MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013

11 apr 2013 06:55
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #16
Gewoon winnen en verzekeren van de top 5!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2013 10:02
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #17
Ze hebben er zin in daar in dordt. Dit staat in het verslag van de wedstrijd tegen Cambuur te lezen op de officiële (!) clubwebsite:

Nog twee uitduels in Limburg (MVV en Fortuna Sittard) en twee thuisduels (De Graafschap en Almere City FC) scheiden FC Dordrecht van het einde van wat langzamerhand aan een kwelling doet denken. Breetveld draaide ook niet om de hete brij heen: ,,Iedereen moet maar eens goed nadenken over hetgeen vanavond is gebeurd. Als we komende vrijdag met dezelfde instelling naar Maastricht voor het bezoek aan MVV willen afreizen, kunnen we beter bellen dat zij de drie punten mogen hebben. Dan heeft het geen enkele zin om naar Limburg te rijden.''

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2013 10:07
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #18

Boschpoort schreef : Ze hebben er zin in daar in dordt. Dit staat in het verslag van de wedstrijd tegen Cambuur te lezen op de officiële (!) clubwebsite:

Nog twee uitduels in Limburg (MVV en Fortuna Sittard) en twee thuisduels (De Graafschap en Almere City FC) scheiden FC Dordrecht van het einde van wat langzamerhand aan een kwelling doet denken. Breetveld draaide ook niet om de hete brij heen: ,,Iedereen moet maar eens goed nadenken over hetgeen vanavond is gebeurd. Als we komende vrijdag met dezelfde instelling naar Maastricht voor het bezoek aan MVV willen afreizen, kunnen we beter bellen dat zij de drie punten mogen hebben. Dan heeft het geen enkele zin om naar Limburg te rijden.''


Ze zijn igg wel eerlijk ...... :daag:

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2013 15:51
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #19
Esajas en Labylle terug in de basis tegen Dordrecht. bron de Limburger

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2013 17:48
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #20

ouwe rot schreef : Esajas en Labylle terug in de basis tegen Dordrecht. bron de Limburger


Voor de mensen die het verhaaltje willen lezen;

MVV heeft nog sprankje hoop


Al is de hoop van steekvlam tot waakvlam afgezwakt, MVV heeft de titeldroom nog niet helemaal vaarwel gezegd. Coach René Trost: “We hebben het niet meer in eigen hand. Maar als de anderen steken laten vallen, hebben we nog kans. We moeten bijvoorbeeld nog uit tegen Volendam, stel dat we daar winnen dan zou de laatste wedstrijd thuis tegen Fortuna nog wel eens heel belangrijk kunnen worden”, weet MVV coach René Trost.

Voetbal
Van onze verslaggever


“Maar dan mogen we thuis tegen Dordrecht en uit tegen FC Den Bosch zelf niks laten liggen, weegt Trost meteen de zwaarte van die missie. “Als we winnen van Dordrecht hebben we bovendien de vijfde plek nagenoeg zeker gesteld en dat was onze doelstelling.”
Tegen Dordrecht, dat vrijdag in De Geusselt (20.00 uur) moet winnen om nog kans te maken op de play-offs, kan MVV weer beschikken over de van een schorsing terugkerende Leroy Labylle en de van een blessure herstelde Malcolm Esajas. “Daarentegen kan ik geen beroep doen op Michael La Rosa. Die heeft weer last gekregen van een oude heupblessure. We laten een MRI-scan maken om te zien wat er nu precies mis is. Ook Davide Timmermans heeft teveel last van zijn enkel om te spelen.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2013 19:13
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #21

tuutsje schreef :

ouwe rot schreef : Esajas en Labylle terug in de basis tegen Dordrecht. bron de Limburger


Voor de mensen die het verhaaltje willen lezen;

MVV heeft nog sprankje hoop


Al is de hoop van steekvlam tot waakvlam afgezwakt, MVV heeft de titeldroom nog niet helemaal vaarwel gezegd. Coach René Trost: “We hebben het niet meer in eigen hand. Maar als de anderen steken laten vallen, hebben we nog kans. We moeten bijvoorbeeld nog uit tegen Volendam, stel dat we daar winnen dan zou de laatste wedstrijd thuis tegen Fortuna nog wel eens heel belangrijk kunnen worden”, weet MVV coach René Trost.

Voetbal
Van onze verslaggever


“Maar dan mogen we thuis tegen Dordrecht en uit tegen FC Den Bosch zelf niks laten liggen, weegt Trost meteen de zwaarte van die missie. “Als we winnen van Dordrecht hebben we bovendien de vijfde plek nagenoeg zeker gesteld en dat was onze doelstelling.”
Tegen Dordrecht, dat vrijdag in De Geusselt (20.00 uur) moet winnen om nog kans te maken op de play-offs, kan MVV weer beschikken over de van een schorsing terugkerende Leroy Labylle en de van een blessure herstelde Malcolm Esajas. “Daarentegen kan ik geen beroep doen op Michael La Rosa. Die heeft weer last gekregen van een oude heupblessure. We laten een MRI-scan maken om te zien wat er nu precies mis is. Ook Davide Timmermans heeft teveel last van zijn enkel om te spelen.”


Dus maage veer vaan uzze speulers volle pataj ! verwachten


Noe veer es supporters daan nog...um dao alvast e bitsje zeker vaan te zien ;)
goon Opadiehard en iech mörrege bij Forlaajf stoon...
um te zien of dee mojljaan :P en "lange keerstslinger" aoch wel zien bes deid en netuurlik aoch zellef met te doen ! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2013 19:36
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #22
Voorbeschouwing MVV-Dordrecht:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2013 21:37
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #23
Ik hoop dat morgen Labylle eindelijk op het middenveld wordt opgesteld, ook gezien het sterke spel van Winkens tegen de Eagles.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2013 21:54
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #24
Ik verwacht morgen een 3-1 overwinning, zal niet makkelijk worden maar de 3 punten blijven in Maastricht !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2013 22:13
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #25
Kalisse weggestuurd bij FC Dordrecht dus daar hebben we ook geen last van morgen. Kan een lastige speler zijn als die het op zijn heupen heeft.

Hoop stiekem eigenlijk wel op een mooie uitslag tegen de Schapenkoppen die na de winterstop zeer slecht presteren. Vind het eigenlijk wel wat hebben Boschpoort dat harde oordeel van de hooftrainer na aanleiding van de vorige wedstrijd. Zie ik liever dan mooi weer spelen en regelrechte clubpropaganda zoals gewoonlijk.

Zeker blij dat Labylle weer terug is. Zijn voetballend vermogen en creativiteit werd nodig gemist in Deventer. Laten we van harte hopen dat hij dit seizoen geen (domme) gele kaart meer pakt. Hopelijk kan Esajas ook wat meer zijn stempel drukken op de wedstrijd. Is toch alweer een tijd terug dat hij daadwerkelijk beslissend was voor het elftal.

Enfin deze moet sowieso gewonnen worden. Heb daar ook eigenlijk wel alle vertrouwen in. Denk dat de spelers nog wel in hun hoofd hebben zitten hoe ze in de heenwedstrijd een zeker overwinning hebben weggegeven.

Mijn voorspelling 5-0 (minstens) en hopen natuurlijk op hulp uit Sittard in Rotterdam. In Volendam hopen op een puntendeling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2013 22:14
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #26
laat ik eens verassen 8-2 ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2013 23:22
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #27
Dordrecht zal komen en overwinnen.

Nee, grapje, ze komen om te winnen, maar zullen met de staart tussen de benen weer huiswaarts keren.

Wordt tijd dat we thuis weer eens een lekkere overwinning boeken.

Het wordt 3-0 !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2013 00:22
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #28

Danny1983 schreef : laat ik eens verassen 8-2 ;)


Nee laat MVV thuis maar weer eens verrassen ;)

Ik zeg 5-1
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2013 06:50
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #29
Zo nog 13 uurtjes voor de toch wel belangrijke mach van vanavond,...want die eerste 5 zijn wel heel belangrijk.
Zou toch al weer een hele stap vooruit zijn :thumbsup:...en rene dan heb je toch wel wat bereikt bij die vaan us.
Vanavond dan maar eens als oud angelsider plaats nemen op vakkie f of g en laten zien dat er heus wel saamhorigheid is :thumbsup:.
Na de laatste wedstrijd thuis heb ik mij direct voorgenomen om stelling te nemen dat ik graag een front zou willen zien.
Heel eerlijk gezegd was ik toch wel wat geschrokken over de gebeurtenissen oppe tribuun :schamen:.
Nou mensen ik ga nu werken hoop op een heerlijk publiek,mooie wedstrijd en natuurlijk de drei punt...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2013 07:41
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #30
Mensen, mijn voorspelling komt niet altijd uit, dus een 4-1 overwinning. 3 punten in de knip en MVV heeft zijn doelstelling bereikt. MVV kan zich nu richten op de nummer 1 positie, want de concurrentie laten vanavond punten liggen. Dus de achterstand op de ploegen boven ons worden vanavond alweer kleiner. Het gaat nog een leuk slot worden in deze competitie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden