KNVB beker

09 okt 2013 10:49
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB beker #106
Mah joeng. Het is toch inderdaad wel een typisch voorbeeld van het eeuwige negatieve gezeik. Er zijn dance feesten waar 80.000 binnen 5 minuten allemaal online een kaartje kopen. Maar Owjeeeee als hier in maastricht iets ahum moderns gedaan moet worden. Dan zijn we daar op tegen. Als je in dit tijdperk niet instaat bent om online een kaartje te kopen betekend het dus dat je ook niet dagelijks met het medium Internet omgaat. Dan kan je beter onder je steen blijven liggen. Kom op zeg. Mee gaan met de tijd is soms gewoon noodzakelijk

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2013 10:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #107

Aswin schreef : Maar waar volgens mij aan voorbij gegaan wordt is dat het openhouden (lees inzet van personeel) van de servicebalie ook kosten met zich mee brengt en deze kosten worden dan weer doorberekend in de prijs van het kaartje.
Aangezien de MVV organisatie op dit moment niet zo heel groot is, is het dus ook lastig om de werkzaamheden die er al liggen ook nog eens af te wisselen met het verkopen van een kaartje aan de balie.

Misschien verkijk ik me hier echt heel erg op hoor, maar we hebben het over even een kaartje verkopen als er iemand binnen komt lopen. Hoeveel kaartjes verkoopt MVV nu helemaal op deze manier? Ik kan me niet voorstellen dat dat er veel zijn, en dus niet voorstellen dat dat veel tijd van het personeel kost.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

09 okt 2013 11:00
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #108
Sorry Omnisciens, maar hier sla jij naar mijn mening toch helemaal de plank mis. Die dance feesten waar jij over spreekt is 99% van de bezoekers jongeren opgegroeid met internet. Bij MVV is een generatie die hier niet mee is opgegroeid en er nog steed argwaan tegen heeft. Heel begrijpelijk, zeker als je het nieuws leest waarbij spionage en dergelijke meer regelmaat dan uitzondering is.
Om het zo zwart - wit te zien en je niet in te leven in de belevingswereld van ouderen maak je mijn inziens een grote inschattingsfout net zoals MVV hier de fout maakt.
Laat de ouderen hun kaarten kopen op de tijden dat de service balie open is. Dit hoeft niet dagelijks te zien maar biedt op z'n minst de mogelijkheid aan. Ernaast doet MVV veel met vrijwillgers, er zullen vast en zeker vrijwilligers, uit de vaste pool van MVV, te vinden zijn die kaarten willen verkopen op gezette tijden.

Zorg dat je supporterst / klanten wint en niet wegduwt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

09 okt 2013 11:09
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #109

Jacques schreef :

Aswin schreef : Maar waar volgens mij aan voorbij gegaan wordt is dat het openhouden (lees inzet van personeel) van de servicebalie ook kosten met zich mee brengt en deze kosten worden dan weer doorberekend in de prijs van het kaartje.
Aangezien de MVV organisatie op dit moment niet zo heel groot is, is het dus ook lastig om de werkzaamheden die er al liggen ook nog eens af te wisselen met het verkopen van een kaartje aan de balie.

Misschien verkijk ik me hier echt heel erg op hoor, maar we hebben het over even een kaartje verkopen als er iemand binnen komt lopen. Hoeveel kaartjes verkoopt MVV nu helemaal op deze manier? Ik kan me niet voorstellen dat dat er veel zijn, en dus niet voorstellen dat dat veel tijd van het personeel kost.

Het klopt inderdaad dat het verkopen van een kaartje wellicht 'weinig' tijd kost, maar het kost wel tijd.

Je bent ergens mee bezig als medewerker van de administratie, er wordt geklopt, graag x kaartjes, waar wilt u zitten? Kaartjes tellen, afrekenen, wisselgeld teruggeven, bonnetje erbij. Dag, tot ziens. Al met al +/- 5 minuten verstreken (incl koetjes kalfjes gebeuren).

Voordat de persoon in kwestie weer met zijn eigen werk verder kan (lees er geconcentreerd weer in zit) verlies je weer wat tijd. Ik schat dat het verkopen van een kaartje tussen de 5 - 10 minuten kost (t.o.v. het werk dat er al ligt). 6 kaartjes op 1 dag is 1 uur 'verloren' tijd.

Tegen een tarief van 10,- per uur (exclusief vakantiegeld, werknemersverzekeringen, bijdrage zvw) kost dit MVV toch al gauw 15,- per uur (incl loonkosten).
In die 'verloren tijd' blijft ander werk liggen wat dus ook weer afgerond / ingehaald moet worden.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

09 okt 2013 11:10
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #110

De_Lange schreef : Sorry Omnisciens, maar hier sla jij naar mijn mening toch helemaal de plank mis. Die dance feesten waar jij over spreekt is 99% van de bezoekers jongeren opgegroeid met internet. Bij MVV is een generatie die hier niet mee is opgegroeid en er nog steed argwaan tegen heeft. Heel begrijpelijk, zeker als je het nieuws leest waarbij spionage en dergelijke meer regelmaat dan uitzondering is.
Om het zo zwart - wit te zien en je niet in te leven in de belevingswereld van ouderen maak je mijn inziens een grote inschattingsfout net zoals MVV hier de fout maakt.
Laat de ouderen hun kaarten kopen op de tijden dat de service balie open is. Dit hoeft niet dagelijks te zien maar biedt op z'n minst de mogelijkheid aan. Ernaast doet MVV veel met vrijwillgers, er zullen vast en zeker vrijwilligers, uit de vaste pool van MVV, te vinden zijn die kaarten willen verkopen op gezette tijden.

Dat gebeurt toch ook? Je kunt op dinsdagochtend kaarten kopen aan de balie? Elke dinsdag van 13.00 - 17.00 uur

100% veur de eige club!

09 okt 2013 11:11
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB beker #111

De_Lange schreef : Sorry Omnisciens, maar hier sla jij naar mijn mening toch helemaal de plank mis. Die dance feesten waar jij over spreekt is 99% van de bezoekers jongeren opgegroeid met internet. Bij MVV is een generatie die hier niet mee is opgegroeid en er nog steed argwaan tegen heeft. Heel begrijpelijk, zeker als je het nieuws leest waarbij spionage en dergelijke meer regelmaat dan uitzondering is.

Nouja ik moet inderdaad wel eerlijkheidshalve in dit argument mijn meerdere te erkennen.
Ik snap dat het moeilijk lijkt, en dat er veel argwaan is van sommige mensen op online verkoop, betreffende privacy ed.

Dit heb ik over het hoofd gezien omdat het voor mij inderdaad de normaalste zaak van de wereld is.
Een fysiek verkoop moment is daarom misschien ook wel wezenlijk vanuit het service punt.

Zonder inzet, geen waardering

09 okt 2013 11:22
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
KNVB beker #112
Zullen we het weer eens over de wedstrijd tegen Den Haag gaan hebben?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

09 okt 2013 11:26
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #113

Boschpoort schreef : Zullen we het weer eens over de wedstrijd tegen Den Haag gaan hebben?

Sorry, je hebt gelijk :)

Ik voorspel een 2-0 zege. Een Esajas die op de bank blijft, een (hopelijk) volle kolkende Geusselt en vooral 1 groot feest :)

100% veur de eige club!

09 okt 2013 12:12 09 okt 2013 12:16 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #114
Waarom naast online kaartverkoop niet gebruik maken van de bekende voorverkoopadressen zoals in het verleden in stad en omgeving. Met name voor mensen die geen internet hebben cq. er niet mee kunnen omgaan en daardoor óók b.v. dit MVVforum of andere MVVsites niet kunnen/zullen lezen.
Het streven van de club moet toch zijn zoveel mogelijk kaarten te verkopen en haar supporters/toeschouwers/klanten etc.. als service tegemoet te komen bij de kaartverkoop zodat iedereen (Met us allemaol) óók uit maatschappelijk oogpunt in de gelegenheid te stellen kaarten te kopen en niet alleen te beperken tot onlineverkoop.

09 okt 2013 12:19
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #115
Sandro, MVV is gestopt met die verkooppunten.

Wat ik zie in deze discussie is dat iedereen aan het gissen is naar de reden dat MVV deze dingen doet.

Waarom de infobalie nog maar paar uur per week geopend is.
Waarom geen fysieke voorverkoop is
Waarom MVV gestopt is met die verkooppunten in de stad.

Lijkt me nuttig om dat in een praotkaffee op te helderen.

Boe is dat feeske?

09 okt 2013 12:21
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #116
Vannacht gedroomd dat het 2-2 wordt en MVV in de verlenging of penalty's uiteindelijk een ronde verder komt.

Ze kunnen verder ook alleen op een slecht veld voetballen dus ik zeg een ronde verder!

09 okt 2013 12:28 09 okt 2013 12:29 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #117
Amai, 'n discussie boe in lui luustere nao de veurs en teges vaan aander lui, tot 'ch dat nog 'ns maag mètmake op 't forum :thumbsup: (oetzunderinge dao gelaote).

Wat de wedstrijd aongeit: Ado is dit jaor neet väöl, meh 't versjèl tösse hun en M.V.V. is dink iech toch te groet, dus iech gaon veur 1-3.

Al is de beker dèks 'n memintewedstrijd boe in vaan alles meugelek is...

09 okt 2013 21:35
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #118
2-1 voor MVV!!
Waarom zouden we het kunstje niet opnieuw kunnen flikken als een paar jaar terug toen Den haag kampioenkandidaat nr1 was en meteen de eerste wedstrijd tegen ons verloren!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

22 okt 2013 08:56 22 okt 2013 08:56 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #119
MVVke, ze höbbe naor diech geluustert

MVV last extra FYSIEKE INFOBALIE VERKOOPMOMENTEN in voor de wedstrijd MVV - ADO.

dinsdag 22 okt> 13 tot 17u
woensdag 23 okt> 13 tot 17u
donderdag 24 okt> 13 tot 17u

kaarten, ook aan de kassa, 5 euro.

Bron: MVV.nl

Boe is dat feeske?

22 okt 2013 09:51 22 okt 2013 09:57 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB beker #120

mvv4ever schreef : 2-1 voor MVV!!
Waarom zouden we het kunstje niet opnieuw kunnen flikken als een paar jaar terug toen Den haag kampioenkandidaat nr1 was en meteen de eerste wedstrijd tegen ons verloren!

Toen hadden we in de spits een heel makkelijk scorende spits rondlopen: Gunter Thiebaut

Geniet nogmaals van de eerste twee doelpunten: slachtoffer: ADO Den Haag

Nu we iets meer moeite hebben om de bal in het netje te prikken, zal het een stuk lastiger worden.
Toch denk ik dat we straks opnieuw in de pot zitten voor de volgende ronde.
Mijn voorspelling 2 - 1 (net als toen)

Aon de géng

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden