KNVB beker

08 okt 2013 17:18
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
KNVB beker #91

MVVke schreef : Die registratie is ook iets dat (of is 't nou wat?) mij mateloos irriteert, dus als je me kan zeggen hoe dat te omzeilen is, hoor ik 't graag van je. :thumbsup:

PS: Dat Nederlands is toch echt niks voor mij :(

iets/niets/datgene/dat -> wat

Ik kan mestreechs prima lezen zoals je weet dus voor mij hoef je je niet aan te passen :)

Je vraag zal ik in pb beantwoorden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2013 18:40
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #92

jeoff schreef : Ik blijf het toch frappant vinden dat de kassa's op de wedstrijddag dicht zouden blijven..

Overigens staat er dit in de mail van MVV:

MVV Maastricht wordt tijdens deze wedstrijd namelijk door de KNVB bekroond tot Club van het Jaar!

Is dat die prijs voor de meest maatschappelijke club of iets anders?

Op de wedstrijddag is de kassa gewoon open alleen betaal je dan de normale prijzen als je het via internet doet geld voor alle tribunes 5 euro (Hier over heb ik een mail gehad van MVV)

08 okt 2013 18:52
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #93
Pas je anders gewoon eens een keer aan! Zijn zoveel evenementen waarbij je al jaren alleen online kaarten kan kopen. Kan me niet voorstellen dat het problemen kan opleveren. En als het dat toch nog doet vraag je een kleinzoon of zo om hulp :thinking:

Nette prijs wel :thumbsup:

08 okt 2013 19:06 08 okt 2013 19:06 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #94

seppo schreef : Pas je anders gewoon eens een keer aan!

D'r zien zat lui die klaoge (of zelles neet mie koume), en die moote z'ch daan allemaol aonpasse? 'ch Vin 't nogal 'n arrogante opmerking. Meh bliekbaar kin M.V.V. bij sommege eg niks verkierds doen. 'ch Wouw tot sommege lui die roed-witte brèl 'ns aofzatte.
M.V.V. maag mèt naome die lui, die al tig jaore koume loere, wel tegemoot koume. Zoonder hun hadde veer es ''snotsneuze'' gaar gein club mie gehad!

08 okt 2013 19:38
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
KNVB beker #95
Het is voor sommige nooit goed.

Moeten we het aan de balie kopen voor 10 euro is het te deur EN is het ongeorganiseerd. Moeten we online kopen is er weer gezeik over dat het niet aan de balie gekocht kan worden.

Voor degene die niet met internet overweg kunnen: Er bestaat zoiets als familie, buren en vrienden.

Groete!

08 okt 2013 19:43
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #96

H.29 schreef : Het is voor sommige nooit goed.

Moeten we het aan de balie kopen voor 10 euro is het te deur EN is het ongeorganiseerd. Moeten we online kopen is er weer gezeik over dat het niet aan de balie gekocht kan worden.

Voor degene die niet met internet overweg kunnen: Er bestaat zoiets als familie, buren en vrienden.

Groete!

Good leze is bliekbaar 'n kuns: Iech geef toch aon EN-EN!!!
't Is toch te gek veur wäörd tot M.V.V. verwacht tot lui aander lui daan meh mote lesteg valle, umtot M.V.V. zoe nudeg binne no-time systeme um moot goeje. Dit kinne ze ouch geleidelek aon doen, en neet vaan ''pats-boem-zeuk-'t-d'ch-meh-oet''.

't Vèlt m'ch op tot mèt naome de jongere garde dit meh allemaol normaal vint, en daan geliek eve verwach tot ederein ziech daan meh eve aonpas.
Los vaan 't voetbal, meh in z'n algemeinheid, irriteert m'ch die ieche-ieche-ieche mentaliteit enorm.

't deit m'ch dinke aon de slogan vaan van Kooten en de Bie (Jacobse en van Es) van ''de Tegenpartij'' :

Ieder voor ons eiguh!

08 okt 2013 19:54
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #97
Als je bij MVV een kaartje via internet besteld hoef je nog net niet je pincode op te geven...

08 okt 2013 20:07
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #98

αναρχος schreef : Als je bij MVV een kaartje via internet besteld hoef je nog net niet je pincode op te geven...

Dat zeet ouch geine, meh toch kin 'ch m'ch veurstèlle tot d'r lui zien die dit te wied vinde goon. Zeker de aw ginneratie (jao dao kump 'r weer....) steit zier sceptisch hei tegeneuver. Qua nuiigheid, qua betaole via alles behalve cash, qua prive info dee ze mote geve. Dat alles tèlt mèt.
Veer kinne es jongelinge (de mieste vaan us) wel rope tot ze z'ch moote aonpasse, meh zoe gemekelek is dat neet.
Vergeet neet tot veer oet 'nen tied koume boe in eder vernuiing ziech in rap tempo opvolg. Dat waor vreuger neet, en is veur 'ne awwere mins bekans neet bij te hawwe. Dat zörreg veur oonzekerheid, en daomèt haoke lui aof.
't Is veur de mieste oonder uuch mesjiens lesteg veur te stèlle, meh perbeert uuch 'ns te verplaotse in zoe'n lui ezzebleef.
Tegen d'n tied tot geer aajd zeet, geit 't nog gawwer, en iech bin 'ns benuid of ederein daan ouch nog zoe mèt d'n tied mèt geit.

08 okt 2013 20:25
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #99
Ik bedoel juist dat ik hier ook sceptisch tegenover sta. Al je gegevens worden zo doorgegeven, privacy bestaat tegenwoordig niet meer. Doe mij maar lekker anoniem een kaartje bij de kassa.

08 okt 2013 20:43
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
KNVB beker #100
je hoeft geen echte gegevens op te geven he.. enkel je e-mail adres moet kloppen (zelfs dat hoeft niet)

08 okt 2013 22:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #101

Smirnoff schreef : Pagina is inderdaad veranderd ,vanochtend stond de match tegen Ado nog online voor 5 euro.
Zullen ze wel weer gaan aanpassen, klopte vast niet.

Net de betaling afgerond indd 5 euries :thumbsup:...gr opa ;).

....

08 okt 2013 22:54
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #102

MVVke schreef :

seppo schreef : Pas je anders gewoon eens een keer aan!

D'r zien zat lui die klaoge (of zelles neet mie koume), en die moote z'ch daan allemaol aonpasse?

We leven in 2013 en ik ben er van overtuigd dat 99% van de toeschouwers het wel lukt om (met een klein beetje inzet) online een kaartje te kopen. Voor die overige 1% is er vast wel een bekende die kan helpen.
Maar ja, voor sommige is het moeilijk om veranderingen te accepteren.
Het is gewoon zeiken om weer wat te zeiken te hebben.

09 okt 2013 10:06
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #103

seppo schreef : We leven in 2013 en ik ben er van overtuigd dat 99% van de toeschouwers het wel lukt om (met een klein beetje inzet) online een kaartje te kopen. Voor die overige 1% is er vast wel een bekende die kan helpen.
Maar ja, voor sommige is het moeilijk om veranderingen te accepteren.
Het is gewoon zeiken om weer wat te zeiken te hebben.

Uiteraard leven we in 2013, maar om mensen die principieel niet via internet willen bestellen zo te kijk te zetten gaat mij te ver.
Zolang het internet niet 100% veilig is (en dat wordt het nooit), blijven deze mensen weigeren om op deze manier hun kaartje te bestellen. Onder hen zitten ook een aantal hele trouwe volgers van MVV.
Alle toeschouwers die naar de Geusselt komen zijn klanten. En klant is koning.

Aon de géng

09 okt 2013 10:33 09 okt 2013 10:33 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #104
Tsja, het lijkt mij toch vrij logisch dat MVV op zo veel mogelijk manieren kaartjes probeert te verkopen (zonder zichzelf op extra kosten te jagen). Dus online, prima, maar ook bij de kassa op de wedstrijddag, en ook doordeweeks. Dat kan toch relatief eenvoudig door een kleine kas en een stapel kaartjes bij de administratie te zetten en deze te laten verkopen tijdens kantooruren? Dat kost MVV geen extra geld en nauwelijks extra moeite. Als de administratie niet iedere dag bezet is, kan ik me voorstellen dat je duidelijk communiceert welke dagen wel en welke dagen niet. Maar eens per week een halve dag, dat vind ik wel overdreven weinig.

Puntje voor het volgende praotkaffee?

Overigens vind ik het een mooi gebaar om iedereen voor 5 euro binnen te laten tegen Ado. Ik hoop op een goed gevulde Geusselt met een goede sfeer, als MVV voor een stuntje kan zorgen, dan win je misschien op die manier weer wat supporters terug. Al is MVV natuurlijk een notoire "halve" als het gaat om de KNVB-beker...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

09 okt 2013 10:37 09 okt 2013 10:37 door Aswin.
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #105
Ik snap de opmerkingen van de voor- en tegenstanders van het alleen online kopen van de kaartjes. En eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit waar ik mijn kaartje koop (online of offline)

Maar waar volgens mij aan voorbij gegaan wordt is dat het openhouden (lees inzet van personeel) van de servicebalie ook kosten met zich mee brengt en deze kosten worden dan weer doorberekend in de prijs van het kaartje.
Aangezien de MVV organisatie op dit moment niet zo heel groot is, is het dus ook lastig om de werkzaamheden die er al liggen ook nog eens af te wisselen met het verkopen van een kaartje aan de balie.

Wil je dit als organisatie kunnen blijven aanbieden zijn er dus een aantal mogelijkheden:

- kosten van het kaartje dusdanig verhogen dat het rendabel is om iemand beschikbaar te maken voor de verkoop van kaartjes aan de balie

- vrijwilligers vinden die bereid zijn om de servicebalie te draaien.

Het 1e lijkt me niet wenselijk, het 2de is aanzienlijk goedkoper maar dan moeten er wel vrijwilligers zijn.

Een paar berichten hierboven heb ik dit al gekkend geplaatst, maar nu met een serieuze noot: "WIE is er bereid om als VRIJWILLIGER de servicebalie te bemannen zodat MVV de gevraagde service kan bieden?"

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Tijd voor maken pagina: 0.351 seconden