Homoacceptatie binnen het voetbal

11 okt 2012 23:01
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Onderwerp Auteur
Homoacceptatie binnen het voetbal #1
Vanavond is er bij 2vandaagsport aandacht besteed aan homofobie binnnen het voetbalwereldtje.

MVV Chapeau om samen met ADO een begin te maken aan het einde van homofobie binnen het voetbalwereld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs, Sandro, Punterke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 23:33
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #2
MVV en Maastricht United nemen voortouw in landelijke homoacceptatie voetbalwereld.
www.maastrichtaktueel.nl/mvv-en-maastric...tatie-voetbalwereld/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 23:35
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Homoacceptatie binnen het voetbal #3

Graasvrete schreef : Vanavond is er bij 2vandaagsport aandacht besteed aan homofobie binnnen het voetbalwereldtje.

MVV Chapeau om samen met ADO een begin te maken aan het einde van homofobie binnen het voetbalwereld.

Dit mag mijns inziens besproken worden in de topics MVV algemeen of maatschappelijk MVV. Dit behoeft geen eigen draadje.

Ik verwijs naar de eerdere discussie en waarbij MVVke perfect heeft verwoord naar het hoe en wat.

Dus dit topic; KLOESTER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 07:08
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #4
De nieuwe slogan van MVV "een echte nicht komt uit Maastricht"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 08:15
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #5
Voetbalfans die anti-homoseksuele spreekkoren bezigen, moeten een stadionverbod krijgen. Dat vindt een meerderheid van de VVD en de PvdA in de Tweede Kamer.

De KNVB lanceerde donderdag een plan om het taboe van homoseksualiteit in het voetbal te doorbreken. De VVD en de PvdA willen nu een stok achter de deur, maar de VVD is bang dat de toezeggingen te vrijblijvend zijn. "De KNVB heeft twee gezichten: op papier en met de mond wordt veel goeds beloofd, in de praktijk komt er vaak niets van terecht", reageert Kamerlid De Liefde in De Telegraaf. "Het heeft al jaren geduurd voor ze hier eindelijk werk van maakten."

www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/politi...voor-anti-homoleuzen


Gaat de tweede kamer nu ook al bepalen wat we in een stadion mogen zingen en wat voor straffen we daarvoor krijgen?
Wat een betutteling allemaal.
Eigenlijk hetzelfde als het moffen verhaal, de enige wat zich eraan ergeren zijn moraalridders.
Alsof er ook maar een duitser minder slaapt als wij hier zingen over moffen..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 08:45
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #6
Waar gaat dit eindigen? Krijgen we vooortaan voor we het stadion ingaan een programmaboekje met de teksten die we moeten zingen met tevens de begin en eindtijd vermeld?

Op deze manier ga je deze bevolkigsgroep nog verder in een hokje duwen. Laat iedereen lekker zijn ding doen en probeer net als te reguleren.

Het lijkt soms alsof we in een democratisch communistisch land leven. Zelfs voor een demonstratie moet je al een vergunning hebbben en als de demonstratie de overheid niet aanstaat krijg je de vergunning al niet.

Nu dit weer over homo acceptatie, ik word er niet goe van. Dat ze zich eens bezighouden met de echte problemen in deze maatschappij. Nee, het enige wat de overheid doet is zich verstoppen achter zo genaamd belangrijke aspecten zodat de echte zaken lekker op de achtergrond blijven hangen. Bang dat ze echte keuzes moeten maken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 12:07
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Homoacceptatie binnen het voetbal #7
De politiek kan zich beter bezighouden met het oplossen van de crisis, lijkt mij. Is toch iets belangrijker, daag den haag :daag:

Gaat wel erg ver deze discussie !!!! Mogelijk gaat het kabinet "vallen"op dit punt. Hop Hop, en weer verkiezingen...loat goan.

"Braggeleere"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 12:19
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #8

Sjraveleer schreef : De politiek kan zich beter bezighouden met het oplossen van de crisis, lijkt mij. Is toch iets belangrijker, daag den haag :daag:

Gaat wel erg ver deze discussie !!!! Mogelijk gaat het kabinet "vallen"op dit punt. Hop Hop, en weer verkiezingen...loat goan.

"Braggeleere"





Je snapt er helaas geen Halve Kloot van !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 12:25 12 okt 2012 12:25 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Homoacceptatie binnen het voetbal #9
Allez Bokske, leg het mij dan maar eens uit...want ik ben niet thuis in de "scené" :kiss: :woohoo: :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 12:37
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #10

Sjraveleer schreef : Allez Bokske, leg het mij dan maar eens uit...want ik ben niet thuis in de "scené" :kiss: :woohoo: :lachen:


Hebben ze je in het verkeerde hokje geduwd sjraveleer :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 12:44
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Homoacceptatie binnen het voetbal #11

De_Lange schreef :

Sjraveleer schreef : Allez Bokske, leg het mij dan maar eens uit...want ik ben niet thuis in de "scené" :kiss: :woohoo: :lachen:


Hebben ze je in het verkeerde hokje geduwd sjraveleer :lol:


Ja, ik ben "ONGESCHIKT" verklaard....en doorverwezen naar de afdeling: "Prettig gestoord" ;)

Bok, boe bis de ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 12:50 12 okt 2012 12:51 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #12
't Zòw m'ch niks verbaze es M.V.V. noe ouch opins 'ne nuije slogan à la de Village People geit kriege:

It's fun 2 stay at Us M.V.V.........

Paul iech höb nog 'n aontal ideeje veur d'ch:

Roedhaorege luij weure dèks gediscrimineerd, mesjiens 'n idee um Sjoerd es boegbeeld tege 't peste vaan roedhaorege te gebruke??

Belzje weure door Hollenders dèks aofgezeik umtot ze dom zien. Mesjiens 'n idee um Tom en Cor te chartere veur 'n campagne tege 't peste vaan Belzje??

Limburgers weure ouch door Hollenders aofgezeik en v'r weure ''Vlaaien'' genump. Kinste daan mesjiens 'n Bekkerij es hoofsponsor pakke es ''statement''???

Meh iech snap 't wel huur; Voetbal is homo-sport numero uno!! Boe aanders vinste 11 manne die op ein springe es d'r gescoord is, um vervolgens lekker mèt z'n alle oonder de doesj te springe...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 15:23
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #13
Oh-Ho-ho-ho

zwart-gele............. eeehhhh...... mag dat nog?

MMP

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 16:22
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #14
ik vraag me serieus af ...als een groot gedeelte van onze jongens in Breda homo was geweest, of er dan ook zo rap een SV uitgedeeld zou zijn? Of dat er dan wat omzichtiger, politiek en juridisch correcter met hen was omgegaan...?

Meen ik serieus !!! (en lees dit niet als zou ik tegen homo rechten of homo acceptatie zijn, integendeel!).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 16:39
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #15

Sjraveleer schreef : Allez Bokske, leg het mij dan maar eens uit...want ik ben niet thuis in de "scené" :kiss: :woohoo: :lachen:



Allez Sjraveleerke....kins diech get doen veur e bittekke...mer diech hoofs diech neet te sjaome veur dien gebrek aon kinnis;
es veer met de Paus, Roei Baank en Sjra (en mesjiens aoch Serke... :oops: ) wie oppe sjet besprooke noa "Liege" goon,
gaon iech wel daonao met diech wel effe weier nao Paris ....laot iech diech dao wel get mier zien :whistle:



alles went, zelfs een vent... :P :lachen: :daag:

Spass bei Seite zeet de Pruus;

dao is op ziechzelf gaar niks mis met, met voetbal towgaankelliker te maake veur lui diech ziech sjaome of bang zien umtot ze get aanders zien wie stiech of iech!
Iech begroet ut aoch es Onno oppe Eenzjelsaajt tösse us kump stoon, gewoen es mins dee her is !
En neet es wat of wee heer is.
Onno en zien vetn öbbe dao gein prebleem met, mer jaommergenog zien dao genog lui die dat wel höbbe en es ut dien dochter of zoon zow zien, zow diech dat väöl pijn doen es zie of heer neet dörrefde te goon voetballe of met nao MVV te goon... ;)
Bekiek ut zoe : Es veer deen awwe Rotturdammer :thumbsup: kinne akseptere, kin veer dat toch aoch... ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden