MVV - FC Emmen

26 sept 2013 23:53
Gouwe Staar
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
MVV - FC Emmen #16
Hoe zit het eigenlijk met die A, B en C categorie wedstrijden?
Worden die voor de competitie al bepaald? Of per wedstrijd bekeken?
Een kaartje online bestellen voor op de Boschpoort is even duur als op de hoofdtribune!
20 euro om naar MVV - Emmen te kijken, beklopt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 09:27
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
MVV - FC Emmen #17

Gouwe Staar schreef : Hoe zit het eigenlijk met die A, B en C categorie wedstrijden?
Worden die voor de competitie al bepaald? Of per wedstrijd bekeken?
Een kaartje online bestellen voor op de Boschpoort is even duur als op de hoofdtribune!
20 euro om naar MVV - Emmen te kijken, beklopt!


Die zijn al voor het seizoen bekent gemaakt.

En dat prijzen net zo hoog zijn, is op zich ook terecht aangezien je hetzelfde zicht hebt.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 09:39
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
MVV - FC Emmen #18
Dit meen je toch niet serieus he Aswin?
Weet althans wel een paar verschillen:
Tijdens het volkslied kijkt iemand van de BP tribune tegen de achterkant van de spelers! Terwijl de hoofd tribune tegen de voorkant aankijken.
Als de spelers voor de hoofdtribune van rechts naar links spelen, spelen ze voor de BP van links naar rechts.
Iemand op de hoofd tribune kan rustig zijn wedstrijd volgen, iemand op de BP heeft wat meer lawaai om zich heen.
Wil je er nog een paar?
Onzin dus.
Algemeen aanvaard is dat de hoofd tribune meer betaald dan de BP. MVV is dus de weg kwijt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 09:48
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
MVV - FC Emmen #19

Mental schreef : Dit meen je toch niet serieus he Aswin?
Weet althans wel een paar verschillen:
Tijdens het volkslied kijkt iemand van de BP tribune tegen de achterkant van de spelers! Terwijl de hoofd tribune tegen de voorkant aankijken.
Als de spelers voor de hoofdtribune van rechts naar links spelen, spelen ze voor de BP van links naar rechts.
Iemand op de hoofd tribune kan rustig zijn wedstrijd volgen, iemand op de BP heeft wat meer lawaai om zich heen.
Wil je er nog een paar?
Onzin dus.
Algemeen aanvaard is dat de hoofd tribune meer betaald dan de BP. MVV is dus de weg kwijt?


Ik heb het hier niet over de zaken voor de wedstrijd.
Het zicht op de wedstrijd is gelijk (namelijk horizontaal) of dit nou van links naar rechts is van rechts naar links is om het even.

Daarnaast is het zo dat je op A en G op de hoofdtribune hetzelfde betaald als op vak C/D/E op de BP. vandereecken.info/images/mvv-plan.png

Dus voor minder zicht op hoofd dezelfde prijs voor het beste zicht op BP.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 10:00
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - FC Emmen #20

Aswin schreef : Daarnaast is het zo dat je op A en G op de hoofdtribune hetzelfde betaald als op vak C/D/E op de BP. vandereecken.info/images/mvv-plan.png

Dus voor minder zicht op hoofd dezelfde prijs voor het beste zicht op BP.


Ik denk dat dit het belangrijkste argument is.
Hoofdtribune vak A = 20 Euro.
Boschpoort vak A = 16 Euro

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 10:16
forzaMVV1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV - FC Emmen #21
mijn mening: in economisch slechte tijden de kaartprijzen verhogen is een slechte zaak! resultaat-zie bezoekers aantallen. maar nu back on toppic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 10:30
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
MVV - FC Emmen #22
Kom op denk eens mee! We hebben het over voetbal he mannen, als ik voor het zicht ga, ga ik wel naar het theater. Wil je een dik en vet argument! Ik zou je gelijk geven als je in een super modern stadion zou zitten. 20000 of meer toeschouwers! Heel moderne faciliteiten! etc.
Wij zitten in een stadion die amper voor de helft gevuld is. Supporters hebben de komende jaren minder te spenderen! Toeschouwers ook!
Prijs beleid bij MVV bevordert niet om naar een wedstijd te komen kijken. Daardoor zullen de toeschouwers aantallen steeds meer gaan tegenvallen als de prestatie niet toe neemt (we praten over eerste divisie toch). Ik had 16.50 of 17.50 wel een redelijke prijs gevonden voor de betere plaatsen op de BP en de twee hoekjes op de H-tr.
Trouwens voor de zicht kun je beter op H-tr, A-G zitten dan op de BP, CDE. Een of andere paal kan daar wel eens in de weg staan over uitzicht gesproken.
Maar ja on topic. 1 - 0 vanavond

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 10:34
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - FC Emmen #23

Mental schreef : Kom op denk eens mee! We hebben het over voetbal he mannen, als ik voor het zicht ga, ga ik wel naar het theater.

......


Trouwens voor de zicht kun je beter op H-tr, A-G zitten dan op de BP, CDE. Een of andere paal kan daar wel eens in de weg staan over uitzicht gesproken.


Nou je geeft zelf argumenten genoeg.. Dan ga je toch lekker op de Angel side of BP A zitten? Als het zicht niet zo veel uit maakt zit je daar stukken goedkoper ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 10:43
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
MVV - FC Emmen #24
Jeoff je moet eens niet zo arrogant reageren met je dooddoeners "dan ga je toch daar zitten". Dat jij genoeg geld hebt dat weten we nu wel, mij gaat het erom om dat stadion vol te krijgen en als je dit een goede prijs/kwaliteits beleid vind moet je maar eens voor een ander brilletje gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 10:48 27 sept 2013 10:52 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - FC Emmen #25
hoezo nou weer arrogant? Ik vind 12 Euro persoonlijk helemaal niet zo veel geld om een wedstrijd van MVV te bezoeken? ik reageer puur op jouw stelling " als ik voor het zicht ga, ga ik wel naar het theater"

Als je geen 12 Euro kan missen moet je inderdaad misschien MVV een keertje overslaan lijkt me zo. Ga maar eens ergens anders op stap, dan is 12 Euro niks!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 10:53
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV - FC Emmen #26
Ut weurt venaovend 2-1!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 10:54 27 sept 2013 10:57 door Mental.
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
MVV - FC Emmen #27

jeoff schreef : hoezo nou weer arrogant? Ik vind 12 Euro persoonlijk helemaal niet zo veel geld om een wedstrijd van MVV te bezoeken? ik reageer puur op jouw stelling " als ik voor het zicht ga, ga ik wel naar het theater"

Als je geen 12 Euro kan missen moet je inderdaad misschien MVV een keertje overslaan lijkt me zo. Ga maar eens ergens anders op stap, dan is 12 Euro niks!


Kijk maatje, dit bedoel ik met arrogant en onnozel doen!
Het moet net een optie zijn om net niet te hoeven overslaan!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 11:07
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
MVV - FC Emmen #28

Mental schreef :

jeoff schreef : hoezo nou weer arrogant? Ik vind 12 Euro persoonlijk helemaal niet zo veel geld om een wedstrijd van MVV te bezoeken? ik reageer puur op jouw stelling " als ik voor het zicht ga, ga ik wel naar het theater"

Als je geen 12 Euro kan missen moet je inderdaad misschien MVV een keertje overslaan lijkt me zo. Ga maar eens ergens anders op stap, dan is 12 Euro niks!


Kijk maatje, dit bedoel ik met arrogant en onnozel doen!
Het moet net een optie zijn om net niet te hoeven overslaan!


Kan het toch niet laten inkoppertje is dit.
Kan ook naar de film gaan voor dit bedrag. Tevens warmer, droger en dezelfde prijs voor de hele tribune ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 11:12
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - FC Emmen #29

Mental schreef :

Mental schreef :

jeoff schreef : hoezo nou weer arrogant? Ik vind 12 Euro persoonlijk helemaal niet zo veel geld om een wedstrijd van MVV te bezoeken? ik reageer puur op jouw stelling " als ik voor het zicht ga, ga ik wel naar het theater"

Als je geen 12 Euro kan missen moet je inderdaad misschien MVV een keertje overslaan lijkt me zo. Ga maar eens ergens anders op stap, dan is 12 Euro niks!


Kijk maatje, dit bedoel ik met arrogant en onnozel doen!
Het moet net een optie zijn om net niet te hoeven overslaan!


Kan het toch niet laten inkoppertje is dit.
Kan ook naar de film gaan voor dit bedrag. Tevens warmer, droger en dezelfde prijs voor de hele tribune ;)

Geen rook- en wietlucht en écht bier, in flessen. Welke film draait er vanavond? :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 11:38
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV - FC Emmen #30

MVV4life schreef : Ut weurt venaovend 2-1!

Deze oetslaag geldt veur alle tribunes en veur eeder vak!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden