>
Ontvangen bedankjes 351
Us Clubke schreef :
Sjonnie schreef : Ontzettend zwakke wedstrijd van MVV , vooral aanvallend was het om te janken !!! Ik kan niet eens blij zijn met deze overwinning
Daar ben ik het niet mee eens.
AJAX speelt tactisch gewoon goed, iedereen weet precies wat te doen en waar te lopen, dat zit er vanuit de jeugd ingebrand.
Dan moet je collectief spelen en in de omschakeling je kansen pakken.
Ga je druk zetten en afjagen wordt je dol getikt en verlies je deze wedstrijd.
MVV gaf weinig weg en ja....voorin mis je een snelle man naast Veltmate. Deze werkt hard maar staat helemaal alleen.
Maar deze wedstrijd was zoals ik al eerder zei lastiger dan tegen Twente.
MVV heeft gedaan wat het moest doen en hoe maakt mij geen bal uit.....dat is winnen.
Al het andere zou als wanprestatie hebben geleid.
Ik zeg proficiat en op naar de volgende wedstrijd.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
peter ruiver schreef : Bun ich allein nog vergaete te vertelle om Trepke B een kompliment te maake vuur het op zien plaats zitte van Alfonsje
H.29 schreef : Slecchte wedstrijd. Maar 3 punten in de pocket. Die wedstrijden zitten er ook bij. Er zullen nog meer ploegen het lastig krijgen tegen jong ajax en wel punten verspelen.
Ik hoop dat de Ultras langzaam maar zeker weer voor wat extra sfeer zorgen in de geusselt. Al heb ik er een hard hoofd in.
Betreft het praatje van dhr. Rinkens. Erg overdreven en nergens voor nodig. wat er gebeurd is afgelopen week is niet juist maar dit is onnodig. Ik ben al langer van mening, Het wordt tijd voor een voetbalman als voorzitter. Rinkens heeft goed werk geleverd, maar het wordt tijd om het stokje over te dragen aan een voetbalman met gevoel voor MVV en de supporters.
Goojenach
Meerssen schreef : Ik heb me kapot geschaamd. Wat een afgang. Goddank toch gewonnen.