KNVB beker

24 sept 2013 20:02
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
KNVB beker #31
Zit Schreurs al op de bank? Anders zijn dit soort wedstrijdjes ideel om wedstrijdritme op te doen.

Geldt dus ook voor La Rosa. En voor Veldmate om wat vorm en vertrouwen te winnen.

3x scoren in 5 minuten is prima. Wedstrijd is gespeeld. Had ik van tevoren niet verwacht.

Thuis tegen Aachen-Nord lijkt me wel aardig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 20:15
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
KNVB beker #32

Maosbrögk schreef : Zit Schreurs al op de bank? Anders zijn dit soort wedstrijdjes ideel om wedstrijdritme op te doen.

Geldt dus ook voor La Rosa. En voor Veldmate om wat vorm en vertrouwen te winnen.

3x scoren in 5 minuten is prima. Wedstrijd is gespeeld. Had ik van tevoren niet verwacht.

Thuis tegen Aachen-Nord lijkt me wel aardig.


Kun je Aachen-Nord niet aandoen. :thumbsup: :lachen:

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 20:24
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
KNVB beker #33
normaal komen de amateurs in de KNVB beker uit de topklasse of hoofdklasse. Als we het nu ook al moeilijk zouden hebben tegen teams uit de 1ste klasse die ook nog met 10 man spelen zou het wel heel erg gesteld zijn ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 20:30 24 sept 2013 20:31 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
KNVB beker #34
daar krijgen we ook nog de 1-3 binnen. Billenknijpen!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u seppo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 20:44
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
KNVB beker #35
Tussenstand inderdaad 1-3. Twee keer Maria, een keer Braken

www.voetbalzone.nl/wedstrijd.asp?uid=1511659

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 20:52
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
KNVB beker #36
afgelopen.. loting is donderdag dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 20:54
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
KNVB beker #37
Tja we winnen 3-1 tegen 10 man van een 1e klasser ohja

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 20:57 24 sept 2013 20:58 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
KNVB beker #38
mooie stand en Sven logenstraft z'n critici hier op het forum ! :thumbsup:

3 overwinningen op een rij, netjes ( maar niet meer dan dat) !
Bedankt mannen ( met name Sjonnie, Ivoo, Ieche, Sjra, Serke en Boer) oppe "sjet" :applaus:

tot vriedag of op de training :

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 21:19
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
KNVB beker #39
Winnen is winnen, hoe maakt toch niks uit.
Je kan het alleen maar slecht doen en dat wordt weer uitvergroot op tafel gelegd.
Doorgaan met winnen en op naar vrijdag, hopelijk sluiten de geblesseerde weer snel aan in een team dat de weg naar boven heeft gevonden
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 22:28 24 sept 2013 22:36 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
KNVB beker #40
1-3 gewonnen oké het betekent dat we moeiteloos doorgaan naar de volgende ronde van de beker.

Positief kan je allerminst zijn na het optreden van onze jongens daarentegen. Als je zo op weg geholpen wordt door de tegenstander door 2 maal geel te incasseren tegen een tegenstander die normaal tegen Vlissingen balt moet de score hoger uitvallen

Maar goed een ronde verder en tegen FC Emmen wel weer de volledige focus die nodig is bij een wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 23:02 24 sept 2013 23:08 door Smirnoff.
Smirnoff
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
KNVB beker #41
TEC had best een aardige ploeg, met Leon Hese en keeper van der Sman als spelers met een prof-verleden.
Op het middenveld, nummer 7 van hun was de man van de wedstrijd.

Eerste helft heeft TEC zichzelf kapot gespeeld waardoor we in de slotfase van de 1e helft , geholpen door een penalty en later nog een rode kaart, nog redelijk eenvoudig op 0-3 kwamen.

Tweede helft een veel sterker tiental van TEC gezien, met een paar 100% kansen, had zomaar 3-3 kunnen zijn.
Toch niet meer het idee gehad dat we het weg zouden geven, van Maria kwam de eerste toch wel meer dreiging als van Veldmate de tweede helft in de spits.

Maar ja de derde ronde is bereikt , van de gemaakte fouten leren de spelers en trainer , tegen Emmen opnieuw winst, positief blijven

Goed te zien dat Schreurs en Sema als toeschouwers aanwezig waren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2013 08:14
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
KNVB beker #42

tuutsje schreef : MVV met vertrouwen naar Tiel voor bekerduel

Om de derde ronde van het KNVB-bekertoernooi te bereiken moet MVV dinsdagavond (19.00 uur) afrekenen met eersteklasser TEC uit Tiel. Na twee opeenvolgende overwinningen in de competitie reist de ploeg van coach Tini Ruijs met vertrouwen af richting Gelderland.

Voetbal
van onze verslaggever

Toch weet MVV maar al te goed dat een confrontatie met een amateurclub geen garantie voor succes is. In 2009 eindigde het cupavontuur in en tegen Spakenburg en vorig seizoen kegelde Achilles’29 (toen nog uitkomend in de topklasse) de Maastrichtenaren uit de bekerstrijd.
Maic Sema en Bryan Smeets, afgelopen vrijdag tegen Achilles’29 nog deel uitmakend van het basisteam, ontbreken tegen TEC. Ruijs: „Maic heeft een lichte blessure en krijgt rust met het oog op de wedstrijd tegen Emmen. Bryan worstelt momenteel met zichzelf en ik neem hem tegen zichzelf in bescherming. Het is een groot talent dat last heeft van stress en daar moeten we hem mee helpen. In dit geval door vanaf de bank te beginnen, zodat hij eens kan bekijken hoe iemand anders het op zijn positie doet.”
Opstelling MVV: Castro, Geenen, Verdellen, Knops, Winkens, Secerovic, Rutjes, Van Hyfte, Braken, Maria, Ospitalieri.


Ik heb toch liever Smeets dan Secerovic. Kort door door de bocht omdat ik Smeets beter vind. Of het de juiste tactiek is hoe hier boven wordt omschreven betwijfel ik, maarja wie ben ik. Als er maar gewonnen wordt morgen zonder kleerscheuren, dan hoor je mij niet klagen.

Secerovic Moet zoveel mogelijk spelen.........speler van Nol Hendriks. Secerovic moet in de etalage anders krijgt Hendriks helemaal geen cent meer voor die gast. En MVV gaat hier weer in mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2013 08:45
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
KNVB beker #43

Aloy Agu schreef : Secerovic Moet zoveel mogelijk spelen.........speler van Nol Hendriks. Secerovic moet in de etalage anders krijgt Hendriks helemaal geen cent meer voor die gast. En MVV gaat hier weer in mee.


Is dat je onderbuikgevoel of heb je hier ook een bron voor? Anders is het weer de zoveelste vervelende steek richting het bestuur.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2013 09:41
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
KNVB beker #44
TIEL – Met een 1-3 winst plaatste MVV Maastricht zich dinsdagavond in Tiel tegen TEC voor ronde drie van de KNVB-beker. Trainer Tini Ruijs dacht eventjes aan een grote uitslag, omdat de eersteklasser vijftig minuten lang met een man minder speelde. Zijn team nam na rust echter gas terug. “Achteraf maar goed ook dat een hoge uitslag is uitgebleven.”

Dat het treffen tussen de Limburgse Jupiler League-club en de Betuwse amateurs al na 45 minuten beslist was, daar had het lange tijd geen schijn van. TEC maakte het MVV een half uur lastig door vroeg druk te zetten, maar een terecht toegekende strafschop en een tweede gele kaart voor Sven van Ingen deed de hoop op een stunt uit de Tielse harten vervliegen.

Voor de Maastrichtenaren benutte Gianluca Maria in de 38e minuut het buitenkansje vanaf elf meter feilloos. De 21-jarige spits, die afgelopen zomer de overstap maakte van PSV, tekende met een fraaie tegendraadse kopbal vier minuten later ook voor de 0-2. Sven Braken maakte op slag van rust de 0-3, eveneens met een kopstoot.

“In de kleedkamer hamerde ik er bij mijn spelers op dat een grote uitslag mogelijk was. Ikzelf ging voor een verschil van zeven à acht doelpunten”, bekende Ruijs na afloop in gesprek met Voetbal Centraal. Dat het bij lange niet zo’n vaart liep, kon de coach wel verklaren. “Het tempo aan de bal lag bij ons veel te laag. Bovendien zakte TEC met tien man massaal in, dat maakte het moeilijk.”

“Door een aantal goede voorzetten vanaf de vleugels kregen we kansen op meer treffers, maar het ontbrak aan spelers die opdoken in de zestien”, vervolgde Ruijs zijn analyse. Dat MVV in overtalsituatie drie kwartier lang niet tot scoren kwam en zelfs een tegentreffer slikte, noemde de oefenmeester ‘jammer’.

“Maar achteraf is het maar goed ook dat een hoge uitslag is uitgebleven”, aldus Ruijs, die uitlegde: “Het is kort dag tot aan het duel met FC Emmen (vrijdag 20.00 uur, red.). Ik kan de jongens niet verwijten dat ze daarom gas terug hebben genomen. Het is logisch. Daarnaast hebben ze in de tweede helft gemerkt dat er werk aan de winkel is. We zijn nog niet waar we willen zijn.”

Daarmee verwees Ruijs naar de wisselvallige seizoensstart van MVV. De bekerwinst op TEC was de derde overwinning op rij, maar daarvoor werd in de competitie vier keer achtereen verloren. “Vergeet niet dat we kwaliteit hebben ingeleverd”, doelde de trainer op het vertrek van Leroy Labylle (PEC Zwolle) en Malcolm Esajas (ADO Den Haag). “We hebben potentie teruggekregen. Alleen die jonge gasten hebben tijd nodig, zijn nog niet stabiel. Bij vlagen sluipt er gemakzucht in.”

Toch heeft Ruijs vertrouwen in een mooi seizoen. “Naar mijn mening zit er veel rek in dit team. Een plaats in de nacompetitie is het doel”, meldde de coach, die bezig is aan zijn debuutjaar in de Limburgse hoofdstad. Met veel bombarie – een arbitragezaak – kwam hij deze zomer over van Roda JC Kerkrade, waar hij de A1-junioren trainde. Bij de vraag op welke tegenstander hij hoopt in de volgende ronde, verschijnt een glimlach op het gezicht van Ruijs. “Roda JC-thuis lijkt me wel wat.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2013 11:20
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
KNVB beker #45
maar daarvoor werd in de competitie vier keer achtereen verloren. “Vergeet niet dat we kwaliteit hebben ingeleverd”, doelde de trainer op het vertrek van Leroy Labylle (PEC Zwolle) en Malcolm Esajas (ADO Den Haag)




Zoveel kwaliteit is er niet verloren gegaan . Wordt een beetje moe van die man met zijn excuses !! Alleen Esayas direct weg gegaan , ook MET Labylle was MVV helemaal de weg kwijt!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.446 seconden