KNVB beker

23 sept 2013 20:02
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
KNVB beker #16
Afgaande op de training van vanmorgen speelt MVV morgen tegen TEC waarschijnlijk in de volgende basisopstelling:
Castro
Geenen-Verdellen-Knops-Winkens
van Hyfte-Rutjes-Secerovic
Braken-Maria-Ospitalieri


De training op Klein Geusselt vanmorgen stond overigens onder leiding van Alfred Schreuder (trainer van FC Twente), Maarten Stekelenburg (trainer Oranje onder -17) en de assistenttrainer van Foeke Booij (trainer van FC Utrecht) dit in het kader van hun opleiding tot Coach in het Betaald Voetbal en onder toezicht van hun KNVB docent(en)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2013 21:35
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Onderwerp Auteur
KNVB beker #17

Sandro schreef : Afgaande op de training van vanmorgen speelt MVV morgen tegen TEC waarschijnlijk in de volgende basisopstelling:
Castro
Geenen-Verdellen-Knops-Winkens
van Hyfte-Rutjes-Secerovic
Braken-Maria-Ospitalieri


De training op Klein Geusselt vanmorgen stond overigens onder leiding van Alfred Schreuder (trainer van FC Twente), Maarten Stekelenburg (trainer Oranje onder -17) en de assistenttrainer van Foeke Booij (trainer van FC Utrecht) dit in het kader van hun opleiding tot Coach in het Betaald Voetbal en onder toezicht van hun KNVB docent(en)


Booy zit bij Go Ahead Eagles. Dit zal dus Michel Boerebach zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2013 23:26
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
KNVB beker #18
MVV met vertrouwen naar Tiel voor bekerduel

Om de derde ronde van het KNVB-bekertoernooi te bereiken moet MVV dinsdagavond (19.00 uur) afrekenen met eersteklasser TEC uit Tiel. Na twee opeenvolgende overwinningen in de competitie reist de ploeg van coach Tini Ruijs met vertrouwen af richting Gelderland.

Voetbal
van onze verslaggever

Toch weet MVV maar al te goed dat een confrontatie met een amateurclub geen garantie voor succes is. In 2009 eindigde het cupavontuur in en tegen Spakenburg en vorig seizoen kegelde Achilles’29 (toen nog uitkomend in de topklasse) de Maastrichtenaren uit de bekerstrijd.
Maic Sema en Bryan Smeets, afgelopen vrijdag tegen Achilles’29 nog deel uitmakend van het basisteam, ontbreken tegen TEC. Ruijs: „Maic heeft een lichte blessure en krijgt rust met het oog op de wedstrijd tegen Emmen. Bryan worstelt momenteel met zichzelf en ik neem hem tegen zichzelf in bescherming. Het is een groot talent dat last heeft van stress en daar moeten we hem mee helpen. In dit geval door vanaf de bank te beginnen, zodat hij eens kan bekijken hoe iemand anders het op zijn positie doet.”
Opstelling MVV: Castro, Geenen, Verdellen, Knops, Winkens, Secerovic, Rutjes, Van Hyfte, Braken, Maria, Ospitalieri.


Ik heb toch liever Smeets dan Secerovic. Kort door door de bocht omdat ik Smeets beter vind. Of het de juiste tactiek is hoe hier boven wordt omschreven betwijfel ik, maarja wie ben ik. Als er maar gewonnen wordt morgen zonder kleerscheuren, dan hoor je mij niet klagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 09:26
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
KNVB beker #19
Ben ik nu de enige die zich irriteert aan de uitspraak van Ruijs over Smeets?? Hij zal best gelijk hebben maar dat gooi je toch niet zo in de pers. Spreek met die jonge leg hem uit waarom dat hij ernaast staat verzin een lulverhaal naar de pers over een lichte blessure maar je gaat toch niet in de media gooien dat ie met zichzelf worstelt ....

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 09:28
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
KNVB beker #20

Smicerke schreef : MVV in tweede bekerronde naar TEC


MVV speelt in de tweede ronde van het KNVB-bekertoernooi uit tegen TEC. De club uit Tiel komt in de eerste klasse uit.

voetbal
van onze verslaggever


TEC versloeg woensdagavond in de eerste ronde topklasser FC Lisse. Na verlenging stond het 2-2, waarna de bezoekers de strafschoppen beter namen.

bis good op de huugte Jean!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 09:33
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
KNVB beker #21

Punker73 schreef : Ben ik nu de enige die zich irriteert aan de uitspraak van Ruijs over Smeets?? Hij zal best gelijk hebben maar dat gooi je toch niet zo in de pers. Spreek met die jonge leg hem uit waarom dat hij ernaast staat verzin een lulverhaal naar de pers over een lichte blessure maar je gaat toch niet in de media gooien dat ie met zichzelf worstelt ....


Helemaal mee eens; Wat dit soort zaken betreft was Trost een "meester" om dit soort zaken diplomatiek in de media te verwoorden. Ik ben echt benieuwd of Ruijs zijn contract volledig uit dient bij MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 10:24
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
KNVB beker #22
Heb net L1 radio programmering bekeken maar er komt geen radioverslag?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 19:38
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
KNVB beker #23
heet iemes un idee wie ste de tusjestaand kins vernumme ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 19:41 24 sept 2013 19:41 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
KNVB beker #24
nos.nl/teletekst/#811_01

Edit: Net nu ik de link plaats, 0-1

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 19:41
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
KNVB beker #25
Staat t niet op vi.nl? Ik zie net in mijn app dat t 0-1 is geworden in de 38ste minuut

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 19:44
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
KNVB beker #26
MVV komt op 0-1. Gianluca Maria benut een strafschop, die verdiend werd door Nathan Rutjes. Even later krijgt TEC-speler Sven van Ingen zijn tweede gele kaart. De Betuwse eersteklasser moet met tien man verder.

bron: AD.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 19:46
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
KNVB beker #27
0-2

Goedzo.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 19:48
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
KNVB beker #28
En 0-3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 19:52
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
KNVB beker #29
waar gaat het heen als we nu ook al makkelijk van amateurs in de beker gaan winnen?! :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 19:57
Smirnoff
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
KNVB beker #30
La Rosa en Veldmate komen de tweede helft erin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden