MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013

15 apr 2013 10:10
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #76
napoleon ben het helaas niet met jouw eens in betrekking tot brian smeets vind hem een over het paard getild persoon ,denkt dat hij god is maar laat totaal niet zien wat iedereen van hem verwacht laat altijd zijn man lopen totaal geen inzet denkt dat alles om hem moet draaien bij mij had hij echt geen basis plek gehad .moet maar eerst eens laten zien dat hij in een teamsport zit en over zijn contract verlenging lekker laten gaan eens kijken welke club zich voor hem meld hooguit evv dat is volgens mij het niveau wat hij aan kan, zit totaal niets in om het te gaan maken in het betaalde voetbal heel arrogante jongen met totaal geen kritiek naar zichzelf .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2013 18:06
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #77
Ben het in grote lijnen wel eens met Frank en Napoleon. Brian is een Maastrichtse jongen dus heeft hij bij mij meer krediet. ja hij is soms wat ongelukkig in zijn acties maar doet ook super dingen. Net als het hele team te wisselvallig. Helaas hebben Gillis en Winkens niet meer voldoende niveau. Dat was weer pijnlijk duidelijk. Ach jongens. Niet te negatief zijn. Kijk eens waar we staan. Jammer hoe het nu loopt. Toch ben ik trots op onze mannen over het gehele seizoen bekeken. Er komt nog een toetje. Hopelijk herpakken de mannen zich nog eenmaal. Blijf achter jullie team staan. OOK NU HET WAT MINDER GAAT....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2013 19:38
Lucas
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #78
Ik vraag mij na, in mijn ogen, de zoveelste slechte wedstrijd van Esajas af waarom hij nog altijd 90 minuten speelt?
Iemand die mij hierbij kan helpen? :huh:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2013 19:49
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #79

Lucas schreef : Iemand die mij hierbij kan helpen? :huh:

Wie is een betere vervanger van esajas?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2013 22:28
Lucas
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #80

Sjotelsplak schreef :

Lucas schreef : Iemand die mij hierbij kan helpen? :huh:

Wie is een betere vervanger van esajas?


Als Trots toch al wisselt naar 4-4-2, waarom dan niet gewoon proberen wat het beste is. Misschien dat er in dat systeem betere opties zijn. Het is een erg slechte zaak als er echt niemand is die wat vaker door kan passen of eens uithalen met resultaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 08:39 16 apr 2013 08:39 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #81

Lucas schreef :

Sjotelsplak schreef :

Lucas schreef : Iemand die mij hierbij kan helpen? :huh:

Wie is een betere vervanger van esajas?


Als Trots toch al wisselt naar 4-4-2, waarom dan niet gewoon proberen wat het beste is. Misschien dat er in dat systeem betere opties zijn. Het is een erg slechte zaak als er echt niemand is die wat vaker door kan passen of eens uithalen met resultaat.


Jij vraagt hulp op je vraag die krijg je, van Sjotelsplak ;)
Vervolgens word jou wat gevraagd en je komt met een verhaal dat niet eens op een antwoord lijkt :rolleye:
Ik denk niet dat er een betere vervanger is voor Esajas op t moment dus gewoon laten staan!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 09:12
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #82
nou danny ,hier is denk ik de oplossing in het doel castro van links naar rechts labylle gillis verberne stankov middenveld van hyfhte knops ruthjes smeets twee spitsen braken en veldmate,waarbij ik knops als meest verdedigende middenvelder liet spelen.het is namelijk niet zo moeilijk ,want ik vind net als vele mensen dat malcom esajas niet brengt wat er van hem verwacht wordt geen inzet wil alleen maar acties doen en verdedigd geen meter mee terwijl hij zo goed kan voetballen erg jammer maar het is nou eenmaal zo,daarom komt labylle vaak tegen twee man te staan .waarom knops als meest verdedigende middenvelder er komt steeds een speler van de tegenpartij op omdat onze eigen spelers alleen maar willen aanvallen en verwaarlozen daarmee hun verdedigende taak, en daarom komt onze achterhoede constant onder drukt .en wat ik jammer vind is dat cor gillis geen echte kans krijgt hij is groot hij staat zijn mannetje als het moet en kan nog voetballen ook maar je moet hem wel een eerlijke kans geven en hem ook een aantal wedstrijden laten staan .wat ik het meeste mis is de doorgroei van bepaalde spelers zoals smeets borgers voorjans kuipers de la rosa staan echt al twee jaar stil dus vind ik dat ze te kort komen voorin de top van de eerste divisie of zeker voor de eredivisie een rol van betekenis te gaan spelen er moet bij mvv nog heel veel werk verricht worden om een stabiele ploeg te worden om voor hogerop te gaan spelen ,maar geduld is een schone zaak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 09:34 16 apr 2013 09:36 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #83
ik denk dat je verdellen bedoeld ;)
Kuipers komt net terug van een blesure vond dat hij wel vooruit ging Esajas denk eens na de wedstrijd tegen eindhoven uit was hij ook niet goed maakt wel de mooiste en beslissende goal vandaar zou ik hem alleen al niet wissellen al vind ik Braken en veldmate voorin gen slecht idee

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 09:36
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #84
hoe bedoel je verdellen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 09:36 16 apr 2013 09:38 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #85
nou danny ,hier is denk ik de oplossing in het doel castro van links naar rechts labylle gillis verberne stankov

denk dat je Verdellen bedoelt inplaats van verberne ;)

Al zie ik liever knops en Verdellen Leroy op links Kuipers of Stankov op rechts

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 09:55
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #86
Ik snap he-le-maal niets van mensen die Esajas uit het basiselftal laten. En al zeker niet als Braken dan de beoogde vervanger zou moeten zijn. Niets ten nadele van Sven overigens, maar hij is er simpelweg nog niet klaar voor. Esajas hoort met zijn dreiging en scorend vermogen altijd in de basis te staan. Ook al speelt hij eens een keer wat minder, Malcolm kan uit het niets een wedstrijd beslissen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 10:08
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV Maastricht - Dordrecht 12-04-2013 #87
daar ben ik het helemaal niet mee eens esajas is een heel goede speler maar doet er totaal niets mee ,laat in mijn ogen veel te weinig zien en als ik moet wachten op een paar van die spaarzame momenten van hem,dan zie ik liever iemand die wat minder is maar wel zijn taken uitvoert zijn tegenstander niet laat lopen en mee vecht voor het hele team malcom speelt alleen voor zich zelf en voor de rest niets,en trouwens dat vind ik van brian smeets het zelfde.maar goed ieder zijn eigen inzicht daar over.wil alleen aangeven dat je met dat soort spelers nooit verder komt het zijn geen teamspelers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden