>
Ontvangen bedankjes 108
Raffalaldo schreef :
Armand schreef :
Raffalaldo schreef :
Armand schreef : Verschrikkelijk laf en waardeloos mvv Voor mij was het ook verlopig de laatste keer dat kan ik mijn zoon niet meer aan doen,Gelukkig heeft de koffie mij wakker gehouden
Foj foj foj. Blijf dan ook maar van dit forum weg. Kom maar weer "gezellig" terug als het weer beter gaat...
Ik kom waar ik wil.Wat jij vind moet jij weten maar voor dat laf voetbal thuis in eigen stadion ga ik geen 30 euro mer voor betalen
Als supporter kom je in goede en slechte tijden. En als je je al zo snel uit het veld laat slaan, dan zul je straks wel weer vooraan staan als MVV het weer goed doet. Ik vind het soms ook niet om aan te zien, maar zo gaat het eenmaal in het voetbal. Dat wisten we al van te voren.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef : het spel was inderdaad vrij slecht.. dat had verschillende oorzaken waaronder het VERSCHRIKKELIJK negatieve spel van Emmen. Bah bah wat een vervelende en irritante ploeg is dat zeg. Ook echt weer typisch iets voor die vreselijke trainer Gal om zijn spelers zo op te jutten tegen het MVV publiek op het einde. Elke keer opnieuw laat hij zijn ploeg spelen zoals Emmen vandaag: Anti-voetbal
De scheidsrechter was ook weer dramatisch.. Het is alweer een tijdje geleden dat we er zo een gehad hebben (volgens mij tegen Helmond vorig seizoen). Hij floot de wedstrijd kapot en durfde geen rood te geven vroeg in de wedstrijd.
De speelwijze in eigen huis.. Dit is echt te verdedigend ingesteld. Toch blijf ik erop hameren dat we eind vorig seizoen ook al bagger speelden (zeker niet beter dan nu), en dat met de messias aan het roer. Echter die had veel meer krediet (ook wel begrijpelijk).
Jeoff als MVV moet je in de Geusselt voor de 3 punten gaan , tegen ELKE ploeg !! MVV heeft me dit seizoen in 6 thuis wedstrijden niet 1 wedstrijd kunnen overtuigen . In de Geusselt moet je elke ploeg bij de keel grijpen en niet meer los laten .
En ONDANKS dit alles hadden we toch gewoon kunnen of zelfs moeten winnen! wat een kansen toch weer