KNVB beker
- Boschpoort
-
- Administrator
-
Re: KNVB beker
08 Oct 2013 17:18MVVke wrote: Die registratie is ook iets dat (of is 't nou wat?) mij mateloos irriteert, dus als je me kan zeggen hoe dat te omzeilen is, hoor ik 't graag van je. :thumbsup:
PS: Dat Nederlands is toch echt niks voor mij
iets/niets/datgene/dat -> wat
Ik kan mestreechs prima lezen zoals je weet dus voor mij hoef je je niet aan te passen

Je vraag zal ik in pb beantwoorden.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
08 Oct 2013 18:40jeoff wrote: Ik blijf het toch frappant vinden dat de kassa's op de wedstrijddag dicht zouden blijven..
Overigens staat er dit in de mail van MVV:
MVV Maastricht wordt tijdens deze wedstrijd namelijk door de KNVB bekroond tot Club van het Jaar!
Is dat die prijs voor de meest maatschappelijke club of iets anders?
Op de wedstrijddag is de kassa gewoon open alleen betaal je dan de normale prijzen als je het via internet doet geld voor alle tribunes 5 euro (Hier over heb ik een mail gehad van MVV)
- seppo
-
- Platinum Member
-
08 Oct 2013 18:52Nette prijs wel :thumbsup:
- MVVke
-
- Platinum Member
-
08 Oct 2013 19:06 - 08 Oct 2013 19:06seppo wrote: Pas je anders gewoon eens een keer aan!
Nette prijs wel :thumbsup:
D'r zien zat lui die klaoge (of zelles neet mie koume), en die moote z'ch daan allemaol aonpasse? 'ch Vin 't nogal 'n arrogante opmerking. Meh bliekbaar kin M.V.V. bij sommege eg niks verkierds doen. 'ch Wouw tot sommege lui die roed-witte brèl 'ns aofzatte.
M.V.V. maag mèt naome die lui, die al tig jaore koume loere, wel tegemoot koume. Zoonder hun hadde veer es ''snotsneuze'' gaar gein club mie gehad!
- H.29
-
- Senior Member
-
08 Oct 2013 19:38Moeten we het aan de balie kopen voor 10 euro is het te deur EN is het ongeorganiseerd. Moeten we online kopen is er weer gezeik over dat het niet aan de balie gekocht kan worden.
Voor degene die niet met internet overweg kunnen: Er bestaat zoiets als familie, buren en vrienden.
Groete!
- MVVke
-
- Platinum Member
-
08 Oct 2013 19:43H.29 wrote: Het is voor sommige nooit goed.
Moeten we het aan de balie kopen voor 10 euro is het te deur EN is het ongeorganiseerd. Moeten we online kopen is er weer gezeik over dat het niet aan de balie gekocht kan worden.
Voor degene die niet met internet overweg kunnen: Er bestaat zoiets als familie, buren en vrienden.
Groete!
Good leze is bliekbaar 'n kuns: Iech geef toch aon EN-EN!!!
't Is toch te gek veur wäörd tot M.V.V. verwacht tot lui aander lui daan meh mote lesteg valle, umtot M.V.V. zoe nudeg binne no-time systeme um moot goeje. Dit kinne ze ouch geleidelek aon doen, en neet vaan ''pats-boem-zeuk-'t-d'ch-meh-oet''.
't Vèlt m'ch op tot mèt naome de jongere garde dit meh allemaol normaal vint, en daan geliek eve verwach tot ederein ziech daan meh eve aonpas.
Los vaan 't voetbal, meh in z'n algemeinheid, irriteert m'ch die ieche-ieche-ieche mentaliteit enorm.
't deit m'ch dinke aon de slogan vaan van Kooten en de Bie (Jacobse en van Es) van ''de Tegenpartij'' :
Ieder voor ons eiguh!
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
08 Oct 2013 19:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
08 Oct 2013 20:07αναρχος wrote: Als je bij MVV een kaartje via internet besteld hoef je nog net niet je pincode op te geven...
Dat zeet ouch geine, meh toch kin 'ch m'ch veurstèlle tot d'r lui zien die dit te wied vinde goon. Zeker de aw ginneratie (jao dao kump 'r weer....) steit zier sceptisch hei tegeneuver. Qua nuiigheid, qua betaole via alles behalve cash, qua prive info dee ze mote geve. Dat alles tèlt mèt.
Veer kinne es jongelinge (de mieste vaan us) wel rope tot ze z'ch moote aonpasse, meh zoe gemekelek is dat neet.
Vergeet neet tot veer oet 'nen tied koume boe in eder vernuiing ziech in rap tempo opvolg. Dat waor vreuger neet, en is veur 'ne awwere mins bekans neet bij te hawwe. Dat zörreg veur oonzekerheid, en daomèt haoke lui aof.
't Is veur de mieste oonder uuch mesjiens lesteg veur te stèlle, meh perbeert uuch 'ns te verplaotse in zoe'n lui ezzebleef.
Tegen d'n tied tot geer aajd zeet, geit 't nog gawwer, en iech bin 'ns benuid of ederein daan ouch nog zoe mèt d'n tied mèt geit.
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
08 Oct 2013 20:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
08 Oct 2013 20:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
08 Oct 2013 22:31Smirnoff wrote: Pagina is inderdaad veranderd ,vanochtend stond de match tegen Ado nog online voor 5 euro.
Zullen ze wel weer gaan aanpassen, klopte vast niet.
Net de betaling afgerond indd 5 euries :thumbsup:...gr opa

- seppo
-
- Platinum Member
-
08 Oct 2013 22:54MVVke wrote:seppo wrote: Pas je anders gewoon eens een keer aan!
Nette prijs wel :thumbsup:
D'r zien zat lui die klaoge (of zelles neet mie koume), en die moote z'ch daan allemaol aonpasse?
We leven in 2013 en ik ben er van overtuigd dat 99% van de toeschouwers het wel lukt om (met een klein beetje inzet) online een kaartje te kopen. Voor die overige 1% is er vast wel een bekende die kan helpen.
Maar ja, voor sommige is het moeilijk om veranderingen te accepteren.
Het is gewoon zeiken om weer wat te zeiken te hebben.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
09 Oct 2013 10:06seppo wrote: We leven in 2013 en ik ben er van overtuigd dat 99% van de toeschouwers het wel lukt om (met een klein beetje inzet) online een kaartje te kopen. Voor die overige 1% is er vast wel een bekende die kan helpen.
Maar ja, voor sommige is het moeilijk om veranderingen te accepteren.
Het is gewoon zeiken om weer wat te zeiken te hebben.
Uiteraard leven we in 2013, maar om mensen die principieel niet via internet willen bestellen zo te kijk te zetten gaat mij te ver.
Zolang het internet niet 100% veilig is (en dat wordt het nooit), blijven deze mensen weigeren om op deze manier hun kaartje te bestellen. Onder hen zitten ook een aantal hele trouwe volgers van MVV.
Alle toeschouwers die naar de Geusselt komen zijn klanten. En klant is koning.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
09 Oct 2013 10:33 - 09 Oct 2013 10:33Puntje voor het volgende praotkaffee?
Overigens vind ik het een mooi gebaar om iedereen voor 5 euro binnen te laten tegen Ado. Ik hoop op een goed gevulde Geusselt met een goede sfeer, als MVV voor een stuntje kan zorgen, dan win je misschien op die manier weer wat supporters terug. Al is MVV natuurlijk een notoire "halve" als het gaat om de KNVB-beker...
- Aswin
-
- Platinum Member
-
09 Oct 2013 10:37 - 09 Oct 2013 10:37Maar waar volgens mij aan voorbij gegaan wordt is dat het openhouden (lees inzet van personeel) van de servicebalie ook kosten met zich mee brengt en deze kosten worden dan weer doorberekend in de prijs van het kaartje.
Aangezien de MVV organisatie op dit moment niet zo heel groot is, is het dus ook lastig om de werkzaamheden die er al liggen ook nog eens af te wisselen met het verkopen van een kaartje aan de balie.
Wil je dit als organisatie kunnen blijven aanbieden zijn er dus een aantal mogelijkheden:
- kosten van het kaartje dusdanig verhogen dat het rendabel is om iemand beschikbaar te maken voor de verkoop van kaartjes aan de balie
- vrijwilligers vinden die bereid zijn om de servicebalie te draaien.
Het 1e lijkt me niet wenselijk, het 2de is aanzienlijk goedkoper maar dan moeten er wel vrijwilligers zijn.
Een paar berichten hierboven heb ik dit al gekkend geplaatst, maar nu met een serieuze noot: "WIE is er bereid om als VRIJWILLIGER de servicebalie te bemannen zodat MVV de gevraagde service kan bieden?"
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/