MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november)

22 nov 2013 22:15
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #31
YES!! YES!! YES!! zwaarbevochten overwinning, die in de laatste 12 minuten tot stand kwam maar de 3 punten zijn binnen en dat is het enige dat momenteel telt :applaus:
Ik zag de bui eigenlijk al weer hangen, hele tijd 0-1 achter ik denk verdomme waar blijft die 1-1 en toen die kwam was het een enorme opluchting, ik was zelfs nog steeds bezig met het vieren van de 1-1 toen het al 2-1 werd toen was het ook echt springen wat ik er bij deed :lol:
En we hadden deze overwinning echt heel hard nodig, want met een nederlaag waren we gezakt naar de 15e plaats en hadden we op De Graafschap al 11 punten achter gestaan terwijl we er nu nog 'maar' 5 achter staan :thumbsup:

Eindelijk weer eens een lekker begin van het weekend dankzij us MVV'ke :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2013 22:28
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #32
In before NathanR's lofzang voor Gillis z'n kopballen in de laatste 2 minuten

Nou, 3 punten gestolen, maarja, dat mag ook wel eens. Eerste helft werkelijk waar niet aan te zien. 2de helft toch wat beter, meer durf naar voren toe en uiteindelijk goed de kansen benut. Volgende twee wedstrijden winnen en je staat weer rond de 5de plek :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2013 22:32
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #33
Klasse sfeeractie!
Goede support!
Fantastische Castro!
Ongelofelijk dat De Graafschap maar 1 keer wist te scoren.
Voor de rest waren we weer niet goed, begrijp ik onze tactiek absoluut niet en is het een wonder dat we winnen.
Maar deze is wel erg welkom!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2013 22:39 22 nov 2013 22:40 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #34
Ik geloof niet in het bovennatuurlijke, maar wat vandaag gebeurt is, is een mirakel te noemen.

De spelers van de Graafschap zitten nu waarschijnlijk in de bus voor zich uit te staren met de gedachte :'Wat the fuck is daar gebeurt.." 29 reddingen van Castro, 12 keer het plankwerk van Kuipers en Co voor de bal, en één keer de lat, en de kalk op de lijn is compleet weggevaagd. Nog geen 10 seconde heeft de bal op de helft van de tegenstander gelegen. Maar toch blijven de drie punten in Maastricht.. ongelofelijk..
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2013 22:45
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #35
Man of the Match Bram Castro.! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2013 23:08
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #36

houtengerard schreef : Ik geloof niet in het bovennatuurlijke, maar wat vandaag gebeurt is, is een mirakel te noemen.

De spelers van de Graafschap zitten nu waarschijnlijk in de bus voor zich uit te staren met de gedachte :'Wat the fuck is daar gebeurt.." 29 reddingen van Castro, 12 keer het plankwerk van Kuipers en Co voor de bal, en één keer de lat, en de kalk op de lijn is compleet weggevaagd. Nog geen 10 seconde heeft de bal op de helft van de tegenstander gelegen. Maar toch blijven de drie punten in Maastricht.. ongelofelijk..


Achja, hoevaak zijn wij de geuselt uitgelopen met nulpunt dat er drie hadden moeten zijn.
Maar slecht was het in de eerste helft, de tweede helft ging nog wel.
Recent nog tegen Sparta gelijk.
Op naar Helmond...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2013 23:45
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #37
In de eerste helft hadden we met 1-3 of 1-4 achter kunnen staan zonder dat iemand iets te zeggen had. In de tweede helft een feller MVV met een iets andere speelwijze: 4-3-3 ipv 4-4-2 en vroeger druk op hun verdediging.

Uiteindelijk mogen we dolgelukkig zijn met de 3 punten. Het deed me een beetje denken aan de thuiswedstrijd tegen de Eagles vorig jaar, ook toen wonnen we zeer onverdiend (toen nog ruimer). Hopelijk voor de Graafschap eindigt het seizoen hetzelfde als dat van de tegenstander destijds.. Het is ze gegund.

Waar haalt de scheids in godsnaam de 4 minuten extra tijd vandaan? Ik dacht dat ik gek werd toen dat bordje de lucht in ging. En volgens mij heeft hij ook nog een minuut of 5 laten doorspelen uiteindelijk!

Maar goed, het heeft ons dit seizoen nog niet vaak meegezeten dus dat mag dan ook een keer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2013 23:51 22 nov 2013 23:51 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #38

jeoff schreef : In de eerste helft hadden we met 1-3 of 1-4 achter kunnen staan zonder dat iemand iets te zeggen had. In de tweede helft een feller MVV met een iets andere speelwijze: 4-3-3 ipv 4-4-2 en vroeger druk op hun verdediging.

Uiteindelijk mogen we dolgelukkig zijn met de 3 punten. Het deed me een beetje denken aan de thuiswedstrijd tegen de Eagles vorig jaar, ook toen wonnen we zeer onverdiend (toen nog ruimer). Hopelijk voor de Graafschap eindigt het seizoen hetzelfde als dat van de tegenstander destijds.. Het is ze gegund.

Waar haalt de scheids in godsnaam de 4 minuten extra tijd vandaan? Ik dacht dat ik gek werd toen dat bordje de lucht in ging. En volgens mij heeft hij ook nog een minuut of 5 laten doorspelen uiteindelijk!

Maar goed, het heeft ons dit seizoen nog niet vaak meegezeten dus dat mag dan ook een keer.


Ik kan me vergissen maar werd het vorig seizoen thuis tegen de Eagles geen 3-3 :thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2013 23:58 22 nov 2013 23:58 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #39

Ekstertjj schreef :
Ik kan me vergissen maar werd het vorig seizoen thuis tegen de Eagles geen 3-3 :thinking:


ja je hebt gelijk.. ik weet even niet welke wedstrijd ik dan in gedachte heb... :thinking: maakt ook niks uit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 00:10
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #40

jeoff schreef :

Ekstertjj schreef :
Ik kan me vergissen maar werd het vorig seizoen thuis tegen de Eagles geen 3-3 :thinking:


ja je hebt gelijk.. ik weet even niet welke wedstrijd ik dan in gedachte heb... :thinking: maakt ook niks uit


Nee dat weet ik dan ook niet lol
Ik kan me wel herrineren dat we in Leeuwarden zwaar onverdiend met 1-3 wonnen, misschien dat je die bedoelt?
Maar ja, jij had het over een thuiswedstrijd.. en daarvan staat mij er geen bij die we én ruim én (zwaar) onverdiend wonnen.
Je kan dan alleen die wedstrijd in Leeuwarden bedoelt hebben (volgens mij)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 00:23
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #41
Tegen den Bosch 4-1.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 00:30
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #42

Schapendonk schreef : Tegen den Bosch 4-1.....


Was dat zo'n onverdiende overwinning dan?!! Ik vondt die 1-3 overwinning in Leeuwarden (stukken) geflateerder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 00:31
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #43
Wat een bedroevende wedstrijd hebben we vanavond toch moeten aanschouwen. De eerste helft (ook groot gedeelte van de tweede helft) leek toch echt werkelijk nergens naar. Hoe vaak hebben ze de bal een tikje terug gegeven om hem daarna een gigantische pegel naar voren toe te geven. Het leek wel alsof ik bij een wedstrijd van een Engelse 3de divisieploeg aan het kijken was. Lange halen naar voren en hopen dat hij goed valt.
Hoe kun je in godsnaam thuis verdedigend spelen. Voor mij is het daarom ook geen vraag waarom er steeds minder toeschouwers komen kijken. Het begint koud te worden, en van dit voetbal krijg je het echt niet warmer van.
Kan me ook iemand uitleggen waarom Rutjes gewisseld is geworden? Heb dan liever dat hij die Secerovic eens wisselt. Maar volgens mij mag dat niet van ome Nol.

Toch de 3 punten thuis gehouden en hoop dat Tiny het eens op een rijtje gaat krijgen en eens een tactiek gaat inbrengen waar mensen het warm van krijgen in deze donkere koude dagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 00:51
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #44

Ekstertjj schreef :

Schapendonk schreef : Tegen den Bosch 4-1.....


Was dat zo'n onverdiende overwinning dan?!! Ik vondt die 1-3 overwinning in Leeuwarden (stukken) geflateerder.

vond ik niet.De 1-3 in cambuur vond ik een verdiende overwinning met een zeer goede Labylle en schitterend doelpunt van Smeets.Die tegen den Bosch was geflatteerd.Jammer dat je de commentaren van die wedstrijd niet kan terug lezen.Er stond toen niks anders dan dat het geflatteerd was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 00:54
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #45

Raffalaldo schreef : Wat een bedroevende wedstrijd hebben we vanavond toch moeten aanschouwen. De eerste helft (ook groot gedeelte van de tweede helft) leek toch echt werkelijk nergens naar. Hoe vaak hebben ze de bal een tikje terug gegeven om hem daarna een gigantische pegel naar voren toe te geven. Het leek wel alsof ik bij een wedstrijd van een Engelse 3de divisieploeg aan het kijken was. Lange halen naar voren en hopen dat hij goed valt.
Hoe kun je in godsnaam thuis verdedigend spelen. Voor mij is het daarom ook geen vraag waarom er steeds minder toeschouwers komen kijken. Het begint koud te worden, en van dit voetbal krijg je het echt niet warmer van.
Kan me ook iemand uitleggen waarom Rutjes gewisseld is geworden? Heb dan liever dat hij die Secerovic eens wisselt. Maar volgens mij mag dat niet van ome Nol.

Toch de 3 punten thuis gehouden en hoop dat Tiny het eens op een rijtje gaat krijgen en eens een tactiek gaat inbrengen waar mensen het warm van krijgen in deze donkere koude dagen.


Secerovic speelde redelijk tot goed, smeets en vooral Tom waren minder.
Toeschouwers bleven ook weg toen we zongen Wij staan bovenaan.
Rutjes is niet dezelfde als vorig jaar, dat kan, is ook normaal na een goed jaar.
In iedergeval bleven ze niet breien voor de eigen zestien, maar dit was weer ectreem veel lange ballen naar voren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden