MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013

13 apr 2013 21:20
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #61
Is deze dramatische wedstrijd niet het gevolg van een optelsom? In willekeurige volgorde:

- Het loopt niet meer sinds Trost zijn vertrek (m.i. te vroeg) heeft aangekondigd.
- Geen winstpremies meer.
- Schreurs geblesseerd.
- Daerden geblesseerd (en die is volgens mij voor de stabiliteit en fysieke kracht wel belangrijk op het middenveld; belangrijker dan menigeen dacht).
- 9 winstpunten afgenomen.
- Veldmate hopeloos uit vorm.
- Grote moeite het spel zelf te maken. Sinds Danny geblesseerd is.
- Rutjes die weliswaar aanjaagt en blijft gaan, maar eigenlijk zijn rol als verdedigende middenvelder verwaarloost, waardoor er een gat tussen middenveld en verdediging ontstond waar Dordrecht professioneel van profiteerde.
- Weinig sfeer meer in het stadion. Haha, zelfs het spandoek “stadionverboden present” ontbrak. Zeker afwezig?
- Waarom Borgers niet gebracht als diepe spits?
- Wisselende systemen en opstellingen.

Het zit mentaal behoorlijk mis met onze jongens. Dat zag je nog het beste toen MVV 2-3 maakte. Niemand die de bal uit het doel pakte en getergd weer voor de 3-3 wilde gaan: nee, de kopjes bleven hangen. Niemand geloofde erin.

Heb ik dan gisteravond helemaal niets meegemaakt? Jawel hoor. Genoten van de dame op hoeg hekskes van Ryanair. Genoten van de reclameman die ons verzoekt een biertje te komen drinken in een GGGezelliggg Zitje op het Onze Lieve Vrouwenplein in Maastrichchchchcht. En Helmond Sport heeft verloren van Volendam. Als die maar geen kampioen worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Nao Väöre, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2013 23:45 13 apr 2013 23:46 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #62

Frank Salemans schreef : Is deze dramatische wedstrijd niet het gevolg van een optelsom? In willekeurige volgorde:

- Het loopt niet meer sinds Trost zijn vertrek (m.i. te vroeg) heeft aangekondigd.
- Geen winstpremies meer.
- Schreurs geblesseerd.
- Daerden geblesseerd (en die is volgens mij voor de stabiliteit en fysieke kracht wel belangrijk op het middenveld; belangrijker dan menigeen dacht).
- 9 winstpunten afgenomen.
- Veldmate hopeloos uit vorm.
- Grote moeite het spel zelf te maken. Sinds Danny geblesseerd is.
- Rutjes die weliswaar aanjaagt en blijft gaan, maar eigenlijk zijn rol als verdedigende middenvelder verwaarloost, waardoor er een gat tussen middenveld en verdediging ontstond waar Dordrecht professioneel van profiteerde.
- Weinig sfeer meer in het stadion. Haha, zelfs het spandoek “stadionverboden present” ontbrak. Zeker afwezig?
- Waarom Borgers niet gebracht als diepe spits?
- Wisselende systemen en opstellingen.

Het zit mentaal behoorlijk mis met onze jongens. Dat zag je nog het beste toen MVV 2-3 maakte. Niemand die de bal uit het dol pakte en getergd weer voor de 3-3 wilde gaan: nee, de kopjes bleven hangen. Niemand geloofde erin.


Ieder zijn mening... de mijne...
-Voor het aangekondigde van Rene waren er wedstrijden waarin het ook niet liep... die wel met "meeval" werden gewonnen. Na het aangekondigde vertrek zijn er ook meerdere wedstrijden geweest waarin het wel liep....
-Vind Mark Veldmate vrij constant voetballen... Werkt iedere wedstrijd heel hard, maakt regelmatig een doelpuntje, maar is het hele seizoen ook geen echte killer. Maar als hij dat wel was, had hij hier ook niet in de Geusselt gevoetbald.
-Moeite om zelf het spel te maken? Dat is niet cynisch bedoeld... Maar daar heeft usMVVke de laatste jaren al moeite mee.
-Het hele seizoen is er in eigen huis geen sfeer... zelfs niet in de goede fase van het seizoen.
-Blessure van Daerden... De "goede fase" werd gespeeld zonder Daerden. En Daerden heeft mij absoluut niet kunnen overtuigen. Een voetballer op zijn retour... zegt mijn gevoel.
-Wisselende systemen en opstellingen? Volgens mij is Rene een voorbeeld van een concervatieve coach die vasthoudt aan zijn concept en ideeen. En zeker niet impulsief reageert.

Op naar de volgende match. Allemaal achter usMVVke!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2013 00:00
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #63
Het seizoen is bijna ten einde. Spelers zijn vermoeid fysiek en mentaal(-9). Blessures en pijntjes spelen op! Nu de overige 2 uitwedstrijden op je gemak uitvoetballen en vanaf fortuna weer volle gaas! Kampioenschap mocht helaas niet gebeuren , mede dankzij onmacht en door toedoen van financiele fouten van andere voetbalclubs. Aan de ene kant ben ik blij dat we nu de laatste wedstrijden vrijuit kunnen spelen en niet meer moeten!

We hebben nog playoffs in de pocket. Daar moeten we ons nu op focussen!Spelers die niet 100 zijn op de bank zetten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2013 07:24
edwinjudith777
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #64
jammer ,vooral voor Rene trost en het publiek!!!!!!

ik denk dat het de spelers weinig uitmaakt op dit moment. ze hebben sowieso helemaal geen zin meer in de play offs
dat straalt ervan af.

tegen fortuna wordt een totale afgang 1-4 !!!!!
die hebben er wel nog zin in en geloof in.

dit verdiendt rene en het publiek niet.
gelukkig krijgen deze verwende spelers geen premie meer ,eerst maar eens iets afdwingen.
het dieptepunt tegen dordrecht vond ik de tweede helft toen bram castro de bal had en de bal richting verdellen-gillis-stankov speelde en alle drie niet wiste wie de bal WILDE hebben(schandalig) ,de tegenstander nam bijna de bal !!!!!!!
nee, deze ploeg verdient geen play offs meer. en zeker geen publiek meer!!!
en dan : MVV heeft de prijzen tegen fortuna omhoog geduwd!!!!! wanneer ze de mensen gratis inlaten zitten er nog geen 1000 mensen uit maastricht meer !!!! denk dat de mensen uit sittard in de meerderheid zullen zijn mvv-fortuna totaal 2500 touschouwers 1000 uit maastricht en rest uit sittard..
de laatste drie wedstrijden zullen 0 punten opleveren en zal mvv gelukkig maar 1 thuis wedstrijd spelen in de play-offs ,ze zullen niet bij de eerste vijf eindigen.
dramatisch slot van een super begin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2013 09:09
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #65

edwinjudith777 schreef : jammer ,vooral voor Rene trost en het publiek!!!!!!

ik denk dat het de spelers weinig uitmaakt op dit moment. ze hebben sowieso helemaal geen zin meer in de play offs
dat straalt ervan af.

tegen fortuna wordt een totale afgang 1-4 !!!!!
die hebben er wel nog zin in en geloof in.

dit verdiendt rene en het publiek niet.
gelukkig krijgen deze verwende spelers geen premie meer ,eerst maar eens iets afdwingen.
het dieptepunt tegen dordrecht vond ik de tweede helft toen bram castro de bal had en de bal richting verdellen-gillis-stankov speelde en alle drie niet wiste wie de bal WILDE hebben(schandalig) ,de tegenstander nam bijna de bal !!!!!!!
nee, deze ploeg verdient geen play offs meer. en zeker geen publiek meer!!!
en dan : MVV heeft de prijzen tegen fortuna omhoog geduwd!!!!! wanneer ze de mensen gratis inlaten zitten er nog geen 1000 mensen uit maastricht meer !!!! denk dat de mensen uit sittard in de meerderheid zullen zijn mvv-fortuna totaal 2500 touschouwers 1000 uit maastricht en rest uit sittard..
de laatste drie wedstrijden zullen 0 punten opleveren en zal mvv gelukkig maar 1 thuis wedstrijd spelen in de play-offs ,ze zullen niet bij de eerste vijf eindigen.
dramatisch slot van een super begin


Het liep totaal niet deze wedstrijd. Maar om zo over de spelers te spreken vind ik verkeerd!
Maar goed, ik zou zeggen blijf lekker thuis de komende wedstrijden want aan negativiteit van supporters zoals jij hebben ze ook niks aan. Jammer!
Dat het mentaal ergens niet goed zit ben ik mee eens, maar daarom hebben de jongens net steun nodig!

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2013 09:15
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #66

edwinjudith777 schreef : jammer ,vooral voor Rene trost en het publiek!!!!!!

ik denk dat het de spelers weinig uitmaakt op dit moment. ze hebben sowieso helemaal geen zin meer in de play offs
dat straalt ervan af.

tegen fortuna wordt een totale afgang 1-4 !!!!!
die hebben er wel nog zin in en geloof in.

dit verdiendt rene en het publiek niet.
gelukkig krijgen deze verwende spelers geen premie meer ,eerst maar eens iets afdwingen.
het dieptepunt tegen dordrecht vond ik de tweede helft toen bram castro de bal had en de bal richting verdellen-gillis-stankov speelde en alle drie niet wiste wie de bal WILDE hebben(schandalig) ,de tegenstander nam bijna de bal !!!!!!!
nee, deze ploeg verdient geen play offs meer. en zeker geen publiek meer!!!
en dan : MVV heeft de prijzen tegen fortuna omhoog geduwd!!!!! wanneer ze de mensen gratis inlaten zitten er nog geen 1000 mensen uit maastricht meer !!!! denk dat de mensen uit sittard in de meerderheid zullen zijn mvv-fortuna totaal 2500 touschouwers 1000 uit maastricht en rest uit sittard..
de laatste drie wedstrijden zullen 0 punten opleveren en zal mvv gelukkig maar 1 thuis wedstrijd spelen in de play-offs ,ze zullen niet bij de eerste vijf eindigen.
dramatisch slot van een super begin


:lolno: :thumbsdown:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2013 09:49
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #67
Ach edwinjudith heeft er al eerder flink naast gezeten met belachelijke voorspellingen na mvv - emmen.. neem die gast toch niet zo serieus

mvvfans.nl/forum/3-wedstrijden-mvv/17812...it=15&start=60#18149

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2013 10:04
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #68

Peter Pan schreef : Die Veldwijk is al heel seizoen aardig bezig. Is gehuurd van Utrecht als ik me niet vergis, maar verkast volgend seizoen naar Excelsior. Of hij daar nu zo blij mee moet zijn.


Veldwijk speelde een goede wedstrijd. Jammer dat hij komend seizoen voor Excelsior gaat spelen. Was wellicht iets voor ons geweest.
Mocht Leroy naar Utrecht gaan, dan hadden we Veldwijk in een eventuele deal kunnen betrekken.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2013 10:45
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #69
@edwinjudith777

gelukkig krijgen deze verwende spelers geen premie meer ,eerst maar eens iets afdwingen.



Hoezo afdwingen,ze ontvangen geen premies meer mede doordat ze meer dan verwacht wedstrijden
hebben gewonnen en bovenaan hebben gestaan.
Maar hoe zou jou reactie zijn als je baas dat deed. Zei je dan ook '" GELUKKIG , ik krijg minder geld"
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2013 11:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #70
Ik denk de hele tijd; Waarom lukt het uit wel en thuis niet. Dan speel thuis als uit. Ga het spel niet maken en counter in eigen huis. Hoe meer MVV het spel probeert te maken, hoe meer ze in de val trappen van de tegenstander. Alle tegenstanders hebben na de winterstop zo gespeelt in de Geusselt. Dordrecht was hierin echt geen uitzondering. Misschien vinden veel mensen dit laf, maar het spel gaat om de 3 punten en niet omdat je thuis het spel moet maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2013 12:17
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #71

Frank Salemans schreef : Is deze dramatische wedstrijd niet het gevolg van een optelsom? In willekeurige volgorde:

- Het loopt niet meer sinds Trost zijn vertrek (m.i. te vroeg) heeft aangekondigd.
- Geen winstpremies meer.
- Schreurs geblesseerd.
- Daerden geblesseerd (en die is volgens mij voor de stabiliteit en fysieke kracht wel belangrijk op het middenveld; belangrijker dan menigeen dacht).
- 9 winstpunten afgenomen.
- Veldmate hopeloos uit vorm.
- Grote moeite het spel zelf te maken. Sinds Danny geblesseerd is.
- Rutjes die weliswaar aanjaagt en blijft gaan, maar eigenlijk zijn rol als verdedigende middenvelder verwaarloost, waardoor er een gat tussen middenveld en verdediging ontstond waar Dordrecht professioneel van profiteerde.
- Weinig sfeer meer in het stadion. Haha, zelfs het spandoek “stadionverboden present” ontbrak. Zeker afwezig?
- Waarom Borgers niet gebracht als diepe spits?
- Wisselende systemen en opstellingen.

Het zit mentaal behoorlijk mis met onze jongens. Dat zag je nog het beste toen MVV 2-3 maakte. Niemand die de bal uit het doel pakte en getergd weer voor de 3-3 wilde gaan: nee, de kopjes bleven hangen. Niemand geloofde erin.

Heb ik dan gisteravond helemaal niets meegemaakt? Jawel hoor. Genoten van de dame op hoeg hekskes van Ryanair. Genoten van de reclameman die ons verzoekt een biertje te komen drinken in een GGGezelliggg Zitje op het Onze Lieve Vrouwenplein in Maastrichchchchcht. En Helmond Sport heeft verloren van Volendam. Als die maar geen kampioen worden.


Frank, het heeft uiteindelijk allemaal met kwaliteit te maken, want het mentale aspect is ook een kwaliteit. MVV werd gebombardeerd tot kampioenskandidaat en kan waarschijnlijk niet met die aandacht en bijbehorende druk omgaan, de eensgezindheid van de eerste seizoenshelft is duidelijk verdwenen. In sommige 'grote' uitwedstrijden als bij Sparta, GA Eagles en wellicht ook Den Bosch en Volendam staat MVV er wel als een blok.
Het gemis van de doelpunten van Schreurs, de afgenomen 9 winstpunten, het niet meer uitkeren van winstpremies en het aangekondigde vertrek van Trost hebben beslist hun uitwerkingen op de resultaten van MVV gehad. Maar de fysieke kracht en stabiliteit van Koentje Daerden heb ik nooit gezien, hij maakte MVV voetballend duidelijk zwakker. Uiteindelijk zal de totale kwaliteit van MVV (selectie plus staf en organisatie) nog niet voldoende zijn voor promotie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2013 12:31
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #72
Inderdaad Hughes, die fysieke en mentale kracht van Daerden heb ik zelf ook nog niet echt gezien. Ik sprak vrijdag na de wedstrijd met Johan Dijkstra en die gaf aan dat de invloed van iemand als Daerden veel groter is dan veel mensen denken op basis van zijn spel. Hij organiseert (ook verbaal) en zet spelers op de goede plek (haha, zonder zelf briljant te spelen). Dat is, naast de zaken die je in je analyse benoemt, volgens Dijkstra een belangrijke factor waarom het zo belabberd ging. Ook was Johan kritisch op Rutjes. Hij vindt Rutjes in principe een geweldige speler. Maar hij vond Rutjes in zijn acties wat te ver uit zijn eigen positie spelen. Rutjes mag de rest aanjagen (diep op het middenveld en tot bijna achter de spitsen) maar als hij dan zijn controlerende taak verdedigend op het middenveld uit het oog verliest, brengt hij zijn verdediging in de problemen en is het rendement voor het team dan netto gering tot negatief. Ik vond het een interessante kijk van een ervaren rot, om niet te zeggen "ouwe rot" ;) .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2013 14:22
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #73
Zoals ik zei in mijn prognose voor de wedstrijd ging ik met veel vertrouwen naar de Geusselt. FC Dordrecht is misschien na FC Eindhoven de ploeg die het minste in vorm was na de winterstop. Echter toen de wedstrijd begon was mijn goede gevoel als sneeuw voor de lentezon verdwenen. Wat een slappe vertoning in alle opzichten. MVV in goede vorm had dit Dordrecht alle hoeken van het moeten laten zien. Maar de Schapenkoppen hebben uiteindelijk meer dan terecht gewonnen. Heb al vaker gezegd dat die Veldwijk een goede spits zou zijn voor MVV, echte targetman Excelsior heeft daar volgend jaar een goede aan. Veldmate zakt steeds verder weg, zoals volgens mij wel vaker in zijn carrière na een goede start bij zijn nieuwe club. Hopelijk herpakt hij en het hele elftal zich en kunnen ze zich weer opladen voor de play-offs. Het kampioenschap kunnen we natuurlijk definitief uit ons hoofd zetten, maar zeer belangrijk om met een goed gevoel het ongewilde toetje in te gaan.

Maar goed volgende week gelukkig weer uit. Zoals Hughes al aanhaalt daar passen ze tenminste wel een countertactiek toe die werkt. En tenminste wat echte support in Den Bosch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2013 08:49
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #74
heeft johan dijkstra helemaal gelijk in er moet gewoon een slot op de deur op het middenveld zijn rutjes van hyfhte en smeets denken veel te veel vooruit en vergeten vaak eerst hun eigen tegenstander in het oog te houden daar door komt er veel te veel ruimte in hun rug en dat is niet te verdedigen.snap trouwens niet waarom trost dat zelf niet ziet en waarom hij dan niet ingrijpt natuurlijk is het wel leuk om aan te vallen maar je mag nooit je verdedigende taken vergetenen dat gebeurd iedere wedstrijd weer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2013 08:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #75
Frank Salemans schreef :

Is deze dramatische wedstrijd niet het gevolg van een optelsom? In willekeurige volgorde:

- Het loopt niet meer sinds Trost zijn vertrek (m.i. te vroeg) heeft aangekondigd.
- Geen winstpremies meer.
- Schreurs geblesseerd.
- Daerden geblesseerd (en die is volgens mij voor de stabiliteit en fysieke kracht wel belangrijk op het middenveld; belangrijker dan menigeen dacht).
- 9 winstpunten afgenomen.
- Veldmate hopeloos uit vorm.
- Grote moeite het spel zelf te maken. Sinds Danny geblesseerd is.
- Rutjes die weliswaar aanjaagt en blijft gaan, maar eigenlijk zijn rol als verdedigende middenvelder verwaarloost, waardoor er een gat tussen middenveld en verdediging ontstond waar Dordrecht professioneel van profiteerde.
- Weinig sfeer meer in het stadion. Haha, zelfs het spandoek “stadionverboden present” ontbrak. Zeker afwezig?
- Waarom Borgers niet gebracht als diepe spits?
- Wisselende systemen en opstellingen.


Ik kan me ook vinden in de analyse van Frank....behalve over Koen Daerden die mag dan wel binnen de lijnen "coachen" maar door alle andere zaken verkeerd te doen heeft hij geen positieve invloed op MVV gehad...kijk de wedstrijden maar eens terug en zie hoeveel duels hij verliest en hoeveel verkeerde ballen hij geeft....
Ik had trouwens wel anders gehoopt en verwacht, wellicht heeft het lang niet spelen hem parten gespeeld.

Het wisselbeleid vn Trost begreep ik vrijdag wederom niet, hij bracht Sven braken na pak hem beetj 25 minuten ... wat denkt Rene nu dat Sven het verschil maakt ????
Sven heeft werkelijk 2 dingen goed gedaan in de hele wedstrijd...die halve omhaal waar de goal uit valt....( volgens mij is dat meer geluk dan kwaliteit) en de voorzet in de 2de helft over rechts ...verder werkelijk alles fout, ballen verekeerd in spelen ,duels verliezen noem maar op..... Sven heeft echt geen idee wat hij moet doen in balbezit, hopeloos !!

Sven heeft het geluk dat Rene sympathie voor hem heeft en ik begreep dat Ron Elsen op vakantie gaat met de ouders van Sven.... op basis daarvan krijgt hij wellicht een nieuw contract, daar waar Voorjans en Borgers die dit jaar geen enkele kans hebben gehad MVV mogen gaan verlaten.
MVV zonder een 2de elftal is doorlopend eigen spelers na 2-3 seizoen wegsturen..immers krijgen deze jongens geen ritme als ze niet spelen in MVV1

Op deze manier kan MVV ook haar beleidsplan in de prullebak gooien....5-6 spelers uit de regio in de selectie is een utopie....
Dat geldt ook voor Brian Smeets die zo goed als zeker MVV gaat verlaten, Brian heeft een klein contractje bij MVV en leeft in onmin met MVV in de aanbieding die gedaan is , zeker nu hij basis speler is vind hij dat hij meer waarde heeft voor dit team en MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden