KNVB beker

07 okt 2013 15:19
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #76
Ah! Ik zie 2 nieuwe vrijwilligers (MVVke en Nao Väöre) die de MVV servicebalie gaan bemannen? :P :lachen:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2013 15:46
Smirnoff
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
KNVB beker #77
Pagina is inderdaad veranderd ,vanochtend stond de match tegen Ado nog online voor 5 euro.
Zullen ze wel weer gaan aanpassen, klopte vast niet.

07 okt 2013 17:03
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #78

Aswin schreef : Ah! Ik zie 2 nieuwe vrijwilligers (MVVke en Nao Väöre) die de MVV servicebalie gaan bemannen? :P :lachen:

Iech laot m'ch allein in kratte beer oetbetaole. Zaot te dinke aon 5 kratte per oor? Zal ze matse, 't maag ouch Schülten Bräu zien :thumbsup:

07 okt 2013 23:22
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #79
Hopelijk eens een ouderwets bekerduel met een ouderwets heksenketel sfeertje.
Maar daar moeten wij, de supporters, maar voor zorgen.

08 okt 2013 14:13
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #80

Kletswief schreef : Hopelijk eens een ouderwets bekerduel met een ouderwets heksenketel sfeertje.
Maar daar moeten wij, de supporters, maar voor zorgen.

Present !

08 okt 2013 15:59
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #81
Vendaog te hure gekrege tot d'r allein via i'net te bestèlle is. In mien ouge neet eg slum esse väöl lui wèls trèkke. Zeker de aw ginneratie heet 't neet op dees maneer van verkoup. 'ch kös 't daan ouch neet laote um 'ne sjoene breef nao MVV te sjrieve.

08 okt 2013 16:13
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
KNVB beker #82
Zijn de kassa's op de wedstrijddag dan gesloten? Kan ik me niet voorstellen.

08 okt 2013 16:36
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #83

jeoff schreef : Zijn de kassa's op de wedstrijddag dan gesloten? Kan ik me niet voorstellen.

Dus wel bliekbaar jeoff, loer 'ns in d'ne pb dee 'ch d'ch venmörge al gesjik höb ;)

08 okt 2013 16:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
KNVB beker #84

MVVke schreef : Vendaog te hure gekrege tot d'r allein via i'net te bestèlle is. In mien ouge neet eg slum esse väöl lui wèls trèkke. Zeker de aw ginneratie heet 't neet op dees maneer van verkoup. 'ch kös 't daan ouch neet laote um 'ne sjoene breef nao MVV te sjrieve.

Je kunt ook overal een probleem van maken. Internet is nu eenmaal een niet meer weg te denken onderdeel van het dagelijks leven. Ook de 'aw ginnerasie' zal daarin mee moeten. En anders is er heus wel iemand die de oudjes wil helpen, nietwaar MVVke? (NB heb je een echte brief gestuurd, geschreven op papier en in een envelop met een postzegel, of toch maar een praktische en goedkopere email?)

Zojuist binnen een paar minuten besteld. Je krijgt als je online bestelt ook nog eens korting. Betaal je maar € 3,95 voor een kaartje!

08 okt 2013 16:39
SjoSa
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
KNVB beker #85
Allein via internet?...daan bin iech dus neet present, door dat 'feilloze' systeem hób 'ch de play-off wedstreijd teege Volendam dobbel kinne betaole....

Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!

08 okt 2013 16:45
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #86

Boschpoort schreef :

MVVke schreef : Vendaog te hure gekrege tot d'r allein via i'net te bestèlle is. In mien ouge neet eg slum esse väöl lui wèls trèkke. Zeker de aw ginneratie heet 't neet op dees maneer van verkoup. 'ch kös 't daan ouch neet laote um 'ne sjoene breef nao MVV te sjrieve.

Je kunt ook overal een probleem van maken. Internet is nu eenmaal een niet meer weg te denken onderdeel van het dagelijks leven. Ook de 'aw ginnerasie' zal daarin mee moeten. En anders is er heus wel iemand die de oudjes wil helpen, nietwaar MVVke? (NB heb je een echte brief gestuurd, geschreven op papier en in een envelop met een postzegel, of toch maar een praktische en goedkopere email?)

Zojuist binnen een paar minuten besteld. Je krijgt als je online bestelt ook nog eens korting. Betaal je maar € 3,95 voor een kaartje!

Speciaal voor jou dan maar even in 't Nederlands, want ik ben echt furieus hierover ja.
Er is ''met-je-tijd-meegaan'', en ''met-je-tijd-meegaan-in-een-te-rap-tempo''.
Hoevaak ik mensen al heb horen zeggen dat ze afhaken vanwege dit nieuwe systeem...En dat om wat voor reden dan ook. De reden dat ze er niets van begrijpen en gewoon de normale manier willen, vind ik dan nog de meest uitlegbare.
Je kunt dit niet van iedereen van pak 'm beet boven de 65 verwachten. Dus daarom zou een of/of manier de beste zijn lijkt mij zo. Zowel via internet (met korting) als met kaartje. Er zijn er zat die dan nog steeds kiezen voor de oude manier.

En trouwens, hoe hypocriet is MVV in deze wel niet. Jarenlang was er geen pin-automaat te bekennen bij de administratie. Was allemaal te lastigt zeiden ze toen. Je kon alleen contant betalen.
En nu verwacht datzelfde MVV wel dat ze in nog geen 2 jaar tijd 1 systeem kunnen hanteren en dan meteen het oude overboord te kunnen gooien?? En dan vragen ze zich af waarom mensen (onder andere) afhaken.

Je mag me best een zeiker hier in vinden, maar er zijn genoeg mensen die hierin met me mee ''zeiken''. Ik vind 't tamelijk respectloos naar zeker de oudere generatie.

08 okt 2013 16:50
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #87
En um m'n ''gezeik'' daan volledig te make, hei de breef:

Geacht MVV,

Zojuist heb ik gebeld met de vraag wanneer de kaartverkoop voor de bekerwedstrijd MVV-ADO den Haag van 29 oktober zou starten.
Er werd mij mede gedeeld dat daarover vanavond een bekendmaking zou zijn.
Toen ik aangaf dat ik dat toch tamelijk laat vond -we zitten immers al 3 weken voor tijd- was de dame in kwestie gelukkig zo vriendelijk om even verder te informeren.
Het bleek dat de kaarten alleen online besteld kunnen worden en dus níét aan de kassa of infobalie.
Er zijn (gelukkig) nog steeds mensen die zich niet bezig houden met computers in dit moderne tijdperk. Denk hierbij eens aan de oudere generatie. De generatie die waarschijnlijk al 40,50,60 jaar naar MVV gaat kijken!
Deze mensen, en mensen die om wat voor andere reden dan ook niet willen/kunnen boeken via een PC worden nu dus buitengesloten.
Los van het feit dat ik dit buitengewoon respectloos vindt naar al deze supporters, snijdt MVV zich hiermee ook zelf in de vingers.
De club vraagt zich al een tijd af hoe het toch komt dat de supportersaantallen teruglopen. Welnu, dit is dus een van de redenen lijkt mij zo.
Als ik zo vriendelijk mag zijn om U te bedienen van een gratis tip: U doet er echt slimmer aan om de kaarten ook via de kassa's en/of infobalie te verkopen.

Uw spreuk is toch: MVV is vaan us allemaol???

Vriendelijke groet,

08 okt 2013 17:02
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
KNVB beker #88
Nette brief hoor niks mis mee.
Maar ik wil ook nog wel wat andere argumenten aanvoeren die pleiten vóór dit online bestel systeem.

- Als er op de wedstrijddag geen tickets verkocht mogen worden, dan is het voor velen onmogelijk om tijdens werktijden naar de Geusselt te komen om een kaart in de voorverkoop te halen. (respectloos naar de werkende supporters ;) )
- Een kaartje kost slechts 5 euro. Als MVV een service moet verlenen in de vorm van kaartverkopers kost dat extra geld waardoor er mogelijk geld bij moet. Juist door een online systeem te hanteren kun je geld besparen.
- Mogelijk is er überhaupt niet voldoende capaciteit om bv via de administratie kaartjes te verkopen.

Tégen het online systeem kan ik ook nog wel een meer steekhoudend argument noemen overigens: de verplichte registratie bijvoorbeeld. (ook al valt dat wel te omzeilen)

Ik zou wel eens aantallen willen zien. Hoeveel mensen komen niet naar deze bekerwedstrijd omdat ze geen internet hebben/er niet mee kunnen of willen omgaan? Ik denk dat dat verwaarloosbaar weinig is.

08 okt 2013 17:07
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #89

Boschpoort schreef : Nette brief hoor niks mis mee.
Maar ik wil ook nog wel wat andere argumenten aanvoeren die pleiten vóór dit online bestel systeem.

- Als er op de wedstrijddag geen tickets verkocht mogen worden, dan is het voor velen onmogelijk om tijdens werktijden naar de Geusselt te komen om een kaart in de voorverkoop te halen. (respectloos naar de werkende supporters ;) )
- Een kaartje kost slechts 5 euro. Als MVV een service moet verlenen in de vorm van kaartverkopers kost dat extra geld waardoor er mogelijk geld bij moet. Juist door een online systeem te hanteren kun je geld besparen.
- Mogelijk is er überhaupt niet voldoende capaciteit om bv via de administratie kaartjes te verkopen.

Tégen het online systeem kan ik ook nog wel een meer steekhoudend argument noemen overigens: de verplichte registratie bijvoorbeeld. (ook al valt dat wel te omzeilen)

Ik zou wel eens aantallen willen zien. Hoeveel mensen komen niet naar deze bekerwedstrijd omdat ze geen internet hebben/er niet mee kunnen of willen omgaan? Ik denk dat dat verwaarloosbaar weinig is.

Ook dat zijn goede argumenten inderdaad, daarom pleit ik dan ook voor een systeem waarin beide mogelijk moet zijn.
Qua aantal mensen die door dit systeem niet gaan, kom ik even gauw geteld al op 6. Er zijn vast veel meer mensen die wel mensen kennen. Tel die allemaal op, en je komt toch op een behoorlijk aantal uit vrees ik.
Er zijn overigens genoeg mensen die toch liever extra bijbetalen. Dus in dat geval maakt MVV er toch geen verlies op als ze beide systemen hanteren?
Die registratie is ook iets dat (of is 't nou wat?) mij mateloos irriteert, dus als je me kan zeggen hoe dat te omzeilen is, hoor ik 't graag van je. :thumbsup:

PS: Dat Nederlands is toch echt niks voor mij :(

08 okt 2013 17:16
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
KNVB beker #90
Ik blijf het toch frappant vinden dat de kassa's op de wedstrijddag dicht zouden blijven..

Overigens staat er dit in de mail van MVV:

MVV Maastricht wordt tijdens deze wedstrijd namelijk door de KNVB bekroond tot Club van het Jaar!

Is dat die prijs voor de meest maatschappelijke club of iets anders?

Tijd voor maken pagina: 0.318 seconden