>
Ontvangen bedankjes 961
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Maosbrögk schreef : Zit Schreurs al op de bank? Anders zijn dit soort wedstrijdjes ideel om wedstrijdritme op te doen.
Geldt dus ook voor La Rosa. En voor Veldmate om wat vorm en vertrouwen te winnen.
3x scoren in 5 minuten is prima. Wedstrijd is gespeeld. Had ik van tevoren niet verwacht.
Thuis tegen Aachen-Nord lijkt me wel aardig.
Secerovic Moet zoveel mogelijk spelen.........speler van Nol Hendriks. Secerovic moet in de etalage anders krijgt Hendriks helemaal geen cent meer voor die gast. En MVV gaat hier weer in mee.tuutsje schreef : MVV met vertrouwen naar Tiel voor bekerduel
Om de derde ronde van het KNVB-bekertoernooi te bereiken moet MVV dinsdagavond (19.00 uur) afrekenen met eersteklasser TEC uit Tiel. Na twee opeenvolgende overwinningen in de competitie reist de ploeg van coach Tini Ruijs met vertrouwen af richting Gelderland.
Voetbal
van onze verslaggever
Toch weet MVV maar al te goed dat een confrontatie met een amateurclub geen garantie voor succes is. In 2009 eindigde het cupavontuur in en tegen Spakenburg en vorig seizoen kegelde Achilles’29 (toen nog uitkomend in de topklasse) de Maastrichtenaren uit de bekerstrijd.
Maic Sema en Bryan Smeets, afgelopen vrijdag tegen Achilles’29 nog deel uitmakend van het basisteam, ontbreken tegen TEC. Ruijs: „Maic heeft een lichte blessure en krijgt rust met het oog op de wedstrijd tegen Emmen. Bryan worstelt momenteel met zichzelf en ik neem hem tegen zichzelf in bescherming. Het is een groot talent dat last heeft van stress en daar moeten we hem mee helpen. In dit geval door vanaf de bank te beginnen, zodat hij eens kan bekijken hoe iemand anders het op zijn positie doet.”
Opstelling MVV: Castro, Geenen, Verdellen, Knops, Winkens, Secerovic, Rutjes, Van Hyfte, Braken, Maria, Ospitalieri.
Ik heb toch liever Smeets dan Secerovic. Kort door door de bocht omdat ik Smeets beter vind. Of het de juiste tactiek is hoe hier boven wordt omschreven betwijfel ik, maarja wie ben ik. Als er maar gewonnen wordt morgen zonder kleerscheuren, dan hoor je mij niet klagen.
Aloy Agu schreef : Secerovic Moet zoveel mogelijk spelen.........speler van Nol Hendriks. Secerovic moet in de etalage anders krijgt Hendriks helemaal geen cent meer voor die gast. En MVV gaat hier weer in mee.