CATERING

25 aug 2012 19:46 25 aug 2012 19:49 door dave op dreef.
dave op dreef
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
CATERING #16
Je moet ook denken aan eten etc. 2€ voor een zakje chips of iets dergelijk is te duur.. bij bv willem2 en fc utreg betaal je 1€ per muntje..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2012 01:22
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
CATERING #17

opadiehard schreef : ...De laatste wedstrijd heb ik net als al die andere keren mijn biertje gedronken via de catering :thinking:...ik stond perplex ff 2 euro voor een volgens mij nog kleinere plastic beker als vorig seizoen?...

BenoitCamontagne schreef : Bij deze beloof ik, zodra de cateringpunten weer bij de club terechtkomen en dit door vrijwilligers ingevuld zou moeten worden, ik me aanmeld om daar de supporter te ondersteunen in zijn behoefte!

pinobel schreef : Misschien kan de catering zoep/knipkaarten invoeren. Voordeel voor iedereen: de mensen van de catering hoeven veel minder te hannesen met (wissel-)geld, dus kunnen dus ook sneller de klanten helpen en voor de klant moet er dan een voordeeltje aan vasthangen. Bijvoorbeeld een zoepkaart kost 9 euro en daarvoor krijg je 5 biertjes. Is maar een idee.

Even niet op het forum geweest, dus pas nu een late reactie.
Opa, wel goed dat je het aankaart!
Wellicht een topic openen in "Veer dinke met"? Als ik zie dat er al wordt nagedacht over verbeteringen, zoals zoepkaart en vrijwilligers zich al aanbieden!
MVV heeft de catering nu uitbesteed, ik neem aan dat dat voor MVV handig is, zo weten ze meteen wat de inkomsten zijn en kunnen dit meenemen in de begroting.
Van de andere kant, doen ze het zelf, is de kans op meer inkomsten ook groot.
Ik denk dat MVV zal kiezen voor de zekere inkomsten. Maar als er dan een nieuw contract wordt afgesloten kunnen we ook nadenken over wat in dat contract zou moeten staan, bv maximum prijzen, welk assortiment, zoepkaarten, etc. De kans bestaat natuurlijk dat MVV een x bedrag vraagt en daardoor de prijzen nog iets gaan stijgen... Dan zal er ook in het contract gedacht moeten worden aan de supporter! En deze berichten kunnen daar bij helpen!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2012 15:29 26 aug 2012 15:31 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
CATERING #18

Sjotelsplak schreef :

pinobel schreef : Misschien kan de catering zoep/knipkaarten invoeren. Voordeel voor iedereen: de mensen van de catering hoeven veel minder te hannesen met (wissel-)geld, dus kunnen dus ook sneller de klanten helpen en voor de klant moet er dan een voordeeltje aan vasthangen. Bijvoorbeeld een zoepkaart kost 9 euro en daarvoor krijg je 5 biertjes. Is maar een idee.

Een muntapparaat ophangen aan de muur zou veel beter zijn. Briefje van 10 erin duwen, 5 munten eruit. Of bij de stevige drinkers: 50 euro erin, 25 munten eruit.


Ja, en dan komt Fortuna op bezoek en ligt het muntjesapparaat ergens in het uit-vak :lol: . Maar ja, geen slecht idee overigens. Dat bespaart een hele hoop tijd met het afrekenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2012 18:44
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
CATERING #19
Wie gooit er nu honderden euro's naar het uitvak ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2012 19:01 26 aug 2012 19:03 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
CATERING #20

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2012 19:04
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
CATERING #21

Sjotelsplak schreef : www.psv.nl/Philips-Stadion/PSV-FANtasty.htm

www.nec-nijmegen.nl/business/06069_wisse...ancier-in-de-goffert

Genoeg mogelijkheden.


Dao kos e pilske dus 2,20...
Mer ut systeem zal welliech wel good zien.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2012 19:08
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
CATERING #22

MVV4life schreef :

Sjotelsplak schreef : www.psv.nl/Philips-Stadion/PSV-FANtasty.htm

www.nec-nijmegen.nl/business/06069_wisse...ancier-in-de-goffert

Genoeg mogelijkheden.


Dao kos e pilske dus 2,20...
Mer ut systeem zal welliech wel good zien.

Ut geit um ut systeem jao.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2012 20:22
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
CATERING #23
Sjangeneer mich al joare aon de catering..
Zoe troag wie un sjlak, law beer of geine sjoem, maotige keuz, al met al un slegte pries-kwaliteit verhadding.
Ich hub dat volges miech auch al uns aangegeve in ein of aander enquete....
Noe is ut auch nog duurder en kleiner, dus versjel is groeter daan die dertig cent, meh dat vin ich nog neet uns zoe erg.. Erger vin ich dat de kwaliteit gewoon k** is, en ich weur geholpe zoe liekent ut wel door get vreiwilleggers die geine kies gegete hubbe van get wat mher met horeca te maake heet!!
En volges mich is dit toch echt van unne groete catereer...en dus commersjeel bedrief!

Dus vuur mich maag MVV ut met echte vrijwillgers doen, dan hub ich doa begrip veur.

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2012 21:56
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
CATERING #24
En misschien een derde persoon erbij zetten.Meestal als je in de rust een biertje wilt halen is de tweede helf al weer 5 minuten bezig voordat je het hebt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2012 22:33
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
CATERING #25
Als je 2 euro moet betalen voor bier verwacht ik wel een goed verzorgt biertje. Nu is het van dat zacht plastic met lauw bier en te veel of te weinig schuim. De vent die tapt gaat de bekers als ze getapt zijn nog eens bij schenken met een beker voor het schuim wat op peil te krijgen. iedereen die wel eens in een kroeg heeft gewerkt weet dat dit funest is voor het bier.

Waarom geen hard plastic glazen zoals in de ster of zoals in Duitsland, je zet hier een euro statiegeld op en je hebt een prima beker. Je kan hier nog wat sponsornamen op printen of het logo van us clubke. Geregeld andere bekers laten drukken en je houdt hier ook nog wat aan over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2012 23:37
Rafael 1967
Bezoeker
Bezoeker
CATERING #26
Ik ga een aantal maal per jaar naar Monchengladbach kijken en daar hebben ze plastic statiegeldbekers
waarop zowel reclameafbeeldingen staan als logos van borussia.
Je betaald er een euro voor. Als je de beker weer inleverd krijg je uiteraard die euro weer terug.
Bovendien bestaat er ook de mogelijkheid die beker in een speciale opvangbak te deponeren, die euro
gaat dan naar een goed doel.
Voordeel is ook dat er na afloop van de wedstijd niet zoveel rotzooi ligt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 11:54
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
CATERING #27
Dat wat in duitsland allemaal kan , zal wel nooit in Nederland van de grond komen met al die regels

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 11:56
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
CATERING #28
oeps , ging get faut.

2 euro is inderdaad duur, maar dat kos tegenwoordig euveral. bij concerten kost het ook 2 euro en zit er voor de helft zeik in..nix aon te doen

veurdeil op Noord is dat er get jongere pupke aon ut tappe waor, misjiens dat die deurder zien daan die
auw tesje ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 11:57
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
CATERING #29
Ook niet overal in Duitsland is dat hetzelfde.
Al smaakt het bier daar wel een stuk beter dan bij MVV.


“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 08:30 24 nov 2012 08:31 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
CATERING #30
Gister moest ik weer ff denken aan het grote verschil bij het afrekenen van verschillende consumpties!
In het stadion bij de catering betaal je dus 2 euro voor een pilske :thumbsdown: ...in de gouwe ster betaalde ik voor 6 munten 9.60 euro...dus 1.60 :thumbsup:...hoe is het mogelijk?....40 cent meer bij de caterings punten!
Ik geloof niet dat er ergens een stadion is waar de verschillen zo groot zijn ...als ze er al zijn :woohoo:...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.441 seconden