Homoacceptatie binnen het voetbal

22 okt 2012 22:42
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #136
Wat maak ut oet of iemand homo is? Daan kinne veer op dit forum nog wel miejer vraoge... (huidskleur, kleur haor, bril, IQ, etc)
Miech interesseert ut ech neet of eine homo is of neet, veer zien heij toch umtot MVV us aon ut hart ligk. En daan vin iech ut al lang good.
Iech zow ut beveurbeeld wel erreg vinde es iemand deveur oet kwaom tot heer veur *oda waor...

Iech hub op ut werrek gevraog aon 'ne homofiele collega of heer ouch wel 'ns voetbal ging kieke. Heer had neet ech de behoefte en de mieste vaan zien vrundekrink ouch neet. Euverigens intereseerde heum ut voetbal neet ech, mer heer wow ouch neet geconfronteerd weure met luij die anti-home waore. Hub iech um verteld tot de haave AngelSide homo waor, met Onno veurop, dao mos heer um lache en zow 'ne kier met gaon loere.
Dus iech dink tot en door ut verleije en door de desinteresse neet veul homo's op de tribuun zitte.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2012 09:15
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #137
Heij weurt zoene ophef gemaak euver niks eigelijk,bij us MVVke is altied un geweldig koppel debeij zoewel thoes es in de oetwedstrijde steune die us MVVke onvoorwaardelijk,en geine mins dee zich doar oan stoort,dus iech zeen 't probleem neet!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2012 11:38
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #138

opadiehard schreef :

de bok schreef :

ik vind een slotje op zijn plaats...of vinden de moderators dit absoluut niet?...kijk BEN helemaal zonder icoontjes!...gr opa.


Zou ik ook doen, dan heb je gegarandeerd de poppen aan het dansen, ik zie de koppen al voor me:

"MVV Forum sluit homodiscussie"
Op het internetforum voor MVV-fans kan niet langer gediscussieerd worden over homoseksualiteit in de voetbalwereld. De beheerders van de site mvvfans.nl vinden dat er op hun site geen plek is voor het onderwerp. De KNVB riep onlangs juist op om voetballende homo´s bespreekbaar te maken.

Homo-organisatie De Natte Penis heeft verontwaardigd gereageerd. De organisatie vraagt om sluiting van de mvvfans.nl en eist een striptease van trainer Rene Trost om gekrenkte homo´s tegemoet te komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2012 12:24
Juup
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #139

Hill28 schreef :

opadiehard schreef :

de bok schreef :

ik vind een slotje op zijn plaats...of vinden de moderators dit absoluut niet?...kijk BEN helemaal zonder icoontjes!...gr opa.


Zou ik ook doen, dan heb je gegarandeerd de poppen aan het dansen, ik zie de koppen al voor me:

"MVV Forum sluit homodiscussie"
Op het internetforum voor MVV-fans kan niet langer gediscussieerd worden over homoseksualiteit in de voetbalwereld. De beheerders van de site mvvfans.nl vinden dat er op hun site geen plek is voor het onderwerp. De KNVB riep onlangs juist op om voetballende homo´s bespreekbaar te maken.

Homo-organisatie De Natte Penis heeft verontwaardigd gereageerd. De organisatie vraagt om sluiting van de mvvfans.nl en eist een striptease van trainer Rene Trost om gekrenkte homo´s tegemoet te komen.



Whahaha gewoen slotje d'r op zien ander dinger boe ze zieg druk um motte maken !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2012 13:45
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #140

Hill28 schreef : ik kan me voorstellen dat homo's op de tribune zich niet helemaal gemakkelijk voelen als honderden supporters het "zwart gele homolied" inzetten. Ik heb hetzelfde bij het "wie niet springt dat is een mof" waar ik duitse familie heb en in feite dus ook gedeeltelijk duits ben. Ik vind het geen drama, maar gemakkelijk is anders.


't is inderdaad hoe je ermee omgaat. Moet ik doodongelukkig worden als ik om mij heen hoor dat Hollenders 'kepot geschote' moeten worden? Moet iemand die werkzaam is in de agrarische sector zich verdrinken in de gierput als er iets over boeren in het stadion klinkt? Moeten de voluptueus minder bedeelde dames in janken uitbarsten als een langharige voetballer als 'wijf zonder tieten' wordt aangemerkt?
Ik vind het allemaal nogal overdreven. Door alle aandacht voor het onderwerp wordt m.i. juist benadrukt dat homo's 'anders' zijn. Dat lijkt me nu net niet de bedoeling. Men moet het niet persoonlijk opvatten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, Danny1983, les rouges blancs, Maosbrögk, jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2012 16:49
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Homoacceptatie binnen het voetbal #141

les rouges blancs schreef : Nou niet iedereen van de 4.000 - 5.000 toeschouwers leest dit forum.

Maar as je ervan uit gaat dat volgens het COC "Een op de twintig Nederlanders is homo", dan leert een eenvoudig rekensommetje, dat van de 5.000 toeschouwers theoretisch zo'n 250 homo / lesbienne zouden kunnen zijn.

Als de interessesfeer voor het voetbal binnen die groep echter laag zou zijn (ik neem maar een willekeurig getal, zeg maar 10% tot ongeveer 20%), dan spreek je nog over 25 tot 50 mensen.

Het aantal homo's tijdens eens wedstrijd, is ook wel sterk afhankelijk van de tegenstander.
Tegen Fortuna heb je een heel uitvak vol met homo's.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Paus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2012 16:50
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Homoacceptatie binnen het voetbal #142
Nou voor mij mag hier een "slotje" op, misschien "cru" voor de homo's , maar dit is op te lossen.

Open een nieuwe topic: 't homo-heukske

"De Bok heeft nog altijd hoop, dat er forumleden "uit de kast" gaan komen"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.275 seconden