>
Ontvangen bedankjes 1256
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Frank Salemans schreef : Is deze dramatische wedstrijd niet het gevolg van een optelsom? In willekeurige volgorde:
- Het loopt niet meer sinds Trost zijn vertrek (m.i. te vroeg) heeft aangekondigd.
- Geen winstpremies meer.
- Schreurs geblesseerd.
- Daerden geblesseerd (en die is volgens mij voor de stabiliteit en fysieke kracht wel belangrijk op het middenveld; belangrijker dan menigeen dacht).
- 9 winstpunten afgenomen.
- Veldmate hopeloos uit vorm.
- Grote moeite het spel zelf te maken. Sinds Danny geblesseerd is.
- Rutjes die weliswaar aanjaagt en blijft gaan, maar eigenlijk zijn rol als verdedigende middenvelder verwaarloost, waardoor er een gat tussen middenveld en verdediging ontstond waar Dordrecht professioneel van profiteerde.
- Weinig sfeer meer in het stadion. Haha, zelfs het spandoek “stadionverboden present” ontbrak. Zeker afwezig?
- Waarom Borgers niet gebracht als diepe spits?
- Wisselende systemen en opstellingen.
Het zit mentaal behoorlijk mis met onze jongens. Dat zag je nog het beste toen MVV 2-3 maakte. Niemand die de bal uit het dol pakte en getergd weer voor de 3-3 wilde gaan: nee, de kopjes bleven hangen. Niemand geloofde erin.
edwinjudith777 schreef : jammer ,vooral voor Rene trost en het publiek!!!!!!
ik denk dat het de spelers weinig uitmaakt op dit moment. ze hebben sowieso helemaal geen zin meer in de play offs
dat straalt ervan af.
tegen fortuna wordt een totale afgang 1-4 !!!!!
die hebben er wel nog zin in en geloof in.
dit verdiendt rene en het publiek niet.
gelukkig krijgen deze verwende spelers geen premie meer ,eerst maar eens iets afdwingen.
het dieptepunt tegen dordrecht vond ik de tweede helft toen bram castro de bal had en de bal richting verdellen-gillis-stankov speelde en alle drie niet wiste wie de bal WILDE hebben(schandalig) ,de tegenstander nam bijna de bal !!!!!!!
nee, deze ploeg verdient geen play offs meer. en zeker geen publiek meer!!!
en dan : MVV heeft de prijzen tegen fortuna omhoog geduwd!!!!! wanneer ze de mensen gratis inlaten zitten er nog geen 1000 mensen uit maastricht meer !!!! denk dat de mensen uit sittard in de meerderheid zullen zijn mvv-fortuna totaal 2500 touschouwers 1000 uit maastricht en rest uit sittard..
de laatste drie wedstrijden zullen 0 punten opleveren en zal mvv gelukkig maar 1 thuis wedstrijd spelen in de play-offs ,ze zullen niet bij de eerste vijf eindigen.
dramatisch slot van een super begin
edwinjudith777 schreef : jammer ,vooral voor Rene trost en het publiek!!!!!!
ik denk dat het de spelers weinig uitmaakt op dit moment. ze hebben sowieso helemaal geen zin meer in de play offs
dat straalt ervan af.
tegen fortuna wordt een totale afgang 1-4 !!!!!
die hebben er wel nog zin in en geloof in.
dit verdiendt rene en het publiek niet.
gelukkig krijgen deze verwende spelers geen premie meer ,eerst maar eens iets afdwingen.
het dieptepunt tegen dordrecht vond ik de tweede helft toen bram castro de bal had en de bal richting verdellen-gillis-stankov speelde en alle drie niet wiste wie de bal WILDE hebben(schandalig) ,de tegenstander nam bijna de bal !!!!!!!
nee, deze ploeg verdient geen play offs meer. en zeker geen publiek meer!!!
en dan : MVV heeft de prijzen tegen fortuna omhoog geduwd!!!!! wanneer ze de mensen gratis inlaten zitten er nog geen 1000 mensen uit maastricht meer !!!! denk dat de mensen uit sittard in de meerderheid zullen zijn mvv-fortuna totaal 2500 touschouwers 1000 uit maastricht en rest uit sittard..
de laatste drie wedstrijden zullen 0 punten opleveren en zal mvv gelukkig maar 1 thuis wedstrijd spelen in de play-offs ,ze zullen niet bij de eerste vijf eindigen.
dramatisch slot van een super begin
Peter Pan schreef : Die Veldwijk is al heel seizoen aardig bezig. Is gehuurd van Utrecht als ik me niet vergis, maar verkast volgend seizoen naar Excelsior. Of hij daar nu zo blij mee moet zijn.
Frank Salemans schreef : Is deze dramatische wedstrijd niet het gevolg van een optelsom? In willekeurige volgorde:
- Het loopt niet meer sinds Trost zijn vertrek (m.i. te vroeg) heeft aangekondigd.
- Geen winstpremies meer.
- Schreurs geblesseerd.
- Daerden geblesseerd (en die is volgens mij voor de stabiliteit en fysieke kracht wel belangrijk op het middenveld; belangrijker dan menigeen dacht).
- 9 winstpunten afgenomen.
- Veldmate hopeloos uit vorm.
- Grote moeite het spel zelf te maken. Sinds Danny geblesseerd is.
- Rutjes die weliswaar aanjaagt en blijft gaan, maar eigenlijk zijn rol als verdedigende middenvelder verwaarloost, waardoor er een gat tussen middenveld en verdediging ontstond waar Dordrecht professioneel van profiteerde.
- Weinig sfeer meer in het stadion. Haha, zelfs het spandoek “stadionverboden present” ontbrak. Zeker afwezig?
- Waarom Borgers niet gebracht als diepe spits?
- Wisselende systemen en opstellingen.
Het zit mentaal behoorlijk mis met onze jongens. Dat zag je nog het beste toen MVV 2-3 maakte. Niemand die de bal uit het doel pakte en getergd weer voor de 3-3 wilde gaan: nee, de kopjes bleven hangen. Niemand geloofde erin.
Heb ik dan gisteravond helemaal niets meegemaakt? Jawel hoor. Genoten van de dame op hoeg hekskes van Ryanair. Genoten van de reclameman die ons verzoekt een biertje te komen drinken in een GGGezelliggg Zitje op het Onze Lieve Vrouwenplein in Maastrichchchchcht. En Helmond Sport heeft verloren van Volendam. Als die maar geen kampioen worden.