MVV - FC Emmen
- Gouwe Staar
-
- New Member
-
Re: MVV - FC Emmen
26 Sep 2013 23:53Worden die voor de competitie al bepaald? Of per wedstrijd bekeken?
Een kaartje online bestellen voor op de Boschpoort is even duur als op de hoofdtribune!
20 euro om naar MVV - Emmen te kijken, beklopt!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Aswin
-
- Platinum Member
-
27 Sep 2013 09:27Gouwe Staar wrote: Hoe zit het eigenlijk met die A, B en C categorie wedstrijden?
Worden die voor de competitie al bepaald? Of per wedstrijd bekeken?
Een kaartje online bestellen voor op de Boschpoort is even duur als op de hoofdtribune!
20 euro om naar MVV - Emmen te kijken, beklopt!
Die zijn al voor het seizoen bekent gemaakt.
En dat prijzen net zo hoog zijn, is op zich ook terecht aangezien je hetzelfde zicht hebt.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
- Mental
-
- Premium Member
-
27 Sep 2013 09:39Weet althans wel een paar verschillen:
Tijdens het volkslied kijkt iemand van de BP tribune tegen de achterkant van de spelers! Terwijl de hoofd tribune tegen de voorkant aankijken.
Als de spelers voor de hoofdtribune van rechts naar links spelen, spelen ze voor de BP van links naar rechts.
Iemand op de hoofd tribune kan rustig zijn wedstrijd volgen, iemand op de BP heeft wat meer lawaai om zich heen.
Wil je er nog een paar?
Onzin dus.
Algemeen aanvaard is dat de hoofd tribune meer betaald dan de BP. MVV is dus de weg kwijt?
- Aswin
-
- Platinum Member
-
27 Sep 2013 09:48Mental wrote: Dit meen je toch niet serieus he Aswin?
Weet althans wel een paar verschillen:
Tijdens het volkslied kijkt iemand van de BP tribune tegen de achterkant van de spelers! Terwijl de hoofd tribune tegen de voorkant aankijken.
Als de spelers voor de hoofdtribune van rechts naar links spelen, spelen ze voor de BP van links naar rechts.
Iemand op de hoofd tribune kan rustig zijn wedstrijd volgen, iemand op de BP heeft wat meer lawaai om zich heen.
Wil je er nog een paar?
Onzin dus.
Algemeen aanvaard is dat de hoofd tribune meer betaald dan de BP. MVV is dus de weg kwijt?
Ik heb het hier niet over de zaken voor de wedstrijd.
Het zicht op de wedstrijd is gelijk (namelijk horizontaal) of dit nou van links naar rechts is van rechts naar links is om het even.
Daarnaast is het zo dat je op A en G op de hoofdtribune hetzelfde betaald als op vak C/D/E op de BP. vandereecken.info/images/mvv-plan.png
Dus voor minder zicht op hoofd dezelfde prijs voor het beste zicht op BP.
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
- jeoff
-
- Administrator
-
27 Sep 2013 10:00Aswin wrote: Daarnaast is het zo dat je op A en G op de hoofdtribune hetzelfde betaald als op vak C/D/E op de BP. vandereecken.info/images/mvv-plan.png
Dus voor minder zicht op hoofd dezelfde prijs voor het beste zicht op BP.
Ik denk dat dit het belangrijkste argument is.
Hoofdtribune vak A = 20 Euro.
Boschpoort vak A = 16 Euro
- forzaMVV1902
-
- Junior Member
-
27 Sep 2013 10:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mental
-
- Premium Member
-
27 Sep 2013 10:30Wij zitten in een stadion die amper voor de helft gevuld is. Supporters hebben de komende jaren minder te spenderen! Toeschouwers ook!
Prijs beleid bij MVV bevordert niet om naar een wedstijd te komen kijken. Daardoor zullen de toeschouwers aantallen steeds meer gaan tegenvallen als de prestatie niet toe neemt (we praten over eerste divisie toch). Ik had 16.50 of 17.50 wel een redelijke prijs gevonden voor de betere plaatsen op de BP en de twee hoekjes op de H-tr.
Trouwens voor de zicht kun je beter op H-tr, A-G zitten dan op de BP, CDE. Een of andere paal kan daar wel eens in de weg staan over uitzicht gesproken.
Maar ja on topic. 1 - 0 vanavond
- jeoff
-
- Administrator
-
27 Sep 2013 10:34Mental wrote: Kom op denk eens mee! We hebben het over voetbal he mannen, als ik voor het zicht ga, ga ik wel naar het theater.
......
Trouwens voor de zicht kun je beter op H-tr, A-G zitten dan op de BP, CDE. Een of andere paal kan daar wel eens in de weg staan over uitzicht gesproken.
Nou je geeft zelf argumenten genoeg.. Dan ga je toch lekker op de Angel side of BP A zitten? Als het zicht niet zo veel uit maakt zit je daar stukken goedkoper

- Mental
-
- Premium Member
-
27 Sep 2013 10:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
27 Sep 2013 10:48 - 27 Sep 2013 10:52Als je geen 12 Euro kan missen moet je inderdaad misschien MVV een keertje overslaan lijkt me zo. Ga maar eens ergens anders op stap, dan is 12 Euro niks!
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
27 Sep 2013 10:53Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Mental
-
- Premium Member
-
27 Sep 2013 10:54 - 27 Sep 2013 10:57jeoff wrote: hoezo nou weer arrogant? Ik vind 12 Euro persoonlijk helemaal niet zo veel geld om een wedstrijd van MVV te bezoeken? ik reageer puur op jouw stelling " als ik voor het zicht ga, ga ik wel naar het theater"
Als je geen 12 Euro kan missen moet je inderdaad misschien MVV een keertje overslaan lijkt me zo. Ga maar eens ergens anders op stap, dan is 12 Euro niks!
Kijk maatje, dit bedoel ik met arrogant en onnozel doen!
Het moet net een optie zijn om net niet te hoeven overslaan!
- Mental
-
- Premium Member
-
27 Sep 2013 11:07Mental wrote:jeoff wrote: hoezo nou weer arrogant? Ik vind 12 Euro persoonlijk helemaal niet zo veel geld om een wedstrijd van MVV te bezoeken? ik reageer puur op jouw stelling " als ik voor het zicht ga, ga ik wel naar het theater"
Als je geen 12 Euro kan missen moet je inderdaad misschien MVV een keertje overslaan lijkt me zo. Ga maar eens ergens anders op stap, dan is 12 Euro niks!
Kan het toch niet laten inkoppertje is dit.
Kan ook naar de film gaan voor dit bedrag. Tevens warmer, droger en dezelfde prijs voor de hele tribune

- Boschpoort
-
- Administrator
-
27 Sep 2013 11:12Geen rook- en wietlucht en écht bier, in flessen. Welke film draait er vanavond?Mental wrote:Mental wrote:jeoff wrote: hoezo nou weer arrogant? Ik vind 12 Euro persoonlijk helemaal niet zo veel geld om een wedstrijd van MVV te bezoeken? ik reageer puur op jouw stelling " als ik voor het zicht ga, ga ik wel naar het theater"
Kan het toch niet laten inkoppertje is dit.
Kan ook naar de film gaan voor dit bedrag. Tevens warmer, droger en dezelfde prijs voor de hele tribune

- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
27 Sep 2013 11:38Deze oetslaag geldt veur alle tribunes en veur eeder vak!MVV4life wrote: Ut weurt venaovend 2-1!
100% veur de eige club!