MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober

17 okt 2013 21:51
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober #31
Vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat Tiny, Cor Gilles passeert. Zei hij niet dat de eerste 20 minute tegen Fortuna de besten waren van dit seizoen...? Vandaar dat ik deze keuze dan op zijn minst irrationeel vind. :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2013 21:57
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2375
Meer
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober #32
Geen mvv-tv?...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2013 22:05
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober #33

opadiehard schreef : Geen mvv-tv?...gr opa ;).


Ik zag het ook al niet vandaag ????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2013 22:10
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober #34

NathanR schreef : Vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat Tiny, Cor Gilles passeert. Zei hij niet dat de eerste 20 minute tegen Fortuna de besten waren van dit seizoen...? Vandaar dat ik deze keuze dan op zijn minst irrationeel vind. :(


En Kuiper heeft ook 2 puike wedstrijden gespeeld, dus het is ook wel logisch.
Zo snel kan het dus ook gaan. Krijg je de kans, speel je goed maar krijg je rood....zit je weer ernaast omdat de volgende zijn kans pakt.
Dit geeft ook aan dat de selectie in de breedte goed is......dat heb je nodig om een goed jaar te realiseren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 08:24
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober #35

NathanR schreef : Vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat Tiny, Cor Gilles passeert. Zei hij niet dat de eerste 20 minute tegen Fortuna de besten waren van dit seizoen...? Vandaar dat ik deze keuze dan op zijn minst irrationeel vind. :(


Ja we weten het, je valt in herhaling. Zeg maar het maar weer, de eigen jeugd die MVV momenteel heeft kan er niets van toch? Tuurlijk moet Kuipers blijven staan na die 1,5e wedstrijd. Was zo niet de beste man in Den Bosch.

Zal lastig worden, Sparta de minste verliespunten met nog een wedstrijd minder. Echter denk ik dat een overwnning zeker mogelijk moet zijn met veel passie zowel op als buiten het veld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 08:37
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober #36

NathanR schreef : Vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat Tiny, Cor Gilles passeert. Zei hij niet dat de eerste 20 minute tegen Fortuna de besten waren van dit seizoen...? Vandaar dat ik deze keuze dan op zijn minst irrationeel vind. :(


En toen maakte hij een oliedomme overtreding waardoor hij zijn 2e gele kaart kreeg en die goede 20minuten IMO meteen wegvaagde. Ik ben blij dat hij de Kuuper opstelt! Deze jongen doet het prima! :thumbsup: Misschien vanaaf een kopgaoltje meepikken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 08:47
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober #37

tuutsje schreef :

NathanR schreef : Vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat Tiny, Cor Gilles passeert. Zei hij niet dat de eerste 20 minute tegen Fortuna de besten waren van dit seizoen...? Vandaar dat ik deze keuze dan op zijn minst irrationeel vind. :(


En toen maakte hij een oliedomme overtreding waardoor hij zijn 2e gele kaart kreeg en die goede 20minuten IMO meteen wegvaagde. Ik ben blij dat hij de Kuuper opstelt! Deze jongen doet het prima! :thumbsup: Misschien vanaaf een kopgaoltje meepikken?


Zo is Nick ook zijn basisplaats kwijtgeraakt bij Trost.
Ik meen Telstar thuis een domme gele kaart buiten de 16 en werd in de rust gewisseld en was zn plaats kwijt.
Kuuper staat wel op de juiste plek daar centraal achterin en kunnen we nog veel plezier aan beleven.

Het wordt niet makkelijk vandaag maar ik denk toch een overwinning veur us 2-1
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 12:11
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober #38


Daar is ie dan :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 15:56
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober #39

les rouges blancs schreef : Supportersacties: MVV en Sparta laten zien dat het wel kan

MVV Maastricht en Sparta Rotterdam zijn twee clubs met meer overeenkomsten dan op het eerste gezicht is te zien. Beide clubs hebben een rijke historie, een trouwe aanhang en hogere ambities dan de Eerste Divisie. En er is naast de Maas nog iets dat Maastricht en Rotterdam verbindt: Arie van Staveren! Arie van Wie? Arie van Staveren! Van Staveren speelde in de jaren ’70 ruim 200 competitiewedstrijden voor Sparta en in de jaren ’80 ruim 150 voor MVV.

De supporters van beide clubs hebben altijd een goede band onderhouden. Om deze goede band te benadrukken is enkele jaren geleden een supporterswedstrijd geïnitieerd. En sinds dit jaar is de naam van Arie van Staveren verbonden aan de bokaal waar om gespeeld wordt. Een extra teken van verbroedering en saamhorigheid.

Dit initiatief laat zien dat als supporters van twee clubs op een veldje afspreken dit niet eindigt in een veldslag, maar dat gewoon samen van voetbal wordt genoten. Lekker een balletje trappen, biertje drinken en vervolgens samen het eerste van hun club aanmoedigen. En dat is een verademing in tijden waarin de maatregelen toenemen en de vrijheden worden beperkt. Geef supporters de ruimte, je zult zien dat het werkt!

En komende vrijdag (18 oktober) is het weer zover. Dan wordt voorafgaand aan de competitiewedstrijd van beide 1e elftallen, een wedstrijd om de Arie van Staveren Bokaal gespeeld. MVV en Sparta laten zien dat het wel kan: in vrijheid samen naar de wedstrijd van hun geliefde clubs toeleven. De wedstrijd wordt gespeeld om 16:00 uur bij een amateurclub naast stadion de Geusselt. Slecht gedrag moet worden bestraft, maar belangrijker is om goed gedrag te belonen. Dus beloon dit goede gedrag en kom kijken!

Supporters zijn creatief. Supporters zijn loyaal. En supporters weten vaak vergeten helden te eren. Dit leidt vaak tot vindingrijke supportersacties. Eerder schreef ik over het verschil in aandacht voor supportersacties. ( aandekrijtlijn.wordpress.com/2013/09/30/...den-onder-de-kwaden/ ) Negatieve acties krijgen vaak (veel) meer aandacht dan mooie (kleinschalige) supportersacties. Deze mooie supportersacties verdienen aandacht. Daarom schrijf ik hier graag over. Tips zijn van harte welkom!

bron: aandekrijtlijn.wordpress.com/


Ik vind dat hier erg weinig aandacht aan besteed wordt. Waar wordt dit gespeeld? Geusselt Sport of Limmel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 17:29
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober #40

Anna D. schreef :

NathanR schreef : Vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat Tiny, Cor Gilles passeert. Zei hij niet dat de eerste 20 minute tegen Fortuna de besten waren van dit seizoen...? Vandaar dat ik deze keuze dan op zijn minst irrationeel vind. :(


Ja we weten het, je valt in herhaling. Zeg maar het maar weer, de eigen jeugd die MVV momenteel heeft kan er niets van toch? Tuurlijk moet Kuipers blijven staan na die 1,5e wedstrijd. Was zo niet de beste man in Den Bosch.

Zal lastig worden, Sparta de minste verliespunten met nog een wedstrijd minder. Echter denk ik dat een overwnning zeker mogelijk moet zijn met veel passie zowel op als buiten het veld.


Nu Kuipers ipv Gilles: Dit is dan deel van de ongeschreven 'gedrags'regels of Voetbal 'wetten'.
Net zoals Labylle die vorig jaar niet mocht meedoen omdat hij te laat kwam vanwege een file (nogwel tegen Sparta).
Dat was toen ook de eerste wedstrijd van vele met Winkens (een halve Sjeng die van jou een zesje krijgt :lachen: )
in de basis die verloren ging.
Zo een onlogische beslissing kost je op het eind van de rit dan wel het kampioenschap.
Ik zou altijd de beste spelers opstellen; Dwz de meest getalenteerde spelers,
ofwel het team met op papier de meeste kans om te winnen, afhankelijk van de taktiek (als er geen Sjeng bij zit is dat ook ok). Wie dan meer getalenteerd is daarin kunnen we van mening verschillen; hoofdzaak is dat Tiny het goed in de gaten heeft (maar over hem en zijn interviews had jij ook je bedenken....).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 18:12 18 okt 2013 18:18 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober #41

NathanR schreef : Nu Kuipers ipv Gilles: Dit is dan deel van de ongeschreven 'gedrags'regels of Voetbal 'wetten'.
Net zoals Labylle die vorig jaar niet mocht meedoen omdat hij te laat kwam vanwege een file (nogwel tegen Sparta).
Dat was toen ook de eerste wedstrijd van vele met Winkens (een halve Sjeng die van jou een zesje krijgt :lachen: )
in de basis die verloren ging.
Zo een onlogische beslissing kost je op het eind van de rit dan wel het kampioenschap.
Ik zou altijd de beste spelers opstellen; Dwz de meest getalenteerde spelers,
ofwel het team met op papier de meeste kans om te winnen, afhankelijk van de taktiek (als er geen Sjeng bij zit is dat ook ok). Wie dan meer getalenteerd is daarin kunnen we van mening verschillen; hoofdzaak is dat Tiny het goed in de gaten heeft (maar over hem en zijn interviews had jij ook je bedenken....).


Waaruit concludeer jij dat Gillis beter is dan Kuipers? Ik heb de kwaliteiten van Gillis nog niet kunnen ontdekken.
Kuipers heeft in principe alles van een goede centrale verdediger: lengte, kopkracht, duelkracht en ik denk ook dat hij sneller is dan zijn concurrenten. Vanavond moet hij laten zien dat hij niet alleen in de eigen 'zestien' sterk is maar ook verder van het doel kan verdedigen. Mocht hij door de mand vallen dan mag Gillis weer een kans krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 18:19
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober #42
Kuijpers verdient een kans. Gilis speelde heel goed die 25 minuten. Maar het waren er maar 25! We zijn sterker in de breedte geworden. Dus........ Kom op jonges. Pak die spartane.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 18:26
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober #43
Supporters hebben al het goede voorbeeld gegeven
4 tegen 2 overwinning,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 22:16
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober #44
Heb de wedstrijd helaas niet gezien...
van de sparta webside (daar lach je je kapot)
www.itwm.nl/artikel.php?t=Voorbeschouwing+MVV+-+Sparta

Wim
154.
21:58 18/10/2013
Onze beste man, STEEF NIEUWENDAAL, redt ons...!!! (Of met dank aan Kuipers van MVV..???)

Zei het al paar dagen geleden: MVV moet alsnog Stef Peeters van Sparta naar MVV proberen te halen. Dacht dat zijn contract ophoud op het eind van het seizoen. Voetballers en geen houthakkers hebben we nodig.

Prettig weekend

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 22:41
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam, 18 Oktober #45
Jammer, ben echt een beetje teleurgesteld: zeker niet in het spel en de inzet maar er had meer ingezeten.
Op naar volgende week!

Wat is dat Sparta een aanfluiting.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden