>
Ontvangen bedankjes 319
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Aswin schreef : Ah! Ik zie 2 nieuwe vrijwilligers (MVVke en Nao Väöre) die de MVV servicebalie gaan bemannen?
Je kunt ook overal een probleem van maken. Internet is nu eenmaal een niet meer weg te denken onderdeel van het dagelijks leven. Ook de 'aw ginnerasie' zal daarin mee moeten. En anders is er heus wel iemand die de oudjes wil helpen, nietwaar MVVke? (NB heb je een echte brief gestuurd, geschreven op papier en in een envelop met een postzegel, of toch maar een praktische en goedkopere email?)MVVke schreef : Vendaog te hure gekrege tot d'r allein via i'net te bestèlle is. In mien ouge neet eg slum esse väöl lui wèls trèkke. Zeker de aw ginneratie heet 't neet op dees maneer van verkoup. 'ch kös 't daan ouch neet laote um 'ne sjoene breef nao MVV te sjrieve.
Boschpoort schreef :
Je kunt ook overal een probleem van maken. Internet is nu eenmaal een niet meer weg te denken onderdeel van het dagelijks leven. Ook de 'aw ginnerasie' zal daarin mee moeten. En anders is er heus wel iemand die de oudjes wil helpen, nietwaar MVVke? (NB heb je een echte brief gestuurd, geschreven op papier en in een envelop met een postzegel, of toch maar een praktische en goedkopere email?)MVVke schreef : Vendaog te hure gekrege tot d'r allein via i'net te bestèlle is. In mien ouge neet eg slum esse väöl lui wèls trèkke. Zeker de aw ginneratie heet 't neet op dees maneer van verkoup. 'ch kös 't daan ouch neet laote um 'ne sjoene breef nao MVV te sjrieve.
Zojuist binnen een paar minuten besteld. Je krijgt als je online bestelt ook nog eens korting. Betaal je maar € 3,95 voor een kaartje!
Boschpoort schreef : Nette brief hoor niks mis mee.
Maar ik wil ook nog wel wat andere argumenten aanvoeren die pleiten vóór dit online bestel systeem.
- Als er op de wedstrijddag geen tickets verkocht mogen worden, dan is het voor velen onmogelijk om tijdens werktijden naar de Geusselt te komen om een kaart in de voorverkoop te halen. (respectloos naar de werkende supporters )
- Een kaartje kost slechts 5 euro. Als MVV een service moet verlenen in de vorm van kaartverkopers kost dat extra geld waardoor er mogelijk geld bij moet. Juist door een online systeem te hanteren kun je geld besparen.
- Mogelijk is er überhaupt niet voldoende capaciteit om bv via de administratie kaartjes te verkopen.
Tégen het online systeem kan ik ook nog wel een meer steekhoudend argument noemen overigens: de verplichte registratie bijvoorbeeld. (ook al valt dat wel te omzeilen)
Ik zou wel eens aantallen willen zien. Hoeveel mensen komen niet naar deze bekerwedstrijd omdat ze geen internet hebben/er niet mee kunnen of willen omgaan? Ik denk dat dat verwaarloosbaar weinig is.