KNVB beker

01 nov 2013 12:44
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
KNVB beker #256
Dit is gewoon een goeie loting met een goeie instelling ben je aan je stand verplicht deze wedstrijd gewoon te winnen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 12:48
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
KNVB beker #257
Ben het volledig met Armand eens. Aan de instelling zal het niet liggen, de jongens realiseren zich heel goed wat er op het spel staat. We gaan deze wedstrijd winnen en volgende ronde NEC of Utrecht thuis, dan zou de halve finale misschien zelfs kunnen. :P Maar ik moet even stoppen met dromen hahaha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 13:05
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
KNVB beker #258
[quote="La Chouffe" post=29284 ... Maar ik moet even stoppen met dromen hahaha[/quote]


Meh me lepke....wat zegks diech noe..... :woohoo:
zuuch ut in....
of um ut op zien Borsato's te zegke:

Onze fans kunnen de zon laten schijnen
want uzze matadoore laten de wolken verdwijnen
en als de Geusselt lacht, lacht heel de wereld mee.

De meeste dromen zijn bedrog
maar als ik wakker wordt, is mien MVV-ke d'r nog.
Zie ik de Geusselt, krijg ik een glimlachop m'n gezicht
Het is een droom die altijd in m'n hart opgesloten ligt.
Ik kijk La Chouffe aan en zeg rechtuit
onze roodwitte Sjengedroom komt toch uit!
:lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 16:04
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
KNVB beker #259
Hahaha :applaus: :applaus:

Hoop doet leven :thumbsup: Ik ben er in ieder geval heel positief over!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2013 13:09
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
KNVB beker #260
JVC Cuijk - MVV is gepland voor woensdag 18 december om 20:00 uur
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2013 13:17
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
KNVB beker #261

wsly schreef : JVC Cuijk - MVV is gepland voor woensdag 18 december om 20:00 uur


Ik neem aan dat we met eigen vervoer hier heen kunnen?

Jong 020 uit voor de competitie was in eerste instantie op 20-12, dus dan zal dit wel verplaatst worden naar later in dat weekend neem ik aan...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2013 14:14
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
KNVB beker #262
En daar gaan we dan. Ajax I speelt op zondag 22 december. Zul je zien dat Jong Ajax - MVV opeens verplaatst wordt naar maandag de 23e.

In het huidige programma speelt Jong Ajax dus eerder dan Ajax I. Direct gevolg: alle reserves van Ajax I zullen uit voorzorg niet meedoen met Jong Ajax. Doen die wel mee, dan mogen ze niet meer bij Ajax I meedoen. Ajax I gaat (terecht) niet het risico nemen dat ze blessures of zo krijgen en dan geen reserve meer in kunnen zetten maar een A-junior moeten opstellen. Dat is dus gunstig voor ons.

Door de verschuiving speelt Ajax I ineens eerder dan Jong Ajax. Iedere reserve van Ajax I die niet heeft meegedaan in die wedstrijd, kan bij Jong Ajax aansluiten. Dus opeens kunnen pakweg Kenneth Vermeer, Davy Klaassen, Danny Hoesen, Joel Veltman, Lukas Andersen en Tobias Sana tegen ons spelen. Dat is dus ongunstig voor ons.

In de laatste wedstrijd van Jong Ajax stonden Hoesen, Enoh, Sana en zelfs Moisander in de basis. De week ervoor stonden Enoh, Hoesen, Van der Hoorn, Sana en zelfs Kenneth Vermeer, die drie interlands voor het Nederlands elftal keepte, in de basis. Gaan we terug naar de laatste wedstrijd die Jong Ajax niet op een maandag speelde, dan was Enoh de enige speler die in het verleden basisspeler van Ajax I was, die opgesteld was.

Verplaatsen naar de maandag is voor ons zeer nadelig. Ik hoop dat MVV dit ook weet en er tegen protesteert.

Al moet ik in alle eerlijkheid toegeven dat Jong Ajax de laatste 6 wedstrijden allemaal verloren heeft, of ze nu veel Ajax I-spelers hadden of niet...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.264 seconden