KNVB beker

29 okt 2013 21:41
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #196

Jacques schreef : Ik geloof dat we die gezamenlijk met de hele juup league huren, dus zal alleen voor competitie zijn...

Lijkt me sterk, dan laat je ze toch gewoon uit. Alles afbreken en voor as vrijdag weer opbouwen, dat geloof ik niet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 21:43
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #197

pinobel schreef :

Jacques schreef : Ik geloof dat we die gezamenlijk met de hele juup league huren, dus zal alleen voor competitie zijn...

Lijkt me sterk, dan laat je ze toch gewoon uit. Alles afbreken en voor as vrijdag weer opbouwen, dat geloof ik niet.

Jewel pinobel, d'r is mer veur de hellef vaan ut aantal clubs die ledboarding en die verhuis wekelijks.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

29 okt 2013 21:43
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #198

MVV4life schreef : Heerlikke sfeer! (allein dee muziek mot oet nao de wedstrijd es ut gaanse stadion aon ut zinge is...)

Juist niet. Is al eens geprobeerd om de muziek uit te zetten na een wedstrijd. Een grafstemming als resultaat.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

29 okt 2013 21:44
Gianni Bruno
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
KNVB beker #199
Yes, dit wil ik elke week wel zien. Dik verdiend: prima sfeer, goed combinerend MVV, zeker eerste twintig minuten voordat goals vielen. Zo moet het dus. Verdediging staat, voetbal technisch steeds beter, en als dan ook nog de goals vallen!! Heb niet eens echt billen zitten knijpen, al snap ik nog altijd niet waar 4 minuten extra vandaan kwamen. Zo doorgaan dus.

Mestreech, door alle iewen heer
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

29 okt 2013 21:47
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB beker #200
Waar maakt iedereen zich druk om, led verlichting, muziek na de wedstrijd, we hebben net ADO Den Haag uit de beker geknikkerd. Heb een hele goede eerste helft gezien, jammer dat we na rust de kansen niet maken, nu werd het toch nog billen knijpen op het laatste, maar goed we zijn weer een ronde verder en dat telt!!!!!

29 okt 2013 21:53
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
KNVB beker #201
Schitterende wedstrijd van Mvv en dikverdiend gewonnen! Veel publiek voor een dinsdagavond en dat voor een bekerwedstrijd.Publiek heeft genoten, heerlijke sfeer. Een betaalbare toegangsprijs trekt dus echt wel meer publiek. Mooi al die vreugde te zien na de wedstrijd. Ruijs ging van blijdschap helemaal uit zijn dak. Opvallend was het onsportief gedrag van de ADO spelers, vooral na de wedstrijd.

29 okt 2013 22:40 29 okt 2013 22:41 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
KNVB beker #202

Meeser schreef : Opvallend was het onsportief gedrag van de ADO spelers, vooral na de wedstrijd.

Ook al de laatste 5 - 10 minuten van de wedstrijd hoor.. wat een schoppers. Al begrijp ik goed dat ze gefrustreerd raakten van hun eigen onmacht.

Ik kwam helaas wat laat aan in de Geusselt, maar voordat ik goed en wel zat scoorde MVV 2 goals! Na de rust weer een paar dotten van kansen, ik wist niet wat ik zag!

Uiteindelijk is Den Haag maar voor een korte periode echt gevaarlijk geweest, vlak voor en vlak na hun goal. Daarna waren ze wel dreigend, maar veel verder dan wat hoge ballen voor de pot kwamen ze niet meer (helaas kwam MVV er ook niet meer uit). Tel daarbij op dat Kuijpers wederom elk kopduel won en het resultaat is duidelijk!

Nu even genieten van dit resultaat dat de financiele perikelen voor heel eventjes naar de achtergrond schuift.

29 okt 2013 23:18 29 okt 2013 23:28 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #203
Heeeeeeeeeeerlijk ! En al die glunderende snoetsen...wat 'n ontlaojing! Blij tot iech geliek had met mien 2:1 :)

Strijd, inzet en bij vlagen (vooral het eerste half uur) heel goed voetbal, met name het uitverdedigen zag er heel mooi uit en ook mooie combinaties. Wat menigeen al op de training zag, komt er ook uit.
Natuurlijk ook dankzij Den Haag: die in de eerste helft probeerde te voetballen en niet zoals veel juupploegjes de wedstrijd kapot probeert te maken door voor het strafschopgebied te blijven hangen of voor dolfijntje spelen (Sparta en W2 onlangs nog) met een trainer die voor de matenaaiersmedaille of een plek in Vijverdal solliciteert.

Zwakke scheids die de wedstrijd niet aanvoelde of wilde aanvoelen en veel te snel voor valpartijen floot, rood had moeten geven aan Den Haag en Fidel onterecht geel gaf.
Maar tja ..wat wil je als je te zeer bezig bent met "als me haar maar goed zit..." Geef mij dan liever Blankenstein uit het verleden.

Sjiek ook te zien hoe EN de Boschpoort EN de hoofdtribune ook meededen en opstonden voor MVV. Al was het niet uitverkocht, maar dit deed me denken aan de winst op Ajax in de jaren 70 toen de Geusselt ook kolkte !

Manjefiek om te zien hoe goed "de Kuuper" met zelfvertrouwen speelt (miljaar wat zal granpeer gruuts zien!).
Ook de inzet en het verdedigend werk van Brian was fantastisch. Prima gedoon Smeets !!!
Sema komt nog wat te kort maar de kwaliteit is er wel aan af te zien en dreiging heeft hij wel. Goede invalbeurten ook :thumbsup:

Fantastisch ook hoe Nick en Sven als laatste het veld verlieten, blij als twee kleine jochies hand in hand lopend,
naar de Angelside tribune om de fans te bedanken in vak F&G en A&B en te genieten van de terechte overwinning.

Dit laatste brengt me bij de pers die beweert dat MVV stunt....wat stunten??? Ieder die de wedstrijd gezien heeft, zag duidelijk dat us MVV-ke niet onderdeed voor de Hagenezen en terecht won. Ohne wenn und aber !!!
Ook al was het de tweede helft "af en soms" wat billenknijpen, omdat het teruggaan naar de eigen helft risico's met zich meebrengt en met een van Duinen is dat soms vragen om moeilijkheden....Gelukkig deze keer niet.
Al is hij een uitstekende speler. Trouwens ook die donkere lange jongen die bij hun rechtsback . speelde.
Die maakte een behoorlijk goede indruk op mij.

Jammer dat de muziek zo door bleef denderen na het affluiten :thumbsdown: want we zijn best in staat om dat zelf te doen.
"En we zwaaien met z'n allen naar Den Haag..." werd daardoor helaas ondergesneeuwd en ook het "niks is te zwoer veur Mestreech" gezang werd hierdoor de nek omgedraaid.

Niettemin een zeer gelukkige LRB keerde huiswaarts en hoopt op een goede loting: eerst Cuijk en daarna Feyenoord thuis (een goede recette vanuit de kaartverkoop en de bekerbijdrage van de KNVB zal zeer goed uitkomen ).
Bovendien lust een MVV in deze vorm iedereen rauw: WE SHALL NOT BE MOVED ! ;)

P.S. hoop dat Huib geen prent krijgt na z'n dollemansrit uit Groningen om toch de tweede helft mee te kunnen maken.
Mocht het zo zijn dan wil ik daarvoor wel gaan collecteren: puike vent, maar hij heeft gekregen waarover deze Stonesfan vaker zingt .. joe doont alwees get wat joe want...but if joe traaj ... joe sometaajms get wot joe need ! ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

30 okt 2013 01:46
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #204
www.voetbalzone.nl/wedstrijd.asp?uid=1596013

Leuk om te lezen hoe de Nederlandse voetbalsupporter moeite doet om de wedstrijd van MVV te volgen Alleen door het (schijnbaar) goed en leuk commentaar op L1, zal MVV wel een paar volgers extra krijgen die iedere week MVV gaan volgen via radio. hahaha...

Was een heerlijke wedstrijd. Fris en en leuk voetbal. Heerlijke combinaties. En vooral heel veel inzet.
Je ziet toch langzaam de greep van de technische staf. Dit MVV begint te draaien en laat zien dat ze een Eredivisie-ploeg aankunnen.
Geweldige sfeer en een kolkende Geusselt.
Op naar vrijdag :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bradam

30 okt 2013 08:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
KNVB beker #205
Hahaha! Volgens mij hebben ze in de bus op de terugweg toch wat teveel gezopen, die spelers van Den Haag:

Het leek er op dat de 2-2 aanstaande was. "Dat dacht iedereen bij ons", reageerde Meijers. "Ik had zelf het idee dat we zouden winnen. Dat was ook verdiend geweest."

( www.voetbalcentraal.nl )

30 okt 2013 08:34
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #206
Geweldige voetbal avond gehad.....dit was pure MVV promotie...
Na een lastige week , waarin de dramatische cijfers bekend werden heeft MVV zich geweldig herpakt, dit moet een signaal zijn aan iedereen die MVV een warm hart toe draagt dat betaalt voetbal in Maastricht bestandsrecht heeft.

Bijna 5000 mensen, veel nieuwe gezichten gezien, die gaan zeker terug komen ! De prijs van goedkopere tickets helpt dus wel degelijk.
Over de wedstrijd...ik moet eerlijk zeggen , vind MVV iedere wedstrijd beter worden, ondanks dat we voorin geen echte killers hebben staat het goed op dit moment. Smeets komt prima tot zijn recht en Kuijpes is achterin een topper samen met Verdellen.

Iedereen verdiend een groot compliment, wat hebben we genoten gister, daar is waar we toch al die stress voor willen hebben voor dit soort wedstrijden !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver, tcb

30 okt 2013 11:53
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB beker #207
Wedstrijd was top!! Maar toch helaas weer een stuk ergernis. Waarom moest men zonodig vak F Dichtgooien op de Q?? :thumbsdown: Rond 18.55 komt iedereen van vak F de tribune op na een versnapering in de ster en blijkt dat men nergens kan zitten. Dus gaan ze maar in vak E staan ( was ook geen andere mogelijkheid ) met hun joints. Helaas suppoosten die geen flikker uitvoeren of hier iets van zeggen. Kinderen die niets zien omdat het vooraan en op de trap vol staat van supporters!! En dit alles onder het motto van het is voor jullie eigen veiligheid. WC gesloten, zuiptent gesloten, Flikker toch op! Maatschappelijk my ass!! Maar zeg er iets van of neem t heft in eigen hand ( hiertoe heb je alle recht ) en je hebt al een stadionverbod! I.i.g voor de kids van 6 jaar was het gisteren kut!

30 okt 2013 13:11
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #208
Net de reglementen van de KNVB beker gevonden voor dit seizoen:

Kosten (assistent-) scheidsrechters
37. Tot en met de 3e speelronde worden de werkelijke kosten voor arbitrage doorbelast aan de thuisspelende club.
Vanaf de 1/8e finale worden de werkelijke kosten voor arbitrage per wedstrijd, met uitzondering van de finale, gelijkelijk doorbelast aan de desbetreffende deelnemers.

Hebben we geluk gehad gisteren, 4de official nergens te bekennen.

Verder, misschien wel het belangrijkste:
Verdeling inkomsten
38. Tot en met de 3e speelronde heeft de thuisspelende club recht op het financiële resultaat van de wedstrijd.

De bezoekende club heeft recht op een "bezoekersvergoeding" van € 2.500,-- per wedstrijd.

Vanaf de 1/8e finales wordt een resultaatdeling per wedstrijd (zulks met uitzondering van de finale) toegepast waarbij beide deelnemers 50% van het nettoresultaat (zie artikel 39 van dit reglement) ontvangen.

Ik zeg: Roda uit, gegarandeerd 25.000 man op de tribune á een tientje of meer, tel uit je winst.

30 okt 2013 14:17
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB beker #209

Peter Pan schreef : Net de reglementen van de KNVB beker gevonden voor dit seizoen:

Kosten (assistent-) scheidsrechters
37. Tot en met de 3e speelronde worden de werkelijke kosten voor arbitrage doorbelast aan de thuisspelende club.
Vanaf de 1/8e finale worden de werkelijke kosten voor arbitrage per wedstrijd, met uitzondering van de finale, gelijkelijk doorbelast aan de desbetreffende deelnemers.

Hebben we geluk gehad gisteren, 4de official nergens te bekennen.

Verder, misschien wel het belangrijkste:
Verdeling inkomsten
38. Tot en met de 3e speelronde heeft de thuisspelende club recht op het financiële resultaat van de wedstrijd.

De bezoekende club heeft recht op een "bezoekersvergoeding" van € 2.500,-- per wedstrijd.

Vanaf de 1/8e finales wordt een resultaatdeling per wedstrijd (zulks met uitzondering van de finale) toegepast waarbij beide deelnemers 50% van het nettoresultaat (zie artikel 39 van dit reglement) ontvangen.

Ik zeg: Roda uit, gegarandeerd 25.000 man op de tribune á een tientje of meer, tel uit je winst.

Haha; doe maar MVV - Roda, dan heb ik nog 10.000 euro over voor een kaartje!!

Zonder inzet, geen waardering

30 okt 2013 15:03
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #210
Ik zeg weer ronde verder komen met de bonus die daar tegenover staat.
Dus een amateurclub in de geuselt zou ik wel willen.
Wil niet zeggen een makkie maar het kan moeilijker.
Daarna bv ajax of psv uit is financieel mooi. Tel uit je winst.
Winnen we nog een periode dan zijn we schulden vrij.... Kan snel gaan in de voetballerij.

Maar het zal wel weer een uitwedstrijd worden... Helaas

Tijd voor maken pagina: 0.361 seconden