>
Ontvangen bedankjes 2
elneik schreef : Ik heb nog geen kaartje voor de wedstrijd, wou ze net bestellen online... maar ik zie net dat het niet meer kan?
Was niet in de gelegenheid om vandaag de kaartjes bij de balie zelf te komen...
Kan ik morgen nog 1 bij de kassa kopen ?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
sjruupke schreef :
elneik schreef : Ik heb nog geen kaartje voor de wedstrijd, wou ze net bestellen online... maar ik zie net dat het niet meer kan?
Volgens mij kun je gewoon online nog bestellen. Ik heb zojuist nog een mail ontvangen van MVV.nl waarin ze mij vragen kaarten te kopen voor morgen. Als je dan doorklikt naar de ticketing kun je gewoon bestellen.
succes
elneik schreef :
sjruupke schreef :
Volgens mij kun je gewoon online nog bestellen. Ik heb zojuist nog een mail ontvangen van MVV.nl waarin ze mij vragen kaarten te kopen voor morgen. Als je dan doorklikt naar de ticketing kun je gewoon bestellen.
succes
Klopt inderdaad, heb nu ook de mail gekregen zie ik net.
Ik weet toch 100% zeker dat ik rond een uur of 17:30 / 18:00 uur ik niet online kon bestellen.
Verder vind ik inderdaad dat de communicatie beter kan en moet zijn van Mvv uit richting de supporters. En dan met name de supporters die niet altijd komen, die moeten die zo kunnen lezen op de clubsite! Vraag me af hoe en wat de afdeling communicatie? of marketing? dit nu zien...
Peter Pan schreef : Kan inderdaad weer gewoon besteld worden via mijnevent.be/nl/event/49716/-mvv-maastricht---ado-den-haag/info
Tussenstand online verkopen:
Q-Park
A >10 beschikbaar
B uitverkocht
C uitverkocht
D uitverkocht
E 1 kaart beschikbaar
F >10 beschikbaar
Angel Side
A >10
B uitverkocht
C uitverkocht
D 3
E 8
F >10
G >10
Noord
A >10
B >10
C >10
D >10
Hoofd:
A uitverkocht
B uitverkocht
C uitverkocht
D uitverkocht
E uitverkocht
F uitverkocht
G >10
+ Horende dat vandaag de verkoop goed liep, denk ik toch dat we aan de 6000 gaan komen. Iemand trouwens toevallig meegekregen of bij de losse verkoop vandaag wel kaartjes te koop waren voor Hoofdtribune vak A t/m F? Zo ja, dan weten we zeker dat dit enkel de online kaarten betreft.
αναρχος schreef : Zijn dit allemaal irrealistische schattingen of heeft er ook iemand aantallen gehoord bij de info balie?