Transfergeruchten seizoen 2012/2013
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013
30 Jun 2012 09:00seppo wrote: Waar staat eigenlijk dat ie naar fortuna gaat? Kan alleen een berichtje in t gastenboek van fortunahome vinden
Kijk eens 8 posten boven je !!!!
Aon de géng
The topic has been locked.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 09:08
Het was te verwachten dat Prince, weg zou gaan nu zijn vriend Tom Daemen, weg is.
Als speler vindt ik het jammer dat hij er niet meer is, maar hij hadt ook veel kretiek van spelers
[hij lag niet goed in de groep] en publiek.
Als speler vindt ik het jammer dat hij er niet meer is, maar hij hadt ook veel kretiek van spelers
[hij lag niet goed in de groep] en publiek.
- Brncic
-
- Away
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 09:25
MVV kon Prince gewoon absoluut niet betalen. Dat Fortuna dit wel kan, is te danken aan financiers. Korte termijndenken dus. Vrees dat Fortuna zo in dezelfde situatie komt als wij twee jaar geleden. Laat MVV maar rustig bouwen. Stapje voor stapje. En die spits? We worden elk jaar verrast (Gommans, Thiebaut, Dosunmu, Prince), dus dat komt nu ook wel goed.
- Greun graas
-
- Premium Member
-
30 Jun 2012 09:32
Klopt brncic! Die spits komt er ook wel.. Heb ik alle vertrouwen in! Het positieve is dat in het bericht van Fortuna zelf staat dat schreurs niet in Sittard blijft komend jaar! Misschien dat hij dan ook naar zijn oude nestje komt
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 09:33 - 30 Jun 2012 09:34
MVV kon Rajcomar inderdaad niet betalen zelf wilde Rajcomar heel graag bij MVV blijven hij heeft zelfs in de vakantie tijd ivb zijn blessure met Eric Wintjens op klein Geusselt door getraind.Afgelopen donderdag vertelde Rene Trost dat Rajcomar zijn belangrijkste speler was (op TV Limburg).
Last edit: 30 Jun 2012 09:34 by ouwe rot.
- Anita
-
- Elite Member
-
30 Jun 2012 09:37 - 30 Jun 2012 09:37
Heel jammer. Voor deze Prince kwam ik naar het stadion. Natuurlijk ook voor enkele andere spelers, maar hij was voor mij zwarte pareltje op het veld van ons team.
Last edit: 30 Jun 2012 09:37 by Anita.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
30 Jun 2012 09:58Nao Väöre wrote:Boer458 wrote: zo zit de voetballerij in mekaar.
is natuurlijk hun goede recht, maar zo komt er ook een eind aan mijn sympathie voor fortuna en prince.
Was het spreekwoord niet: Een goede buur is beter, dan een verre vriend ?
Geef mij dan maar een verre vriend.
Het greintje sympathie, dat ik nog voor Fortuna had is hiermee definitief verdwenen. :thumbsdown:
mee eens wat een arrogante overloper als ik m tegen kom....
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Aswin
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 10:12Danny1983 wrote:Nao Väöre wrote:Boer458 wrote: zo zit de voetballerij in mekaar.
is natuurlijk hun goede recht, maar zo komt er ook een eind aan mijn sympathie voor fortuna en prince.
Het greintje sympathie, dat ik nog voor Fortuna had is hiermee definitief verdwenen. :thumbsdown:
Nou zal dat niet zo vaak voorkomen daar in het hoge Noorden he Danny?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
- UsMvvKe
-
- Senior Member
-
30 Jun 2012 10:19 - 30 Jun 2012 10:22Fortuna`s nieuwste aanwinst werd vrijdag medisch gekeurd (foto: Ivo Konings)
Loat goan, loat goan, dee hap heer heet mie hart veur sittard daan veur us MESTREECH.
Last edit: 30 Jun 2012 10:22 by UsMvvKe.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
30 Jun 2012 10:25 - 30 Jun 2012 10:27
Ik vind dit heel erg raar. Niet dat ik zijn vertrek naar Sittard niet kan begrijpen, hij is daar immers opgeleid. Maar het feit dat een externe financier de transfersom op zich neemt, terwijl Fortuna dit jaar start met een negatieve begroting van ongeveer 40.000 euro. Ik zou zeggen als je een groen/geel hart hebt, dan duw je daar je geld in? Natuurlijk maakt het geld van de Play-offs veel goed als ze dat halen, maar dat eerste is toch echt een zekerheid waarvoor ik zou kiezen.
Wanbeleid of glazenbol? We zullen het gaan zien. Ik had in ieder geval niet meer verwacht dat hij bleef(aankoop), die Hongaren hebben hem liggen pushen om nog een jaar bij te tekenen voordat hij naar ons kwam, die wilden natuurlijk hun investering terug. Daar viel niet meer veel aan te veranderen.
Wanbeleid of glazenbol? We zullen het gaan zien. Ik had in ieder geval niet meer verwacht dat hij bleef(aankoop), die Hongaren hebben hem liggen pushen om nog een jaar bij te tekenen voordat hij naar ons kwam, die wilden natuurlijk hun investering terug. Daar viel niet meer veel aan te veranderen.
Last edit: 30 Jun 2012 10:27 by houtengerard.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
30 Jun 2012 10:27Haha nee dat zal zn geluk zijn anders kwam die niet door de medische keuring ik vind t heel erg jammer dat mvv dit overkomtAswin wrote:Danny1983 wrote:Nao Väöre wrote:Boer458 wrote: zo zit de voetballerij in mekaar.
Nou zal dat niet zo vaak voorkomen daar in het hoge Noorden he Danny?![]()
Ze drage kleure Roed en Wit.
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
30 Jun 2012 10:31
Wat een opmerkelijke overstap! Ik vraag mij af of dit wel goed is voor de carriere ontwikkeling van Rajcomar. Wat gaat er nog meer in Sittard gebeuren? Zal deze externe financier nog meerdere (goede) spelers naar Sittard halen of is dit een éénmalige transactie?
Jammer dat hij weg is, ik had hem graag nog langer in de Geusselt gezien.
Jammer dat hij weg is, ik had hem graag nog langer in de Geusselt gezien.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
30 Jun 2012 10:31
Iech weit nog veurig jaor de breef vaan de veurzitter euver ut oetfluite...
Volges miech is d'r miejer kiere aongegeve tot d'r get waor met de instelling... Es diech euverstaps nao de buure, hubs diech un verkierde instelling!
Tot heer weg geit alleh, mer nao de buure?
Ach, veer hubbe de financien oonder controle! Dat vin iech noe toch eve get belangrieker.
Hopelik kreijg Borgers noe miejer speulminute!
Zegk ut sjus tege de kleinste, tot Raijcomar weg geit. Zien reactie: "Dee steit toch altied boete speul" :lachen:
Volges miech is d'r miejer kiere aongegeve tot d'r get waor met de instelling... Es diech euverstaps nao de buure, hubs diech un verkierde instelling!
Tot heer weg geit alleh, mer nao de buure?
Ach, veer hubbe de financien oonder controle! Dat vin iech noe toch eve get belangrieker.
Hopelik kreijg Borgers noe miejer speulminute!
Zegk ut sjus tege de kleinste, tot Raijcomar weg geit. Zien reactie: "Dee steit toch altied boete speul" :lachen:
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
100% veur de eige club!
100% veur de eige club!
- serke
-
- Elite Member
-
30 Jun 2012 10:32
Ik hoop snel op een goede spits erbij. Danny Schreurs en zijn gezin zou wel graag terug naar de stad maastricht willen ivm de kleine spruit. Maar of dit ook inhoud dat hij bij MVV wil voetballen, dat weet ik niet. Ik hoop het alleen maar !!
- pinobel
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2012 10:32
Tja, fijn hoor voor Rene. Onze belangrijkste speler weg. Dit zal de verkoop van seizoenskaarten niet gaan stimuleren. Al die mensen die al riepen over een plek in de top 5 ed; we zijn weer terug bij af. Bij fortuna verwachten ze trouwens nog meer van dit soort kwaliteitsspelers voor het begin van de competitie aan te trekken. Door externe financiers? Het zij zo, maar ook Fortuna zal nooit omvallen (al zouden wij dit misschien wel wensen).
Time to create page: 0.371 seconds