>
Ontvangen bedankjes 185
les rouges blancs schreef : de ene kon niet en de ander wilde niet...
Pfff..wat een trieste antivoetbal avond...
En dan heb ik het nog niets eens over de prestatie van die drie geelzwarte raven...
En dat terwijl er voor beide teams veel meer had ingezeten!
Emmen liet op die weinige momenten dat ze echt aanvallend speelden, best redelijk zien dat ze kunnen ballen en gevaarlijk zijn, waarom dan niet 90 minuten ...?
Ja een puntje uit Maastricht halen was misschien het devies en het spel doodmaken, maar tegen dit MVV had er meer ingezeten als ze er vol voor waren gegaan. Als trainer van Emmen moet je je diep, heel diep schamen.
Zeker uit respect voor dat handjevol meegereisde supporters...
En us-MVV-ke dan... ?
Tja het concept dat op de training wel (beter) lukt, lukt in het echie met tegenstanders dus niet zo zeer...
Als ik positief denk, dan zou je zeggen.."dat kump wel..."
Maar...ik wil strijd en passie zien, ook al gaan we met 1 of 2 :0 ten onder.
Nu ga ik met een totaal onbevredigd gevoel het weekend in na een teleurstellende wedstrijd...
Was er dan niks goeds..?
Ja...us MVV-ke probeerde het de eerste helft wel en daar is dan alles mee gezegd.
Oh ja... Thal die voor het stadion tegen Bannier zei dat hij wel positief moest berichten...
maar daar was vandaag na 90 minuten helaas geen reden voor....
Waarom dan niet in de tweede helft na 15 minuten "het concept" los laten, het roer omgooien en de mouwen opstropen,
of zoals we in Mestreech zeggen : "draon goon" !!!
Dat deden we tenminste op de Angelside wel, en zelfs de Boschpoort ging mee
Vooral de tweede helft toen het echt minder en minder werd...
Gewoon na 60 minuten er een stormram in gooien ( de Kuuper) ,samen met Sven en Smeets erbij.
Niet zoals nu een half uur laten warmlopen en als de wedstrijd al gelopen is (80ste minuut) inbrengen...
De Kuuper had die lange magere (vol met smerige truckjes) spits makkelijker kunnen uitschakelen dan dat dat nu gebeurde...
Stankov had door zijn betere aanvallende inbreng vanaf het begin misschien meer kunnen bijdragen en net dat verschil wel maken en Sema beter te bereiken. Maar misschien is dit de teleurstelling die spreekt...
Brian was wel prachtig om te zien, zo gedreven Ook Sven toonde inzet en gedrevenheid!
Gelukkig heeft "Fidel" zijn oude vorm hervonden en redde hij dat ene punt voor ons in een drietal acties.
Ook een hele geruststelling na deze zwaar teleurstellende avond!
Was er verder dan echt niets beters of goeds.. ?
Jawel... in de gouden ster de ontmoeting met wat helden van weleer: Eric de Haan, Sies Hoffman, Hans Linders, Erik Meijer en nog een aantal "jongens" van toen !
Maar wat mij wel opbeurt, is...
als ik denk aan een zeer zeer lieve fan, die er altijd bij is, uit en thuis en a.s. maandag een zware operatie moet ondergaan..
Die er vanavond toch was, positief was ( mede dankzij de beterschapskaart getekend door de spelers, net zoals vorig jaar) en de komende week optimistisch tegemoet ziet !
Mij zelfs "e puuneke"gaf
Als ik nu aan "Marke" en haar dappere houding denk, dan verdwijnt mijn gevoel over deze wedstrijd als sneeuw voor de zon.
Merci leef keend Sterkte en betersjap en unne hiel dikke knoevel vaan us allemaol !
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Goed analyse van Tiny Ruijs. Weet niet waar de meeste mensen zich aan storen, is in mijn optiek een veel betere trainer als Trost. Geenen had een heel moeilijke tegenspeler en heeft het goed gedaan. Stankov misschien laten spelen aan de andere kant op de plaats van Winken, die het van zijn inzet moet hebben en aanvallend te weinig baggage heeft?. Wel Smeets had hij eerder mogen brengen. De wissel Braken voor Knops was gedurft (Trost had er een verdediger erin gebracht). Een terechte uitslag tegen een goed Emmen, met enige goede voetballers. Voetballen is geen vrouwensportAnna D. schreef : Goede analyses van Tom van Hyfte en Sjoerd Winkens.
www.l1.nl/audio/tom-van-hyfte-na-wedstri...en-emmen-27-sep-2013
www.l1.nl/audio/sjoerd-winkens-vindt-emmen-irritant-27-sep-2013
Het interview met Ruijs dan weer niet helaas met zijn eigen schouderklopjes:
www.l1.nl/audio/mvv-coach-tini-ruijs-tev...taliteit-27-sep-2013
opadiehard schreef : Ik word ook echt gestoord van het feit dat er mensen zijn die al vanaf het begin van de comp liggen te schelden op onze trainer!
Ik vind zijn keuzes ook niet altijd terecht maar welke trainer zou dat wel voor elkaar krijgen?
Als hij 70 procent achter zich heeft staan van de supporters is er nog 30 procent die een andere mening is toegedaan?
En een mindere selectie als vorig jaar?
Mensen wie is er dan allemaal vertrokken...voorjans,borgers,esajas en labyle.
En waar spelen deze mensen...voorjans?...borgers bij ehc...esajas(heeft hij al speelminuten?) bij ado...labyle bij pec( hoevaak heeft hij speelminuten?)...met andere woorden we missen ze niet!
Esajas heeft nu iedereen zijn mond over vol,komop mensen wees eens eerlijk was jij ook niet een van die mensen die hum zien pokkel vol sjold?
Labyle was de weg kwijt...en kijk wat ervoor in de plaats is gekomen echt geen mindere spelers alleen het loopt wel tot aan de 20 meter maar dan hebben we geen afspeelpunt en geen kille afmaker punt uit en was de tweede helft van de comp niet anders!
Laat danny terug komen maar de trainer verwoord het perfect fortuna komt voor danny te vroeg,,fortuna,mvv is water en vuur dan is het niet raadzaam om hem in te brengen,, .
Ook ik had hem gr erbij gehad want ben bang dat we stootkracht te kort komen vrijdag,maar toch heb ik hoop want ga ook mee uit om live te kijken.
Geef de trainer nu eens de kansen eerlijke kans...want als ik moet vertellen hier op het forum wat de mensen allemaal over rene kwijt wilden in de tweede helft van de comp?
Over de wedstrijd emmen laf gevoetbald...mvv twee superkansen moeten benutten...rood terecht was geweest en slechte super slechte referee...castro de nul heeft gehouden gr opa .