>
Ontvangen bedankjes 69
MVV4life schreef :
Deze oetslaag geldt veur alle tribunes en veur eeder vak!MVV4life schreef : Ut weurt venaovend 2-1!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Is een geldkwestie MVV hoeft voor deze speler nauwelijks iets te betalen aan OME NOL met die afspraak, dat Secerovic regelmatig speelt. En dan kan OME NOL deze jongen door verkopen. Ja Het Klopt dat Smeets uit zijn normale doen is maar zo geef je die jongen nog minder vertrouwen. En zo blijf je afhankelijk van mensen als NOL Hendriks.mvv4ever schreef : Snap niet dat die Secerovic de voorkeur krijgt boven Smeets.
Hill28 schreef : Fuck, de ticketsite mijnevent.be ligt plat. Hoe krijgen ze het ook voor elkaar om een Belgische site hiervoor te nemen
Armand schreef : Verschrikkelijk laf en waardeloos mvv Voor mij was het ook verlopig de laatste keer dat kan ik mijn zoon niet meer aan doen,Gelukkig heeft de koffie mij wakker gehouden
Raffalaldo schreef :
Armand schreef : Verschrikkelijk laf en waardeloos mvv Voor mij was het ook verlopig de laatste keer dat kan ik mijn zoon niet meer aan doen,Gelukkig heeft de koffie mij wakker gehouden
Foj foj foj. Blijf dan ook maar van dit forum weg. Kom maar weer "gezellig" terug als het weer beter gaat...
Armand schreef :
Raffalaldo schreef :
Foj foj foj. Blijf dan ook maar van dit forum weg. Kom maar weer "gezellig" terug als het weer beter gaat...
Ik kom waar ik wil.Wat jij vind moet jij weten maar voor dat laf voetbal thuis in eigen stadion ga ik geen 30 euro mer voor betalen