CATERING

24 nov 2012 08:39 24 nov 2012 08:40 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
CATERING #31

opadiehard schreef : Gister moest ik weer ff denken aan het grote verschil bij het afrekenen van verschillende consumpties!
In het stadion bij de catering betaal je dus 2 euro voor een pilske :thumbsdown: ...in de gouwe ster betaalde ik voor 6 munten 9.60 euro...dus 1.60 :thumbsup:...hoe is het mogelijk?....40 cent meer bij de caterings punten!
Ik geloof niet dat er ergens een stadion is waar de verschillen zo groot zijn ...als ze er al zijn :woohoo:...gr opa ;).


In Dordrecht betaalde je 2,50 voor een cola en de faceliteiten bij ons zijn toch veel beter kwa stadion ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2013 17:20
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
CATERING #32
Ik kwam gister edmond van de gouwe ster tegen en in een kort gesprek zei hij me dat ze een rokers gedeelte gaan maken.
Ik vroeg of dat wel kon een investering en zijn contract dan dat liep toch af?...hij vertelde dat zijn verblijf als beheerder weer verlengd was...dus met andere woorden zeer positief nieuws,ik had dit nog nergens anders gehoord of gelezen!
Het negatieve is dat hij me ook vertelde dat de stadion cateraar nog een meerderjarig contract heeft...dus in de pauze zullen we blijven aanschuiven smachtend en wachtend op dat ene pilsje :lachen: :lachen: :lachen: ...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2013 17:57
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
CATERING #33
Heel goed nieuws, het is hun gegund. Ben blij dat we voorlopig kunnen genieten van uzze Gouwe ster !! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2013 18:38
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
CATERING #34

opadiehard schreef : Het negatieve is dat hij me ook vertelde dat de stadion cateraar nog een meerderjarig contract heeft....

Dat is inderdaad negatief. Want als er iets verbeterd kan worden ten opzichte van de ''klanten'' (zoals Rinkens ons noemt) is het wel de catering. Ik haal altijd bij boschpoort bij het uitvak gezien het ander loket veel te druk is. Maar zelfs bij het minder drukke loket aan de boschpoort gaat het op een tempo van het bejaardencentrum. De laatste tijd staan er namelijk 2 oude heren die het woord tempo nog nooit hebben gelezen.
Ga op z'n minst bijv. met een muntensysteem werken, dan gaat het toch al wel wat sneller.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2013 18:38
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
CATERING #35

opadiehard schreef : Ik kwam gister edmond van de gouwe ster tegen en in een kort gesprek zei hij me dat ze een rokers gedeelte gaan maken.
Ik vroeg of dat wel kon een investering en zijn contract dan dat liep toch af?...hij vertelde dat zijn verblijf als beheerder weer verlengd was...dus met andere woorden zeer positief nieuws,ik had dit nog nergens anders gehoord of gelezen!
Het negatieve is dat hij me ook vertelde dat de stadion cateraar nog een meerderjarig contract heeft...dus in de pauze zullen we blijven aanschuiven smachtend en wachtend op dat ene pilsje :lachen: :lachen: :lachen: ...gr opa ;).


Det is neet erg. Erger is dat dae auch nog lauw is :thumbsdown:

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2013 09:03
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
CATERING #36
wat ik ook als positief heb ervaren in Roterdam waren de prijzen in het stadion mbt eten en drinken.
Daar kan men bij MVV wat van leren.
BV : Bij ons kost een broodje kroket € 3,- daar had ik er bij Sparta 2 voor( € 1,50)
En qua inkoop zal er niet zoveel verschil kosten of betaald die cateraar zoveel huur hier?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2013 11:36
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
CATERING #37

damske schreef : wat ik ook als positief heb ervaren in Roterdam waren de prijzen in het stadion mbt eten en drinken.
Daar kan men bij MVV wat van leren.
BV : Bij ons kost een broodje kroket € 3,- daar had ik er bij Sparta 2 voor( € 1,50)
En qua inkoop zal er niet zoveel verschil kosten of betaald die cateraar zoveel huur hier?


Verschil zit hem waarschijnlijk in het feit dat de caterpunten van Sparta door Sparta beheerd worden.
Dit heeft namelijk een aantal voordelen:

- Vrijwilligers die de posten bedienen (dus geen loon hoeven te krijgen).
- Mogelijk dat een deel van de producten gesponsord (gratis, inkoopprijs, of iets daar tussen in) geleverd worden.

Terwijl de uitbater van de caterpunten bij MVV, zijn huur, inkoop en arbeidskosten door belast aan de supporters)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2013 11:52
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
CATERING #38

Aswin schreef :

damske schreef : wat ik ook als positief heb ervaren in Roterdam waren de prijzen in het stadion mbt eten en drinken.
Daar kan men bij MVV wat van leren.
BV : Bij ons kost een broodje kroket € 3,- daar had ik er bij Sparta 2 voor( € 1,50)
En qua inkoop zal er niet zoveel verschil kosten of betaald die cateraar zoveel huur hier?


Verschil zit hem waarschijnlijk in het feit dat de caterpunten van Sparta door Sparta beheerd worden.
Dit heeft namelijk een aantal voordelen:

- Vrijwilligers die de posten bedienen (dus geen loon hoeven te krijgen).
- Mogelijk dat een deel van de producten gesponsord (gratis, inkoopprijs, of iets daar tussen in) geleverd worden.

Terwijl de uitbater van de caterpunten bij MVV, zijn huur, inkoop en arbeidskosten door belast aan de supporters)


En bij e catering stonden dezelfde mensen als bij excelsior uit dezelfde twee dames heeft t daar ook iets mee te maken?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2013 23:10 15 juni 2013 23:21 door De Zwarte Vogel. Reden: invoegen
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
CATERING #39
Dit zegt genoeg!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 07:51
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
CATERING #40
Vrijdag op Noord weer een drama. 2 luiken open, 3 dames met een tempo van Raymond Libregts.
pfff, een voor een glaasje cola inschenken, fles dichtdoen en terugzetten in de ijskast.
volgende : 2 cola.. ijskast open, inschenken, fles terugzetten...
2 frikandellen: op het gemak frikandellen klaarmaken...
ondertussen wordt de wachtijd alleen maar langer.
ongelooflijk dat ze niet gewoon 10 cola klaarzetten, iemand constant laten tappen en een ander de snacks laat ingooien..
en dan hangen ze ook nog een spandoek op het hek zodat je niet blijft hangen... :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2013 22:27
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
CATERING #41
Ik las laatst dat er ander bier geschonken ging worden in de Geusselt. Volgens mij was dit afgelopen vrijdag al het geval: het bier was NIET TE ZUIPEN. Lauw en zonder druk, dood bier dus. Erna bij een andere kraam geprobeerd; iets beter, maar nog steeds in de categorie Heineken/Amstel(?). Bahbah.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2013 08:10
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
CATERING #42
Aangezien MVV zo strijd tegen obesitas in zijn maatschappelijke functie vind ik dat er alleen nog plat water, links draaiende yoghurt en een blaadje sla verkocht mag worden. (zonder dressing natuurlijk) Dit moet natuurlijk wel op een verantwoorde biologische manier gebeuren...dus toveren we klein geuselt om in een moestuintje waar de spelers van MVV samen met de kansarmen kunnen zorgen voor een maatschappelijk verantwoord eet en drinkgedrag van de supporters..... Wanneer we de bediening nou laten doen door de mensen van restaurant "doe gewoon" weet ik zeker dat we volgend jaar weer die prijs te pakken hebben en we allemaal tien kilootjes eraf hebben....
De volgende gebruiker (s) zei dank u αναρχος, Rebel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2013 10:43
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
CATERING #43
@Gaston Satijn.

Je zult er wel van smullen dat er iemand reageert op jouw post, en je bent dat, gezien de inhoud van de post, eigenlijk niet waard vind ik dan.

Dit is geen sarcasme meer maar cynisme. Waarom vraag ik me af?

Ik heb ook zin om eens lekker positief te zijn dan!!

Je gaat eraan voorbij dat bij de doorstart van MVV is vastgelegd dat MVV alleen door mocht starten als ze deze weg op zouden gaan, zich maatschappelijk inzetten voor de stad Mestreech. MVV kan dus niet anders, en wil niet anders.

Daarnaast is het toch geweldig om obesitas en suikerziekte bij kinderen in Mestreech aan te pakken? Kinderen met flink overgewicht worden vaker gepest, hebben veel kans om hun hele leven obees te blijven, veel ziektekosten met zich meebrengen, korter en kwalitatief minder leven enz. Kinderen nemen veel sneller iets aan van een voetballer dan van een dokter, ouders ook. Dit is gewoon een voorbeeldfunctie die voetballers hebben.

Er is ook nergens bewezen dat de inzet van MVV voor deze projecten een nadelig effect heeft op de core business van MVV, het voetbal. Integen deel, ze hebben denk ik een extra reden om trots te zijn om in een MVV shirt te mogen voetballen.

Last but not least ga je voorbij aan al die mensen die hier fucking veel energie in steken om dit te laten slagen, bij MVV, de kinderen en ook aan de kant van MUMC+, dat vind ik gewoon respectloos!

Maar goed, het ging hier over catering...Hill28, wat was je bron van dat andere bier? Want ik vraag me af wat je precies gehoord hebt?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, Sjotelsplak, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2013 10:54
De reservebank
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
CATERING #44
Op dit moment schenken ze nog steeds Jupiler. Dat het vreemd kan smaken kan komen door de tapinstallatie en wellicht vanwege de plastic bekertjes. Vanaf januari 2014 loopt het contract met Jupiler af en wordt er Alfa bier geschonken. Bron onze cateraar uit Roermond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2013 16:19
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
CATERING #45

gaston satijn schreef : Aangezien MVV zo strijd tegen obesitas in zijn maatschappelijke functie vind ik dat er alleen nog plat water, links draaiende yoghurt en een blaadje sla verkocht mag worden. (zonder dressing natuurlijk) Dit moet natuurlijk wel op een verantwoorde biologische manier gebeuren...dus toveren we klein geuselt om in een moestuintje waar de spelers van MVV samen met de kansarmen kunnen zorgen voor een maatschappelijk verantwoord eet en drinkgedrag van de supporters..... Wanneer we de bediening nou laten doen door de mensen van restaurant "doe gewoon" weet ik zeker dat we volgend jaar weer die prijs te pakken hebben en we allemaal tien kilootjes eraf hebben....



Ben jij die afgekeurde Supporters cordinator. :schamen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden