KNVB beker

25 sept 2013 11:30
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
KNVB beker #46

Sjonnie schreef :

Zoveel kwaliteit is er niet verloren gegaan . Wordt een beetje moe van die man met zijn excuses !! Alleen Esayas direct weg gegaan , ook MET Labylle was MVV helemaal de weg kwijt!!!

... net zoals de laatste 6 maanden onder Trost (Word een beetje moe van dat gezeur op Ruijs)
De volgende gebruiker (s) zei dank u glowwie, Maosbrögk, Aswin, opadiehard, tcb, OOFUS!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2013 11:35
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #47
Toen Ruijs bij MVV tekende wist hij dat Esayas weg zou gaan , hij wist wie er allemaal geblesseerd was . En hij wist ook dat Labylle hoogst waarschijnlijk weg zou gaan . Toch blijft hij maar mauwen !!

25 sept 2013 13:19
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #48
waar ik me gvd kapot aan erger, de samenvattingen!!

ALLE WEDSTRIJDEN WAREN ALLE GOALS TE ZIEN, zelfs bij amateur vs amateur...
en ja, raad welke wedstrijd er maar 2 van de 4 goals kreeg te zien?

TEC - MVV!!

ben de hele avond blijven wachten op de samenvatting en dan krijg je maar 2 goals te zien.. in 1 woord SCHANDE!!
Fuck fox

25 sept 2013 13:53
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
KNVB beker #49
Net als sjonnie maar het komt allemaal goed

25 sept 2013 14:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #50
Ik was gister in Tiel.
Begin van de eerste helft begon TEC fanatiek en fel zoals je verwacht van een amateurploeg tegen profclub.
En ze kregen ook 2 kansen waarvan eentje echt mooi wegdraaide maar schot was te zacht en ver naast geluk voor ons.
Daarna werd MVV steeds beter en zag je TEC ook niet MVV kreeg een verdiende penalty (Alweer de 4de dit seizoen).
En kwamen we ook tegen 10 man te staan altijd lastig voor MVV maar geluk bleef en MVV bleef aanvallen en de 0-2 en 0-3 kwamen snel .
Tweede helft was MVV gewoon veelste slap en scoorde TEC terecht ook de 1-3.

Wedstrijd tegen een eersteklasser waar je normaal overheen moet walsen word met 1-3 gewonnen maar als TEC wat beter met de kansen omging kon het ook zo 3-3 zijn.
De voorzetten van TEC allemaal perfect bij MVV de ene na de andere voorzet ervoor langs of te kort of te laag altijd wel iets.

25 sept 2013 14:06 25 sept 2013 14:14 door OOFUS!.
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
KNVB beker #51

Sjonnie schreef : Toen Ruijs bij MVV tekende wist hij dat Esayas weg zou gaan , hij wist wie er allemaal geblesseerd was . En hij wist ook dat Labylle hoogst waarschijnlijk weg zou gaan . Toch blijft hij maar mauwen !!

Hij geeft gewoon een verklaring voor de stroeve seizoensstart...dat noem ik niet mauwen.

Of is Nathan Rutjes nu ook aan het mauwen op voetbalcentraal.nl:
Volgens Rutjes gaan de Maastrichtenaren nog wel wat plekjes stijgen in de competitie. “We gaan voor een plek bij de eerste negen. De play-offs halen, lijkt me een realistisch doel”, stelde hij vast. “We hebben best een leuke ploeg, maar hebben aan kracht ingeleverd. Zo hadden we vorig seizoen met Leroy (Labylle, red.) en Malcolm (Esajas, red.) de beste linkerflank. Daarbij komt dat clubs als Willem II, VVV-Venlo en Sparta over een veel grotere selectie beschikken als wij.”

25 sept 2013 14:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #52
Tsja, MVV en de beker.

Volgens mij hebben we sinds de invoering van de eredivisie vijf keer de kwartfinale van de beker gehaald, in het geheugen staan nog de wedstrijden tegen PSV, Feyenoord en AZ, en verder zijn we nooit gekomen, met uitzondering van een keer halve finale in de jaren '50.

Ik weet echt niet beter dan dat MVV razendsnel afhaakt in de beker. En dan moet je nagaan dat het grootste gedeelte van deze periode MVV een stabiele eredivisionist was. Iedere andere ploeg die dat was, heeft op zijn minst wel een paar finaleplaatsen achter zijn naam staan. Fortuna, Sparta, Volendam, Ado, VVV, NEC, NAC, Willem II, Go Ahead, Zwolle. Allemaal de finale gehaald en in sommige gevallen zelfs gewonnen. Eind jaren tachtig, begin jaren negentig haalden kort achter elkaar Helmond Sport, RBC en Den Bosch de bekerfinale. Iedere keer dat ik dit bedenk, vind ik het weer verbijsterend dat MVV het gepresteerd heeft om nog NOOIT de finale te halen.

Op de een of andere manier is het nooit wat geweest tussen MVV en de bekercompetitie. Zelfs in de jaren 20, toen MVV een aantal keer zuidelijk kampioen werd en zelfs tweede in de algehele kampioenscompetitie, heeft MVV nooit de finale gehaald.

Dus als ik heel eerlijk ben, ben ik al lang blij als MVV niet tegen een amateurclub er uit vliegt. Ik hoop zo snel mogelijk een grote tegenstander te loten, liefst een thuiswedstrijd. Laat Ajax maar komen. Dat levert de club veel centjes op met al die successupporters die daar op afkomen. De beker wint MVV toch niet.

Natuurlijk hoop ik ook stiekem op een bekerstunt. Maar als MVV-fan heb ik al lang geleden geleerd dat ik in de beker echt helemaal nergens op moet hopen. Dus 1-3 winnen bij een eersteklasser? Prima. Ik ga daar echt niet over zeuren. Voor MVV-begrippen is het al heel wat...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

25 sept 2013 15:43
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #53

Sjonnie schreef : Toen Ruijs bij MVV tekende wist hij dat Esayas weg zou gaan , hij wist wie er allemaal geblesseerd was . En hij wist ook dat Labylle hoogst waarschijnlijk weg zou gaan . Toch blijft hij maar mauwen !!

Hij mauwt ook niet, hij heeft altijd gezegd dat hij wist waaraan hij begon en dat er geen geld was. Dat hij constateert dat er kwaliteit is ingeleverd is iets anders, dat is geen zeuren.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

25 sept 2013 19:02
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #54

jasonke7 schreef : waar ik me gvd kapot aan erger, de samenvattingen!!

ALLE WEDSTRIJDEN WAREN ALLE GOALS TE ZIEN, zelfs bij amateur vs amateur...
en ja, raad welke wedstrijd er maar 2 van de 4 goals kreeg te zien?

TEC - MVV!!

ben de hele avond blijven wachten op de samenvatting en dan krijg je maar 2 goals te zien.. in 1 woord SCHANDE!!
Fuck fox

Ik zet die zender uir principe al niet op, als ik hoor wat een bende dat daar is heb ik er tot nu toe nog geen enkeke spijt van gehad.

25 sept 2013 22:37
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
KNVB beker #55
De nummer 15 (!) van de Jupiler League die Ajax in eigen huis (!) tot een verlenging dwingt. Het moet toch niet gekker worden in Nederland.

26 sept 2013 23:54
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB beker #56
Thuis tegen ado den haag, loatmer koume !

26 sept 2013 23:54
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #57
Kunnen we wel hebben!!

Mooie tegenstander waar we zeker van kunnen winnen!!

26 sept 2013 23:55
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #58
Wat een loting, stinkt aan alle kanten (heb ik het niet over MVV-ADO)

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

27 sept 2013 00:05
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
KNVB beker #59
Wat een wanvertoning die loring
Europees spelende clubs niet tegen elkaar
Papiertjes op de grond,e.d. Een puinhoop,
Maar toch tevreden met onze tegenstander
Kans genoeg om eens bij de laatste 16 te komen
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

27 sept 2013 00:30 27 sept 2013 00:32 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #60
Eredivisie tegen amateurs:
Vitesse - Noordwijk
AZ - Achilles'29
Kozakken Boys - FC Utrecht
Feyenoord - Hoek
Ajax - ASWH
PEC Zwolle - Wilhelmina'08
Excelsior'31 - Heracles Almelo
FC Groningen - Capelle

Eredivisie tegen Eerste divisie:
FC Eindhoven - N.E.C.
Excelsior Rotterdam - Go Ahead Eagles
SC Heerenveen - VVV-Venlo
MVV - ADO Den Haag

Eredivisie tegen Eredivisie:
PSV - Roda JC
SC Cambuur Leeuwarden - NAC Breda

Uiteraard weer alle top-clubs thuis.
Gemanipuleerde boel.

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk

Tijd voor maken pagina: 0.489 seconden