>
Ontvangen bedankjes 845
Jacques schreef : Ik geloof dat we die gezamenlijk met de hele juup league huren, dus zal alleen voor competitie zijn...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jewel pinobel, d'r is mer veur de hellef vaan ut aantal clubs die ledboarding en die verhuis wekelijks.pinobel schreef :
Jacques schreef : Ik geloof dat we die gezamenlijk met de hele juup league huren, dus zal alleen voor competitie zijn...
Lijkt me sterk, dan laat je ze toch gewoon uit. Alles afbreken en voor as vrijdag weer opbouwen, dat geloof ik niet.
Juist niet. Is al eens geprobeerd om de muziek uit te zetten na een wedstrijd. Een grafstemming als resultaat.MVV4life schreef : Heerlikke sfeer! (allein dee muziek mot oet nao de wedstrijd es ut gaanse stadion aon ut zinge is...)
Meeser schreef : Opvallend was het onsportief gedrag van de ADO spelers, vooral na de wedstrijd.
( www.voetbalcentraal.nl )Het leek er op dat de 2-2 aanstaande was. "Dat dacht iedereen bij ons", reageerde Meijers. "Ik had zelf het idee dat we zouden winnen. Dat was ook verdiend geweest."
Peter Pan schreef : Net de reglementen van de KNVB beker gevonden voor dit seizoen:
Kosten (assistent-) scheidsrechters
37. Tot en met de 3e speelronde worden de werkelijke kosten voor arbitrage doorbelast aan de thuisspelende club.
Vanaf de 1/8e finale worden de werkelijke kosten voor arbitrage per wedstrijd, met uitzondering van de finale, gelijkelijk doorbelast aan de desbetreffende deelnemers.
Hebben we geluk gehad gisteren, 4de official nergens te bekennen.
Verder, misschien wel het belangrijkste:
Verdeling inkomsten
38. Tot en met de 3e speelronde heeft de thuisspelende club recht op het financiële resultaat van de wedstrijd.
De bezoekende club heeft recht op een "bezoekersvergoeding" van € 2.500,-- per wedstrijd.
Vanaf de 1/8e finales wordt een resultaatdeling per wedstrijd (zulks met uitzondering van de finale) toegepast waarbij beide deelnemers 50% van het nettoresultaat (zie artikel 39 van dit reglement) ontvangen.
Ik zeg: Roda uit, gegarandeerd 25.000 man op de tribune á een tientje of meer, tel uit je winst.