CATERING

24 aug 2012 20:16
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
CATERING #1
Ik wist niet waar te openen maar doe het dan maar hier.
De laatste wedstrijd heb ik net als al die andere keren mijn biertje gedronken via de catering :thinking:...ik stond perplex ff 2 euro voor een volgens mij nog kleinere plastic beker als vorig seizoen?
Nu had ik graag jullie mening hier over willen horen,omdat ik niks anders als commentaar hoorde rondom mij!
Ik vind het een zeer slechte zaak!...of zou het zo zijn dat zij het laatste jaar van hun contract binnen willen lopen :angry:...komen hier te weinig reacties op binnen of is dit een misplaatste topic dan maar een slotje :daag:...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2012 20:20
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
CATERING #2
joa Opa, ich haw de zelfde %$# ervaring mit die duur klein plestikskes.
ich voolt mich in elk bekoch. :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2012 20:24
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
CATERING #3
Plus et feit, wie ich in et vurrige topic hub aangegaeve, det et beer zeik lauw woor!! :sick:

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2012 21:08
the king
Bezoeker
Bezoeker
CATERING #4
klopt opa,
de prijs voor wat je krijgt,
is veel te hoog,en vooral voor wat je krijgt,
heb het niet alleen over het bier/
maar ook over b.v de broodjes
als dit in eigen beheer zou komen
moet met normale prijzen toch een mooi bedrag,
mee binnen te halen zijn,
of is dit niet mogelijk?
wie weet hier meer over te vertellen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2012 23:45
BenoitCamontagne
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
CATERING #5
Wat we met zijn allen moeten afvragen is, wie doet de catering(niet zo moeilijk haha) en wat levert us club dit op? hoop dat de catering en vooral het contract met deze leverancier snel afloopt en de club hier meer profijt van gaat hebben. In de ster en trepke-ster(waar ik mijn driedubbele seizoenskaart achterlaat;) ) gaat geloof ik een deel naar de club?

Ik heb al lang geen bier meer gedronken in de geusselt en ook daarbuiten hoor haha(ging even vreemd, normaal roeie wien..DE kleur), tegen oss weer eens bier. Wat een schande inderdaad wat ik kreeg aangeboden, tussen de angel-side en boschpoort. Ik heb zelfs gevraagd of ze me de bekers konden geven met de minste schuimkraag. Tweede keer dat ik kwam wist die kerel al dat ik alleen genoegen nam met een pils met weinig kraag.

Wilde net eigenlijk gaan genieten van de verhalen over onze 3e overwinning tegen veendam, maar voor de een of andere reden was dit het eerste topic waar ik op terecht kwam..haha!

Bij deze beloof ik, zodra de cateringpunten weer bij de club terechtkomen en dit door vrijwilligers ingevuld zou moeten worden, ik me aanmeld om daar de supporter te ondersteunen in zijn behoefte!

Voor vanavond Veulste sjoen um woer te zien!

Tot vriedeg!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 00:10
ErwinvP
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
CATERING #6
Opa je hebt groot gelijk...
De prijs is met 30cent omhoog gegaan.
En ik vind het schandalig...en dat voor een plastic bekertje...in de goudenster betaal je 1.60 of 1.70 is toch een groot verschil
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 00:13
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
CATERING #7
Als die 30 cent naar MVV gaan heb ik daar geen problemen mee.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 00:24 25 aug 2012 00:25 door G19starify.
G19starify
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Meer
CATERING #8
De catering, word als goed is al door MVV gedaan zover ik het heb kunnen zien aan afgelopen jaar dat ik bij MVV was.

Niet 100% zeker, hoe dan ook als je nu dus minder bier krijgt en een kleiner bekertje en meer moet betalen is dat minder voor de drinker, maar hopelijk beter voor de club.

Dus ik denk laten we voor nu er maar mee leven!

pss, aan de andere kant als bier goedkoop is krijg je misschien wel stadion goed vol! :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 09:56
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
CATERING #9
€2,- voor wat plastic troep is ronduit schandalig.
€2,- voor een goed getapt glas bier is al veel maar kan ik mee leven, maar niet in een plastic beker.
Hier is een aardige cent uit te halen voor MVV, ben benieuwd hoe de vork in de steel zit en of hier verandering mogelijk is.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 12:16
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
CATERING #10
Dan heb ik het veel anders ervaren. Bij de noord-tribune kreeg ik dus die zelfde plastic beker, die ik overigens groot genoeg vond, tot aan de rand gevuld. Ik had er gelijk 2 besteld, want het weer was er ook naar, en heb genoten van mijn pilske en natuurlijk de wedstrijd. Maar ja, inderdaad is die 2 euro aan de dure kant. Je moet MVV maar zien als een attractie. Bij alle attracties zijn eten en drinken nou eenmaal duur, en helaas mag je je eigen drinken niet meenemen. Ga eens naar Disney-land Parijs en ga je eens kijken wat je daar kwijt bent voor eten en drinken, dan sla je pas echt achterover.

2 euro is duur maar ik kan er nog nét mee leven. En geloof me nu maar, dat daar ook een hoop studies over gaan, om te kijken wat de mensen kunnen missen, en tot hoever ze kunnen gaan zonder dat de mensen echt problemen maken, en het toch maar mokkend accepteren. Daar zijn tal van voorbeelden van. O.a. de benzine-prijs. Niemand wil dat de benzine-prijs hoog is, maar het is nergens zo hoog als in de rest van de wereld en tóch accepteren we het. Dit komt nu eenmaal dat Nederlanders "te soft" zijn en niet de straat op gaan om hardhandig te protesteren.

Maar ja, dan dwaal ik weer wat af. Mijn conclusie: het bier vond ik goed en ook genoeg, maar inderdaad te duur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 13:09
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
CATERING #11
normaliter höbste 10,20 nuudig veur 6 pilskes ..noe hubste veur un 10tje 5 pilskes..

ein veurdeil droet is dat mn beurs neet mie kepot geit vaan al dat klein cent:P

de zows mer supporter zien vaan de graafschap.. maagse neet uns zoepe!!!


mesjiens dat de MVV catering mit un aonbieiding mot kaome.. veur de dreenkers onder us.. esse veur un 10tje beer haols krijsge eine graties:)

zowie iemes bove miech al zei.. this idd hiel duur in attraksieparken.. 9 euro in disney veur un kleine friet un weurske en een colake.. en in t hotel dat in de buurt laog woar iech 6 euro kwiet veur un nederlands pilske!

mer zoalng t MVV zellef spek vin iech t neet zoe hiel errug!

zoelang dr mer gein roakverbod kump!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 13:47
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
CATERING #12
Vind twee euro ook teveel voor een pilsje in een voetbalstadion. Daarbij schenkt de catering ze volgens mij inderdaad ook nog in een kleiner formaat plastic bekertje. Als je nou bijvoorbeeld op het Vrijthof zit dan weet ik dat ik die prijs zal moeten gaan betalen. Dan krijg je tenminste wel een echt glas en dan kan ik dat nog wel tolereren.

Volgens mij doet MVV zoals iemand hierboven vermeldt de catering dus niet zelf. Ze hebben het uitbesteed aan Ibis uit Roermond en dacht inderdaad dat ze hier nog 1 jaar aan dit contract vast zaten. Mijn gedachte is dat MVV hier niet beter van wordt van die nieuwe prijs, maar dus dit cateringbedrijf.

Je kan ze trouwens eventueel mailen op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wellicht dat ze hier antwoord op willen geven waarom de prijzen gestegen zijn en dan niet met normale proporties.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 13:47
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 963
Meer
CATERING #13
Misschien kan de catering zoep/knipkaarten invoeren. Voordeel voor iedereen: de mensen van de catering hoeven veel minder te hannesen met (wissel-)geld, dus kunnen dus ook sneller de klanten helpen en voor de klant moet er dan een voordeeltje aan vasthangen. Bijvoorbeeld een zoepkaart kost 9 euro en daarvoor krijg je 5 biertjes. Is maar een idee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 14:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
CATERING #14
Tsja. Sluit me aan bij van alles dat al gezegd is maar wil nog eens benadrukken dat ik er mee zou kunnen leven als het geld naar MVV ging. Volgens mij is dat niet zo en dan is het helemaal zonde/kloete.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 15:03 25 aug 2012 15:04 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
CATERING #15

pinobel schreef : Misschien kan de catering zoep/knipkaarten invoeren. Voordeel voor iedereen: de mensen van de catering hoeven veel minder te hannesen met (wissel-)geld, dus kunnen dus ook sneller de klanten helpen en voor de klant moet er dan een voordeeltje aan vasthangen. Bijvoorbeeld een zoepkaart kost 9 euro en daarvoor krijg je 5 biertjes. Is maar een idee.

Een muntapparaat ophangen aan de muur zou veel beter zijn. Briefje van 10 erin duwen, 5 munten eruit. Of bij de stevige drinkers: 50 euro erin, 25 munten eruit.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden