es of e "k-beep-t" get hiel erreg feiseliks is...?De Paus wrote: En toch vind ik het kut.
Weurt 't weer tied um nao Luik te gaon...?....of bis diech nog neet gewees...?
Of mot mesjiens Nokske ziech weer ins bokke...?
Sjra....
num effe met Roej Baank kontak op en transfereer uzzen Paus rap nao Luik ,zoetot die bratsigheid vaan de Paus euver geit en heer dan weer met 'ne vette "smile" op zien moele weer op tied bij de sjet aonwezig kin zien ( es Nokske ziech neet bokkend aonbeed..)
:lachen:
Last edit: 30 Jun 2012 14:23 by les rouges blancs.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 14:35
Deze had ik even niet zien aankomen, Rajcomar naar Fortuna. Is er trouwens iemand die het stuk van de Limburger even kan inscannen hier?
Zelf ben ik er niet heel rouwig om als ik eerlijk ben. Rajcomar heeft de kwaliteiten om bij MVV een goede spits te zijn door zijn techniek, individuele actie en snelheid. Echter benut die jongen zijn kwaliteiten niet. Als hij tactisch goed was dat had hij nog veel meer goals kunnen maken. Echter is hij hier heel beperkt in, waardoor hij het record buitenspel staan heeft verbroken.
Belangrijker nog was zijn rol in het team. Door zijn egoistische spel lag hij niet lekker in de groep. Rajcomar heeft ook een air over zich aangezien hij zichzelf heel erg goed vind. Hij heeft dan wel 14 goals gemaakt vorig seizoen, maar deze zijn niet heilig voor mij door zijn egotripperij. Het team MVV is het belangrijkste en daardoor vind ik het niet erg dat hij vertrekt. Doe maar maar een spits die zijn goaltje meepakt en anderen ook beter laat functioneren.
Wel verrassend dat die naar Fortuna gaat. Kan wel weer worden aangegeven dat hij door een externe financieer wordt binnengehaald in Sittard, maar denk dat zij daarvoor binnenkort nog wel een keer de rekening gepresenteerd krijgen. Overigens de man met de steekpasses daar Scheelen is ook vertrokken, ben es benieuwd van wie die daar de aanvoer moet gaan krijgen. Hoop in ieder geval dat hij een zeer warm welkom krijgt volgend jaar in de Geusselt.
MVV zal niet lang meer wachten met het bekend maken van een nieuwe spits, aangezien de leiding ook wel begrijpt dat de supporters nu eventjes een lichte paniekreactie krijgen door deze transfer. Denk ook wel als de mooie namen bekend worden gemaakt die Roej Baank ook aangeeft dat we een mooi seizoen tegemoet gaan.
Zelf ben ik er niet heel rouwig om als ik eerlijk ben. Rajcomar heeft de kwaliteiten om bij MVV een goede spits te zijn door zijn techniek, individuele actie en snelheid. Echter benut die jongen zijn kwaliteiten niet. Als hij tactisch goed was dat had hij nog veel meer goals kunnen maken. Echter is hij hier heel beperkt in, waardoor hij het record buitenspel staan heeft verbroken.
Belangrijker nog was zijn rol in het team. Door zijn egoistische spel lag hij niet lekker in de groep. Rajcomar heeft ook een air over zich aangezien hij zichzelf heel erg goed vind. Hij heeft dan wel 14 goals gemaakt vorig seizoen, maar deze zijn niet heilig voor mij door zijn egotripperij. Het team MVV is het belangrijkste en daardoor vind ik het niet erg dat hij vertrekt. Doe maar maar een spits die zijn goaltje meepakt en anderen ook beter laat functioneren.
Wel verrassend dat die naar Fortuna gaat. Kan wel weer worden aangegeven dat hij door een externe financieer wordt binnengehaald in Sittard, maar denk dat zij daarvoor binnenkort nog wel een keer de rekening gepresenteerd krijgen. Overigens de man met de steekpasses daar Scheelen is ook vertrokken, ben es benieuwd van wie die daar de aanvoer moet gaan krijgen. Hoop in ieder geval dat hij een zeer warm welkom krijgt volgend jaar in de Geusselt.

MVV zal niet lang meer wachten met het bekend maken van een nieuwe spits, aangezien de leiding ook wel begrijpt dat de supporters nu eventjes een lichte paniekreactie krijgen door deze transfer. Denk ook wel als de mooie namen bekend worden gemaakt die Roej Baank ook aangeeft dat we een mooi seizoen tegemoet gaan.
- De Paus
-
- Senior Member
-
30 Jun 2012 14:44
Es het good is bin iech mörgeh mèt de tour in Luik, diech aoch? Drinken ver us daan e pèlske!
God bless the Pope.
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
30 Jun 2012 14:47
Ik denk dat we gerust kunnen stellen dat het geen ramp is dat Raijcomar uit de Geusselt vertrekt.
Maar een vertrek naar Shittard smaakt als zuurkool bij een kop koffie.
Als Raijcomar een begenadigd voetballer zou zijn was hij afgelopen seizoen al tijdens de winterstop weg geweest. Dus ergens ontbreekt er iets bij Raijcomar om door te breken bij een eredivisieclub.
En ik denk dan toch dat het aan zijn wedstrijd mentaliteit ligt. Vaak genoeg gezien dat hij zijn kopje liet hangen als het niet lukte of als we de wedstrijd dreigden te verliezen.
Maar een vertrek naar Shittard smaakt als zuurkool bij een kop koffie.
Als Raijcomar een begenadigd voetballer zou zijn was hij afgelopen seizoen al tijdens de winterstop weg geweest. Dus ergens ontbreekt er iets bij Raijcomar om door te breken bij een eredivisieclub.
En ik denk dan toch dat het aan zijn wedstrijd mentaliteit ligt. Vaak genoeg gezien dat hij zijn kopje liet hangen als het niet lukte of als we de wedstrijd dreigden te verliezen.
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
30 Jun 2012 14:55 - 30 Jun 2012 14:56Roei baank wrote: Heren niet paniekeren. MVV is nu in de gelegenheid om een geheel nieuwe aanval te creëren en volgens de Spa Monopole bron gaat de scouting ons binnenkort verrassen met een aantal zeer interessante trouvailles. Ik zou zeggen: Ron maak de namen maar bekend.
Jij bent werkelijk het mysterie van het forum!
Kom nou eens met concrete berichten. Wellicht dat je voor de Weekend de sterren kunt voorspellen? :puke:
Last edit: 30 Jun 2012 14:56 by Aloy Agu.
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
30 Jun 2012 15:09
Les rouges , ut bleijf kut dat rajcomar vertrokke is. Dat ut oach nog fortuna is, maak ut extra pijnlijk. En laote veer ophauwe euver de financien van sittard en kerkrade, want dat huur ich al 28 jaor dee onzin, onkroet vergeit neet. Ze hubbe us toch aoch neet kapot gekrege met 7 miljoen shjuld, dao kump altied wel un oplossing. Laote veer us niks wies maake. Die batteraove in sittard, zien us veur gewees, en wie ze ut geflik hubbe, maak geine kloete oet. Ich had ut geveul, dat mvv druk bezig waor um Rajcomar vast te legge, en dat ut probleem waor dat die hongaren get laankzaam waore. Elsen had gezag, dat ut weer lang kos goan doore met die hongaren. En plotseling is Prince weg. Heet Elsen wel ut gooje nummer van die hongaren? Of wis heer al langer dat Prince noa fortuna kos goon, meh bewus niks zag, umdat dit neet good is veur de seizoenskaartverkoop. Ut zow mich niks verbaase. Es ich Elsen woar, goaf ich wel effe teks en oetleg, veurwat ut mis is gegaange, en wie ut wel hat kinne lukke.
Time to create page: 0.341 seconds