KNVB beker
27 sept 2013 08:26
Kon beter, kon slechter. Natuurlijk hebben we een kans maar ik denk niet dat we het redden tegen Den Haag. Maar in elk geval beter dan er uit bij Excelsior Rotterdam of zo uitvliegen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
27 sept 2013 10:01
Roei baank
Platinum Boarder
De KNVB beker is en blijft de kortste weg naar Hornbach.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques
27 sept 2013 14:34
27 sept 2013 14:34 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Goede loting voor MVV!
Uiteraard ligt alle druk bij Ado (NB onze backs: Esajas kapt altijd naar binnen, gaat nooit buitenom en schiet dan van afstand) en kan MVV vrijuit voetballen.
Een stuntje is zeker mogelijk aangezien Ado ook geen fantastische ploeg heeft.
Ik ben geen held in kansberekening, maar wat is de kans dat bij zo'n loting alle eredivisieclubs elkaar ontlopen (m.u.v. 2 wedstrijden) en de meesten thuisspelen tegen amateurclubs? Pfff....de finale zal al wel weer vast staan...
01 okt 2013 16:54
MVV4life
Platinum Boarder
Vaan Twitter:
MVV Maastricht
De KNVB bekerwedstrijd #MVV Maastricht - ADO Den Haag wordt gespeeld op dinsdag 29 okt. om 19.00 uur. Volgende week start de ticketverkoop!
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
01 okt 2013 17:23
19:00 uur
Dat wordt dan maar direct naar het stadion vanuit werk en een hap eten bij de Mac.
05 okt 2013 16:29
mvv4ever
Platinum Boarder
jeoff schreef : 19:00 uur
Dat wordt dan maar direct naar het stadion vanuit werk en een hap eten bij de Mac.
Deze tijdstip moest van de KNVB , MVV wou zelf om 20.00 spelen.
07 okt 2013 12:09
Prima prijsje heeft MVV bedacht voor de wedstrijd tegen Ado.
5 euro per kaartje voor alle tribunes (muv Hoofdtribune) is toch een mooi bedrag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
07 okt 2013 12:40
Smirnoff schreef : Prima prijsje heeft MVV bedacht voor de wedstrijd tegen Ado.
5 euro per kaartje voor alle tribunes (muv Hoofdtribune) is toch een mooi bedrag.
Ook een kaartje voor de hoofdtribune kost 5 euro!
07 okt 2013 12:50
Nao Väöre
Platinum Boarder
Per wanneer kunnen wij de kaartjes gaan kopen ??
Vanaf vandaag ????
Aon de géng
07 okt 2013 13:16
Nao Väöre schreef : Per wanneer kunnen wij de kaartjes gaan kopen ??
Vanaf vandaag ????
Ff klikken op online kaartverkoop.
07 okt 2013 13:37
Ik zie alleen Sparta en Oss staan, niet Den Haag... Wat doe ik verkeerd??
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
07 okt 2013 13:42
Jacques schreef : Ik zie alleen Sparta en Oss staan, niet Den Haag... Wat doe ik verkeerd??
Klopt eerder vanmorgen stond MVV - Ado er ook bij maar nu niet meer.. misschien toch een foutje die prijzen?
07 okt 2013 14:15
Nao Väöre
Platinum Boarder
Voor diegenen onder ons, die het nog niet weten.
Vanaf 1 september is de servicebalie nog maar heel beperkt open: namelijk op dinsdag tussen 13.00 en 17.00 uur.
Met andere woorden: ze VERPLICHTEN je min of meer je kaartje on line te bestellen.
Jammer voor de mensen, die hier erg huiverig zijn en dit pertinent weigeren.
Persoonlijk vind ik dit geen service van MVV naar haar supporters toe. Nu kunnen we wel schreeuwen, dat je met je tijd mee moet gaan, maar respecteer dan ook de keuze van de andere groep. Er gaat nog te veel mis met het betalingsverkeer via de digitale "snel"-weg.
Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
07 okt 2013 14:19
Ik begrijp je punt best, Nao Väöre, maar de laatste wedstrijden is het ook prima mogelijk om op de wedstrijddag aan de kassa je kaartje te kopen, daar is het (helaas...) helemaal niet druk meer.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
07 okt 2013 14:53
Jacques schreef : Ik begrijp je punt best, Nao Väöre, maar de laatste wedstrijden is het ook prima mogelijk om op de wedstrijddag aan de kassa je kaartje te kopen, daar is het (helaas...) helemaal niet druk meer.
Meh ouch dát is dus weer 'n slordigheid die ''per oongelök'' door de club gemaak weurt; ze doen 't veurkoume esof dat dus néét meugelek is, um de lui dus dat online kaart koupe door de stroot te duie.
Iech hoop tot ze vendaog of uterlek mörge toch 'ns dudelek aongeve wienie de kaartverkoup is. Persuunlek vin 'ch 3 weke vaanteveure al redelek laat.
Tijd voor maken pagina: 0.342 seconden