MVV - FC Emmen

27 sept 2013 23:16 27 sept 2013 23:18 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Emmen #46

Raffalaldo schreef :

Armand schreef :

Raffalaldo schreef :

Armand schreef : Verschrikkelijk laf en waardeloos mvv Voor mij was het ook verlopig de laatste keer dat kan ik mijn zoon niet meer aan doen,Gelukkig heeft de koffie mij wakker gehouden

Foj foj foj. Blijf dan ook maar van dit forum weg. Kom maar weer "gezellig" terug als het weer beter gaat...

Ik kom waar ik wil.Wat jij vind moet jij weten maar voor dat laf voetbal thuis in eigen stadion ga ik geen 30 euro mer voor betalen

Als supporter kom je in goede en slechte tijden. En als je je al zo snel uit het veld laat slaan, dan zul je straks wel weer vooraan staan als MVV het weer goed doet. Ik vind het soms ook niet om aan te zien, maar zo gaat het eenmaal in het voetbal. Dat wisten we al van te voren.

Ben jaren in slechte tijden naar mvv gegaan ,Nu ga ik al jaren met mijn zoon van 7 jaar Maar als zelf die tegen mij zegt Pap dit is echt niks he dat zeg al genoeg
Dat mvv niet veel is tot daar aan toe maar een balletje terug en nog maar eens een balletje terug en nog eens breed en nog eens breed en dat in eigen huis,En dan die kans wat mijn oma van 102 nog erin geschoten had nee voor mij hoef dat allemaal niet meer.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2013 23:28 27 sept 2013 23:29 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - FC Emmen #47
het spel was inderdaad vrij slecht.. dat had verschillende oorzaken waaronder het VERSCHRIKKELIJK negatieve spel van Emmen. Bah bah wat een vervelende en irritante ploeg is dat zeg. Ook echt weer typisch iets voor die vreselijke trainer Gal om zijn spelers zo op te jutten tegen het MVV publiek op het einde. Elke keer opnieuw laat hij zijn ploeg spelen zoals Emmen vandaag: Anti-voetbal

De scheidsrechter was ook weer dramatisch.. Het is alweer een tijdje geleden dat we er zo een gehad hebben (volgens mij tegen Helmond vorig seizoen). Hij floot de wedstrijd kapot en durfde geen rood te geven vroeg in de wedstrijd.

De speelwijze in eigen huis.. Dit is echt te verdedigend ingesteld. Toch blijf ik erop hameren dat we eind vorig seizoen ook al bagger speelden (zeker niet beter dan nu), en dat met de messias aan het roer. Echter die had veel meer krediet (ook wel begrijpelijk).

En ONDANKS dit alles hadden we toch gewoon kunnen of zelfs moeten winnen! wat een kansen toch weer :(

27 sept 2013 23:42
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Emmen #48

jeoff schreef : het spel was inderdaad vrij slecht.. dat had verschillende oorzaken waaronder het VERSCHRIKKELIJK negatieve spel van Emmen. Bah bah wat een vervelende en irritante ploeg is dat zeg. Ook echt weer typisch iets voor die vreselijke trainer Gal om zijn spelers zo op te jutten tegen het MVV publiek op het einde. Elke keer opnieuw laat hij zijn ploeg spelen zoals Emmen vandaag: Anti-voetbal

De scheidsrechter was ook weer dramatisch.. Het is alweer een tijdje geleden dat we er zo een gehad hebben (volgens mij tegen Helmond vorig seizoen). Hij floot de wedstrijd kapot en durfde geen rood te geven vroeg in de wedstrijd.

De speelwijze in eigen huis.. Dit is echt te verdedigend ingesteld. Toch blijf ik erop hameren dat we eind vorig seizoen ook al bagger speelden (zeker niet beter dan nu), en dat met de messias aan het roer. Echter die had veel meer krediet (ook wel begrijpelijk).

Jeoff als MVV moet je in de Geusselt voor de 3 punten gaan , tegen ELKE ploeg !! MVV heeft me dit seizoen in 6 thuis wedstrijden niet 1 wedstrijd kunnen overtuigen . In de Geusselt moet je elke ploeg bij de keel grijpen en niet meer los laten .

En ONDANKS dit alles hadden we toch gewoon kunnen of zelfs moeten winnen! wat een kansen toch weer :(

28 sept 2013 00:15
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Emmen #49
Als je eindigt zonder spits in je team, dan heb je een laffe trainer en verdien je ook geen overwinning. Emmen speelde laf, maar Ruijs houdt er ook wel van, laf voetbal voor eigen publiek. Je zag dat de spelers wel naar voren wilden, maarja wat wil je als je je laatste spits eruit haalt voor Smeets. Ik kots nu al van deze trainer. Nog even en ik open het grote Tini-rot-op-topic.

28 sept 2013 00:26
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Emmen #50
Met deze instelling krijgen we de volgende week een enorm pak slaag .

28 sept 2013 00:31 28 sept 2013 00:32 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - FC Emmen #51
Het meeste is al gezegd. Maar ik wil toch even de boel iets nuanceren. Emmen is geen slechte ploeg, ze wisten vorige week met twee nul te winnen van VVV. En ze staan in de top 5, dat is geen slechte prestatie. Het was in mijn ogen een gelijkwaardige tegenstander, beiden teams hadden hun mankementen. Emmen creëerde wel het overwicht door in de tweede helft opportunistisch MVV op eigen helft klem te zetten, maar het scorend vermogen ontbreekt ook in hun team. Op papier had Emmen de beste kansen, vier stuks maar liefst, waar MVV er maar één kreeg. En die had Sema toch echt beter moeten in knallen. Ik denk dat je blij mag zijn met een punt, zeker gezien de twee verprutste kansen van de Emmenaren voor open doel. ( Ik zag hem alweer hangen in de 94e minuut)

Ik hoop dat Tiny eens gaat experimenteren met het spelsysteem, zodat MVV ook de tegenstander op hun helft krijgt klemgezet, want dat lijkt maar niet te lukken. Zodra de tegenstander ons klem zet en goed aansluit, komen we er nooit meer uit, dat is in mijn ogen het grootste manco aan dit MVV. Misschien is het beter om net als andere ploegen eens schoonschip te maken volgend jaar met de selectie, als het uiteindelijk niet meer van de grond komt, want ik heb het gevoel dat sommigen teveel rusten op hun prestaties in het verleden. Ik kan me niet voorstellen dat het geven van paniekballen, slordige passes en enorme dekkingsfouten/aanspeel fouten de schuld is van de trainer. (nota bene trainer nummer 2 die dezelfde problemen ervaart) Niemand die eens een balletje centraal durft te geven over het middenveld, altijd gaan de ballen rond via de backs en de keeper, maar een centrale middenvelder komt er niet aan te pas. Zelfs oog in oog, helemaal vrij op het middenveld, komt dat bal niet in het centrum terecht, weer terug op de back, retour naar de keeper. Terwijl als je bijvoorbeeld van Hyfte inspeelt op de middenstip, lag het hele circus open. Altijd maar weer die ballen over de flank, terwijl niemand een bal op de kop krijgt gelegd. Neem gewoon eens het lef zoals Emmen dat deed, door de bal direct het centrum in te pompen. Moedeloos wordt je ervan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, middenstip

28 sept 2013 01:07
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - FC Emmen #52
MVV heeft gestreden, op dit moment is dit alles wat we hebben. Gun het de tijd, alles komt goed, onze punten komen nog wel. En Ruijs of Trost heeft hier geen invloed op, het moet gewoon gaan lopen. Ik heb me vandaag op het eind van de wedstrijd geschaamd hoe sommige mensen tekeer gaan tegen onze trainer. Dit betuigd van weinig respect! Somd heb ik het idee, dat veel mensen onze club alleen willen supporteren als alles van een leien dakje gaat, maar dit is voor ons nu jammetgenoeg nog niet zover. Het staat eraan te komen, geloof me !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, tcb

28 sept 2013 01:08 28 sept 2013 01:14 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Emmen #53
de ene kon niet en de ander wilde niet...

Pfff..wat een trieste antivoetbal avond...
En dan heb ik het nog niets eens over de prestatie van die drie geelzwarte raven...

En dat terwijl er voor beide teams veel meer had ingezeten!

Emmen liet op die weinige momenten dat ze echt aanvallend speelden, best redelijk zien dat ze kunnen ballen en gevaarlijk zijn, waarom dan niet 90 minuten ...?
Ja een puntje uit Maastricht halen was misschien het devies en het spel doodmaken, maar tegen dit MVV had er meer ingezeten als ze er vol voor waren gegaan. Als trainer van Emmen moet je je diep, heel diep schamen. :thumbsdown:
Zeker uit respect voor dat handjevol meegereisde supporters... :applaus:

En us-MVV-ke dan... ?
Tja het concept dat op de training wel (beter) lukt, lukt in het echie met tegenstanders dus niet zo zeer...
Als ik positief denk, dan zou je zeggen.."dat kump wel..."
Maar...ik wil strijd en passie zien, ook al gaan we met 1 of 2 :0 ten onder.
Nu ga ik met een totaal onbevredigd gevoel het weekend in na een teleurstellende wedstrijd...

Was er dan niks goeds..?
Ja...us MVV-ke probeerde het de eerste helft wel en daar is dan alles mee gezegd.
Oh ja... Thal die voor het stadion tegen Bannier zei dat hij wel positief moest berichten...
maar daar was vandaag na 90 minuten helaas geen reden voor....

Waarom dan niet in de tweede helft na 15 minuten "het concept" los laten, het roer omgooien en de mouwen opstropen,
of zoals we in Mestreech zeggen : "draon goon" !!!
Dat deden we tenminste op de Angelside wel, en zelfs de Boschpoort ging mee :thumbsup:
Vooral de tweede helft toen het echt minder en minder werd...
Gewoon na 60 minuten er een stormram in gooien ( de Kuuper) ,samen met Sven en Smeets erbij.
Niet zoals nu een half uur laten warmlopen en als de wedstrijd al gelopen is (80ste minuut) inbrengen...
De Kuuper had die lange magere (vol met smerige truckjes) spits makkelijker kunnen uitschakelen dan dat dat nu gebeurde...
Stankov had door zijn betere aanvallende inbreng vanaf het begin misschien meer kunnen bijdragen en net dat verschil wel maken en Sema beter te bereiken. Maar misschien is dit de teleurstelling die spreekt...

Brian was wel prachtig om te zien, zo gedreven :applaus: Ook Sven toonde inzet en gedrevenheid! :thumbsup:
Gelukkig heeft "Fidel" zijn oude vorm hervonden en redde hij dat ene punt voor ons in een drietal acties. :thumbsup:
Ook een hele geruststelling na deze zwaar teleurstellende avond!

Was er verder dan echt niets beters of goeds.. ?
Jawel... in de gouden ster de ontmoeting met wat helden van weleer: Eric de Haan, Sies Hoffman, Hans Linders, Erik Meijer en nog een aantal "jongens" van toen !

Maar wat mij wel opbeurt, is...
als ik denk aan een zeer zeer lieve fan, die er altijd bij is, uit en thuis en a.s. maandag een zware operatie moet ondergaan..
Die er vanavond toch was, positief was ( mede dankzij de beterschapskaart getekend door de spelers, net zoals vorig jaar) en de komende week optimistisch tegemoet ziet !
Mij zelfs "e puuneke"gaf :blush:
Als ik nu aan "Marke" en haar dappere houding denk, dan verdwijnt mijn gevoel over deze wedstrijd als sneeuw voor de zon.
Merci leef keend :applaus: Sterkte en betersjap en unne hiel dikke knoevel vaan us allemaol ! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Sjop

28 sept 2013 07:04
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - FC Emmen #54
Dit was slecht. Secerovic pak maar in jongen. Sema raakte geen bal en verprutste de enige mvv kans. Twee super miskopen. Nou ja op de loonlijst dan. Geenen komt ook in die buurt. Voegt iig niks toe. Door hiervoor vastere waarden op de bank te zetten en publiekelijk aan te vallen maak je ze niet beter. Ook de actie na de wedstrijd. Confrontatie aangaan met publiek is onhandig. Ga gewoon naar binnen. Wat een saaie kut wedstrijd. Het ziet er voorlopig niet naar uit dat dit beter gaat worden. Spelers uit vorm niet lekker in hun vel dat gaat niet goed. Support is er nu het spel nog. En idd die bank van Emmen de arrogantie ten top. Spelers opjutten die ook tijdens de wedstrijd lekker mochten schoppen voor een zeer slechte scheids. Wat een saaie avond. Weer!
De volgende gebruiker (s) zei dank u de bok

28 sept 2013 07:28
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - FC Emmen #55
Sorry hoor maar als je thuis zo afwachtend speelt verdien je niet meer en dat was tegen Exelsior ook al zo, op dracht van Ruys denk ik dan, die zelfde trainer laat seserovic gewoon staan terwijl het niet loopt en Smeets (germ) de hele tweede helft laat warm lopen. Na de wedstrijd komt hij ook nog naar de supporters toe met een tevreden gevoel zoals hij overkwam, gelukkig kreeg hij tegen wind van sommige.
Neen ik kan mvv niet meer terug hoor, en dit gaat in de toekomst nog meer toeschouwers kosten, er zit al nu al bijna geen hond meer,

Tiny ga eens wat aanvallender voetballen en laat de mensen eens genieten van mvv, zo haal je het einde van de competitie niet hier.

28 sept 2013 07:35
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - FC Emmen #56
Mvv betekent onder ruis .

MIESTAL VERDEDIGEN VEER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

28 sept 2013 08:03
Robster-85
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - FC Emmen #57
Echt weer zo'n vieze :puke: Gall :puke: wedstrijd.
Die man komt altijd naar Maastricht met irritant voetbal. :puke:

28 sept 2013 08:48
Rebel
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - FC Emmen #58
Euver de wedstrijd is genog gesjreve, snel vergete en door. Mèr welke idioot heet die zaate herremenie oetgenudig um ut volksleed te speule???
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

28 sept 2013 08:57
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Emmen #59
Achjeh de Herremenie én t publiek speulde en zoonge in eeder geval wel live, in tegenstelling tot Beppie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

28 sept 2013 09:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Emmen #60
Als ik gister na Emmen kijk dan vraag ik me af of je als voetballer van Emmen wel plezier beleefd aan je beroep
Emmen kwam duidelijk om de zaak af te breken en doorlopend te vertragen en te ontregelen, dat Gall en spelers van Emmen na de wedstrijd zich zo laten provoceren geeft wel een beetje het niveau aan ,

jammer dat MVV gister dat gedrag van Emmen heeft afgestraft, daar baal ik van....
De tweede helft zat wel meer vuur in met de enorme kans voor Sema, goed werk van Veldmate.
Vond ook gewoon op basis van beide helften dat MVV recht had op de winst.

Helaas is Smeets na het tweede plan gedegradeerd , onterecht in mijn ogen Smeets heeft tot nu bijna alle wedstrijden goed gespeeld en ik vond hem vaak de beste MVVer, zijn vervanger Serevec is echt niet beter,sterker nog vind hem behalve de corners gewoon minder dan Bryan.

Op zich heb ik een leuke avond gehad , accepteer dat dit het niveau is wat we brengen , en hoop op beter

Min puntje is dat vanuit MVV gister niemand in de Gouden Ster was , hadden toch gister een leuk optreden.

Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden