CATERING

17 sept 2013 17:31
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
CATERING #46

ouwe rot schreef :

gaston satijn schreef : Aangezien MVV zo strijd tegen obesitas in zijn maatschappelijke functie vind ik dat er alleen nog plat water, links draaiende yoghurt en een blaadje sla verkocht mag worden. (zonder dressing natuurlijk) Dit moet natuurlijk wel op een verantwoorde biologische manier gebeuren...dus toveren we klein geuselt om in een moestuintje waar de spelers van MVV samen met de kansarmen kunnen zorgen voor een maatschappelijk verantwoord eet en drinkgedrag van de supporters..... Wanneer we de bediening nou laten doen door de mensen van restaurant "doe gewoon" weet ik zeker dat we volgend jaar weer die prijs te pakken hebben en we allemaal tien kilootjes eraf hebben....



Ben jij die afgekeurde Supporters cordinator. :schamen:


En jij onZe oren op het trainingsveld die meestal half dicht zitten en ons de laatste jaren bestookt heeft met onzin berichten? Ik vind het een cynisch en best wel humorvol stukje van Gaston. Want dat maatschappelijk gedoe heeft ons nog altijd geen supportersgroei en/of grotere sponsor portefeuille gebracht. Misschien dat dit ons wat opbrengt maar dit is iedereen vergeten over een maand.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2013 17:49 17 sept 2013 17:50 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
CATERING #47

ouwe rot schreef :

gaston satijn schreef : Aangezien MVV zo strijd tegen obesitas in zijn maatschappelijke functie vind ik dat er alleen nog plat water, links draaiende yoghurt en een blaadje sla verkocht mag worden. (zonder dressing natuurlijk) Dit moet natuurlijk wel op een verantwoorde biologische manier gebeuren...dus toveren we klein geuselt om in een moestuintje waar de spelers van MVV samen met de kansarmen kunnen zorgen voor een maatschappelijk verantwoord eet en drinkgedrag van de supporters..... Wanneer we de bediening nou laten doen door de mensen van restaurant "doe gewoon" weet ik zeker dat we volgend jaar weer die prijs te pakken hebben en we allemaal tien kilootjes eraf hebben....



Ben jij die afgekeurde Supporters cordinator. :schamen:


Jammer dat jij zo reageerd ouwe rot,had dit niet van je verwacht!
Je hebt zeker het recht om je mening te profileren,maar om dan iemand te betichten van ,,afgekeurde supporters coordinator,,vind ik ongebaseerd en te ver gaan!
Mijn mening over dat stukje van gaston is dat humor moet kunnen,en dat je het niet te serieus moet oppakken...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.227 seconden