>
Ontvangen bedankjes 19
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boer458 schreef : troosteloos
moedeloos
hopeloos
maar vooral sprakeloos..
opadiehard schreef : OPA ZEET: ik zeg je mist die spits zodat je een afspeelpunt voorin hebt!
Hughes schreef : Ik hoop dat morgen Labylle eindelijk op het middenveld wordt opgesteld, ook gezien het sterke spel van Winkens tegen de Eagles.
Zjus...opadiehard schreef :
moedeloos
hopeloos
maar vooral sprakeloos..opadiehard schreef : OPA ZEET: als je systeem in elkaar dondert...danny valt weg...je geluk is er niet meer...je verliest onterecht 9 pnt...ben je dan een slechte ploeg?...ik zeg je mist die spits zodat je een afspeelpunt voorin hebt!
Zoe huurt 't !opadiehard schreef : Ik ga nu niet de zaak afvallen ben weer tot het laatst blijven staan tot de laatste speler van het veld af was en blijf hoopvol als diehard de competitie uit kijken en we zien wel waar het eindigt...gr opa .
opadiehard schreef :
moedeloos
hopeloos
maar vooral sprakeloos..
OPA ZEET: als je systeem in elkaar dondert...danny valt weg...je geluk is er niet meer...je verliest onterecht 9 pnt...ben je dan een slechte ploeg?...ik zeg je mist die spits zodat je een afspeelpunt voorin hebt!
Ik ga nu niet de zaak afvallen ben weer tot het laatst blijven staan tot de laatste speler van het veld af was en blijf hoopvol als diehard de competitie uit kijken en we zien wel waar het eindigt...gr opa .
Danny1983 schreef :
opadiehard schreef :
moedeloos
hopeloos
maar vooral sprakeloos..
OPA ZEET: als je systeem in elkaar dondert...danny valt weg...je geluk is er niet meer...je verliest onterecht 9 pnt...ben je dan een slechte ploeg?...ik zeg je mist die spits zodat je een afspeelpunt voorin hebt!
Ik ga nu niet de zaak afvallen ben weer tot het laatst blijven staan tot de laatste speler van het veld af was en blijf hoopvol als diehard de competitie uit kijken en we zien wel waar het eindigt...gr opa .
Ja no matter what al verliezen we met 10-0 ik zal nooit eerder weg gaan dan dat de spelers van t veld gaan Jammer dat veel mensen gewoon bij de eerste de beste tegenslag naar huis gaan