MVV - FC Emmen

27 sept 2013 11:55
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
MVV - FC Emmen #31

MVV4life schreef :

MVV4life schreef : Ut weurt venaovend 2-1!

Deze oetslaag geldt veur alle tribunes en veur eeder vak!


Wist niet dat er voor tribunes en vakken gevoetbald wordt, en ik altijd maar denken dat het voor de supporters en toeschouwers was? :thinking:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 13:16
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV - FC Emmen #32

mvv4ever schreef : Snap niet dat die Secerovic de voorkeur krijgt boven Smeets.

Is een geldkwestie MVV hoeft voor deze speler nauwelijks iets te betalen aan OME NOL met die afspraak, dat Secerovic regelmatig speelt. En dan kan OME NOL deze jongen door verkopen. Ja Het Klopt dat Smeets uit zijn normale doen is maar zo geef je die jongen nog minder vertrouwen. En zo blijf je afhankelijk van mensen als NOL Hendriks.
IK blijf het roepen, MVV moet investeren in de jeugdopleiding en niet in afgeserveerde spelers als Geenen en Secerovic. Ook al is Geenen op amateurbasis bij MVV. Je kan dan beter een speler uit de jeugd laten instromen. En als er dan geen verdediger in de jeugd te vinden is zet Stankov Rechtsback en wellicht is er wel een talentvolle middenvelder voorhande.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 13:35 27 sept 2013 13:41 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - FC Emmen #33
Mental, Jeoff... laten we aub hier niet "goon vreigele" want zijn jullie alle twee toffe gasten die ik erg waardeer :thumbsup:

Enkele jaren ( 2 of 3 ) geleden heb ik een uitgebreid onderzoek gedaan naar ticketprijzen en deze vergeleken met de ons omringende clubs in Belgisch Limburg, Nordrhein-Westfalen, Wallonië en ontdekt dat toen de prijsstructuur daar beter was, cq wat "klanten"( lees doelgroepen) vriendelijker was . Heb dit gedeeltelijk in het oude forum gepubliceerd en ook aan MVV doorgegeven.

Intussen heeft MVV er wel iets ( niet met alles) mee gedaan waardoor er plusjes (kortingen via e-ticketing) en wat mindere plusjes (verhoging voor bepaalde type wedstrijden) zijn gekomen. Kan wel nog beter...
Nu kunnen we wel "klasjenere" of Emmen al dan niet een bepaalde type toebehoort, maar schuif ik dit even terzijde. Merkwaardig is en blijft het prijsverschil tussen een hoofdtribune en een tegenoverliggende tribune ( bij ons de Boschpoort): dat zie je bijna nergens...en is wel een punt dat zeker besproken kan worden, want dit klopt niet helemaal.

We (de club en haar supporters) zitten in een catch22 situatie:

1. MVV moet er alles aan doen om geld binnen te krijgen, want ik vermoed dat de inkomsten helaas wat (te) mager) zijn:
zie de situatie rond de winstpremies veroorzaakt door het goede sportieve succes vorig jaar.

2. door de economische malaise zijn velen van ons ook in het hoekje terecht gekomen, waardoor we weinig tot niks te makken hebben en daardoor kunnen we geen seizoenskaart aanschaffen en moeten we kiezen welke wedstrijd we kunnen bezoeken of niet. Laat staan neefjes trakteren en meenemen...

Niettemin zijn in het algemeen de prijzen niet erg gestegen en is de 25% korting via e-ticketing en de verlaging ( Euro7 ) tegen de belofteteams een positieve ontwikkeling.

NU ga ik dat onderzoek niet herhalen, maar als ik bijv. Alemannia Aken bekijk, dan zitten we best OK ( ja... het Tivoli is wel iets anders dan uzze Geusselt, maar toch...):
www.alemannia-aachen.de/tivoli/tickets/ ( klik maar op de ticketprijzen)
of FC Köln : www.eventimsports.de/shop/35/37030/allareas

Ook mbt Sint Truiden : www.stvv.com/nl/tickets/tickets
en Vise: www.cs-vise.be/fr/abonnements-2013-2014

Blijft het aspect dat MVV (heel) goed moet nadenken om door goedkopere prijzen, meer mensen tegemoet te komen en dus meer publiek binnen te krijgen, waardoor er financieel minimaal een break-even situatie ontstaat , maar wel betere sfeer door de vollere tribunes!.En optisch ( voor sponsoren interessant.. ) het geheel goed en mooi uitziet!
Denk dat dhr. Schoenmakers vanuit zijn achtergrond hier goed van pas kan komen!

En vol of niet vanavond...laote veer strein gewoen weer allemaol achter uzze roedwitte matadoore goon stoon,
zoetot die oet Emme 't al huure davere es ze de speulersstunnel oetkoume !

3:1 ( Tom, Sema en Sven )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 15:25
Smirnoff
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
MVV - FC Emmen #34
MVV was het eens met de ticketprijs, op het laatste moment nog even snel 25% korting op een kaartje.

Met online korting naar MVV - FC Emmen
Kunnen we de winnende reeks voortzetten? Trainer Tini Ruijs en de selectie zullen deze vraag vanavond gaan beantwoorden. Dan mogen we in eigen huis aantreden tegen de nummer 6 in de Jupiler League, FC Emmen.

Ben jij er vanavond bij voor dit duel? Dan kun je tickets bestellen met online korting! Via www.mvv.nl/tickets profiteer je van 25% korting.

Opgelet! Op de wedstrijddag aan de kassa's gelden de normale prijzen.

Tot straks!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 17:55 27 sept 2013 17:56 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - FC Emmen #35
Fuck, de ticketsite mijnevent.be ligt plat. Hoe krijgen ze het ook voor elkaar om een Belgische site hiervoor te nemen :rolleye:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 18:09
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - FC Emmen #36

Hill28 schreef : Fuck, de ticketsite mijnevent.be ligt plat. Hoe krijgen ze het ook voor elkaar om een Belgische site hiervoor te nemen :rolleye:


En um in de voetbalsfeer te blieve, zoe wie Fernand Costermans van de Fc de Kampioenen daan zouw zègke:

Man, Man, Man, Miserie, Miserie, Miserie.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 22:23
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 964
Meer
MVV - FC Emmen #37
Volkomen onnodig gelijkspel. Veldmate en Sema moeten hun 200% kansen benutten. Alhoewel Emmen ook enkele goede kansen had en zeker niet slecht was. Wel een zeer irritante speelstijl had en al vroeg in de wedstrijd met 10 man had MOETEN staan (doorgebroken speler). Maar wat wil je met zo'n zak hooi van een scheidsrechter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 22:28 27 sept 2013 22:30 door Boer458.
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - FC Emmen #38
Ik ben helemaal down na deze avond. Top van onze supporters om zo achter het team te blijven staan.
Ons team dat gewoon te licht is om een negatieve ploeg als Emmen pijn te doen, ondanks alle " kampfgeist" .

Maar ja je zult maar 3 punten tegen deze armlastige club halen om ze aan het eind van het seizoen weer af te geven...

O ja, de scheids.... :sick:

bladzijde omslaan en verder gaan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 22:34 27 sept 2013 22:39 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV - FC Emmen #39
Verschrikkelijk laf en waardeloos mvv Voor mij was het ook verlopig de laatste keer dat kan ik mijn zoon niet meer aan doen,Gelukkig heeft de koffie mij wakker gehouden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 22:44
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV - FC Emmen #40
Compliment aan Trepke B :applaus:
Wat een drama om dit voetbal aan te zien, niks positiefs....ligt echt aan meneer Ruijs :daag:
Volgende thuiswedstrijd weer minder mensen op de tribune, jaag ze maar weg! Waren vandaag zeker geen 4000 man...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 22:47
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV - FC Emmen #41

Armand schreef : Verschrikkelijk laf en waardeloos mvv Voor mij was het ook verlopig de laatste keer dat kan ik mijn zoon niet meer aan doen,Gelukkig heeft de koffie mij wakker gehouden


Foj foj foj. Blijf dan ook maar van dit forum weg. Kom maar weer "gezellig" terug als het weer beter gaat...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, SoerenBusk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 22:51 27 sept 2013 22:55 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV - FC Emmen #42

Raffalaldo schreef :

Armand schreef : Verschrikkelijk laf en waardeloos mvv Voor mij was het ook verlopig de laatste keer dat kan ik mijn zoon niet meer aan doen,Gelukkig heeft de koffie mij wakker gehouden


Foj foj foj. Blijf dan ook maar van dit forum weg. Kom maar weer "gezellig" terug als het weer beter gaat...


Ik kom waar ik wil.Wat jij vind moet jij weten maar voor dat laf voetbal thuis in eigen stadion ga ik geen 30 euro mer voor betalen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 23:07
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
MVV - FC Emmen #43
daaaaaag randje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 23:08
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV - FC Emmen #44
Persiflage op betaald voetbal, qua spel en ambiance.

Heb een hart voor MVV. maar ben geen Jehova Getuige.

Dit is zonde van de tijd en zonde van het geld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 23:09
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV - FC Emmen #45

Armand schreef :

Raffalaldo schreef :

Armand schreef : Verschrikkelijk laf en waardeloos mvv Voor mij was het ook verlopig de laatste keer dat kan ik mijn zoon niet meer aan doen,Gelukkig heeft de koffie mij wakker gehouden


Foj foj foj. Blijf dan ook maar van dit forum weg. Kom maar weer "gezellig" terug als het weer beter gaat...


Ik kom waar ik wil.Wat jij vind moet jij weten maar voor dat laf voetbal thuis in eigen stadion ga ik geen 30 euro mer voor betalen


Als supporter kom je in goede en slechte tijden. En als je je al zo snel uit het veld laat slaan, dan zul je straks wel weer vooraan staan als MVV het weer goed doet. Ik vind het soms ook niet om aan te zien, maar zo gaat het eenmaal in het voetbal. Dat wisten we al van te voren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden