Homoacceptatie binnen het voetbal

12 okt 2012 18:46
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #16
Fantastisch...we gaan vechten voor homoacceptatie binnen het voetbal...
En de gerechtigheid voor onze supporters????

Het volgende verbod komt er alweer aan...
What's next?
Boerenbond voelt zich aangesproken als we onze vrienden uit Zitterd begroeten.
Feministen willen een verbod op het humoristische "wijf zonder tieten".
De slager vind het respectloos voor de varkens om zo de fans van Helmond te noemen.
Partij voor de dieren wil "hij is een hondelul" verbannen.

Fatsoenlijke communicatie over stadionverboden Breda en oefenwedstrijd Venlook is er niet, maar alle ruimte voor ons maatschappelijk project....
Los van het feit dat ik het prima vind dat er homo's op de velden rondlopen, ik denk dat het bestuur grotere en belangrijkere problemen heeft.
Vrijheid en blijheid van de eigen fans!! Met als resultaat: passie, emotie en sfeer op de tribunes.
Dát in combinatie met de prestaties van ons elftal maakt ons pas écht onoverwinnelijk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 20:47
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #17

De_Lange schreef : Waar gaat dit eindigen? Krijgen we vooortaan voor we het stadion ingaan een programmaboekje met de teksten die we moeten zingen met tevens de begin en eindtijd vermeld?

Op deze manier ga je deze bevolkigsgroep nog verder in een hokje duwen. Laat iedereen lekker zijn ding doen en probeer net als te reguleren.

Het lijkt soms alsof we in een democratisch communistisch land leven. Zelfs voor een demonstratie moet je al een vergunning hebbben en als de demonstratie de overheid niet aanstaat krijg je de vergunning al niet.

Nu dit weer over homo acceptatie, ik word er niet goe van. Dat ze zich eens bezighouden met de echte problemen in deze maatschappij. Nee, het enige wat de overheid doet is zich verstoppen achter zo genaamd belangrijke aspecten zodat de echte zaken lekker op de achtergrond blijven hangen. Bang dat ze echte keuzes moeten maken!


Welkom in het neo-communisme van de Joodsche draak. De wereld is donkerrood en het irriteerd ons mateloos, maar niemand die er nog iets aan kan doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 22:57
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #18
Het blijft voor mij not down dat het bestuur zich te veel bezig houd met alles wat,,niks,,met voetballen te maken heeft?
Voetballen blijft toch mvv haar motto...als ik de weegschaal erbij neem blijft de verhouding te zwaar naar een kant doorhangen nl die van de saamhorigheid?
Mvv gaat naar mijn behoren meer over de saamhorig heid in de samenleving dan over waar het werkelijk voor bedoeld is!
Natuurlijk heeft mvv een etikette uit te dragen...maar laten we niet het braafste jongetje uit de klas zijn...ik vergelijk het meer als kijk ik ben al 40 jaar daar werkzaam en kijk hoe ik gewaardeerd word...en plotsklaps word ik van de ene op de andere dag langs de kant gezet?
MAW...rinkens en consorten combineer het geheel...maar waardeer die mensen met een eigen eerlijke mening zich hier profileren niet af met een reactie die onduidelijkheid schept?
Ik sluit af mat mijn eerlijke mening dat ik vind dat op het gebied van nac-mvv er veel mis is gegaan kwa beoordeling over de stadion verboden?...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 23:32 12 okt 2012 23:32 door Breur.
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Homoacceptatie binnen het voetbal #19
M’n nicht in Maastricht

M’n nicht in Maastricht, heeft een huis ingericht, voor onevenwichtige hazen. Er zitten er elf, behalve zij zelf en ze zijn elke nacht in extase.

Mijn nicht in Maastricht, acht het enkel haar plicht, om die hazen perfect te behandelen, ze goed te verzorgen en iedere morgen een eindje met hen te gaan wandelen.

Dan hebben die hazen, tot ieders verbazen een zilveren koord om hun middel. ’t Is een aardig gezicht en mijn nicht uit Maastricht, zingt een liedje van hei diddel diddel.

Elke dag na ’t ontbijt, is zij gaarne bereid, om met hen haasje-over te springen. En het wordt nimmer stuitend. Zij neem ook uitsluitend de hazen uit betere kringen.

Wanneer je daar komt, dan zegt m’n nicht prompt: O, wees toch een beetje voorzichtig. Spreek langzaam en zacht en praat niet over “jacht”, want ze zijn nog wat onevenwichtig.

Dit was het gedicht van mijn nicht in Maastricht. En nou niet meer zeuren, hou nou je gezicht.

(uit: De graaf van Weet-ik-veel van: Annie M.G.Schmidt)

@MVV-bestuur; hou eens op met dit soort sprookjes en kinderboekjes te lezen en koop eens een VI.
Een VI..? JA DAT GAAT M.N OVER VOETBAL!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 09:33 13 okt 2012 09:35 door marke.
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #20
Wie kin MVV noe met doen oan homo acceptatie es ste nog neet ins dien eige supporters accepteers en doarveur op kumps!!


P.s iech hub niks teege homo's (integedeil)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs, wsly, De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 11:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #21

marke schreef : Wie kin MVV noe met doen oan homo acceptatie es ste nog neet ins dien eige supporters accepteers en doarveur op kumps!!


P.s iech hub niks teege homo's (integedeil)


Ik wel. En het lijkt wel of ze de laatste 10 á 20 jaar als paddestoelen uit de grond komen. Mannen die zich gaan gedragen als vrouwen en vrouwen die zich gaan gedragen als mannen. Een bloedhekel heb ik eraan, sorry voor mijn mening, want in deze neo-communistische maatschappij mag je alleen in het gareel lopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 14:09
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
Homoacceptatie binnen het voetbal #22

Schapendonk schreef :

marke schreef : Wie kin MVV noe met doen oan homo acceptatie es ste nog neet ins dien eige supporters accepteers en doarveur op kumps!!


P.s iech hub niks teege homo's (integedeil

Ik wel. En het lijkt wel of ze de laatste 10 á 20 jaar als paddestoelen uit de grond komen. Mannen die zich gaan gedragen als vrouwen en vrouwen die zich gaan gedragen als mannen. Een bloedhekel heb ik eraan, sorry voor mijn mening, want in deze neo-communistische maatschappij mag je alleen in het gareel lopen.


Jij bent echt niet van deze tijd. Ik hoop maar dat nooit een van onze sterren er voor uit komt dat hij homo is, dan heb jij een probleem. Juich je dan niet meer als hij scoort? Hele domme opmerking van jou. Maar goed.... Ieder mag zijn mening hebben in dit land. Dus zelfs jij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 14:14
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Onderwerp Auteur
Homoacceptatie binnen het voetbal #23
Jaren '70 '80 '90 Frans Derks, Ignace van Swieten en John Blankensteijn niks mis mee met die scheidsrechters ze waren zelfs de voorbeelden voor de scheidsrechterskorpsen van toen en zelfs voor nu.... beste mensen 't zijn gewoon mensen, die homo's....respecteer ze!

MVV bestuur..... alweer chapeau!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 16:32
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Homoacceptatie binnen het voetbal #24

Ikke schreef :

Schapendonk schreef :

marke schreef : Wie kin MVV noe met doen oan homo acceptatie es ste nog neet ins dien eige supporters accepteers en doarveur op kumps!!


P.s iech hub niks teege homo's (integedeil

Ik wel. En het lijkt wel of ze de laatste 10 á 20 jaar als paddestoelen uit de grond komen. Mannen die zich gaan gedragen als vrouwen en vrouwen die zich gaan gedragen als mannen. Een bloedhekel heb ik eraan, sorry voor mijn mening, want in deze neo-communistische maatschappij mag je alleen in het gareel lopen.


Jij bent echt niet van deze tijd. Ik hoop maar dat nooit een van onze sterren er voor uit komt dat hij homo is, dan heb jij een probleem. Juich je dan niet meer als hij scoort? Hele domme opmerking van jou. Maar goed.... Ieder mag zijn mening hebben in dit land. Dus zelfs jij.

We leven nog steeds in een vrij land, waarbij vrijheid van meningsuiting voorop staat. Dat jij dat als "domme opmerking" betiteld is ook jouw keuze. Nogmaals ieder zijn ding. Maar respect is het belangrijkste.

Dat Schapendonk zijn mening uit en er openbaar vooruit komt: respect. Net zoals MVVke dat eerder al heeft uitgelegd: er is niks tegen homo's, er is niks tegen supporters die homo zijn, er is niks tegen homo's die voetballer zijn.

Hetgeen MVVke ook al schreef: waarom moet dit en deze specifieke groep mensen op een podium gezet worden? Als we toch zo voor integratie zijn van de diversiteit in onze samenleving, waarom moet deze groep er dan wederom uitgepikt (sorry voor de woordkeus) en in de spot lights gezet worden?

De meeste homo's - en dat houdt in mannen en vrouwen (ja ook lesbiennes zijn homo volgens de definitie) - willen dit toch helemaal niet, tenzij ze op een bootje staan en -zoals MVVke zegt: zich een pauwenveer in de kont steken.

De algehele vraag hier is gewoon: wat heeft MVV in godsnaam met dit onderwerp te maken??? Wat is de volgende doelgroep die MVV maatschappelijk meent te moeten ondersteunen?

MVV is maatschappelijk bezig en dat draagt bij aan de visibiliteit in de stad en omgeving, MVV is goed bezig met het zichzelf zichtbaar maken in de buurten van Maastricht, daar bouwen ze credits mee op. Het bestuur zou beter focussen op vergrootten van de achterban en achterland om sponsoren te werven, bezoekersaantallen te vergrootten, als men de sprong wilt wagen naar de Ere.

Wat ze nu doen mbt dit hele homo gedoe, daar slaan ze weer (wederom!) te ver in door en heeft niks maar dan ook totaal niks meer te maken met het vergrootten van je achterban en de voetbalclub(!) MVV verder te helpen in de ontwikkeling van een stabiele Juup topclub en eventueel promotie.

Waar liggen nou echt die prioriteiten van dit bestuur? Is dat MVV - de voetbalclub of is dat MVV - de maatschappelijke club?

Heb ik een seizoenskaart voor voetbal of .... ? Vertel het me maar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 16:51
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #25
@ Breur, de laatste reactie van Schapendonk heeft niks over de actie van MVV te maken. Maar over homo's in het algemeen. Zo mag Schapendonk zijn mening over homo's hebben. Maar zo mag Ikke ook zijn mening dom en niet van deze tijd bestempelen. Waar ik het overigens mee eens ben.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ikke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 16:55
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Homoacceptatie binnen het voetbal #26

Sjotelsplak schreef : @ Breur, de laatste reactie van Schapendonk heeft niks over de actie van MVV te maken. Maar over homo's in het algemeen. Zo mag Schapendonk zijn mening over homo's hebben. Maar zo mag Ikke ook zijn mening dom en niet van deze tijd bestempelen. Waar ik het overigens mee eens ben.

Zoals ik al zei, dat is het recht van vrijheid van meningsuiting dat we in dit land met mekaar nastreven en hebben op te volgen.

Ik leg puur even de link terug naar de MVV actie die we nu bediscussiëren, met inachtname van eenieders mening. Ben je het wel eens met de rest van mijn post?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 17:01
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #27

Graasvrete schreef : Jaren '70 '80 '90 Frans Derks, Ignace van Swieten en John Blankensteijn niks mis mee met die scheidsrechters ze waren zelfs de voorbeelden voor de scheidsrechterskorpsen van toen en zelfs voor nu.... beste mensen 't zijn gewoon mensen, die homo's....respecteer ze!

MVV bestuur..... alweer chapeau!


Frans Derks was (is) zeer zeker geen homo hoewel dat kort strakke broekje anders deed vermoeden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 17:04
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Homoacceptatie binnen het voetbal #28

Mr Sjaan schreef :

Graasvrete schreef : Jaren '70 '80 '90 Frans Derks, Ignace van Swieten en John Blankensteijn niks mis mee met die scheidsrechters ze waren zelfs de voorbeelden voor de scheidsrechterskorpsen van toen en zelfs voor nu.... beste mensen 't zijn gewoon mensen, die homo's....respecteer ze!

MVV bestuur..... alweer chapeau!


Frans Derks was (is) zeer zeker geen homo hoewel dat kort strakke broekje anders deed vermoeden.


Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 17:46
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Homoacceptatie binnen het voetbal #29
Campagne-filmpje:



Tja, is wel goed bedacht :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 18:47
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #30
even serieus. Word het niet tijd tot we ons gaan bezig houden met voetbal.
Wil je vechten ga naar een boks school
Ben je homo,Ieder zijn eigen keus
ben je tegen roda, zing dan niet elke wedstrijd roda liedjes( ook al zijn ze anti)

Voetbal moet ontspanning brengen. Maar met al het gezeik van tegenwoordig is er niks ontspannends meer aan.
Ik hoor vaak genoeg van oudere supporters,tot op de boschpoort iedereen lekker door elkaar zat. Of je nu voor roda was of fortuna. homo of buitenlands. Niemand maakte het een zak uit. Je keek je wedstrijd en ging terug na huis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, opadiehard, Ikke, Breur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden