MVV - Jong Ajax ( vriedag 16 augustus 2013)
16 aug 2013 11:25
Armand schreef :
Smicerke schreef : ‘Ze moeten daar blij zijn dat hun club nog bestaat, onvoorstelbaar’
Donderdag, 15 augustus 2013 om 21:40
Alfons Groenendijk snapt niets van de boosheid van de fans van MVV Maastricht. De supporters van de Limburgse club protesteerden tijdens het duel met Jong FC Twente tegen FOX Sports. Volgens hen heeft de televisiezender te veel macht en zou FOX aan de basis hebben gestaan van de toetreding van de beloftenelftallen in de Jupiler League.
Vrijdagavond neemt MVV het op tegen Jong Ajax, dat onder leiding staat van Groenendijk. “Ze moeten daar blij zijn dat hun club nog bestaat. Vooral dankzij het geld van FOX overleeft menig club. Ik snap het echt niet, ik vind het onvoorstelbaar”, bromt Groenendijk tegen RTV Noord-Holland. De fans van MVV zullen in De Geusselt waarschijnlijk opnieuw protesteren.
Tijdens de wedstrijd tegen Jong Twente (1-0) liet een aantal supporters van MVV zijn onvrede blijken door buiten het stadion vuurwerkbommen af te steken. De wedstrijd moest ook even worden stilgelegd.
voetbalzone.nl
tja we kunnen niet zeggen dat hij helemaal ongelijk heeft.
Ik erger me dus over dit soort uitspraken. Als de KNVB de clubs had willen motiveren hadden ze met een subtantieel hoger bedrag moeten komen. Een ton per club is een schijntje. De KNVB heeft per jaar 100 miljoen te verdelen. Dan is 2 miljoen naar de eerste divisie toch erg weinig. Dus hoezo moet je blij zijn met deze aalmoes. pffff
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Aswin
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
16 aug 2013 11:43
Los van de vraag of de stelling van Groenendijk klopt, is het nogal onverstandig om daags voor de wedstrijd de tegenstander en haar supporters zo te provoceren.
Ik hoop dat we vanavond op het veld aantonen dat die jeugdteams niks in de eerste divisie te zoeken hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, recalcitrant!, Boer458, tuutsje, Sjop
16 aug 2013 12:44
Es ut aan mich liegk dan zeen dr venoavend behuurlik get "dekbedeuvertrik-supporterkes" van Ajax gewonne veur de sfeer in de Geusselt.
Noa de 3-0 goon ze otomaaties veur MVV op de baanke.....
16 aug 2013 14:09
houtengerard
Administrator
Ik verwacht vanavond wel degelijk tegenstand. Ajax heeft de beste jeugdopleiding van Nederland, waar ze per jaar bijna vier keer de totale begroting van MVV induwen (Trainers, accommodatie e.d.). Ook hebben ze opleidingscentrums zitten in Zuid-Afrika waar ze actief naar talenten scouten. Het zou heel vreemd zijn als onze eigen jeugd daarbovenuit zou steken. Dan doen ze in Amsterdam hun werk niet goed. Het bijna complete Nederlands elftal en tevens winnaars van de Champions League kwamen voort uit die jeugdopleiding. Het Harvard onder de voetbalopleidingen. En dat zeg ik als non-ajax fan.
Het blijft wel vreemd dat de miljoenenclub FC Oss ze over de knie kreeg gelegd. Ik ben benieuwd vanavond, je zou toch zeggen dat als je het 'beste van het beste' filtert, je het niveau van de Jupiler League met gemak aan moet kunnen. Hopelijk drie punten en veel bekeerden, vooral dat laatste.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aloy Agu
16 aug 2013 14:11
Zo we hebben kroeg gevonden die mvv uitzend in het zonnige mallorca. Kom op die matadoooreeee
Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Aloy Agu, Gohf
16 aug 2013 14:16
Greun graas
Expert Boarder
Een aantal personen hebben al brieven ontvangen waarbij ze de toegang tot het stadion vanavond ontzeggen. Zelfs mensen die er uberhaupt niet waren hebben brieven ontvangen. Blijkt maar weer hoe de spelletjes gespeeld worden.. Blind wijzen!
16 aug 2013 14:47
Ajax2 zal ongetwijfeld een team brengen met goede spelers. Door de sterk varieerende formaties per week zal zo een elftal moeilijk ingespeeld raken. Ook heerst er een andere sfeer. Het zijn goede voetballers. Individualisten die geen team vormen. Niettemin kunnen zij daardoor wel een westrijd beslissen in een 1 op 1 duel. Ze blijven daardoor gevaarlijk. Maar als je er twee maakt dan zakken ze helemaal weg en wordt het snel 5 - 0.Het blijven gevaarlijke ploegen. In elke samenstelling
16 aug 2013 15:01
omnisciens schreef : Zo we hebben kroeg gevonden die mvv uitzend in het zonnige mallorca. Kom op die matadoooreeee
Welk gedeelte zit je ? Moet een kroeg hebben die Fortuna uitzend op Mallorca
16 aug 2013 15:08
16 aug 2013 15:09 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Voor het leedjesbook; op de melodie van 'guan tana mera'
boycot in Mallorca, veer boycotte ouch in Maaaallooorcaaaa
Ouch in Mallorcaaaaa
Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Badjakker, Aloy Agu
16 aug 2013 16:10
mvv4ever
Platinum Boarder
Hoppa afzeiken die handel en laten zien dat ze moeten oprotten uit de JL.
Ik ga voor 6-0!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aloy Agu, Janepie
16 aug 2013 16:16
Alfons neem je rotzooi mee, Alfons neem je rotzooi mee..........................
Het is een groot verschil of je deze teams op de vrijdag of maandag treft, op de vrijdag staat er een zwakkere selectie als op de maandag, dus MVVke zeik ze aof..........
16 aug 2013 16:21
Greun graas schreef : Een aantal personen hebben al brieven ontvangen waarbij ze de toegang tot het stadion vanavond ontzeggen. Zelfs mensen die er uberhaupt niet waren hebben brieven ontvangen. Blijkt maar weer hoe de spelletjes gespeeld worden.. Blind wijzen!
Is zelfs een (freelance) journalist bij.
16 aug 2013 17:21
Zitten in el arenal bij balinero 3 tussen Duits en Nederlands kamp in zullen we naar zeggen. Haha we hebben de kroeg de babbelaar zo ver gekregen dat ze het uitzenden. Mijn mvv shirt eens uit de tas halen.
Zonder inzet, geen waardering
16 aug 2013 17:28
mvvke4life
Platinum Boarder
Zag net op de terugweg van mijn werk 3 ME busjes rijden! Wat verwachten ze?? Een invasie?
16 aug 2013 18:09
net une appke gekrege vaan mn broor.
Dat de selectie vaan jong ajax oan het eten is bij hotel VD Valk en dat heir die mot bedeine.
ich hub um gezag dat er tegen de kok mot zigke dat er laxeermiddel in de pasta deit
prognose: 2-0
Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!
MVV Mestreech
Tijd voor maken pagina: 0.300 seconden