MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013)

15 aug 2013 16:21
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013) #31

seppo schreef : Iets bekend over de opstelling van jong ajax? Spelen ze met een veel minder elftal dan afgelopen 2 wedstrijden?

jewel, dao is unne "preview" besjikbaar:
leaguespy.com/preview.php?id=20818&mylang=zh

deetajls:

leaguespy.com/homepage.php?language=zh

:lachen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2013 16:59
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013) #32
Ik zeg een gelijkspel maar hoop al is het maar voor de winst op een kleine overwinning...ik zeg 2-1...gr opa ;).

....

15 aug 2013 18:35
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013) #33
Ik zie bij MVV TV Michael La Rosa weer meetrainen. Hoe is het met hem? Weer fit?

15 aug 2013 18:36 15 aug 2013 18:40 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013) #34
MVV TV met voorbeschouwing MVV - Jong Ajax met Tom van Hyfte en Tini Ruys

15 aug 2013 19:14
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013) #35
Blessures Ajax 1 lastig voor beloften

AMSTERDAM De blessures bij het eerste van Ajax (Siem de Jong en Joël Veltman) hebben consequenties voor de selectie van Jong Ajax. Dat stelt trainer Alfons Groenendijk van de beloften van Ajax een dag voor het Jupiler League-duel in Maastricht tegen MVV.

"Blessures daar zorgen er voor dat spelers bij het eerste worden gehouden. Het is nu nog even onduidelijk of Davy Klaassen of Stefano Denswil inzetbaar zijn voor Jong Ajax", aldus Groenendijk.

Daarnaast kampt Groenendijk met het feit dat een paar van zijn spelers woensdagavond minimaal een helft hebben gespeeld in Tsjechië met Jong Oranje, waaronder De Kamps. "Wij van Ajax laten ze dan 48 uur later niet weer spelen. Je moet jongens niet over de kop jagen." Omdat Denswil ook meespeelde met Jong Oranje is de verwachting dat Klaassen aansluit bij Jong Ajax. Groenendijk: "Ik wacht daarover op een telefoontje van De Boer."

Protest

In Maastricht hebben enkele fans aangegeven te demonstreren tegen deelname van belotenelftallen in de Jupiler League. Zij vinden dat de macht van een zender als Fox te groot is. Groenendijk snapt hier niets van: "Ze moeten daar blij zijn dat hun club nog bestaat. Vooral dankzij het geld van Fox overleeft menig club. Ik snap het echt niet, ik vind het onvoorstelbaar."

Het duel tussen MVV en Jong Ajax begint om 20:00 uur.

Ben toch blij dat die pipo van een Groenendijk uiteindelijk geen trainer is geworden van MVV. Net of die ton per club ervoor zorgt dat ze niet omvallen.

Over onze eigen trainer gesproken blijf ik het bij de interviews meneer 'open deur' vinden buiten zijn monotone stemgeluid, waar hij niks aan kan doen. Hopelijk zijn de uitspraken over de vooruitgang van het elftal dat niet, maar betwijfel het.

Wel mooi dat hij zich als hovenier inzet en zich daar zelfs voor wilt lenen.

Van Hyfte gaf trouwens aan dat hij de bommetjes heeft kunnen horen voor de mensen die daar aan twijfelden.

15 aug 2013 19:35
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013) #36
Ja en wat ontvangt Jong Ajax ook 1 ton? maar die spinnen hier veel meer garen van (deze nieuwe oefentuin waar ze hun jonkies kunnen uitproberen). Hij spreekt alleen voor zijn eigen zaak en zijn eigen beurs, of zou hij werkelijk zo slecht geinformeerd zijn? En competitie vervalsing is ook nog niet bij hem opgekomen?

15 aug 2013 20:13
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013) #37
Braken vervangt geblesseerde Maria

Gianluca Maria mist de wedstrijd van MVV tegen Jong Ajax.

Maria blesseerde zich tijdens de laatste training aan z'n lies. "Dat is heel spijtig voor ons", zegt trainer Tini Ruijs. "Want we hebben een hele kleine selectie."

In de basis wordt Maria vervangen door Sven Braken. Voor Braken is het de eerste basisplaats van het seizoen. "Sven heeft het de afgelopen twee weken op training goed gedaan. Hij heeft winst geboekt." Daardoor zit er slechts een aanvaller op de bank: de 17-jarige Cem Unal.

Gemotiveerd
Na de wedstrijd tegen Jong FC Twente, wacht vrijdagavond een tweede wedstrijd tegen een belofteteam. MVV-coach Tini Ruijs verwacht een gemotiveerd Jong Ajax. "Ze hebben vorige week verrassend verloren in Oss. Ik verwacht dus een Ajax dat ons meteen onder druk gaat zetten en heel fanatiek gaat spelen."

Bron: L1

Gian Luca kan dus dan ook niet invallen wat ik uit deze berichtgeving op maak.... Hopelijk heeft L1 het mis.

15 aug 2013 20:26
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013) #38

Mie leef Mestreech schreef : Ik zie bij MVV TV Michael La Rosa weer meetrainen. Hoe is het met hem? Weer fit?

traint samen met danny scheurs op bepaalde momenten mee met de groep, Maar nog niet volledig. schietoefeningen en dergelijke worden zonder hub afgewerkt

15 aug 2013 22:02
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013) #39
‘Ze moeten daar blij zijn dat hun club nog bestaat, onvoorstelbaar’

Donderdag, 15 augustus 2013 om 21:40

Alfons Groenendijk snapt niets van de boosheid van de fans van MVV Maastricht. De supporters van de Limburgse club protesteerden tijdens het duel met Jong FC Twente tegen FOX Sports. Volgens hen heeft de televisiezender te veel macht en zou FOX aan de basis hebben gestaan van de toetreding van de beloftenelftallen in de Jupiler League.

Vrijdagavond neemt MVV het op tegen Jong Ajax, dat onder leiding staat van Groenendijk. “Ze moeten daar blij zijn dat hun club nog bestaat. Vooral dankzij het geld van FOX overleeft menig club. Ik snap het echt niet, ik vind het onvoorstelbaar”, bromt Groenendijk tegen RTV Noord-Holland. De fans van MVV zullen in De Geusselt waarschijnlijk opnieuw protesteren.

Tijdens de wedstrijd tegen Jong Twente (1-0) liet een aantal supporters van MVV zijn onvrede blijken door buiten het stadion vuurwerkbommen af te steken. De wedstrijd moest ook even worden stilgelegd.

voetbalzone.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aloy Agu

16 aug 2013 08:36
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013) #40

Smicerke schreef : ‘Ze moeten daar blij zijn dat hun club nog bestaat, onvoorstelbaar’

Donderdag, 15 augustus 2013 om 21:40

Alfons Groenendijk snapt niets van de boosheid van de fans van MVV Maastricht. De supporters van de Limburgse club protesteerden tijdens het duel met Jong FC Twente tegen FOX Sports. Volgens hen heeft de televisiezender te veel macht en zou FOX aan de basis hebben gestaan van de toetreding van de beloftenelftallen in de Jupiler League.

Vrijdagavond neemt MVV het op tegen Jong Ajax, dat onder leiding staat van Groenendijk. “Ze moeten daar blij zijn dat hun club nog bestaat. Vooral dankzij het geld van FOX overleeft menig club. Ik snap het echt niet, ik vind het onvoorstelbaar”, bromt Groenendijk tegen RTV Noord-Holland. De fans van MVV zullen in De Geusselt waarschijnlijk opnieuw protesteren.

Tijdens de wedstrijd tegen Jong Twente (1-0) liet een aantal supporters van MVV zijn onvrede blijken door buiten het stadion vuurwerkbommen af te steken. De wedstrijd moest ook even worden stilgelegd.

voetbalzone.nl

tja we kunnen niet zeggen dat hij helemaal ongelijk heeft.

16 aug 2013 09:07
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013) #41
Matchday!! het zonnetje schijnt, wordt een heerlijke zomeravond wedstrijd. 2-1 overwinning!!! kom op die Roeie!!!!

16 aug 2013 09:37
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013) #42
Sportief lijkt me MVV wel afhankelijk van een fox-ton. Maar dat MVV niet meer bestond zonder die fox ton is onzin. Clubs als telstar of Eindhoven daarentegen wel met hun begrotingen die de helft van MVV zijn. Ik snap Groenendijk wel. Geen klote gepresteerd als trainer en nu niet voor vol worden aangezien door (een deel) MVV supporters. Ik zeg dat die jong elftallen vaak genoeg afgeschoten gaan worden door clubs als MVV , graafschap etc. Ik zeg 5-0. En ik hoop dat de MVV supporters onze jongens naar voren schreeuwen. Come on MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Badjakker

16 aug 2013 09:58
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013) #43
De tickets voor Qpark vak C/D/E zijn uitverkocht in de online verkoop, echter zijn er wel nog tickets beschikbaar bij de kassa vanavond (ik heb even met MVV hierover gebeld).
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

16 aug 2013 10:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013) #44
geweldig voetbalweer !!.

Hoop toch dat Tiny onze spelers de de uitlating van Groenendijk heeft laten zien/lezen , zodat ze vanavond echt tot over het randje gaan om die arrogante trainer eens duidelijk te maken dat het bestaan van MVV niets met zijn uitspraken te maken hebben.

16 aug 2013 11:09
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013) #45

Napoleon schreef : geweldig voetbalweer !!.

Hoop toch dat Tiny onze spelers de de uitlating van Groenendijk heeft laten zien/lezen , zodat ze vanavond echt tot over het randje gaan om die arrogante trainer eens duidelijk te maken dat het bestaan van MVV niets met zijn uitspraken te maken hebben.

Ik hoop dat het de supporters stimuleert :)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden